GoEuro Reviews
Reviews (11)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Buskaartje Omnio
Ik heb een buskaartje online gekocht bij Omio. Op het ticket stond informatie over de halte, maar blijkbaar wordt die al een jaar niet meer gebruikt en is de nieuwe halte 2 km verderop. Er was wat gedoe tussen Omio en Arriva over wie verantwoordelijk was, maar uiteindelijk moest ik voor een tweede ticket betalen. Gelukkig heeft Omio snel gereageerd en krijg ik nu mijn geld terug voor beide tickets. Ik ben blij met hoe ze deze zaak hebben afgehandeld.
Vliegtickets reserveren
Hey allemaal, ik was serieus zo in paniek! Ik dacht écht dat ik mijn geld kwijt was toen mijn vliegticketreservering in de soep liep. Die e-mail die ik kreeg was zo vaag en ik was echt mega gestrest! Maar gelukkig kreeg ik uiteindelijk een fatsoenlijk antwoord van het bedrijf en na 3 dagen stond het volledige bedrag weer op mijn rekening. Gelukkig, toch nog betrouwbaar!
Treinreis van Bologna naar Florence en terug
Onlangs heb ik een treinreis geboekt van Bologna naar Florence en terug en het was echt geweldig. Alles stond heel duidelijk beschreven in het Nederlands op de website en het boeken zelf verliep super vlotjes. En als extraatje waren de gereserveerde stoelen nog eens automatisch tegenover elkaar geplaatst, wat een leuke verrassing was. Ik ben echt helemaal tevreden!
Last minute treinticket Denemarken
Ik heb last minute nog snel een treinticket gekocht van Naestved naar Køge in Denemarken voor minder dan de helft van de prijs. Het ticket was meteen beschikbaar en werd zonder problemen gescand op de trein. Het vertrekuur was exact op tijd en ik kon zelfs mijn fiets gratis meenemen. Alles is vlotjes verlopen en ik was echt blij met mijn aankoop.
Moeilijk boeken
Oh mijn god, ik moest tickets boeken voor een reis met mijn vrienden en het was echt lastig! We dachten dat we stoelen hadden gereserveerd en ervoor hadden betaald, maar toen we de tickets kregen stonden er helemaal geen stoelnummers op en op de factuur stond ook niks over de stoelreserveringen. Het telefoonnummer van het bedrijf stond niet eens in de app en toen ik het eindelijk vond op internet, kwam ik vast te zitten in het keuzemenu. En om het nog erger te maken, reed de trein van onze terugrit helemaal niet! We moesten maar op een andere trein stappen richting huis. Gelukkig vonden we uiteindelijk wel een zitplaats op niet-gereserveerde stoelen en kwamen we veilig thuis. Maar serieus, in de trein hoorden we ook andere mensen met soortgelijke problemen met het bedrijf. Bah!
Aankoop treinkaartjes Rome-Civitaveccia
Ik heb geld overgemaakt voor twee treinkaartjes van Rome naar Civitaveccia, maar ik heb nog steeds geen kaartjes ontvangen. Uiteindelijk kreeg ik na twee dagen mijn geld terug omdat er een storing was bij de bestellingen. Gelukkig is het uiteindelijk allemaal opgelost, maar het was wel frustrerend.
Aankoop van een voucher voor een treinreis vanwege covid-19 annulering
Ik was netjes geholpen vanwege een annulering vanwege covid-19 waardoor ik mijn treinreis niet kon maken. Ik kreeg snel een voucher die ik kan gebruiken voor een volgende trip. Het was fijn om binnen 2 dagen een antwoord te krijgen, zeker in deze drukke tijd waarin iedereen bezig is met het regelen van hun reisplannen en e-mails stuurt.
Aankoop shuttle van Piran naar Trieste
De service was echt top. Een dag voor mijn reis kreeg ik een herinnering met alle info die ik nodig had, zelfs het nummerplaat van de auto, de naam van de chauffeur en zijn telefoonnummer stonden erbij. De shuttle was op tijd en de auto was gloednieuw, dus ik kon met een gerust hart genieten van de mooie rit naar Trieste.
Ticket wijzigen Thalys Parijs naar Brussel
Ik wou mijn uitstapje naar Brussel verzetten en dat was echt geen probleem hoor. De klantendienst was super vriendelijk en behulpzaam en gaf me heel duidelijke info.
Niet terugbetaald
De reis die ik geboekt had is geannuleerd door de stakingen. Het geld van de ene reis heb ik snel teruggekregen, maar het geld van de andere reis nog steeds niet. De communicatie en service zijn echt slecht, het lijkt alsof ze het geld voor zichzelf willen houden. Triestige organisatie, ik zal hier nooit meer boeken.
Treinreis
Voor de eerste keer ben ik met de trein naar Berlijn gereisd. Onderweg hadden we te maken met een staking, dat kan gebeuren, maar uiteindelijk zijn we toch aangekomen op onze bestemming. De terugreis verliep vlot, tot er opeens 10 luidruchtige mannen instapten op weg naar Amsterdam, met een krat bier en talloze flessen drank die voor de nodige overlast zorgden. Het verrassende was dat het treinpersoneel hier niets van zei. Ik snap echt niet hoe zoiets is toegestaan.