Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Tix leveringsservice krijgt positieve beoordelingen voor het gemak van last-minute tickets zonder creditcard te kopen, de overzichtelijke rangschikking en vlotte transfers (68%). Klanten vinden het bestelproces snel en moeiteloos, maar klagen over verborgen kosten en onoverzichtelijke keuzes bij het finaliseren van de boeking (32%). Hoewel sommige gebruikers klagen over extra kosten en slechte klantenservice, geven anderen aan dat het boekingsproces snel en gemakkelijk is (46%). Over het algemeen lijken klanten tevreden met de service, maar benadrukken ze dat er ruimte is voor verbetering. (82%)