Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van TopTicketshop wordt gemengd beoordeeld door klanten. Hoewel sommigen positieve ervaringen hebben gehad met behulpzame en vriendelijke medewerkers (25%), klachten snel en efficiënt werden afgehandeld (15%) en er zelfs soepele boekingen mogelijk waren (10%), zijn er ook negatieve opmerkingen over de service, zoals onbevredigende interacties met klantenservice (20%), gebrek aan medewerking bij klachten (15%) en moeilijkheden met terugkoop en retourprocessen (10%). Samengevat lijkt de klantenservice van TopTicketshop wisselende resultaten te leveren, waarbij een deel van de klanten tevreden is met de dienstverlening, terwijl anderen teleurgesteld zijn.