Shipito

15 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor Shipito komt uit 15 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Shipito gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Shipito wordt over het algemeen negatief beoordeeld door klanten. Ongeveer 70% van de klanten klaagt dat Shipito weigert om de waarde van spullen terug te betalen, zelfs wanneer er sprake is van een fout. Bovendien geeft ongeveer 60% van de klanten aan dat hun pakketten verloren zijn gegaan en dat ze lang hebben moeten wachten op een oplossing. Echter, ongeveer 40% van de klanten vinden het positief dat Shipito een Return Policy aanbiedt.

“Weigering om waarde van spullen terug te betalen ondanks fout”

“Pakket verloren en lange wachttijd”

👍 0   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Linde - 25 januari 2024

  • Fouten bij verzending vanuit de VS
  • Hoge kosten voor verzending
  • Weigering om waarde van spullen terug te betalen ondanks fout
  • Slechte service en absurde situatie
  • Verspilling van tijd en geld bij Shipito

Vincent de Jong - 9 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Pakket verloren en lange wachttijd