Topdrinks

136 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor Topdrinks komt uit 136 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Topdrinks gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Topdrinks heeft zowel positieve als negatieve aspecten op basis van de reviews. Positief is dat de klantenservice flexibel is bij gebroken producten en dat er een snelle en correcte levering plaatsvindt (40%). Echter worden bestellingen soms niet geleverd en kan het moeilijk zijn om geld terug te krijgen, wat resulteert in lange wachttijden en ongemak (60%). Er is ook sprake van een gebrek aan flexibiliteit bij ruilen, een omslachtige retourprocedure en slechte communicatie rondom terugbetalingen (50%). Hopelijk verbetert Topdrinks deze aspecten in de toekomst om de tevredenheid van klanten te verhogen.

“Snelle levering en goede after sales service”

“Bestelling niet gevonden na levering”

“Bestelling niet geleverd”

“Verklaring ondertekenen voor niet ontvangen bestelling”

“Klantenservice is flexibel bij gebroken producten”

“Geen nonsens”

“Slecht bestelproces, gebrek aan communicatie, geen terugbetaling”

“Pakket niet ontvangen, terugbetaling niet ontvangen, beschadigd product”

“Product niet compleet bij eerste bestelling”

“Geen terugbetaling ontvangen”

👍 6   👎 19

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Monique Van Houten - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle levering en goede after sales service

margot - 4 maanden geleden

  • Bestelling verwisseld tussen koeriers
  • Bestelling niet gevonden na levering

Lana Stevens - 5 maanden geleden

  • Bestelling niet geleverd
  • Onprofessionele klantenservice
  • Verklaring ondertekenen voor niet ontvangen bestelling

nina - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle en correcte levering
  • Klantenservice is flexibel bij gebroken producten

Theo Rooding - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen nonsens

Janneke - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slecht bestelproces, gebrek aan communicatie, geen terugbetaling

Herman Oosterwijk - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Pakket niet ontvangen, terugbetaling niet ontvangen, beschadigd product

Annie - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Product niet compleet bij eerste bestelling
  • Geld niet ontvangen bij bestelling
  • Geen terugbetaling ontvangen

Ingrid Thyssen - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling nooit ontvangen
  • Telefonisch niet bereikbaar en emails worden slordig of niet beantwoord
  • Een terugbetaling laat op zich wachten...als het ooit komt
  • Wees gewaarschuwd

Rob - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling niet geleverd door bezorgdienst DPD

Jan - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling nooit ontvangen, teruggestuurd door dpd.
  • Moeilijk geld terug te krijgen, aan het lijntje gehouden.
  • Lamentabele service, geld achtergehouden.

Vien - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kortingscode van 10%
  • Geen reactie op retourverzoek

Michelle Van Roy - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling nooit ontvangen
  • Geen reactie bij telefonisch contact
  • Hopelijk wordt het bedrag nog terugbetaald

Stephanie - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice onvoldoende
  • Gebrek aan flexibiliteit bij ruilen
  • Communicatie onduidelijk
  • Omslachtige retourprocedure

Ellen Van Damme - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloze klantendienst
  • Bestelling ondanks annulering
  • Geen geld terug
  • Vertragingen bij antwoord

louis - 8 maanden geleden

  • Bestelling kwam nooit aan
  • Topdrinks geen goede beoordeling
  • Probleem bij bezorgdienst DPD
  • DPD liet spullen ergens liggen
  • Contact met Topdrinks was positief

Dennis Silbernberg - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbereikbaar per telefoon en geen reactie op e-mails
  • Onbeschoft personeel
  • Gedeeltelijke terugbetaling na boos bericht op messenger
  • Niet alles ontvangen na bestelling

Kaat Lefebvre - 9 maanden geleden

  • Snelle en correcte levering

Esther Dam - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • drukte bij klantenservice
  • slechts één doos ontvangen en de andere teruggestuurd
  • andere handtekening gezet en opnieuw verzendkosten betalen
  • excuses maar geen actie