Vision Direct

130 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.6 voor Vision Direct komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Vision Direct gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (119)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourprocedure van Vision Direct heeft zowel voor- als nadelen. De retourprocedure verloopt vlot (50%), maar sommige klanten krijgen geen toestemming om te ruilen (20%). Terugbetalingen worden soms verwacht, maar het kan lang duren voordat deze verwerkt zijn (30%). De labels van Vision Direct worden niet altijd aanvaard (40%), wat kan leiden tot problemen en langdurige e-mails voor een oplossing. Over het algemeen is de service na verkoop goed (60%), maar de levering kan soms gebrekkig zijn (10%).

“geen toestemming om te ruilen”

“Foutieve label van Visiondirect, lang wachten op terugbetaling”

“Labels niet aanvaard, geen oplossing na veel e-mails”

“Verwacht terugbetaling van vision direct”

“Lenzen dun en scheuren snel”

“Vlotte afhandeling van retourzending”

“Pakket niet bezorgd”

“Vlotte retourprocedure”

“Slordig, terugsturen is vervelend”

“Erbarmelijke levering”

👍 4   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

ANI ROC - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • bestelde lenzen hadden niet de juiste sterkte
  • geen toestemming om te ruilen
  • waardeloze contactlenzen ontvangen
  • slechte service
  • niet tevreden, zal hier niet meer bestellen

Rani Brands - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Foutieve label van Visiondirect, lang wachten op terugbetaling
  • Labels niet aanvaard, geen oplossing na veel e-mails
  • Teleurstellende klantenservice ondanks positieve ervaringen in het verleden

charlesleflamand - 2 april 2024Trustpilot 🔗

  • Goed bedrijf
  • Correcte prijzen
  • Slechts 3 sterren vanwege post.nl
  • Post.nl heeft regelmatig leveringsproblemen
  • Pakket nooit afgeleverd na wijzigen van leveringsdatum
  • Verwacht terugbetaling van vision direct
  • Besluit om niet langer te kopen bij online bedrijven die samenwerken met post.nl

Emiel - 12 maart 2024

  • Levering van multifocale lenzen binnen twee dagen
  • Toric lenzen hebben lange wachttijd en slechte kwaliteit
  • Lenzen dun en scheuren snel

Cindy - 6 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Kwaliteitsproducten snel geleverd
  • Snelle herinnering na x maanden
  • Vlotte afhandeling van retourzending

Mahieu - 22 februari 2024

  • Bestelprocedure was makkelijk
  • Vriendelijke klantenservice
  • Redelijke prijzen
  • Bezorgservice minderwaardig
  • Bezorging moeizaam verlopen
  • Teleurstellende levering
  • Pakket niet bezorgd

Vandenberghe - 15 februari 2024

  • Vlotte retourprocedure

Benedicte Jacqmain - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Snel, goedkoper
  • Slordig, terugsturen is vervelend

Tom - 16 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Erbarmelijke levering

Yannic - 20 december 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle verzending
  • Goede service na verkoop