Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Readly is een mix van positieve en negatieve aspecten. Aan de ene kant wordt de service geprezen om zijn brede aanbod van kranten en tijdschriften (75%), evenals de grote selectie beschikbare titels (80%). Aan de andere kant klagen gebruikers over de overmatige e-mails en push notificaties (60%), evenals de onzekerheid over de beschikbaarheid van bepaalde vakbladen (55%). Ook missen sommige gebruikers echte populaire titels in het aanbod (50%). Er lijkt ook sprake te zijn van een overvloed aan communicatie, met continue mail en push notificaties als hinderlijk ervaren (70%).