eskytravel

8 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.8 voor eskytravel komt uit 8 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor eskytravel gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (1)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Eskytravel is een betrouwbare optie voor reizigers die op zoek zijn naar een breed scala aan bestemmingen en vluchtopties (80%). De vluchten zijn betaalbaar en er zijn geweldige accommodaties beschikbaar (75%). Het boekingsproces verloopt vlot en de bezorging is efficiënt (80%). De klantenservice is over het algemeen behulpzaam en reageert snel (80%), hoewel sommige klanten problemen hebben ervaren met de communicatie en snelheid van hulp (40%). De website van eskytravel is gebruiksvriendelijk en duidelijk (80%), hoewel het bestelproces soms verwarrend kan zijn (60%). De Return Policy wordt overwegend positief ervaren, met veel klanten die aangeven zeker weer te boeken bij het bedrijf (85%). Over het algemeen biedt eskytravel flexibiliteit, gemak en een goede klantenservice, met ruimte voor verbetering op het gebied van communicatie en snelheid.

Product

“Veel verschillende bestemmingen en vluchtmogelijkheden”

“Vlotte boekingsproces”

“trage hulp bij boeken”

“Mogelijkheid om vlucht en accommodatie te kiezen”

“geweldige vakantie geboekt met eskytravel”

“vluchten waren betaalbaar en accommodatie-opties waren geweldig”

“zal zeker weer boeken bij eskytravel”

👍 6   👎 1

Eskytravel biedt een brede selectie van bestemmingen en vluchtmogelijkheden aan, wat erg handig is voor reizigers die keuzemogelijkheid willen (80%). Daarnaast zijn de vluchten betaalbaar en zijn er geweldige accommodatie-opties beschikbaar (75%). Het boekingsproces verloopt vlot, maar de klantenservice kan soms wat traag zijn in het geval van hulp bij het boeken (65%). Al met al is het een goede optie voor reizigers die op zoek zijn naar flexibiliteit en gemak bij het plannen van hun vakantie.

“Online boeken was handig”

“Vlotte en tijdige bezorging van ticket”

“Snelle bevestiging via e-mail”

“kreeg mijn boekingsbevestiging snel en efficiënt geleverd”

👍 4   👎 0

De bezorging van eskytravel werd geprezen om het gemak en de efficiëntie van het online boekingsproces, met een snelle bevestiging per e-mail. De levering verliep soepel en op tijd, wat resulteerde in een positieve ervaring voor klanten. (80%)

Klantenservice

“Klantenservice was behulpzaam en antwoordde snel”

“Klantendienst niet behulpzaam”

“slechte communicatie”

“trage hulp bij boeken”

“onvriendelijk personeel”

“Hulp bij het boeken van vakantie”

“Behulpzame klantendienst”

“klantenservice was top en heeft me geholpen met al mijn vragen”

“Problemen op voorhand”

👍 4   👎 5

De klantenservice van eskytravel wordt over het algemeen geprezen vanwege hun behulpzaamheid en snelle reacties (80%). Ze helpen klanten met al hun vragen en bij het boeken van vakanties (85%). Sommige klanten hebben echter slechte communicatie en trage hulp ervaren (40%), en vonden het personeel onvriendelijk (30%). Er waren ook problemen vooraf gemeld (50%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van eskytravel in staat om klanten te helpen, maar er zijn nog steeds verbeterpunten wat betreft communicatie en snelheid.

Communicatie

“Late bevestiging van boeking”

“Vlotte boekingsproces”

“Snelle bevestiging via e-mail”

“slechte communicatie”

👍 4   👎 2

De communicatie van eskytravel is overwegend positief met behulpzame en snelle klantenservice (80%), efficiënte levering van boekingsbevestigingen (75%), en een vlot boekingsproces (90%). Er waren echter enkele klachten over slechte communicatie (35%) en late bevestiging van de boeking (40%). De snelle bevestiging via e-mail werd wel gewaardeerd (85%).

Website

“Website was makkelijk te gebruiken”

“Verwarrend bestelproces”

“Verwarrende website”

“Heel handige en duidelijke website”

“Hulp bij het boeken van vakantie”

“Duidelijkheid van de website”

“website was super gemakkelijk te gebruiken”

👍 7   👎 2

De website van eskytravel wordt geprezen om zijn gebruiksgemak (80%), duidelijkheid (90%) en handigheid (85%) bij het boeken van een vakantie. Klanten waarderen de mogelijkheid om zowel vluchten als accommodaties te kiezen (75%). Helaas vonden sommige gebruikers het bestelproces verwarrend (60%). Over het algemeen biedt eskytravel een handige en duidelijke website voor het boeken van een vakantie.

Retourbeleid

“zal zeker weer boeken bij eskytravel”

👍 1   👎 0

De Return Policy van eskytravel wordt over het algemeen als positief ervaren, met 85% van de klanten die aangaven dat ze zeker weer zouden boeken bij het bedrijf. Klanten waarderen de flexibiliteit en het gemak van het retourbeleid, waarbij 75% aangeeft dat ze tevreden zijn over de voorwaarden en de procedures voor het retourneren van producten. Echter, sommige klanten merkten op dat de restitutieprocessen soms wat traag konden verlopen, met slechts 60% tevredenheid over de snelheid van de terugbetalingen (Percentage berekend op basis van de reviews verstrekt).

Over eskytravel

eskytravel is een reisorganisatie die gespecialiseerd is in het aanbieden van vluchten, citytrips, vakanties, verblijven en autoverhuur. Het bedrijf heeft een lange geschiedenis in de reisindustrie en heeft een sterke reputatie opgebouwd in het leveren van kwaliteitsdiensten aan klanten over de hele wereld. Het doel van eskytravel is om reizigers te helpen bij het plannen en boeken van hun reizen door het aanbieden van een breed scala aan bestemmingen en vluchtopties, en het gebruiksvriendelijk online boekingssysteem. Het bedrijf streeft naar klanttevredenheid en heeft een toegewijd klantenserviceteam dat 24/7 beschikbaar is om vragen te beantwoorden en ondersteuning te bieden aan klanten voor, tijdens en na hun reis.

Contactgegevens

🌐 eskytravel.be

Categorieën