Alle reviews van Merike Otten

  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Begin september 2020

    Wij wachten al bijna 9 maand op een levering van salontafel en matras. Alles door ons keurig betaald. Enkel de leveringen worden niet uitgevoerd. Hebben sterk de indruk dat alles vooraf contant betaald moet zijn vooraleer MEUBIS aangeleverd wordt. Dit bedrijf is niet geloofwaardig. Klanten betalen, maar worden niet geleverd. Alle communicatie kanalen worden afgesloten en/of helemaal niet beantwoord. Wil je niet depressief worden, bestel dan nooit in deze winkel. Betaal nooit op voorhand. Spijtig dat er geen review kan geplaatst worden zonder ster, zij verdienen echt geen ster.

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Laten we allemaal vast beginnen met een melding maken van fraude via deze site: fraudehelpdesk.nl


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    6 eetkamerstoelen

    Ik heb 500 euro betaald voor stoelen die ik nooit ontvangen heb. Telefonisch en per mail zijn ze niet bereikbaar en dus je bent gewoon de lul. Pure diefstal is het, en het gaat niet om de minste bedragen. Ik lees mensen die voor duizenden euro's zijn opgelicht. Tijd om deze zaak eens serieus aan te pakken. Ik ben met mijn advocaat bezig om een dossier op te bouwen, zaken zoals negeren, niet terug mailen telefonisch onbereikbaar wordt allemaal meegenomen. Iedereen die zich wil aansluiten kan mij mailen.

    Bezig met een rechtzaak tegen deze oplichters. Ik zoek zoveel mogelijk ervaringen, indien mogelijk stuur me je verhaal per mail.

    Ik heb net als u en velen hetzelfde probleem. Niet- levering en geen terugbetaling buiten standaardantwoord. Gelukkig heb ik met mastercard betaald en via deze weg heb ik mijn geld terug. Ik vermoed dat mastercard dit geld zal terugvorderen? Misschien een oplossing?

    Ook misschien interessant om te vermelden dat ze vermoedelijk valse reviews op trustpilot geven (alle Engelse namen geven goeie reviews, ik denk niet dat iemand uit Illinois Vlaamse meubelen gaat kopen :-) )

    Ook nog fijn om te weten, ik had meubis nog eventjes laten weten dat bestelling noch terugstorting naar mij nog nodig waren. Uiteraard stond ik nu net op de lijst van terugbetaling :-) Wel 2 weken na ingebrekestelling. En nog steeds levertermijn van 3 à 4 weken op de website van het goed dat ik wou hebben. Bij andere meubelbedrijven zoals bv. leenbakker niet meer te verkrijgen.

    Wij zijn ook het slachtoffer geworden van Meubis.
    Nu hebben wij contact gemaakt met de uitbater en hij ging ons het volledige bedrag van onze boxspring terugbetalen (terwijl dit normaal gezien niet meer mogelijk was), maar het salon wilde ze alsnog leveren op 7/08/2021. Wij gaan nog even afwachten wat het resultaat hiervan gaat zijn, anders springen wij met veel plezier in het rechtzaak verhaal. I’ll keep you posted.

    Ook hele slechte ervaring beloftes, uitstellen van levering keer op keer, geen fatsoenlijk contact mee te maken, zonder enig overleg steeds weer uitstellen, nu weer iets nieuws..ze storten mijn geld terug, tuurlijk een week later nog niks ontvangen, gemailt, over 14 dagen krijg ik het
    Geen corona smoesjes meer maar gewoon leugens!

    Ik wacht en wacht en steeds wordt de levering van het tv meubel uitgesteld. Contact is alleen via onpersoonlijke SMS mogelijk. Dus... Waardeloze firma en vooralsnog niks ontvangen. Wel aanbetaald... Ik heb gevraagd de order dan maar te cancellen, maar dat is niet mogelijk. Dus je zit er mooi aan vast.

    Ook hier eenzelfde verhaal. Een bureau besteld, en betaald. Een dag erna zaken we dat de levering 5 weken was ipv 1 week. Dus direct verzocht om te stoppen. Dat kon niet meer, en nu 5 maanden verder en nog steeds niets. Wij doen graag mee aan de rechtzaak.

    Dankje voor jullie reacties is erg waardevol voor de zaak. Ik laat het er niet bij zitten in elk geval. Wellicht kunnen we samen meer dan alleen. @joke ik had helaas niet met mastercard betaald dus dat is geen optie. @jonathan ben ook wel benieuwd of jij nog wat gehoord hebt?

    Ik heb gisteren officieel aangifte gedaan. Als ik meer weet laat ik het hier weten.

    Diverse mails, zonder enige oplossing.

    Begin dit jaar kleerkast besteld. Ging geleverd worden in juni, dan in week van 13 september. Dan ging ze geleverd worden op 2 oktober. Ging bevestiging krijgen. JE RAAD HET AL, GEEN BEVESTIGING GEEN LEVERING, GEEN ANTWOORD OP MEERDERE SMSEN. GELD AANNEMEN ZIJN ZE GOED IN, ZICH AAN HUN WOORD HOUDEN DAT IS WAT ANDERS. ALS IK DEZE WEEK MIJN KAST NIET HEB DAN EIS IK MIJN GELD TERUG !!!! TELEFONISCH NIET BEREIKBAAR, DAT KAN IK GELOVEN MET AL DIE NIET NAGEKOMEN BELOFTES VAN HUN. Mag ik ook 5 maanden wachten om de rest van mijn bestelling te betalen ? Mag ik ook niet reageren als ze daarna achter hun geld vragen, dacht het niet. RESTEREND BEDRAG MOET AAN DE CHAUFFEUR BETAALD WORDEN. DAARVOOR MOET ER NATUURLIJK WEL EERST GELEVERD WORDEN !!!!

    @ Merike, ik wil me aansluiten


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    6 eetkamerstoelen

    Ik heb 500 euro betaald voor stoelen die ik nooit ontvangen heb. Telefonisch en per mail zijn ze niet bereikbaar en dus je bent gewoon de lul. Pure diefstal is het, en het gaat niet om de minste bedragen. Ik lees mensen die voor duizenden euro's zijn opgelicht. Tijd om deze zaak eens serieus aan te pakken. Ik ben met mijn advocaat bezig om een dossier op te bouwen, zaken zoals negeren, niet terug mailen telefonisch onbereikbaar wordt allemaal meegenomen. Iedereen die zich wil aansluiten kan mij mailen.

    Bezig met een rechtzaak tegen deze oplichters. Ik zoek zoveel mogelijk ervaringen, indien mogelijk stuur me je verhaal per mail.

    Ik heb net als u en velen hetzelfde probleem. Niet- levering en geen terugbetaling buiten standaardantwoord. Gelukkig heb ik met mastercard betaald en via deze weg heb ik mijn geld terug. Ik vermoed dat mastercard dit geld zal terugvorderen? Misschien een oplossing?

    Ook misschien interessant om te vermelden dat ze vermoedelijk valse reviews op trustpilot geven (alle Engelse namen geven goeie reviews, ik denk niet dat iemand uit Illinois Vlaamse meubelen gaat kopen :-) )

    Ook nog fijn om te weten, ik had meubis nog eventjes laten weten dat bestelling noch terugstorting naar mij nog nodig waren. Uiteraard stond ik nu net op de lijst van terugbetaling :-) Wel 2 weken na ingebrekestelling. En nog steeds levertermijn van 3 à 4 weken op de website van het goed dat ik wou hebben. Bij andere meubelbedrijven zoals bv. leenbakker niet meer te verkrijgen.

    Wij zijn ook het slachtoffer geworden van Meubis.
    Nu hebben wij contact gemaakt met de uitbater en hij ging ons het volledige bedrag van onze boxspring terugbetalen (terwijl dit normaal gezien niet meer mogelijk was), maar het salon wilde ze alsnog leveren op 7/08/2021. Wij gaan nog even afwachten wat het resultaat hiervan gaat zijn, anders springen wij met veel plezier in het rechtzaak verhaal. I’ll keep you posted.

    Ook hele slechte ervaring beloftes, uitstellen van levering keer op keer, geen fatsoenlijk contact mee te maken, zonder enig overleg steeds weer uitstellen, nu weer iets nieuws..ze storten mijn geld terug, tuurlijk een week later nog niks ontvangen, gemailt, over 14 dagen krijg ik het
    Geen corona smoesjes meer maar gewoon leugens!

    Ik wacht en wacht en steeds wordt de levering van het tv meubel uitgesteld. Contact is alleen via onpersoonlijke SMS mogelijk. Dus... Waardeloze firma en vooralsnog niks ontvangen. Wel aanbetaald... Ik heb gevraagd de order dan maar te cancellen, maar dat is niet mogelijk. Dus je zit er mooi aan vast.

    Ook hier eenzelfde verhaal. Een bureau besteld, en betaald. Een dag erna zaken we dat de levering 5 weken was ipv 1 week. Dus direct verzocht om te stoppen. Dat kon niet meer, en nu 5 maanden verder en nog steeds niets. Wij doen graag mee aan de rechtzaak.

    Dankje voor jullie reacties is erg waardevol voor de zaak. Ik laat het er niet bij zitten in elk geval. Wellicht kunnen we samen meer dan alleen. @joke ik had helaas niet met mastercard betaald dus dat is geen optie. @jonathan ben ook wel benieuwd of jij nog wat gehoord hebt?

    Ik heb gisteren officieel aangifte gedaan. Als ik meer weet laat ik het hier weten.

    Diverse mails, zonder enige oplossing.

    Begin dit jaar kleerkast besteld. Ging geleverd worden in juni, dan in week van 13 september. Dan ging ze geleverd worden op 2 oktober. Ging bevestiging krijgen. JE RAAD HET AL, GEEN BEVESTIGING GEEN LEVERING, GEEN ANTWOORD OP MEERDERE SMSEN. GELD AANNEMEN ZIJN ZE GOED IN, ZICH AAN HUN WOORD HOUDEN DAT IS WAT ANDERS. ALS IK DEZE WEEK MIJN KAST NIET HEB DAN EIS IK MIJN GELD TERUG !!!! TELEFONISCH NIET BEREIKBAAR, DAT KAN IK GELOVEN MET AL DIE NIET NAGEKOMEN BELOFTES VAN HUN. Mag ik ook 5 maanden wachten om de rest van mijn bestelling te betalen ? Mag ik ook niet reageren als ze daarna achter hun geld vragen, dacht het niet. RESTEREND BEDRAG MOET AAN DE CHAUFFEUR BETAALD WORDEN. DAARVOOR MOET ER NATUURLIJK WEL EERST GELEVERD WORDEN !!!!

    @ Merike, ik wil me aansluiten