Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Tink heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds is het mogelijk om snel en soepel te retourneren, waarbij geld terugkrijgen een mogelijkheid is (20%). Anderzijds zijn er klachten over een gebrek aan klantenservice, onduidelijkheid in de retourprocedure en lang wachten op terugbetaling (80%). Er zijn ook gevallen gemeld waarbij klanten geen geld terugkregen na retourneren en moeite hadden om contact op te nemen voor een retourlabel. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Tink verbetering te kunnen gebruiken.