Ourthe & Somme Ardennen Reviews

: 12
17% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2021-06-18
huisje Maison du lac
Het is nu al het 11de jaar dat wij boeken bij Ourthe en Somme waarvan 7 jaar in Vielsalm. Wij heb...Lees verder
Anne De Temmerman

Relevantste negatieve review

  2024-02-15
Boeking huis in Somme-Leuze
Het huis was een ramp! Het was zo vies, vol vliegen en de vuilnisbak stonk een uur in de wind. De...Lees verder
Emiel Charlier

Review met meeste stemmen

  2020-11-10
Ardennen online
Geen pluspunten. 0 bereidheid om een oplossing te zoeken omwille van verstrengde corona maatregel...Lees verder
Christophe Rommens

Reviews (12)

  (1)

 (0)

  (2)

  (9)

  (0)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    huisje Maison du lac

    Het is nu al het 11de jaar dat wij boeken bij Ourthe en Somme waarvan 7 jaar in Vielsalm. Wij hebben daar steeds een superfijne vakantie gehad, behalve vorig jaar, maar dat had niet met het huisje of de service te maken maa alles met de buren, het waren zes jonge Nederlanders. Uiteindelijk werden ze na 2 nachten uit hun huisje gezet met behulp van de politie.
    Daarna was het terug en topvakantie.
    Proficiat voor de goede en ontvangst en de goede service.
    Wij komen dit jaar terug (2021).


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantie in Ardennen

    Die gasten online in de Ardennen zijn gewoon oplichters en leugenaars. Ik heb een waarborg van 1000€ betaald en kreeg maar 650€ terug. Ze beweerden dat we 235€ aan gas en elektriciteit hadden verbruikt, terwijl het eigenlijk maar 135€ was voor gas en 98€ voor elektriciteit. De rest van het geld leek wel uit de lucht te komen vallen. Ik zou echt afraden om met die mensen in zee te gaan, ze proberen gewoon geld uit je zak te kloppen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeking huis in Somme-Leuze

    Het huis was een ramp! Het was zo vies, vol vliegen en de vuilnisbak stonk een uur in de wind. De afwasmachine werkte niet, het keukengerei leek nooit afgewassen te zijn en er waren niet genoeg glazen. En alsof dat nog niet genoeg was, moesten we ook nog eens extra betalen voor alles, zelfs voor een late check-out op zondag! Toen we een klachtenmail stuurden, kregen we te horen dat we meteen hadden moeten bellen en dat e-mail geen optie was. Nooit meer! Deze plek is echt om te vermijden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Afbraakwoning

    Ik verbleef in een vakantiehuisje in de Ardennen en ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld was. Het was er echt vies, overal stof en de boiler lekte ook nog eens constant, het leek wel een waterval binnen. Dit is echt geen niveau waarop je een accommodatie zou mogen verhuren. Ik ben enorm ontgoocheld en zal hier nooit meer boeken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Huur vakantiewoning

    Onlangs heb ik een vakantiewoning gehuurd bij deze organisatie en eerlijk gezegd was mijn ervaring echt tegenvallend. Toen ik aankwam, was de woning die ik geboekt had via een erkend verhuurplatform vies en rook verschrikkelijk. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen om mijn klachten door te geven, maar helaas namen ze me niet serieus. Ze zeiden dat ik te laat was met klagen en dat mijn foto's niet geloofwaardig waren omdat ze te ver ingezoomd waren, wat totaal absurd is. Hierdoor voelde ik me niet gehoord en was de hele nasleep van mijn verblijf heel onaangenaam. Het was echt een teleurstellende ervaring, vooral omdat mijn verwachtingen van deze organisatie heel hoog waren.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    verhuuraccommodatie, problemen, ontevredenheid.

    Als klant van de verhuurorganisatie ben ik jammer genoeg niet tevreden. Er werden kosten aangerekend voor mankementen die er al waren en niet door ons werden veroorzaakt. Bovendien moesten we betalen om de vaatwasser leeg te maken, wat uiteindelijk nog steeds onterecht leek na onderhandeling. De kosten werden gewoon van onze borg afgetrokken, ondanks onze duidelijke communicatie hierover. Het lijkt erop dat dit de gebruikelijke gang van zaken is van de organisatie, aangezien er gelijkaardige klachten te vinden zijn op andere platformen. Kortom, teleurstellende ervaring en er zijn duidelijk verbeteringen nodig.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeking via website

    Ik had via een website een huisje geboekt voor een weekendje weg in de Ardennen. Het beheer van het huisje lag bij een externe partij. Bij aankomst bleek helaas dat de hottub, waarvoor we dit specifieke huisje hadden gekozen, defect was. Dit was al twee weken bekend, maar wij werden pas op de dag van vertrek op de hoogte gebracht. De slaapkamer rook ook onaangenaam en de meterstanden klopten niet bij aankomst. Het personeel bij de receptie was kortaf en leek weinig geïnteresseerd in onze klachten. Ook bij het uitchecken werden onze opmerkingen niet serieus genomen. Het huisje zelf was niet goed schoongemaakt en vertoonde achterstallig onderhoud, zoals defecte rolluiken en een stinkende rioleringsgeur in de hal.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onze boeking bij Ardenne-online

    Een paar weken geleden hadden we met een grote groep een vakantiehuis geboekt voor meer mensen dan toegestaan vanwege de nieuwe Corona maatregelen. We hebben geprobeerd om contact op te nemen met de organisatie, maar het duurde even voordat we een reactie kregen. Helaas wilden ze bij Ardenne-online niet meewerken aan het verplaatsen van de vakantie naar een latere datum, ondanks de situatie. Daardoor kunnen we nu maar met een klein deel van onze groep op vakantie gaan, wat erg teleurstellend is. Voor het geld dat we hebben betaald, hadden we ergens anders een geweldige vakantie kunnen hebben. Kortom, we voelen ons bedrogen en niet serieus genomen door Ardenne-online. Dus wees voorzichtig voordat je hier iets boekt!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    verhuurservice

    Ik heb een vakantiehuisje geboekt via deze verhuurservice, maar toen ik moest annuleren vanwege de coronamaatregelen, kreeg ik geen enkele hulp. Ze wilden enkel mijn geld en lieten me in de steek. Dit was echt de slechtste service ooit en ik zal hier nooit meer boeken!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een huisje gehuurd

    In oktober 2022 voor een week een zogenaamd “forest cube” huisje voor een week gehuurd. Aankomst was donderdagavond en de volgende dag viel ons op, dat iemand van de schoonmaak actief was in een nog bewoond huisje (vlak naast ons huisje). We zijn met de hond gaan wandelen en na terugkomst bleek dat ook ons huisje was “bezocht”. Geld, bankpas, iPad ontvreemd.
    Hiervan melding gedaan en tevens aangifte.
    Wat bleek: iemand van een uitzendbureau kon gewoon met een loper in de huisjes, zonder dat een dergelijk persoon gecontroleerd/ “begeleid” wordt. Dit is ook gebeurd bij drie huisjes op rij. Persoon in kwestie is aangehouden, maar daarmee was het geld en ook de bankpas (die snel even gebruikt was, voordat we konden blokkeren) niet terug.
    Klacht neergelegd bij de organisatie en aangegeven, dat we de organisatie aansprakelijk stellen voor de geleden schade (vakantieplezier (de afhandeling heeft minimaal drie dagen gekost)/ geen vertrouwen/ geld/ regelen van de bankpas/ meerdere malen naar het politiebureau (op 20 km in Couvin)/ etc.). Vanuit de organisatie werd een compensatie van 168 Euro voor verlies vakantieplezier geboden, die we geaccepteerd hebben. Hierbij lag bij de organisatie vooral de nadruk op het feit, dat zij het zo moeilijk hiermee hadden en dat men er niets aan kon doen (wij gaven aan: sleutel geven van een leeg huisje in plaats van een loper). Voor de klant was nagenoeg geen gevoel/ respect.
    De compensatie zou tegelijkertijd met de borg worden terugbetaald.
    De borg is ontvangen, de afgesproken compensatie niet. Ook niet, nadat er melding van is gemaakt.
    Al met al een zeer onbetrouwbare organisatie, die slecht georganiseerd is en die haar afspraken niet nakomt. Hiermee moet niemand in zee gaan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantiehuisje La Rochette

    Ook ik kom hier al meer dan tien jaren. Nu was het een jaar of vijf geleden. Vroeger hadden we maar een klacht. Het was niet echt proper. Nu was het zelfs niet eens gepoetst denk ik. Er was ons bij de boeking 75 euro schoonmaak aangerekend, waar volgens de site van La Rochette zelf dat maar 70 zou zijn. De waarborg die ze ons hadden aangerekend bleek 250 euro te zijn die volgende de site 100 was. Kortom, voor een verblijf dat volgens de site normaal 359 euro zou kosten, wordt ons meer dan het dubbele aangerekend. Bij aan aankomst blijkt dat het niet alleen echt vuil, zelfs stukken glas en gebruikte oorstokjes vonden we in leefruimte maar ook technisch heel wat mankementen vertoonde. Zo liggen beide wc brillen los. Afstandsbediening van tv noch dvd speler blijkt aanwezig te zijn. Van de afstandsbediening van de airco/verwarmingsunit is het scherm gebarsten zo dat deze maar beperkte info geeft. In de.papieren bij incheck wordt gevraagd om alle mankementen zo snel mogelijk telefonisch door te geven. Dat hebben we dan ook ook zo snel mogelijk gedaan. Ze gingen het doorgeven naar de technieker, maar die wist zelfs niet dat je met de unit in leefruimte zowel kon koelen als verwarmen. Er zou het nodige gedaan worden. Morgenvroeg moeten we uitchecken. We hebben niks meer gehoord…. Kortom, de vakantiewoningen van La Rochette worden totaal verwaarloosd. Conclusie zoals ik bij andere recensies ook heb gelezen, dit is gewoon een dikke geldklopperij. We raden iedereen aan ergens anders een verblijf te zoeken.

    Bij het schrijven deze reactie had ik een beoordeling van 2.0 minder kan blijkbaar niet. Bij het verschijnen op deze pagina staat er ineens een 3.0. Straf.🤔


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ardennen online

    Geen pluspunten. 0 bereidheid om een oplossing te zoeken omwille van verstrengde corona maatregelen, gewoon geld incasseren en je aan je lot overlaten. Slechtste service die ik ooit meegemaakt heb bij een verhuurservice. Nooit meer!
    We verbleven 3 vd 7 nachten en kregen amper 25% van het teveel betaalde geld terug...
    70€ betaald voor het poetsen van een vuil vakantiehuis...
    Barslechte ervaring


Anderen bekeken ook