Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. SupMedi's klantenservice scoort gemengde resultaten op basis van de reviews. Aan de positieve kant wordt de snelle levering en goede producten geprezen, met klanten die tevreden zijn met de pijnverlichtende werking van de producten. Echter, er zijn ook klachten over slechte klantenservice met niet-beantwoorde e-mails en onprofessioneel gedrag. Hoewel sommige klanten positieve interacties hadden met het team en problemen snel werden opgelost, zijn er ook klachten over het niet ontvangen van bestellingen en lekkende flesjes. Al met al lijkt de klantenservice van SupMedi wisselvallig te zijn, met ruimte voor verbetering om alle klanten tevreden te stellen. (56%)