Alle reviews van De Bruycker Philippe

  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    hoeksalon en allerhande meubilair van Kora

    Op 22/07/2021 mijn bestelling geplaatst voor een totaalbedrag van 1341,75 euro waarvan de helft als voorschot betaald. Tijdens de bestelling heb ik duidelijk als opmerking vermeld dat ik op de 2de etage woon en dat er een verhuislift nodig is. Tot zover geen probleem zou men denken, maar ondertussen de ene tekortkoming na de andere ondervonden.
    1ste geval: op 30/08/2021 ontvang ik een mail dat ze de meubelen zouden leveren op 04/09/2021. Toen ik de verbodsborden wou aanvragen bij de gemeente (de verhuislift in gedachten), kreeg ik de melding dat die minstens 7 werkdagen op voorhand moest aanvragen. Dus kon die levering onmogelijk doorgaan. Heb via mail dan ook vriendelijk gevraagd om bij een nieuwe leveringsdatum daar rekening mee te houden.
    Als antwoord kreeg ik dat het geen probleem was en dat ze het zo gingen doorgeven.
    2de geval: Op 05/09/2021 krijg ik opnieuw een mail met een nieuwe leveringsdatum. En wat blijkt? Leveringsdatum voorzien op 08/09/2021!
    Terug hetzelfde probleem dus!
    Dan vraag ik mij af wat ze met mijn vorige mail gedaan hadden.
    Gingen ze dat niet zo doorgeven dat er minstens 7 werkdagen moeten tussen zitten?
    Uit frustratie heb ik dan een boze mail gestuurd en het voorstel gedaan om mijn bestelling te annuleren en mijn betaalde voorschot terug te betalen gezien ze zich toch niet kunnen schikken naar wat ik gevraagd had.
    Diezelfde dag nog werd ik telefonisch gecontacteerd door één of andere medewerkster om duidelijkheid te scheppen.
    Mevrouw begreep niet zo goed waarom ik van die borden moest aanvragen aangezien ze met een kleine wagen gingen leveren. Toen ik begon over die verhuislift viel mevrouw als het ware uit de lucht.
    Dan is er een alarmbelletje beginnen rinkelen bij mij en besloot ik eens op de site van meubis mijn bestelling nog eens te overlopen.
    Daar zag ik dat ze gingen leveren op de gelijkvloers. Totaal niet wat ik tijdens mijn bestelling vermeld had!
    Toen werd er telefonisch een nieuwe datum vastgelegd. Die zou in principe vandaag (18/09/2021) plaatsvinden. Ik ging dan juist nog een mailtje ontvangen van het tijdstip wanneer ze gingen langskomen.
    3de geval: Vandaag zijn we de 18de september (in principe de dag van de levering). De borden zijn geplaatst zodat er voldoende plaats is om te leveren. De beloofde mail van het tijdstip heb ik nooit ontvangen, dus zit ik al sedert deze morgen 07u te wachten.
    Hoe later het wordt vandaag, hoe meer ik begin te denken dat ze hun kat zullen sturen.
    Als ik tegen deze avond niemand gezien heb zal ik mijn bestelling annuleren en mijn betaalde voorschot terug eisen wegens ernstige tekortkomingen van Meubis.
    Ik stel ze nu al in gebreke!!!!!
    De service en levering is voor mij een dikke 0

    Goedemiddag Philippe.

    Alle goederen zijn reeds aangekomen enige tijd geleden en de levering is tot 2x toe aangemeld en er werd niet op geantwoord dat dit lukte. Zoals er duidelijk in de mail staat moet er geantwoord worden anders worden er geen goederen geladen. We kunnen het niet maken voor onze logistiek en voor andere klanten dat we met volle vrachtwagens rondrijden als er niemand thuis is natuurlijk.

    Alle goederen zijn hier dus al tijdig binnen en zou kunnen geleverd worden indien er geantwoord zou zijn, wat niet het geval was.

    We zullen dus contact opnemen voor een nieuwe levering.

    Bullshit!
    Als je mijn klachten goed leest zal je wel zien waar het fout is gegaan. Jullie moeten de rollen nu niet omkeren.
    Zelfs de levering is niet correct verlopen!
    Verkeerd artikel geleverd in tegenstelling van wat ik besteld heb.
    Jullie zijn een stelletje amateurs en bedriegers!

    jullie hebben verdomme nog chance dat ik de bewijzen van het emailverkeer niet kan plaatsen zodat ik kan aantonen dat uw reactie zever in pakjes is


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    hoeksalon en allerhande meubilair van Kora

    Op 22/07/2021 mijn bestelling geplaatst voor een totaalbedrag van 1341,75 euro waarvan de helft als voorschot betaald. Tijdens de bestelling heb ik duidelijk als opmerking vermeld dat ik op de 2de etage woon en dat er een verhuislift nodig is. Tot zover geen probleem zou men denken, maar ondertussen de ene tekortkoming na de andere ondervonden.
    1ste geval: op 30/08/2021 ontvang ik een mail dat ze de meubelen zouden leveren op 04/09/2021. Toen ik de verbodsborden wou aanvragen bij de gemeente (de verhuislift in gedachten), kreeg ik de melding dat die minstens 7 werkdagen op voorhand moest aanvragen. Dus kon die levering onmogelijk doorgaan. Heb via mail dan ook vriendelijk gevraagd om bij een nieuwe leveringsdatum daar rekening mee te houden.
    Als antwoord kreeg ik dat het geen probleem was en dat ze het zo gingen doorgeven.
    2de geval: Op 05/09/2021 krijg ik opnieuw een mail met een nieuwe leveringsdatum. En wat blijkt? Leveringsdatum voorzien op 08/09/2021!
    Terug hetzelfde probleem dus!
    Dan vraag ik mij af wat ze met mijn vorige mail gedaan hadden.
    Gingen ze dat niet zo doorgeven dat er minstens 7 werkdagen moeten tussen zitten?
    Uit frustratie heb ik dan een boze mail gestuurd en het voorstel gedaan om mijn bestelling te annuleren en mijn betaalde voorschot terug te betalen gezien ze zich toch niet kunnen schikken naar wat ik gevraagd had.
    Diezelfde dag nog werd ik telefonisch gecontacteerd door één of andere medewerkster om duidelijkheid te scheppen.
    Mevrouw begreep niet zo goed waarom ik van die borden moest aanvragen aangezien ze met een kleine wagen gingen leveren. Toen ik begon over die verhuislift viel mevrouw als het ware uit de lucht.
    Dan is er een alarmbelletje beginnen rinkelen bij mij en besloot ik eens op de site van meubis mijn bestelling nog eens te overlopen.
    Daar zag ik dat ze gingen leveren op de gelijkvloers. Totaal niet wat ik tijdens mijn bestelling vermeld had!
    Toen werd er telefonisch een nieuwe datum vastgelegd. Die zou in principe vandaag (18/09/2021) plaatsvinden. Ik ging dan juist nog een mailtje ontvangen van het tijdstip wanneer ze gingen langskomen.
    3de geval: Vandaag zijn we de 18de september (in principe de dag van de levering). De borden zijn geplaatst zodat er voldoende plaats is om te leveren. De beloofde mail van het tijdstip heb ik nooit ontvangen, dus zit ik al sedert deze morgen 07u te wachten.
    Hoe later het wordt vandaag, hoe meer ik begin te denken dat ze hun kat zullen sturen.
    Als ik tegen deze avond niemand gezien heb zal ik mijn bestelling annuleren en mijn betaalde voorschot terug eisen wegens ernstige tekortkomingen van Meubis.
    Ik stel ze nu al in gebreke!!!!!
    De service en levering is voor mij een dikke 0

    Goedemiddag Philippe.

    Alle goederen zijn reeds aangekomen enige tijd geleden en de levering is tot 2x toe aangemeld en er werd niet op geantwoord dat dit lukte. Zoals er duidelijk in de mail staat moet er geantwoord worden anders worden er geen goederen geladen. We kunnen het niet maken voor onze logistiek en voor andere klanten dat we met volle vrachtwagens rondrijden als er niemand thuis is natuurlijk.

    Alle goederen zijn hier dus al tijdig binnen en zou kunnen geleverd worden indien er geantwoord zou zijn, wat niet het geval was.

    We zullen dus contact opnemen voor een nieuwe levering.

    Bullshit!
    Als je mijn klachten goed leest zal je wel zien waar het fout is gegaan. Jullie moeten de rollen nu niet omkeren.
    Zelfs de levering is niet correct verlopen!
    Verkeerd artikel geleverd in tegenstelling van wat ik besteld heb.
    Jullie zijn een stelletje amateurs en bedriegers!

    jullie hebben verdomme nog chance dat ik de bewijzen van het emailverkeer niet kan plaatsen zodat ik kan aantonen dat uw reactie zever in pakjes is