Routledge

31 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Routledge komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Routledge gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (16)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Routledge's Communication receives a mixed response from customers. While some praise the ease of ordering and swift delivery, others are frustrated by the lack of communication, slow response times, and unhelpful customer service. Additionally, issues such as misleading advertising, charging in foreign currency, and fake tracking numbers contribute to customer dissatisfaction. With a mix of positive and negative reviews, Routledge's Communication can be seen as inconsistent and in need of improvement (35%).

“Onbeantwoorde e-mails en onbereikbaar per telefoon”

“Onmogelijk om contact op te nemen”

“Mislukte bestelling”

“Geen reactie op berichten voor dagen”

“Mis geen volledige bestelling”

“Lange wachttijden klantendienst”

“Ontbreken trackingnummer”

“Trage reacties van klantenservice en geen trackingnummer voor verzending.”

“Makkelijk te bestellen bij Amazon in plaats van bij Routledge”

“Kan geen ebook openen”

👍 2   👎 48

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Moreau - 27 februari 2024

  • Duur boek en geen facturering
  • Onbeantwoorde e-mails en onbereikbaar per telefoon
  • Onprofessioneel gedrag van klantenservice
  • Onmogelijk om contact op te nemen
  • Langdurige onzekerheid over betaling
  • Incompetente klantenservice leidt tot angst voor boete
  • Onprofessionele ervaring met directe leverancier

Bogaerts - 25 februari 2024

  • Mislukte bestelling

Sara Yilmaz - 15 januari 2024

  • Waardeloze customer service
  • Bestellingen worden niet op tijd verzonden
  • Geen reactie op berichten voor dagen
  • Slechte ervaring, niet aanbevolen

ayoub - 6 januari 2024

  • Mis geen volledige bestelling
  • Lange wachttijden klantendienst
  • Ontbreken trackingnummer

PC - 3 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice en bestellingen verdwijnen.
  • Trage reacties van klantenservice en geen trackingnummer voor verzending.
  • Hoge prijzen en slechte service bezorging.

E. Wouters - 2 januari 2024

  • Makkelijk te bestellen bij Amazon in plaats van bij Routledge

M. Desmet - 2 januari 2024

  • Kan geen ebook openen

Aerts - 31 december 2023

  • Top klantenservice
  • Vlot bestellen
  • Behulpzame medewerkers
  • Waardering als klant

Elisabeta Vanatoru - 28 december 2023Trustpilot 🔗

  • Mooi, heel mooi, gemakkelijk te gebruiken, goede bestelervaring, goede producten

E. Dumont - 16 december 2023

  • bestelling duurde lang voor levering
  • communicatie over levering was slecht
  • klantenservice was moeilijk te contacteren en onbehulpzaam
  • prijsstelling in vreemde valuta was verwarrend

Rune - 22 november 2023

  • Klantenservice is rampzalig
  • Geen directe hulp via telefoon
  • Reactietijd op e-mails is traag
  • Frustrerende ervaring

zoë - 20 november 2023

  • niet ontvangen boek
  • slechte communicatie
  • nep trackingnummer
  • niet aanraden om iets te kopen

R. De Smedt - 7 november 2023

  • Product van goede kwaliteit
  • Te late levering
  • Verwarrende communicatie
  • Dubbele belasting
  • Vermelding van oud adres

Lily Libert - 3 november 2023

  • Boek nooit toegekomen
  • Geen antwoord op e-mails

Bah - 21 oktober 2023

  • Slechte klantenservice en communicatie
  • Hoge verzendkosten zonder snelle levering
  • Onmogelijkheid om bestelling te annuleren
  • Geweigerde retournering van product

Zakariya Mir - 8 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Bestelling is niet aangekomen

Professor Pamela Bradley - 29 april 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice en bestellingen gaan verloren.
  • Routledge houdt ervan om hun boeken te duur te maken en beweert een betrouwbare academische bron te zijn.
  • Zelfs als een vertegenwoordiger je problemen 'oplost', ontstaat er een ander probleem of treedt hetzelfde probleem gewoon weer op.
  • Ik heb betere ervaringen gehad met onafhankelijke verkopers op Ebay die hun boeken in vieze dozen zonder opvulling verzenden.
  • In ieder geval komen die boeken daadwerkelijk aan en hebben ze een volgnummer!

eat candies - 16 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Boek niet ontvangen
  • Slechte communicatie
  • Heeft me een neppe trackinig-nummer gestuurd
  • Koop niet bij dit bedrijf!

Consumer - 31 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke klantenondersteuning. GEEN 800-nummer

Craig Carmena - 8 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke service
  • Bestelling werd teruggestuurd vanwege foutief adres
  • Onvoldoende opvolging en communicatie van het bedrijf
  • Mislukte pogingen om bestelling op te lossen

Ray - 7 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Onverwachte invoerrechten in rekening gebracht zonder voorafgaande kennisgeving
  • Geen melding van bezorging of update over niet-afgeleverd pakket
  • Gebrek aan informatie over extra invoerrechten voor een nieuwe bezorging
  • Moeite met het volgen van de nieuwe bezorging, vertraagde reacties
  • Mislukte bezorgpoging zonder contact, ongemak
  • Onjuist tarief voor invoerrechten in rekening gebracht, gebrek aan bewustzijn
  • Onhandigheid van het betalen van meerdere invoerrechten, onjuist adres op pakket

Gabriel - 1 februari 2022Trustpilot 🔗

  • BESTEL NIET BIJ ROUTLEDGE
  • vreselijke klantenservice
  • Duur boek besteld, niet in rekening gebracht
  • Meerdere e-mails verzonden, geen reactie
  • Verschillende keren gebeld, opgehangen
  • Onmogelijk om contact met hen op te nemen
  • Bedrijf is onbekwaam om te reageren
  • Kan geen correcte betaling garanderen
  • Geen professionele koopervaring
  • Gebruik een andere winkel

Matt Whitby - 12 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Geen bedrijf waarmee je te maken wilt hebben

lizp - 11 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Een boek besteld in oktober 2022 en het is nooit geleverd