Test Aankoop

132 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Test Aankoop komt uit 132 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Test Aankoop gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Test Aankoop krijgt gemengde beoordelingen. Enerzijds zijn er positieve aspecten, zoals snelle terugbetalingen na tussenkomst van een advocaat en installateurs die bereid zijn terug te betalen. Anderzijds klagen klanten over langdurige processen om fouten recht te zetten, moeilijkheden bij het opzeggen van abonnementen en onduidelijke opzegvoorwaarden. Over het algemeen lijkt de terugbetaling wel correct te gebeuren, maar de communicatie en transparantie rondom de Return Policy kunnen verbeterd worden. (50%)

“Installateur bereid om terug te betalen”

“Efficiënte service na contact met advocaat”

“moeilijk om abonnement op te zeggen”

“Na 3 maand geld terug van elektro Lommelen na Testaankoop”

“Terugbetaling na acht maanden”

“Onjuiste garantie dat geld was teruggestort”

“Klacht doorsturen naar boekhouding zonder actie”

“Oplichters”

“Snelle terugbetaling na dreigement met negatieve review”

“Terugbetaling van kosten”

👍 9   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Frederic - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer snelle oplossing
  • Gedaan als laatste redmiddel
  • Problemen met installateur opgelost
  • Installateur bereid om terug te betalen

Veerle Uyttendaele - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Efficiënte service na contact met advocaat

Wesley Lorrez - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • moeilijk om abonnement op te zeggen

victor - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Na 3 maand geld terug van elektro Lommelen na Testaankoop

andré van serveyt - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Terugbetaling na acht maanden
  • Geen enkel bericht van levering ontvangen
  • Moeten meerdere keren om feedback vragen
  • Onjuiste informatie gegeven over leveringstermijn
  • Onjuiste garantie dat geld was teruggestort
  • Klacht doorsturen naar boekhouding zonder actie

Davy Janssens - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichters

norma schelstraete - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle terugbetaling na dreigement met negatieve review

Rik Terryn - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Terugbetaling van kosten

Lefebvre - 7 maanden geleden

  • Goede hulp bij probleem met nutsvoorzieningen in nieuw appartement
  • Factuur van andere firma ontvangen bij contact met bedrijf
  • Geld teruggekregen na tussenkomst van ombudsman

Immanuël Schoeters - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Valse beloftes en dikke oplichting
  • Eerste maand direct betalen
  • Onduidelijke opzegvoorwaarden
  • Lidmaatschap om geld af te troggelen

Van Acker - 8 maanden geleden

  • interessante en nuttige informatie in magazines
  • problemen met veranderen/opzeggen abonnement
  • kortaf antwoorden bij bellen voor hulp
  • verwarring tussen medewerkers
  • verkeerde info gekregen over zaak met Ryanair
  • foutieve link op pagina

anna vyncke - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onvoldoende informatie over kost abonnement en geschenkbelofte niet nagekomen

DANIEL VERSTRAETEN - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen rechtzetting na klachten over foutieve bedragen
  • Langdurig proces om fouten recht te zetten
  • Traag antwoord op e-mails en telefoongesprekken
  • Foutief gefactureerde bedragen werden uiteindelijk teruggestort na 3 maanden

Tim Gijselinck - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen reactie op klachten via e-mail
  • Onterechte klacht online laten staan zonder reactie
  • Schade aan bedrijf door gebrek aan reactie

Simon Rodiers - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • negatief bedrijf
  • geen lidmaatschap betalen
  • geen contact meer willen
  • niet meer betalen

Serge Van de Merlen - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Het bedrijf hanteert wanpraktijken bij abonnementen.
  • Proefabonnement werd ongevraagd opgestart en moeilijk stop te zetten.

Stephanie C - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Makkelijk vergelijken? Doe maar niet.
  • Eerste maand goed, nu ineens supporter zonder toegang tot platform
  • Geld van rekening gehaald, abonnement onduidelijk
  • Aanvraag annulatie van abonnement gedaan, domiciliering geblokkerd

Belle - 23 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Teleurgesteld in juridische ondersteuning.
  • Teleurgesteld in de juridische ondersteuning van Test Aankoop
  • Geld gaat elke maand van rekening maar weinig waar voor
  • Blijven maar rond te pot draaien
  • Test Aankoop enkel maar een paar mailtjes waarop geen antwoord
  • Feedback over mijn dossier blijft uit
  • Zelf moeten bellen of mailen voor STAVAZA in mijn dossier
  • Mail nog maar eens doorsturen naar Budgetair
  • Minder dan 2 maanden om oplossing te komen, anders geld en tickets kwijt
  • Vliegmaatschappij geeft aan dat verlengd kunnen worden tot 2023 of terugbetaling kan worden aangevraagd
  • Moet door Budgetair gebeuren, die opnieuw niet thuis geven
  • Erg misnoegde abonnee

Solange Janssens - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Matige service en communicatie
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Nepdiensten

Geert - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen gratis periode starten!
  • Gratis abonnement van 6 maanden ontvangen
  • Nergens te vinden wanneer abonnement eindigt
  • Abonnement opgezegd maar toch nog in rekening gebracht
  • Algemene voorwaarden niet te vinden
  • Website en klantenomgeving bedoeld om te misleiden

Sebbe - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen geschenk bij proefabonnement, oude website en app, moeilijk uitschrijven
  • Onbetrouwbare klantenservice
  • Kritiek op productinformatie en retourbeleid