Trivago

100% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

C
Charelle van der Nat
Weekendje Amsterdam met groepje vriendinnen, dan valt er veel te besparen op kosten voor hotel! Via TriVAGO heb ik het kunnen vergelijken en konden we een supermooi hotel boeken in West. En de pri...Lees verder
S
Steven Teurlings
Trivago is lekker makkelijk in gebruik en de beste prijs voor een hotel helemaal naar jouw wensen komt naar voren. Het is makkelijk weergegeven, zodat je snel je keus kan maken.Lees verder

Alle reviews (2)

Hotels Amsterdam prijzen vergelijken

Weekendje Amsterdam met groepje vriendinnen, dan valt er veel te besparen op kosten voor hotel!
    Via TriVAGO heb ik het kunnen vergelijken en konden we een supermooi hotel boeken in West. En de prijs viel ons alles mee, want we konden uitgebreid kiezen.
    Goede service!

Goed systeem

Trivago is lekker makkelijk in gebruik en de beste prijs voor een hotel helemaal naar jouw wensen komt naar voren. Het is makkelijk weergegeven, zodat je snel je keus kan maken.

Belvilla merklogo voor beoordelingen van reis- en vakantie-ervaringen
Belvilla
27 reviews

Is het Belvilla, of toch ‘Belviela’? De reclames zijn inmiddels overal in België bekend, maar geldt dat ook voor het bedrijf? Zoal...

Hoteldeal merklogo voor beoordelingen van reis- en vakantie-ervaringen
Hoteldeal
2 reviews

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Iedere dag weer is er weer een nieuwe Hoteldeal. Deze site is actief binnen de categorie va...

Tsjechoreizen merklogo voor beoordelingen van reis- en vakantie-ervaringen
Tsjechoreizen
2 reviews

Lees nu! Ervaringen van dit bedrijf? Het is goed om te zien wat anderen van een bedrijf vinden. Op die manier is het mogelijk om snel een goed beel...

Zoweg merklogo voor beoordelingen van reis- en vakantie-ervaringen
Zoweg
2 reviews

Zoweg.be Reviews Benieuwd naar wat andere consumenten van Zoweg.be vinden? Zoweg.be is een aanbieder van goedkope vakanties en goedkope daguitjes....

Trivago

Heeft u ooit een hotel geboekt bij Trivago? Zo ja, wat denkt u daar over. Of in andere woorden, wat denken de consumenten over Trivago? Wij als ErvaringenSite verzamelen reviews op onze website van verschillende consumenten die al eerder contact hebben gehad met Trivago. Ook hebben zij reviews geplaatst over hoe het is om daar te gaan boeken en of het klopt dat het hotels die Trivago aanbiedt, wel de juiste hotels zijn. Wij zijn een onafhankelijk platform waar consumenten hun meningen / reviews kunnen achterlaten over een bedrijf. Hiermee kunnen de consumenten lezen of het bedrijf in een positief daglicht word gestopt of juist in een negatief daglicht. We horen dus graag uw review over Trivago zodat we de consumenten  samen kunnen helpen om te kijken of Trivago wel een goeie boekingsbedrijf is.

Over Trivago
Wat is Trivago nou eigenlijk? U heeft het vast en zeker op tv als reclames zien komen of in de auto via de radio. Trivago is opgericht in het jaar 2005 in de stad Düsseldorf door personen van dezelfde universiteit genaamd Rolf Schrömges, Peter Vinnemeier en Malte Siewert. Ze probeerden iets te bedenken met hoe zij een zoekmachine konden creëren die fundamenteel anders zou zijn dan bijvoorbeeld Google. Het zou dus moeten gaan over hotels.

In het jaar 2006 heeft Trivago haar doel bereikt om een echte internationale community te worden door de vele klanten in het V.K., Spanje en in Frankrijk aan het einde van het jaar. Trivago is dus eigenlijk een boekbedrijf voor het boeken van hotels in een ander land.  In het najaar 2008 heeft Trivago meer dan 5 miljoen bezoekers per maand over heel Europa!

Op Trivago.be vinden reizigers het perfecte hotel voor het goedkoopste tarief volgens Trivago. De online service heeft een systeem waar het de hoteltarieven vergelijkt van meer dan 30 boekingsplatform voor 400.000 hotels wereldwijd. Daarbij heeft Trivago ook 15 miljoen hotelbeoordelingen op de website. Klopt het dat je de perfecte hotels hier kan vinden voor goedkope tarieven? Graag willen wij en de consumenten weten of dit klopt.

Trivago diensten
Zoals ik het al eerder beschreef kan je via Trivago.be boeken voor hotels. Op de website van Trivago zelf zie je aantal hotels van verschillende steden uit verschillende landen. Zo kan je bijvoorbeeld een hotel boeken in Amsterdam vanaf 13 euro en in Barcelona een hotel vanaf 11 euro. Het geeft dus een mogelijkheid aan de gebruikers om hotelprijzen te vergelijken met slechts enkele kliks op meer dan 250 boekingssites, voor meer dan 1 miljoen hotels over de hele wereld. Volgens Trivago gebruiken 120 miljoen reizigers de hotelzoekmachine maandelijks deals te vergelijken in dezelfde stad. Klopt het dat de boekingskosten goedkoop zijn? Of dat het gemakkelijk is om te boeken. We horen uw reviews.

Klachten
Heeft u opmerkingen of vragen over hotel boekingen of heb je fouten ontdekt? Dan kan je namelijk contact opnemen met het bedrijf Trivago. Ze hebben op hun website een contactformulier wat via de mail gaat. De helpdesk is open van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00. Heeft u ooit een klacht gehad over iets bij Trivago, wat gebeurde er? Graag willen wij er meer over weten.

Kunt u makkelijk een hotel boeken bij trivago? Goedkoper dan bij het hotel zelf en ook makkelijk? Lees ervaringen van vakantiegangers die u voorgingen. Zo gaat u voorbereid op reis!