Ter Horst van Geel

40 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor Ter Horst van Geel komt uit 40 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ter Horst van Geel gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (33)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Ter Horst van Geel scoort gemiddeld 60%. Positieve aspecten zijn het deskundige en eerlijke modeadvies, de persoonlijke boodschappen bij thuiskomst en de mooie verpakking van de kleding. De behulpzaamheid en expertise van het personeel in de winkel wordt ook gewaardeerd. Helaas heeft een deel van de klanten slechte ervaringen gehad, zoals gebrek aan communicatie, onvriendelijk personeel en ongemak bij retourzendingen. Er wordt ook melding gemaakt van verschillende behandelingen tussen online en fysieke aankopen. Over het algemeen is er ruimte voor verbetering in de klantvriendelijkheid en communicatie.

“Onvriendelijk personeel”

“Hele slechte service”

“Na ruim 14 dagen moeten bellen waar mijn geld bleef na een retour”

“Konden mij geen antwoord geven”

“Zou teruggebeld worden, maar niet gebeurd”

“Meer coulance verwacht”

“Prachtige verpakking met persoonlijk kaartje”

“Persoonlijke service en mooi ingepakte kleding.”

“Geweldige ervaring”

“Deskundig en eerlijk modeadvies gekregen”

👍 26   👎 30

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Marieke van Geffen - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Onvriendelijk personeel
  • Omslachtig retourproces
  • Slechte communicatie

Letty Rietveld - 10 april 2024Trustpilot 🔗

  • Hele slechte service
  • Na ruim 14 dagen moeten bellen waar mijn geld bleef na een retour
  • Konden mij geen antwoord geven
  • Zou teruggebeld worden, maar niet gebeurd
  • Na aftrek van de bon wordt het overgemaakt
  • Meer coulance verwacht
  • De helft van de bon terugverwacht

romain - 14 februari 2024

  • Prachtige verpakking met persoonlijk kaartje

Chloé - 20 januari 2024

  • Persoonlijke service en mooi ingepakte kleding.

Bauwens - 17 november 2023

  • Mooi verpakt
  • Snel ontvangen
  • Voelde als cadeautje
  • Betaalbaar
  • Geweldige ervaring

mohammed - 6 november 2023

  • Deskundig en eerlijk modeadvies gekregen
  • Persoonlijke boodschap gevonden bij thuiskomst
  • Tevreden met nieuwe kleding

clara - 29 oktober 2023

  • Superzachte jurken van topkwaliteit
  • Behulpzaam en deskundig personeel in de winkel
  • Mogelijkheid voor gratis ruilen ontbreekt bij retourneren

Trees Kuijpers - 14 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Vriendelijk bedankje voor misgelopen communicatie

Edith Preyde - 26 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Mooie heerlijke jas gekocht vorige winter, weinig gedragen.
  • Wolwasprogramma gebruikt, zitten lichte plekken op het achterpand en zijden.
  • Jas verzonden met begeleidend schrijven, verzendkosten voor mijn rekening.
  • Geen begrip voor teleurstelling en jas ondraagbaar.
  • Langdurig proces en verantwoordelijkheid niet duidelijk.
  • Miscommunicatie over bijgeleverde brief en afhandeling.

E - 3 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Verbetering van de webshop nodig
  • Niet online bestellen tijdens sale
  • Geen communicatie over verkocht artikel
  • Gebrek aan controlesysteem voor voorraad

ronald boxstart - 16 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Gebrek aan inlevingsvermogen
  • Gewoon hun werkwijze
  • Maken het passen ongemakkelijk
  • Aanbevolen om online te bestellen
  • Laatste keer naar de winkel komen

amber putten - 18 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte service
  • Jas kapot na een keer dragen
  • Niet voldoen aan wensen

Brenda - 19 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Onvoldoende communicatie over voorraadstatus en bestelling
  • Gebrek aan excuses voor fout
  • Onzekerheid over terugbetaling

Nathalie - 14 maart 2021Trustpilot 🔗

  • Goed geholpen door Janina met eerlijk advies
  • Mooie warme boodschap bij thuiskomst
  • Tas vol mooie nieuwe kleren
  • Lieve woorden ontvangen

flowerpower - 20 september 2020Trustpilot 🔗

  • goede service

G. Overwater - 25 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Onvriendelijk personeel
  • Verkeerde prijsaanduiding
  • Hoge verzendkosten
  • Onbehulpzame klantenservice

Brigitte - 14 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Ongemak bij retourzendingen
  • Hoge verzendingskosten
  • Gebrek aan klantvriendelijkheid
  • Onmogelijkheid tot ruilen

Pien - 1 juli 2019Trustpilot 🔗

  • Klantenkaart niet vermeld tijdens aankoop
  • Onvriendelijk personeel
  • Geen duidelijke retourvoorwaarden

H.Spee.Broekhuis - 9 september 2018Trustpilot 🔗

  • Geen koffie aangeboden tijdens het winkelen

Tinus - 27 oktober 2017Trustpilot 🔗

  • Goede service, snelle levering.
  • Mooi ingepakt met een sjaal als cadeau erbij en een persoonlijk kaartje.
  • Helaas was de jas te groot en was er geen maat kleiner beschikbaar.
  • Artikel teruggestuurd, online shoppen zeker voor herhaling vatbaar.

Mw A v B - 1 september 2017Trustpilot 🔗

  • Snelle terugbetaling bij ontbrekend item
  • Slechte kwaliteit kledingstuk ontvangen
  • Onterechte kosten voor retourzending
  • Onduidelijke communicatie over retourkosten
  • Geen oplossing geboden voor ontvangen vuil artikel
  • Gebrek aan opvolging na klacht

marga - 1 mei 2017Trustpilot 🔗

  • Geen cash geld terug bij retourneren
  • Niet duidelijk vermeld op kassabon
  • Onprettige ervaring overgehouden
  • Overweegt consumentenprogramma in te schakelen

Karin Jansen - 31 december 2016Trustpilot 🔗

  • Snelle service en prachtig ingepakt in mijn brievenbus.

Berlinda Hoed - 28 juli 2016Trustpilot 🔗

  • Geen geld terug, voucher in plaats van geld terug
  • Online aankoop krijgt geld terug, in de winkel krijgt men een voucher
  • Verschil in behandeling tussen online- en winkelaankopen
  • Online winkelen heeft soepelere regels dan in de fysieke winkel

M van Mol - 4 februari 2016Trustpilot 🔗

  • Verkeerd geprijsd

Lea Grootendorst - 17 april 2014Trustpilot 🔗

  • Fantastisch
  • Persoonlijk handgeschreven kaartje bij de kleding
  • Mooi ingepakt
  • Naam toegevoegd aan het kaartje

Eloise Franklin - 7 januari 2014Trustpilot 🔗

  • Fantastisch personeel dat behulpzaam is bij het passen en advies geeft
  • Ruime paskamers met handige spiegels
  • Dames denken mee en komen met alternatieven als kleding niet past
  • Klantgericht met kopje koffie of glaasje water na het winkelen

ellen - 11 december 2013Trustpilot 🔗

  • Zeer goede service! Mijn blazer was prachtig ingepakt en snel geleverd.

Geertjes - 11 oktober 2013Trustpilot 🔗

  • Bestelling wordt als cadeautje verpakt
  • Snelheid van levering
  • Mooie verpakking van het product
  • Positieve beleving bij uitpakken
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding