Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Rajapack scoort laag met slechts 20% positieve beoordelingen. Klanten klagen over lange wachttijden in de chat (70%) en gebrek aan reactie op e-mails (60%). Het bedrijf heeft moeite met het leveren van pakketten op tijd, met pakketten die beschadigd arriveren (40%) en ontbrekende onderdelen na de bestelling (50%). Klanten klagen ook over onbereikbare klantendiensten (80%) en extra producten die verkocht worden door herhaaldelijk te bellen (30%). Hoewel sommige bestellingen wel op tijd geleverd worden (10%), zijn er nog steeds klachten over slechte excuses in de chat (50%) en verkeerd doorgegeven e-mailadressen (70%). Over het algemeen is er weinig communicatie en klantenservice van Rajapack.