Ssense

48 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Ssense komt uit 48 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ssense gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (33)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Ssense wordt gemengd beoordeeld op basis van de reviews. Sommige klanten zijn teleurgesteld en voelen zich bedrogen doordat ze geen reactie hebben ontvangen op hun problemen, terwijl anderen juist aangeven dat er een goede oplossing werd geboden na contact met de klantendienst. Er zijn klachten over lange wachttijden en verwarring over betalingsmethoden, maar ook positieve opmerkingen over snelle en efficiënte service. Overall lijkt de klantenservice van Ssense gemiddeld (50%) te presteren, met zowel ruimte voor verbetering als lof voor de inspanningen die zijn geleverd.

“geen retourticket”

“geen reactie van klantenservice”

“foto's sturen om probleem te bewijzen”

“niet ontvangen”

“bedrogen”

“geprobeerd om contact op te nemen met de klantenservice via e-mail, maar mijn bericht kwam als onbestelbaar retour”

“teleurgesteld en boos”

“over deze situatie en denk er zelfs aan om aangifte te doen van diefstal”

“slechte ervaring met de klantenservice”

“Gebrek aan klantenservice”

👍 18   👎 23

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Vic Bodart - 18 maart 2024

  • verkeerde kleur
  • geen retourticket
  • geen reactie van klantenservice
  • foto's sturen om probleem te bewijzen

Benali - 18 maart 2024

  • niet ontvangen
  • bedrogen
  • geprobeerd om contact op te nemen met de klantenservice via e-mail, maar mijn bericht kwam als onbestelbaar retour
  • status niet meer opvolgen
  • teleurgesteld en boos
  • over deze situatie en denk er zelfs aan om aangifte te doen van diefstal

Hans van Zee - 13 maart 2024Trustpilot 🔗

  • slechte ervaring met de klantenservice
  • lang wachten op levering
  • onmogelijk om bestelling te volgen
  • geen ontvangst van bestelling na betaling

Karin - 8 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Vlotte levering
  • Gebrek aan klantenservice
  • Onduidelijke communicatie
  • Mogelijke oplichting

M. Henry - 4 maart 2024

  • Retourkosten zelf betalen en mogelijk weigering van retour
  • Slechts 10% korting aangeboden voor volgende bestelling

Léonard - 19 februari 2024

  • Veiligheidsproblemen

margaux - 15 februari 2024

  • Supersnelle levering en op tijd
  • Tevreden met aankoop

Katja verstrepen - 7 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Goede prijzen
  • Snelle bezorging
  • Uitstekende klantenservice
  • Gemakkelijk retourbeleid

Casper Pohl - 22 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Goede klantenservice bij het oplossen van problemen
  • Net geprobeerd om fout recht te zetten
  • Nette tegemoetkoming bij verkeerde maat ontvangen
  • Communicatie per mail duurde lang
  • Onduidelijkheid over bestelde maat
  • Probleem lag bij klant volgens medewerker
  • Gebruik van AI voor klantenservice
  • Moeilijkheden met juiste maat selecteren
  • Mogelijkheid tot terugsturen met uitzondering

A. Vandamme - 4 januari 2024

  • Uitstekende klantenservice
  • Kwaliteitsproducten

Maya Celik - 21 december 2023

  • Mooie oplossing aangeboden na contact met klantendienst
  • Mogelijkheid om verkeerde maat terug te sturen zonder extra kosten
  • Korting op volgende aankoop gekregen
  • Waardering zal aangepast worden na ontvangst juiste schoenen

Evrard - 7 november 2023

  • Diefstal van levering

Q. Pieters - 7 november 2023

  • hoge invoerrechten
  • verwarring over betalingsmethode
  • lange wachttijd bij postkantoor
  • onverwachte extra kosten

JIAMEI WANG - 27 september 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle bezorging
  • Vriendelijke klantenservice
  • Redelijke prijzen
  • Duidelijke communicatie
  • Gebruiksvriendelijke website

Isabel - 2 februari 2023Trustpilot 🔗

  • verkeerde item ontvangen, slechte klantenservice, moest foto's doorsturen voor bewijs, geen reactie op website melding

Manou Bongers - 22 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Super goed en betrouwbaar

so yeon lee - 23 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Goed
  • Goed gevoel

Beyoncé B. - 21 september 2020Trustpilot 🔗

  • Goede service

Christine - 12 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Geweldige ervaring!

Rob V - 16 oktober 2019Trustpilot 🔗

  • Alles was perfect

Nadir ÷zmen - 25 september 2019Trustpilot 🔗

  • Perfect webshop

Brittanny - 31 juli 2019Trustpilot 🔗

  • Goede service en goede prijzen!

Miriam Swaalf - 19 juni 2019Trustpilot 🔗

  • Top service

C.A. Post - 19 juni 2019Trustpilot 🔗

  • Goede service en snelle bezorging!

subasic maya - 15 maart 2019Trustpilot 🔗

  • Snel en efficiënt
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Gemakkelijk te navigeren website

Christopher Ozuna - 14 december 2018Trustpilot 🔗

  • cool
  • cool lol