Ourthe & Somme Ardennen Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!

Alle reviews

Ourthe & Somme Ardennen

50% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

A
Anne De Temmerman
Het is nu al het 11de jaar dat wij boeken bij Ourthe en Somme waarvan 7 jaar in Vielsalm. Wij hebben daar steeds een superfijne vakantie gehad, behalve vorig jaar, maar dat had niet met het huisje ...Lees verder
W
Wim van Staveren
In oktober 2022 voor een week een zogenaamd “forest cube” huisje voor een week gehuurd. Aankomst was donderdagavond en de volgende dag viel ons op, dat iemand van de schoonmaak actief was in een no...Lees verder
N
Nancy De Neys
Ook ik kom hier al meer dan tien jaren. Nu was het een jaar of vijf geleden. Vroeger hadden we maar een klacht. Het was niet echt proper. Nu was het zelfs niet eens gepoetst denk ik. Er was ons bij...Lees verder
C
Christophe Rommens
Geen pluspunten. 0 bereidheid om een oplossing te zoeken omwille van verstrengde corona maatregelen, gewoon geld incasseren en je aan je lot overlaten. Slechtste service die ik ooit meegemaakt heb ...Lees verder

Alle reviews (4)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    huisje Maison du lac

    Het is nu al het 11de jaar dat wij boeken bij Ourthe en Somme waarvan 7 jaar in Vielsalm. Wij hebben daar steeds een superfijne vakantie gehad, behalve vorig jaar, maar dat had niet met het huisje of de service te maken maa alles met de buren, het waren zes jonge Nederlanders. Uiteindelijk werden ze na 2 nachten uit hun huisje gezet met behulp van de politie.
    Daarna was het terug en topvakantie.
    Proficiat voor de goede en ontvangst en de goede service.
    Wij komen dit jaar terug (2021).


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een huisje gehuurd

    In oktober 2022 voor een week een zogenaamd “forest cube” huisje voor een week gehuurd. Aankomst was donderdagavond en de volgende dag viel ons op, dat iemand van de schoonmaak actief was in een nog bewoond huisje (vlak naast ons huisje). We zijn met de hond gaan wandelen en na terugkomst bleek dat ook ons huisje was “bezocht”. Geld, bankpas, iPad ontvreemd.
    Hiervan melding gedaan en tevens aangifte.
    Wat bleek: iemand van een uitzendbureau kon gewoon met een loper in de huisjes, zonder dat een dergelijk persoon gecontroleerd/ “begeleid” wordt. Dit is ook gebeurd bij drie huisjes op rij. Persoon in kwestie is aangehouden, maar daarmee was het geld en ook de bankpas (die snel even gebruikt was, voordat we konden blokkeren) niet terug.
    Klacht neergelegd bij de organisatie en aangegeven, dat we de organisatie aansprakelijk stellen voor de geleden schade (vakantieplezier (de afhandeling heeft minimaal drie dagen gekost)/ geen vertrouwen/ geld/ regelen van de bankpas/ meerdere malen naar het politiebureau (op 20 km in Couvin)/ etc.). Vanuit de organisatie werd een compensatie van 168 Euro voor verlies vakantieplezier geboden, die we geaccepteerd hebben. Hierbij lag bij de organisatie vooral de nadruk op het feit, dat zij het zo moeilijk hiermee hadden en dat men er niets aan kon doen (wij gaven aan: sleutel geven van een leeg huisje in plaats van een loper). Voor de klant was nagenoeg geen gevoel/ respect.
    De compensatie zou tegelijkertijd met de borg worden terugbetaald.
    De borg is ontvangen, de afgesproken compensatie niet. Ook niet, nadat er melding van is gemaakt.
    Al met al een zeer onbetrouwbare organisatie, die slecht georganiseerd is en die haar afspraken niet nakomt. Hiermee moet niemand in zee gaan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantiehuisje La Rochette

    Ook ik kom hier al meer dan tien jaren. Nu was het een jaar of vijf geleden. Vroeger hadden we maar een klacht. Het was niet echt proper. Nu was het zelfs niet eens gepoetst denk ik. Er was ons bij de boeking 75 euro schoonmaak aangerekend, waar volgens de site van La Rochette zelf dat maar 70 zou zijn. De waarborg die ze ons hadden aangerekend bleek 250 euro te zijn die volgende de site 100 was. Kortom, voor een verblijf dat volgens de site normaal 359 euro zou kosten, wordt ons meer dan het dubbele aangerekend. Bij aan aankomst blijkt dat het niet alleen echt vuil, zelfs stukken glas en gebruikte oorstokjes vonden we in leefruimte maar ook technisch heel wat mankementen vertoonde. Zo liggen beide wc brillen los. Afstandsbediening van tv noch dvd speler blijkt aanwezig te zijn. Van de afstandsbediening van de airco/verwarmingsunit is het scherm gebarsten zo dat deze maar beperkte info geeft. In de.papieren bij incheck wordt gevraagd om alle mankementen zo snel mogelijk telefonisch door te geven. Dat hebben we dan ook ook zo snel mogelijk gedaan. Ze gingen het doorgeven naar de technieker, maar die wist zelfs niet dat je met de unit in leefruimte zowel kon koelen als verwarmen. Er zou het nodige gedaan worden. Morgenvroeg moeten we uitchecken. We hebben niks meer gehoord…. Kortom, de vakantiewoningen van La Rochette worden totaal verwaarloosd. Conclusie zoals ik bij andere recensies ook heb gelezen, dit is gewoon een dikke geldklopperij. We raden iedereen aan ergens anders een verblijf te zoeken.

    Bij het schrijven deze reactie had ik een beoordeling van 2.0 minder kan blijkbaar niet. Bij het verschijnen op deze pagina staat er ineens een 3.0. Straf.🤔


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ardennen online

    Geen pluspunten. 0 bereidheid om een oplossing te zoeken omwille van verstrengde corona maatregelen, gewoon geld incasseren en je aan je lot overlaten. Slechtste service die ik ooit meegemaakt heb bij een verhuurservice. Nooit meer!
    We verbleven 3 vd 7 nachten en kregen amper 25% van het teveel betaalde geld terug...
    70€ betaald voor het poetsen van een vuil vakantiehuis...
    Barslechte ervaring


Anderen bekeken ook

La Casita merklogo voor beoordelingen van reis- en vakantie-ervaringen

La Casita

12 reviews

Reviews in de Vakantiehuizen BrancheIn de vakantiehuizenbranche zijn reviews en meningen van klanten essentieel. Potentiële klanten willen gra...

Aan Zee merklogo voor beoordelingen van reis- en vakantie-ervaringen

Aan Zee

10 reviews

Welkom bij ErvaringenSiteOp ErvaringenSite vindt u uitgebreide reviews, meningen en ervaringen van Belgische consumenten over diverse bedrijven en ...

Zoweg merklogo voor beoordelingen van reis- en vakantie-ervaringen

Zoweg

2 reviews

Welkom bij ErvaringenSite! Ontdek en deel Zoweg reviewsErvaringenSite is dé plek voor Belgische consumenten om reviews, meningen en ervaring...

Chalet merklogo voor beoordelingen van reis- en vakantie-ervaringen

Chalet

2 reviews

Chalet.be is een zelfstandige aanbieder van chalets en appartementen voor 2 tot wel 50 personen! De chalets zijn te huur in Frankrijk, Oostenrijk, ...