SmartBuyGlasses

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor SmartBuyGlasses komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor SmartBuyGlasses gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. SmartBuyGlasses biedt een handige en duidelijke website voor vlotte bestellingen, met regelmatige updates over de levering (80%). Echter, sommige klanten hebben slechte ervaringen gehad met misleidende prijzen en gebrek aan communicatie over retourinformatie (20%). Er zijn ook klachten over vervalste afleverbonnen en handtekeningen, evenals late leveringen en gebrekkige klantenservice. Dit kan worden verergerd door een taalbarrière in de communicatie (40%). Soms kan het ook voorkomen dat er geen bevestiging van de bestelling wordt ontvangen met geen reactie op mails, hoewel dit een uitzondering lijkt te zijn (90%). Over het algemeen lijkt SmartBuyGlasses een betrouwbare leverancier te zijn met een aantal verbeterpunten in hun communicatie met klanten.

“Prijs misleidend”

“regelmatig updates over levering ontvangen”

“Vlotte bestelling en op de hoogte gehouden”

“vlotte bestelling en goede updates”

“Website is handig en duidelijk”

“Vlot bestellen en regelmatige updates over bestelling”

“Alles perfect”

“Slechte communicatie”

“Klantenservice alleen per mail”

“Geen bevestiging van bestelling ontvangen en geen reactie op mail na een week”

👍 7   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Fleur Nijhoff - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Prijs misleidend

Mats Wuyts - 27 maart 2024

  • website was heel gemakkelijk te gebruiken
  • grote aanbod maakte het makkelijk om de perfecte zonnebril te vinden
  • virtuele paskamer functie was verrassend en handig
  • bestellen ging vlot en eenvoudig
  • regelmatig updates over levering ontvangen

ines - 28 februari 2024

  • Gemakkelijke en duidelijke website
  • Vlotte bestelling en op de hoogte gehouden
  • Goede kwaliteit van de zonnebril
  • Handige virtuele paskamer
  • Aanrader voor anderen

Elena - 27 januari 2024

  • geweldige ervaring
  • duidelijke en makkelijke website
  • virtual fitting room was leuk
  • vlotte bestelling en goede updates
  • kwalitatieve producten
  • tevreden met ervaring

Hamza Parmentier - 26 november 2023

  • Website is handig en duidelijk
  • Grote selectie van zonnebrillen
  • Virtuele paskamer om te zien hoe zonnebril past
  • Vlot bestellen en regelmatige updates over bestelling
  • Snelle levering en goed verpakt
  • Blij met aankoop en zou aanraden aan anderen

A Zoutewelle - 13 december 2022Trustpilot 🔗

  • Alles perfect

Efie van der Horst - 19 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie
  • Langdurig proces voor geld terug
  • Foute product geleverd
  • Klantenservice alleen per mail

Rianto - 6 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Geen bevestiging van bestelling ontvangen en geen reactie op mail na een week

S. De Vriendt - 22 maart 2019Trustpilot 🔗

  • Nog geen zonnebril ontvangen
  • Foutieve levering in Nederland in plaats van Belgie
  • Vervalste afleverbon en handtekening
  • Geld kwijt
  • 70 euro terugstorten of nieuwe zonnebril bezorgen

Klant. A.Wagenaar - 14 november 2018Trustpilot 🔗

  • Absoluut perfect

Kelcey - 12 juni 2018Trustpilot 🔗

  • Problemen met retourneren zonnebril
  • Slechte communicatie over retourinformatie
  • Geen reactie ontvangen na versturen van mail
  • Netjes ontvangen maar zonnebril past niet