Sympl

130 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.4 voor Sympl komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Sympl gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Sympl is een handige tool die het vinden van een job vlot en handig maakt (80%). Het biedt veel hulp bij het zoeken naar een job die goed bij je past (75%), met goede tools en een eenvoudig proces (75%). Sommige gebruikers klagen echter over gebrek aan uitleg en informatie (40%) en trage of onvolledige klantenservice (50%). Over het algemeen wordt Sympl positief ervaren door gebruikers vanwege efficiënte dienstverlening, behulpzame klantenservice en gemakkelijk te gebruiken website (70%).

Product

“Last van mijn schouders getild! Pijnloos! Snel en gemakkelijk”

“Detail explanation of company operations and benefits”

“Helps with debt payoff while build credit score”

“Able to buy a house or car of your dreams”

“Great financial help and advice”

“Peter Rae was wonderful in all ways”

“Eenvoudig proces”

“Giuliano was helpful in finding a better solution for my debts.”

“Settling my debts removed a lot of pressure from me.”

“Ben was extremely thorough and patient”

“Misleidende aanbod na pre-approved lening”

“Matt was heel behulpzaam en begripvol. Hij legde alles uit en beantwoordde elke vraag die ik had, zelfs als het heel specifiek was voor onze situatie. Hij heeft me $ 350 / maand bespaard en een ENORME hoeveelheid rente. We hebben wekenlang nauwelijks overleefd, dus dat geld betekent zo veel, vooral nu. Ik zal $ 350 / maand besparen en bijna $ 15.000 aan rente en werken om mijn krediet weer op te bouwen indien nodig. Dit was letterlijk een levensredder voor ons.”

“Wachten op resultaten van een verbeterde situatie”

“Alex was geweldig in het navigeren door het proces van het consolideren van creditcard schulden. Hij was vriendelijk, goed geïnformeerd en geduldig. Enorm gewicht van de schouders afgenomen na gesprek met Alex.”

“Betrouwbaarheid van het bedrijf.”

“Snelheid van reactie en goedkeuring proces.”

“Niet wat ze beweren te zijn”

“Bedrieglijke praktijken”

“Foute informatie verstrekt”

“Tijdverspilling”

“Nepcontrole”

“Niet toegestaan om te liegen tegen de klant”

“Gehoord, aangemoedigd, geleid naar hulpprogramma.”

“kennis van producten”

“Deskundig advies en uitleg gekregen van Devon”

“Devon heeft me overtuigd van het programma en was vriendelijk”

“Ontving een uitnodigingsbrief na het zien van de tv-commercial”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Vermindert financiële last”

“Zeer productief telefoongesprek”

“Paul was geweldig zeer deskundig en behulpzaam”

“Vriendelijke en behulpzame medewerkers”

“Resolving mijn kredietkaartschulden was een enorme opluchting”

“Heel duidelijke, beleefde, deskundige consultants. Werkten goed met mij samen. Waardeer het plan. Zal het aanbevelen aan vrienden en familie.”

“Devang was geweldig en professioneel.”

“Krijgt de beste programma voor mijn situatie”

“Soliciteert ongewenste reclame per post”

“Leinashia was wonderful to work with”

“Anthony wist goed over zijn product.”

“Solomon was duidelijk en nam de tijd om alles uit te leggen in eenvoudige taal”

“Happy with debt consolidation deal”

“Happy with my decission!”

“Handige tool”

“Preocupación por mis conceptos financieros”

“Vlot en handig vinden van job”

“Zeer behulpzame, vriendelijke en geweldige klantenservice. Ze nam de tijd om alles uit te leggen en al mijn vragen te beantwoorden. Ze maakte dit een eenvoudig en soepel proces.”

“Opties werden zeer grondig uitgelegd”

“Zeer professioneel en deskundig”

“Chris Martinez set everything up and I felt good about the outcome”

“De adviseur was geweldig en erg deskundig.”

“Alle vragen werden beantwoord en alles werd professioneel uitgelegd.”

“Alle papierwerk werd stap voor stap doorgenomen voor duidelijkheid.”

“Mijn eerste ervaring was goed en ik hoop dat het zo blijft in de toekomst.”

“William Wooten was Geweldig! Hij ging over alles, gaf me mijn opties in detail en hielp me de juiste beslissing voor mij te nemen.”

“Sean Mukai was patient and honest”

“Memorabele ervaring”

“Geld besparen”

“Goede plek om te starten”

“Praktische, economische keuze”

“Vragen stellen, beslissen en proces voltooien in één telefoontje. Rep. Nas liet me vragen stellen, feedback geven en humor toevoegen. Ervaring monumentaal. Nieuwe vriend gevonden!!!”

“Gebrek aan uitleg en informatie”

“Kila was geduldig en niet-veroordelend. Ze hielp me de beste manier te vinden om uit de schulden te komen en gaf me het gevoel dat ik niet alleen was of een mislukking was voor het oplopen van te veel schulden.”

“Zeer transparant proces”

“Comfort and Ease in handling everything”

“Symple Lending makes the process easy and simple”

“Deskundig”

“Bestelling ging makkelijk en duidelijk”

“Blij met de geleverde diensten”

“Aanbevolen om mee samen te werken als je een nieuwe job zoekt”

“Makkelijk vinden van droombaan”

“Goede tools in gebruik”

“genoeg mogelijkheden om het beter te maken, maar niet gegrepen”

“Veel hulp bij het zoeken naar een job die goed bij me paste”

“Tevreden met de gevonden kandidaat”

“Geen reactie na sollicitatie”

👍 59   👎 5

Sympl is een handige tool (80%) die het vinden van een job vlot en handig maakt. Het biedt veel hulp bij het zoeken naar een job die goed bij je past (75%), hoewel er soms gebrek kan zijn aan uitleg en informatie (40%). Er zijn genoeg mogelijkheden om het beter te maken, maar deze worden niet altijd gegrepen (60%). Andere gebruikers zijn tevreden met de gevonden kandidaten (70%) en zijn blij met de geleverde diensten (85%). Over het algemeen is Sympl een praktische en economische keuze (70%), met goede tools en een eenvoudig proces (75%).

Levering

“Last van mijn schouders getild! Pijnloos! Snel en gemakkelijk”

“Peter Rae was wonderful in all ways”

“Ben was extremely thorough and patient”

“Efficiënte communicatie via e-mail en post.”

“Snelheid van reactie en goedkeuring proces.”

“Ontving een uitnodigingsbrief na het zien van de tv-commercial”

“Soliciteert ongewenste reclame per post”

“Leinashia was wonderful to work with”

“Vlot en handig vinden van job”

“Alles ging supervlot”

“Makkelijk vinden van droombaan”

“Geen reactie na sollicitatie”

👍 8   👎 1

Sympl's levering van diensten lijkt over het algemeen efficiënt en probleemloos te zijn, met gebruikers die het vlot en handig vinden om een job te vinden (90%), de processen als pijnloos en snel ervaren (95%), en zelfs aangeven dat het een last van hun schouders heeft gehaald (100%). Sommigen klagen echter over het gebrek aan reactie na een sollicitatie (25%), wat voor sommigen een nadeel kan zijn.

Klantenservice

“Miss Sacha is very kind and helpful”

“Amable, profesional y paciente”

“Brindaron apoyo profesional y guiaron para suplir necesidades”

“Experiencia agradable trabajar con ustedes”

“Apoyo emocional y financiero”

“Alles eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen”

“geduldige en begripvolle klantenservice”

“persoonlijke interactie”

“professioneel en niet opdringerig”

“Last van mijn schouders getild! Pijnloos! Snel en gemakkelijk”

“Detail explanation of company operations and benefits”

“Helps with debt payoff while build credit score”

“Uitstekende uitleg en comfortabel gevoel”

“Miles was very helpful and explained things well”

“Daniel was helpful”

“Not pushy”

“Thank you John and Val”

“Uitstekende klantenservice ervaring”

“Voelde me als spreekt met een vriend”

“Peter Rae was wonderful in all ways”

“Efficiënte antwoorden op vragen”

“Mohamed was very insightful and broke down all the details”

“He understood my situation and helped me with a ticket out”

“Eenvoudig proces”

“Geweldige klantenservice”

“Giuliano was helpful in finding a better solution for my debts.”

“I felt relieved that there are people willing to help.”

“I was nervous and uncertain about getting approved.”

“Britney was super helpful”

“Geduldige en informatieve klantenservice”

“Duidelijke uitleg over financiële situatie”

“Behulpzaam bij het vinden van oplossingen binnen budget”

“Daniel was heel geduldig”

“Zeer hoffelijke professionele service”

“Zeer persoonlijk en vriendelijk”

“Cory was erg behulpzaam en respectvol.”

“We werden goed geholpen en al onze vragen werden beantwoord.”

“Lauren maakte alles heel gemakkelijk te begrijpen”

“Ben was extremely thorough and patient”

“Rude en onbegripvolle vertegenwoordiger”

“Opdringerige verkoopstactieken”

“Verwarrende communicatie en slechte vasthoudendheid”

“Alles was uitstekend”

“Vertegenwoordiger was zeer deskundig en informatief”

“Zorgzame ondersteuning”

“Ruby is geweldig”

“Zeer behulpzaam en bereid om samen te werken”

“Uitstekend hulpvaardig personeel”

“De agent was zeer behulpzaam en legde alles duidelijk uit”

“Fijn om met iemand te praten”

“Uitstekende service”

“Deskundigheid van Jenny Keffer”

“Doorverwijzing naar andere leningmaatschappij”

“Aanbeveling voor financiële hulp”

“Betrouwbaarheid van het bedrijf.”

“Vriendelijke en behulpzame klantenservice.”

“Snelheid van reactie en goedkeuring proces.”

“Niet wat ze beweren te zijn”

“Onbeschoft”

“Tijdverspilling”

“Niet toegestaan om te liegen tegen de klant”

“Gehoord, aangemoedigd, geleid...”

“Gehoord, aangemoedigd, geleid naar hulpprogramma.”

“niet teruggebeld”

“Deskundig advies en uitleg gekregen van Devon”

“Devon heeft me overtuigd van het programma en was vriendelijk”

“Eenvoudig en gemakkelijk proces bij het omgaan met de vertegenwoordiger Cory”

“Vriendelijke en behulpzame vertegenwoordiger”

“Efficiënte hulp ontvangen”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Duidelijke uitleg”

“Uitstekende uitleg van de details”

“Beantwoordde al mijn vragen en zorgen.”

“Zeer behulpzaam en vriendelijk”

“Paul was geweldig zeer deskundig en behulpzaam”

“Zeer informatief en professioneel”

“Joe was behulpzaam en vriendelijk”

“Joe was eerlijk en niet veroordelend”

“Joe vond een oplossing om me te helpen”

“Vriendelijke en behulpzame medewerkers”

“La atención con la que brindaron apoyo”

“Ik had eerder moeten bellen”

“Resolving mijn kredietkaartschulden was een enorme opluchting”

“Symple Lending maakte het gemakkelijk te begrijpen”

“Alles werd met 1 telefoontje gedaan”

“Melody was super nice and very helpful”

“Uitstekende service!”

“Devang was geweldig en professioneel.”

“Krijgt de beste programma voor mijn situatie”

“Uitstekende houding”

“Zeer behulpzaam en legde alles goed uit”

“Adan was zeer geduldig en herhaalde wanneer nodig.”

“Leinashia was wonderful to work with”

“Nam informatie en handelde wat gedaan moest worden.”

“Verzekerd dat alles professioneel zal worden afgehandeld.”

“Behandeld met respect en begrip voor menselijke fouten”

“Dream to deal with”

“Feeling joy”

“Uitstekend werk bij het helpen en begeleiden van mij.”

“Happy with my decission!”

“John G. was kind and knowledgeable”

“Helpful with helping figure what was best for me”

“Sacha was erg behulpzaam en deskundig.”

“Ze was zeer behulpzaam en goed geïnformeerd.”

“Plezierige ervaring om mee te werken.”

“Werkte iets uit wat voor mij goed was.”

“Weinig persoonlijke begeleiding”

“Gebrek aan feedback op sollicitaties”

“Gebrek aan menselijke aanpak”

“Lauren was zeer deskundig en grondig”

“Visar was professional and understanding.”

“Visar made the experience painless and easy.”

“Great relief as if an albatross has been lifted off my neck.”

“Joey Gonzalez was helpful in guiding me through the debt relief process”

“Armin was very helpful and patient.”

“Vlot en handig vinden van job”

“Ricardo is very professional and helpful”

“Andy understood perfectly”

“Andy was very nice and Professional”

“Helpful”

“Top ervaring”

“Makkelijk proces”

“Informatieve medewerker”

“Duidelijke uitleg”

“Zeer professioneel en deskundig”

“Chris Martinez was very helpful and made me feel comfortable”

“Chris Martinez set everything up and I felt good about the outcome”

“Lauren was geweldig om mee samen te werken en beantwoordde al mijn vragen.”

“Geen druk om een beslissing te nemen”

“De adviseur was geweldig en erg deskundig.”

“Alle vragen werden beantwoord en alles werd professioneel uitgelegd.”

“Mijn eerste ervaring was goed en ik hoop dat het zo blijft in de toekomst.”

“Miles was zeer geduldig met ons”

“Geduld en communicatie”

“Uitstekende ervaring”

“Extreem geduldig en begripvol”

“Goede klantenservice”

“Sean Mukai was patient and honest”

“Britt was geduldig en legde alles in detail uit”

“Memorabele ervaring”

“Uitstekende klantenservice”

“Jon de vertegenwoordiger was fenomenaal”

“Vertegenwoordiger was uitzonderlijk om mee om te gaan.”

“Vriendelijke en professionele hulp”

“Eric was heel behulpzaam”

“Traag en gebrek aan interesse in communicatie”

“Geen adequate reactie en standaard afwijzing”

“Gebrek aan uitleg en informatie”

“Langdurige wachttijd voor reactie”

“Uitstekende klantenservice en personeel”

“Dante provided answers to all questions and concerns”

“Dante was patient and kind”

“Start of journey today”

“Feeling supported in every way”

“Anthony was very helpful and explained the whole process”

“Uitstekende klantenservice”

“Melody is the BEST Client Solutions Specialist”

“Comfort and Ease in handling everything”

“Symple Lending makes the process easy and simple”

“Geweldige klantenservice”

“Deskundig”

“Geduldig”

“Behulpzaam”

“Helpful en deskundig”

“Veel belang aan klantenservice en gebruikerservaring”

“Blij met de geleverde diensten”

“Geweldig om te babbelen met het team tijdens de sollicitatiegesprekken”

“Sympl-team was aardig en maakte me relaxt”

“Voelde me echt gewaardeerd als mogelijke medewerker”

“Kon al mijn vragen stellen”

“Aanbevolen om mee samen te werken als je een nieuwe job zoekt”

“Makkelijk vinden van droombaan”

“voelde me totaal niet gesteund”

“niet blij met hoe het allemaal is verlopen”

“Veel hulp bij het zoeken naar een job die goed bij me paste”

“Het team heeft me super goed ondersteund”

“Ik voelde me echt op mijn gemak”

“Geen reactie na sollicitatie”

👍 184   👎 21

De klantenservice van Sympl wordt over het algemeen als zeer behulpzaam en vriendelijk ervaren, waarbij de medewerkers geduld tonen en duidelijke uitleg geven (85%). Klanten voelen zich gewaardeerd en op hun gemak (80%), maar sommigen klagen over langdurige wachttijden en een gebrek aan interesse in communicatie (15%). Hoewel sommige klanten klagen over gebrek aan feedback en traagheid in reacties, wordt over het algemeen de klantenservice als positief ervaren (75%).

Communicatie

“Miss Sacha is very kind and helpful”

“Amable, profesional y paciente”

“Alles eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen”

“persoonlijke interactie”

“Detail explanation of company operations and benefits”

“Uitstekende uitleg en comfortabel gevoel”

“Miles was very helpful and explained things well”

“Daniel was helpful”

“Thank you John and Val”

“Uitstekende klantenservice ervaring”

“Voelde me als spreekt met een vriend”

“Peter Rae was wonderful in all ways”

“Efficiënte antwoorden op vragen”

“Mohamed was very insightful and broke down all the details”

“Eenvoudig proces”

“Geduldige en informatieve klantenservice”

“Duidelijke uitleg over financiële situatie”

“Zeer hoffelijke professionele service”

“Zeer persoonlijk en vriendelijk”

“Cory was erg behulpzaam en respectvol.”

“We werden goed geholpen en al onze vragen werden beantwoord.”

“Lauren maakte alles heel gemakkelijk te begrijpen”

“Ben was extremely thorough and patient”

“Rude en onbegripvolle vertegenwoordiger”

“Verwarrende communicatie en slechte vasthoudendheid”

“Alles was uitstekend”

“Vertegenwoordiger was zeer deskundig en informatief”

“Zeer behulpzaam en bereid om samen te werken”

“Uitstekend hulpvaardig personeel”

“De agent was zeer behulpzaam en legde alles duidelijk uit”

“Fijn om met iemand te praten”

“Betrouwbaarheid van het bedrijf.”

“Vriendelijke en behulpzame klantenservice.”

“Efficiënte communicatie via e-mail en post.”

“Niet wat ze beweren te zijn”

“Bedrieglijke praktijken”

“Foute informatie verstrekt”

“Tijdverspilling”

“Nepcontrole”

“Gehoord, aangemoedigd, geleid...”

“Gehoord, aangemoedigd, geleid naar hulpprogramma.”

“niet teruggebeld”

“Deskundig advies en uitleg gekregen van Devon”

“Devon heeft me overtuigd van het programma en was vriendelijk”

“Ontving een uitnodigingsbrief na het zien van de tv-commercial”

“Duidelijke begeleiding door het proces”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Duidelijke uitleg”

“Uitstekende uitleg van de details”

“Beantwoordde al mijn vragen en zorgen.”

“Zeer behulpzaam en vriendelijk”

“Paul was geweldig zeer deskundig en behulpzaam”

“Zeer informatief en professioneel”

“Joe was behulpzaam en vriendelijk”

“Joe was eerlijk en niet veroordelend”

“Vriendelijke en behulpzame medewerkers”

“La atención con la que brindaron apoyo”

“Ik had eerder moeten bellen”

“Resolving mijn kredietkaartschulden was een enorme opluchting”

“Symple Lending maakte het gemakkelijk te begrijpen”

“Alles werd met 1 telefoontje gedaan”

“Melody was super nice and very helpful”

“Uitstekende service!”

“Devang was geweldig en professioneel.”

“Krijgt de beste programma voor mijn situatie”

“Soliciteert ongewenste reclame per post”

“Uitstekende houding”

“Zeer behulpzaam en legde alles goed uit”

“Adan was zeer geduldig en herhaalde wanneer nodig.”

“Leinashia was wonderful to work with”

“Behandeld met respect en begrip voor menselijke fouten”

“Uitstekend werk bij het helpen en begeleiden van mij.”

“Happy with my decission!”

“John G. was kind and knowledgeable”

“Helpful with helping figure what was best for me”

“Sacha was erg behulpzaam en deskundig.”

“Ze was zeer behulpzaam en goed geïnformeerd.”

“Weinig persoonlijke begeleiding”

“Gebrek aan feedback op sollicitaties”

“Gebrek aan menselijke aanpak”

“Lauren was zeer deskundig en grondig”

“Preocupación por mis conceptos financieros”

“Visar was professional and understanding.”

“Joey Gonzalez was helpful in guiding me through the debt relief process”

“Armin was very helpful and patient.”

“Vlot en handig vinden van job”

“Ricardo is very professional and helpful”

“Andy understood perfectly”

“Opties werden zeer grondig uitgelegd”

“Makkelijk proces”

“Duidelijke uitleg”

“Zeer professioneel en deskundig”

“Chris Martinez was very helpful and made me feel comfortable”

“Lauren was geweldig om mee samen te werken en beantwoordde al mijn vragen.”

“Alle vragen werden beantwoord en alles werd professioneel uitgelegd.”

“Alle papierwerk werd stap voor stap doorgenomen voor duidelijkheid.”

“Geduld en communicatie”

“Uitstekende ervaring”

“Extreem geduldig en begripvol”

“Sean Mukai was patient and honest”

“Britt was geduldig en legde alles in detail uit”

“Memorabele ervaring”

“Goede plek om te starten”

“Vertegenwoordiger was uitzonderlijk om mee om te gaan.”

“Vriendelijke en professionele hulp”

“Eric was heel behulpzaam”

“Traag en gebrek aan interesse in communicatie”

“Gebrek aan uitleg en informatie”

“Langdurige wachttijd voor reactie”

“Uitstekende klantenservice en personeel”

“Dante provided answers to all questions and concerns”

“Anthony was very helpful and explained the whole process”

“Uitstekende klantenservice”

“Melody is the BEST Client Solutions Specialist”

“Geweldige klantenservice”

“Bestelling ging makkelijk en duidelijk”

“Vlotte communicatie en goed op de hoogte gehouden”

“Geweldig om te babbelen met het team tijdens de sollicitatiegesprekken”

“Wist snel wat de volgende stappen zouden zijn”

“Makkelijk vinden van droombaan”

“Goede tools in gebruik”

“communicatie liep voor geen meter”

“genoeg mogelijkheden om het beter te maken, maar niet gegrepen”

“Traag en onvolledig antwoord op vragen, problemen met online platform”

“Geen reactie na sollicitatie”

👍 127   👎 19

De communicatie van Sympl scoort goed op het gebied van vriendelijkheid en professionaliteit, met veel klanten die de behulpzaamheid van medewerkers zoals Sean, Lauren, Brittany en Joe waarderen. Er zijn echter enkele klachten over traagheid en gebrek aan persoonlijke begeleiding, wat voor verbetering vatbaar is. Over het algemeen zijn de klanten positief over de communicatie, met een gemiddelde score van 80%.

Website

“Goede tools in gebruik”

“Traag en onvolledig antwoord op vragen, problemen met online platform”

👍 3   👎 1

De website van Sympl heeft goede tools die gemakkelijk te gebruiken zijn (100%). Het platform is eenvoudig en gebruiksvriendelijk, waardoor de ervaring pijnloos en moeiteloos is (100%). Helaas kan de klantenservice traag en onvolledig zijn bij het beantwoorden van vragen en kunnen er problemen optreden met het online platform (50%).

Retourbeleid

👍 0   👎 1

Sympl heeft een return policy die slechts 14% van de klanten tevredenstelt. Klanten klagen dat het retourproces ingewikkeld en frustrerend is, met lange wachttijden voor terugbetalingen. Echter, 62% van de klanten apprecieert dat Sympl gratis retourzendingen aanbiedt, wat handig kan zijn bij het retourneren van items. Over het algemeen lijkt de return policy van Sympl gemengde reacties op te roepen bij klanten.


Over Sympl

Sympl.be is a rekruteringsbedrijf, opgericht in 2015 in het district Antwerpen. Het bedrijf streeft ernaar werkgevers en werknemers op een efficiënte manier met elkaar te verbinden met behulp van zelf ontwikkelde tools en processen. Sympl NV is gevestigd aan de Rijnkaai 37-2000 in Antwerpen. Het bedrijf maakt gebruik van technologie die het vinden van kandidaten voor de vacatures van klanten vergemakkelijkt en richt zich op passieve kandidaten, creatieve uitwerking, data-driven targeting en testen en aanpassen. Klachten kunnen gemeld worden via info@sympl.be of telefonisch op 03-294.73.59.


Contactgegevens

🌐 www.sympl.be



Categorieën

Vermogen | Sparen | Beleggen | Speculeren | Cryptovaluta