TopTicketshop

130 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor TopTicketshop komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor TopTicketshop gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van TopTicketshop heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat er een eenvoudig retourproces is waarbij tickets gereserveerd en betaald kunnen worden via iDeal. Aan de andere kant is het negatief dat tickets niet geannuleerd kunnen worden, wat voor sommige klanten teleurstellend kan zijn. Er is ook geen mogelijkheid om te dure kaarten door te verkopen, wat kan leiden tot financiële verliezen voor de klant (33,3%).

“Teleurstellende ervaring met Ticketshop”

“Kan tickets niet annuleren”

“Eenvoudig retourproces”

“geen annulering van tickets mogelijk”

“te dure kaarten die niet doorverkocht kunnen worden”

“Geen mogelijkheid tot annuleren van tickets”

“Geen interesse in doorverkopen van tickets”

“Geen geld terug bij annulering van tickets”

“Geen annulering mogelijk”

“goede ervaring met reserveren van concerten, betalen via iDeal mogelijk”

👍 5   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Johan Van Bers - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kaarten op andere naam ontvangen voor hogere prijs
  • Doorverkochte kaarten ontvangen
  • Advies om rechtstreeks bij theater te boeken
  • Teleurstellende ervaring met Ticketshop

Gerard Rill - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kan tickets niet annuleren
  • TopTicketShop neemt geen verantwoordelijkheid voor programma wijzigingen

Rob Rous - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Eenvoudig retourproces

Eric - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • duurdere prijzen
  • geen annulering van tickets mogelijk
  • tickets op andere naam

Melissa Roos - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • te dure kaarten die niet doorverkocht kunnen worden

Eva - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Dubbel moeten betalen voor tickets
  • Servicekosten niet vermeld tijdens bestellen
  • Geen mogelijkheid tot annuleren van tickets
  • Geen interesse in doorverkopen van tickets
  • Tickets pas een maand later ontvangen
  • Geen geld terug bij annulering van tickets
  • Klantenservice ver te zoeken

Emile Cevat - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Hoge prijzen
  • Bedrieglijke website
  • Geen annulering mogelijk

Rikus Stolk - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • goede ervaring met reserveren van concerten, betalen via iDeal mogelijk

E M Copier - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • helaas geen rechtstreekse verkoop
  • aankoop kon niet terug gedraaid worden
  • te veel betaald
  • slechte service

Ingrid - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Super makkelijk bestellen
  • Prijs verschil met schouwburg
  • Hoge administratiekosten
  • Tickets worden beloofd opgestuurd

C. Verheyen - 7 maanden geleden

  • Kaartjes gereserveerd zonder dat ik het wist