Rayon

6 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Rayon komt uit 6 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Rayon gevonden hebben:

ErvaringenSite (3)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Rayon wordt zwaar bekritiseerd door klanten, met slechts 20% van de beoordelingen die tevredenheid tonen over het proces. Hoewel de retourzendingen worden geaccepteerd, zijn er veel klachten over het beperkte beleid en de hoge kosten die klanten moeten betalen. Bovendien weigert Rayon in sommige gevallen terugbetalingen voor defecte producten, wat resulteert in ontevredenheid bij de klanten en een lage tevredenheidsbeoordeling van slechts 10%.

“Onbevredigend retourbeleid”

“Bevroren olijfolie”

“Weigering om een defect product terug te betalen”

👍 0   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Marion Dumont - 30 maart 2024

  • Snelle levering
  • Slechte klantenservice
  • Misleidende communicatie
  • Onbevredigend retourbeleid

Thomas-Liès Aoun - 1 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Levering in overeenstemming met de bestelling
  • Bevroren olijfolie
  • Slechte communicatie van de klantenservice
  • Weigering om een defect product terug te betalen