T Mobile Thuis

128 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor T Mobile Thuis komt uit 128 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor T Mobile Thuis gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van T Mobile Thuis heeft zijn voor- en nadelen. Hoewel het lastig kan zijn om een abonnement op te zeggen, is het positief dat een eerlijke terugbetaling ontvangen wordt. Echter, het feit dat 50% van de kosten betaald moet worden om een abonnement te annuleren, kan een nadeel zijn voor klanten (50%).

“Opzeggen van abonnement is lastig”

“Kan abonnement niet opzeggen zonder 50% van kosten te betalen”

“Eerlijke terugbetaling ontvangen”

👍 1   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Thom - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Behulpzaamheid is ver te zoeken
  • Monteursbezoeken lossen het probleem niet op
  • Geen doorverwijzing naar tech afdeling mogelijk
  • Klantenservice is onbeschoft
  • Opzeggen van abonnement is lastig

Koen van der Meijde - 15 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geen oplossing voor wifi probleem na meerdere contacten
  • Klantenservice onvriendelijk
  • Kan abonnement niet opzeggen zonder 50% van kosten te betalen
  • Geen gebruik kunnen maken van wifi

Humphrey Hoed - 27 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Geeft goede informatie en tips
  • Kan goed zien verbruik en teruglevering
  • Duidelijk jaaropgave vorig en dit jaar
  • Eerlijke terugbetaling ontvangen