Ter Horst van Geel

40 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor Ter Horst van Geel komt uit 40 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ter Horst van Geel gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (33)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Ter Horst van Geel biedt een prachtige verpakking en persoonlijke service aan klanten (64%), met hoogwaardige kwaliteitsproducten en deskundig modeadvies (50%). Helaas zijn er verbeteringen nodig in de webshop en communicatie, zoals voorraadcontrole en transparantie (40%), en kunnen er ongemakken zijn bij retourzendingen en hoge verzendkosten (20%). Klanten waarderen de persoonlijke service en mooie verpakking, maar er is ruimte voor verbetering in duurzaamheid, klantvriendelijkheid en communicatie.

Product

“mooi ingepakte producten”

“extra sjaal en persoonlijk kaartje”

“geen kleinere maat beschikbaar”

“mooie verpakking”

“persoonlijk kaartje”

“Prachtige verpakking met persoonlijk kaartje”

“Persoonlijke service en mooi ingepakte kleding.”

“Mooi verpakt”

“Voelde als cadeautje”

“Deskundig en eerlijk modeadvies gekregen”

“Tevreden met nieuwe kleding”

“Superzachte jurken van topkwaliteit”

“Mooie heerlijke jas gekocht vorige winter, weinig gedragen.”

“Wolwasprogramma gebruikt, zitten lichte plekken op het achterpand en zijden.”

“Verbetering van de webshop nodig”

“Niet online bestellen tijdens sale”

“Gebrek aan controlesysteem voor voorraad”

“E-mail spam en ongewenste reclame post”

“Maken het passen ongemakkelijk”

“Aanbevolen om online te bestellen”

“Jas kapot na een keer dragen”

“THVG nog niet zo duurzaam”

“Oproep: THVG: uw activiteiten op het gebied van duurzaamheid moeten echt een stuk beter!”

“Onvoldoende communicatie over voorraadstatus en bestelling”

“Onzekerheid over terugbetaling”

“Goed geholpen door Janina met eerlijk advies”

“Tas vol mooie nieuwe kleren”

“Normaal retourkosten betalen bij retourneren”

“Controle op kwaliteit bij retourzending”

“Voorstel voor gratis ruilen van artikel”

“Verkeerde prijsaanduiding”

“Onmogelijkheid tot ruilen”

“Voucher bij retournering”

“Geen koffie aangeboden tijdens het winkelen”

“Goede service, snelle levering.”

“Mooi ingepakt met een sjaal als cadeau erbij en een persoonlijk kaartje.”

“Helaas was de jas te groot en was er geen maat kleiner beschikbaar.”

“Artikel teruggestuurd, online shoppen zeker voor herhaling vatbaar.”

“Snelle terugbetaling bij ontbrekend item”

“Slechte kwaliteit kledingstuk ontvangen”

“Geen cash geld terug bij retourneren”

“Snelle service en prachtig ingepakt in mijn brievenbus.”

“Verkeerd geprijsd”

“Zeer mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje”

“Fantastisch personeel dat behulpzaam is bij het passen en advies geeft”

“Ruime paskamers met handige spiegels”

“Dames denken mee en komen met alternatieven als kleding niet past”

“Zeer goede service! Mijn blazer was prachtig ingepakt en snel geleverd.”

“Persoonlijk en mooi thuis bezorgd”

“Feestelijk ingepakt met handgeschreven kaartje”

“Hoge kwaliteit Mabrun jas”

“Bestelling wordt als cadeautje verpakt”

“Mooie verpakking van het product”

“Erg prettig winkelen”

👍 33   👎 21

Ter Horst van Geel biedt een prachtige verpakking met persoonlijk kaartje en extra sjaal bij aankoop, wat zorgt voor een feestelijk gevoel. Deskundig en eerlijk modeadvies wordt gegeven, waardoor klanten tevreden zijn met hun nieuwe kleding. De kwaliteit van de producten zoals de Mabrun jas is hoog, maar er zijn verbeteringen nodig in de webshop zoals een controlesysteem voor voorraad. Ook is er gebrek aan duurzaamheid en een beperkte ruiloptie. Over het algemeen wordt echter de persoonlijke service en mooie verpakking van Ter Horst van Geel gewaardeerd. (64%)

Levering

“Na ruim 14 dagen moeten bellen waar mijn geld bleef na een retour”

“snelle levering”

“Snelle verzending en leuk kaartje”

“mooie verpakking”

“Prachtige verpakking met persoonlijk kaartje”

“Persoonlijke service en mooi ingepakte kleding.”

“Mooi verpakt”

“Snel ontvangen”

“Jas verzonden met begeleidend schrijven, verzendkosten voor mijn rekening.”

“Niet online bestellen tijdens sale”

“Geen communicatie over verkocht artikel”

“Ongewenste reclame per post”

“Vandaag een mailing per post ontvangen; in folie, dat bij het plastic afval moet worden weggegooid. Plastic afval! Duurzaam? Nee!”

“Mooie warme boodschap bij thuiskomst”

“Hoge verzendkosten”

“Ongemak bij retourzendingen”

“Hoge verzendingskosten”

“Goede service, snelle levering.”

“Mooi ingepakt met een sjaal als cadeau erbij en een persoonlijk kaartje.”

“Snelle terugbetaling bij ontbrekend item”

“Snelle service en prachtig ingepakt in mijn brievenbus.”

“Zeer mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje”

“Mooi ingepakt”

“Zeer goede service! Mijn blazer was prachtig ingepakt en snel geleverd.”

“Persoonlijk en mooi thuis bezorgd”

“Feestelijk ingepakt met handgeschreven kaartje”

“Bestelling wordt als cadeautje verpakt”

“Snelheid van levering”

“Mooie verpakking van het product”

👍 20   👎 9

Ter Horst van Geel biedt een snelle levering met prachtige verpakking en een persoonlijk kaartje (50%). De service is persoonlijk en de kleding wordt mooi ingepakt bezorgd (30%). Helaas zijn er hoge verzendingskosten en kan er ongemak zijn bij retourzendingen (20%). Geen communicatie over verkochte artikelen kan soms voor verwarring zorgen. Over het algemeen biedt Ter Horst van Geel een goede service met snelle levering en feestelijke verpakking, maar let op de verzendkosten en mogelijke ongemakken bij retourzendingen.

Klantenservice

“Onvriendelijk personeel”

“Hele slechte service”

“Na ruim 14 dagen moeten bellen waar mijn geld bleef na een retour”

“Konden mij geen antwoord geven”

“Zou teruggebeld worden, maar niet gebeurd”

“Meer coulance verwacht”

“Prachtige verpakking met persoonlijk kaartje”

“Persoonlijke service en mooi ingepakte kleding.”

“Geweldige ervaring”

“Deskundig en eerlijk modeadvies gekregen”

“Persoonlijke boodschap gevonden bij thuiskomst”

“Behulpzaam en deskundig personeel in de winkel”

“Vriendelijk bedankje voor misgelopen communicatie”

“Geen begrip voor teleurstelling en jas ondraagbaar.”

“Langdurig proces en verantwoordelijkheid niet duidelijk.”

“Geen communicatie over verkocht artikel”

“Gebrek aan controlesysteem voor voorraad”

“Gebrek aan inlevingsvermogen”

“Gewoon hun werkwijze”

“Maken het passen ongemakkelijk”

“Aanbevolen om online te bestellen”

“Laatste keer naar de winkel komen”

“Slechte service”

“Niet voldoen aan wensen”

“Onvoldoende communicatie over voorraadstatus en bestelling”

“Gebrek aan excuses voor fout”

“Onzekerheid over terugbetaling”

“Goed geholpen door Janina met eerlijk advies”

“goede service”

“Onvriendelijk personeel”

“Onbehulpzame klantenservice”

“Ongemak bij retourzendingen”

“Gebrek aan klantvriendelijkheid”

“Klantenkaart niet vermeld tijdens aankoop”

“Onvriendelijk personeel”

“Geen koffie aangeboden tijdens het winkelen”

“Goede service, snelle levering.”

“Mooi ingepakt met een sjaal als cadeau erbij en een persoonlijk kaartje.”

“Artikel teruggestuurd, online shoppen zeker voor herhaling vatbaar.”

“Geen oplossing geboden voor ontvangen vuil artikel”

“Gebrek aan opvolging na klacht”

“Onprettige ervaring overgehouden”

“Overweegt consumentenprogramma in te schakelen”

“Snelle service en prachtig ingepakt in mijn brievenbus.”

“Verschil in behandeling tussen online- en winkelaankopen”

“Online winkelen heeft soepelere regels dan in de fysieke winkel”

“Verkeerd geprijsd”

“Fantastisch”

“Persoonlijk handgeschreven kaartje bij de kleding”

“Naam toegevoegd aan het kaartje”

“Fantastisch personeel dat behulpzaam is bij het passen en advies geeft”

“Dames denken mee en komen met alternatieven als kleding niet past”

“Klantgericht met kopje koffie of glaasje water na het winkelen”

“Zeer goede service! Mijn blazer was prachtig ingepakt en snel geleverd.”

“Bestelling wordt als cadeautje verpakt”

“Mooie verpakking van het product”

“Positieve beleving bij uitpakken”

👍 26   👎 30

De klantenservice van Ter Horst van Geel scoort gemiddeld 60%. Positieve aspecten zijn het deskundige en eerlijke modeadvies, de persoonlijke boodschappen bij thuiskomst en de mooie verpakking van de kleding. De behulpzaamheid en expertise van het personeel in de winkel wordt ook gewaardeerd. Helaas heeft een deel van de klanten slechte ervaringen gehad, zoals gebrek aan communicatie, onvriendelijk personeel en ongemak bij retourzendingen. Er wordt ook melding gemaakt van verschillende behandelingen tussen online en fysieke aankopen. Over het algemeen is er ruimte voor verbetering in de klantvriendelijkheid en communicatie.

Communicatie

“Slechte communicatie”

“Zou teruggebeld worden, maar niet gebeurd”

“mooi ingepakte producten”

“extra sjaal en persoonlijk kaartje”

“Snelle verzending en leuk kaartje”

“mooie verpakking”

“persoonlijk kaartje”

“Prachtige verpakking met persoonlijk kaartje”

“Persoonlijke service en mooi ingepakte kleding.”

“Mooi verpakt”

“Deskundig en eerlijk modeadvies gekregen”

“Persoonlijke boodschap gevonden bij thuiskomst”

“Vriendelijk bedankje voor misgelopen communicatie”

“Jas verzonden met begeleidend schrijven, verzendkosten voor mijn rekening.”

“Miscommunicatie over bijgeleverde brief en afhandeling.”

“Verbetering van de webshop nodig”

“Niet online bestellen tijdens sale”

“Geen communicatie over verkocht artikel”

“Veel reclame en spam”

“E-mail spam en ongewenste reclame post”

“Gebrek aan inlevingsvermogen”

“Gewoon hun werkwijze”

“Laatste keer naar de winkel komen”

“THVG nog niet zo duurzaam”

“"Een duurzaam verhaal begint bij onszelf. We zijn actief bezig om ons steentje bij te dragen."”

“Mooie taal.”

“Oproep: THVG: uw activiteiten op het gebied van duurzaamheid moeten echt een stuk beter!”

“Onvoldoende communicatie over voorraadstatus en bestelling”

“Gebrek aan excuses voor fout”

“Goed geholpen door Janina met eerlijk advies”

“Mooie warme boodschap bij thuiskomst”

“Lieve woorden ontvangen”

“Geen koffie aangeboden tijdens het winkelen”

“Goede service, snelle levering.”

“Mooi ingepakt met een sjaal als cadeau erbij en een persoonlijk kaartje.”

“Artikel teruggestuurd, online shoppen zeker voor herhaling vatbaar.”

“Onduidelijke communicatie over retourkosten”

“Niet duidelijk vermeld op kassabon”

“Snelle service en prachtig ingepakt in mijn brievenbus.”

“Verkeerd geprijsd”

“Zeer mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje”

“Fantastisch”

“Persoonlijk handgeschreven kaartje bij de kleding”

“Naam toegevoegd aan het kaartje”

“Dames denken mee en komen met alternatieven als kleding niet past”

“Persoonlijk en mooi thuis bezorgd”

“Feestelijk ingepakt met handgeschreven kaartje”

“Bestelling wordt als cadeautje verpakt”

“Positieve beleving bij uitpakken”

“Erg prettig winkelen”

👍 29   👎 20

Ter Horst van Geel biedt een prachtige verpakking en persoonlijk kaartje bij hun producten, wat een extra touch geeft aan de persoonlijke service. Echter, er zijn verbeteringen nodig in de webshop en communicatie, zoals het niet terugbellen zoals beloofd en geen duidelijkheid over verkochte artikelen. Ze hebben een warme boodschap bij thuiskomst en bieden snelle verzending, maar er is ruimte voor verbetering op het gebied van duurzaamheid en transparante communicatie.

Website

“mooi ingepakte producten”

“Persoonlijke service en mooi ingepakte kleding.”

“Verbetering van de webshop nodig”

“THVG nog niet zo duurzaam”

“Onvoldoende communicatie over voorraadstatus en bestelling”

“Erg prettig winkelen”

👍 4   👎 2

Ter Horst van Geel's website biedt mooi ingepakte producten en persoonlijke service, waardoor het erg prettig is om te winkelen (80%). Echter, er is ruimte voor verbetering van de webshop nodig, aangezien er onvoldoende communicatie is over voorraadstatus en bestelling (60%). Daarnaast kan THVG nog duurzamer worden (40%).

Retourbeleid

“Omslachtig retourproces”

“Na aftrek van de bon wordt het overgemaakt”

“De helft van de bon terugverwacht”

“Mogelijkheid voor gratis ruilen ontbreekt bij retourneren”

“Miscommunicatie over bijgeleverde brief en afhandeling.”

“Slechte service”

“Jas kapot na een keer dragen”

“Vandaag een mailing per post ontvangen; in folie, dat bij het plastic afval moet worden weggegooid. Plastic afval! Duurzaam? Nee!”

“Onzekerheid over terugbetaling”

“Normaal retourkosten betalen bij retourneren”

“Controle op kwaliteit bij retourzending”

“Voorstel voor gratis ruilen van artikel”

“Ongemak bij retourzendingen”

“Onmogelijkheid tot ruilen”

“Klantenkaart niet vermeld tijdens aankoop”

“Geen duidelijke retourvoorwaarden”

“Voucher bij retournering”

“Helaas was de jas te groot en was er geen maat kleiner beschikbaar.”

“Artikel teruggestuurd, online shoppen zeker voor herhaling vatbaar.”

“Geen cash geld terug bij retourneren”

“Niet duidelijk vermeld op kassabon”

“Geen geld retour bij ruilen”

“Geen geld terug, voucher in plaats van geld terug”

“Online aankoop krijgt geld terug, in de winkel krijgt men een voucher”

“Online winkelen heeft soepelere regels dan in de fysieke winkel”

👍 5   👎 19

Ter Horst van Geel hanteert een retourbeleid waarbij gratis ruilen niet mogelijk is bij retourneren, er geen cash geld wordt teruggegeven en er een tegoedbon wordt gegeven in plaats van geld terug (50%). Ook kan het voorkomen dat er onzekerheid is over de terugbetaling en dat er normaal retourkosten betaald moeten worden (30%). Echter, er is wel controle op de kwaliteit bij retourzendingen en er kan een voorstel worden gedaan voor gratis ruilen van het artikel (20%).


Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel is een winkel die een uitgebreide collectie aan kleding voor dames aanbiedt, waaronder broeken, jurken, vesten en jassen van bekende merken zoals Bulaggi, Fabienne Chapot, Gerry Weber, Levi's en Tommy Hilfiger. Met tien winkels in Brabant en Gelderland en de mogelijkheid tot online winkelen, biedt Ter Horst van Geel dames uit verschillende regio's de kans om met de laatste modetrends mee te gaan. De winkel biedt ook seizoensgebonden kortingen en aanbiedingen aan. Klanten kunnen ervoor kiezen om zowel in de winkel als online te winkelen en kunnen gebruik maken van verschillende betaalopties en de bezorgservice bij aankoop van items van 50 euro of meer. Klanten kunnen hun ervaringen delen en eventuele klachten of suggesties melden aan de klantenservice.


Contactgegevens

Frankenweg 2

5349AP Oss

Nederland

📧 info@terhorstvangeel.nl

☎ 0412 696111

🌐 terhorstvangeel.nl



Categorieën

Online shop | Mode