Sidestep

26 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Sidestep komt uit 26 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Sidestep gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (11)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Sidestep heeft enkele positieve en negatieve aspecten. Aan de positieve kant, wordt het geld over het algemeen snel terugbetaald, waardoor klanten hun geld snel terugkrijgen (80%). Aan de negatieve kant, zijn er echter klachten over geld dat gestort wordt op verkeerde rekeningen en gedoe om het geld op de juiste rekening te krijgen (20%). Dit kan leiden tot frustratie en ongemak bij klanten bij het retourneren van producten.

“Vreselijke klantenservice en gedoe met terugbetalingen”

“gedoe om geld terug te krijgen”

“Retourbedrag probleem”

“Mijn geld terug is gestort op een verkeerde rekening”

“Het geld zo snel mogelijk op mijn eigen rekening hebben”

“Retourbedrag niet overgemaakt zonder bewijs van gesloten rekening”

“Gelukkig wel snel terug betaald”

👍 2   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Maëlle - 25 januari 2024

  • Vreselijke klantenservice en gedoe met terugbetalingen
  • Magazijn chaos en problemen met trackingnummers

Z. Desmet - 21 januari 2024

  • Leuke aanbiedingen
  • juiste maat niet op voorraad
  • lange levertijd
  • reactie krijgen duurt lang
  • gedoe om geld terug te krijgen
  • nepwebshop

siebe - 20 oktober 2023

  • Retourbedrag probleem
  • Mijn geld terug is gestort op een verkeerde rekening
  • Klantenservice was niet behulpzaam
  • Bewijzen tonen dat de rekening niet meer bestond
  • Andere bedrijven vragen dit niet eens
  • Het geld zo snel mogelijk op mijn eigen rekening hebben

Wout Eisink - 10 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Retourbedrag niet overgemaakt zonder bewijs van gesloten rekening
  • Lang wachten op terugbetaling met onduidelijke redenen
  • Klantenservice behandeling als klant onvriendelijk ervaren
  • Problemen met bellen van eigen telefoonnummer

Inge - 17 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Slecht bereikbaar
  • Geen communicatie mogelijk
  • Account aanmaken werkt niet goed
  • Beschikbaarheid op de site klopt niet
  • Bedrijf onbereikbaar en reageert nergens op
  • Na 4 weken wachten hebben zij de bestelling geannuleerd
  • Gelukkig wel snel terug betaald
  • We hebben echt gevreesd met oplichters te maken te hebben