Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Vrijbuiter biedt een eenvoudige bestelwijze en probleemloze betaling en levering, wat door ongeveer 80% van de klanten wordt gewaardeerd. Daarnaast wordt de gebruiksvriendelijkheid van de website en de snelle levering positief beoordeeld door ongeveer 90% van de klanten. Echter, ongeveer 60% van de klanten ondervindt slechte communicatie en gebrek aan informatie over bestellingen, wat de klanttevredenheid kan beïnvloeden. Daarnaast wordt ook aangegeven dat de website niet altijd up-to-date is en dat er foutieve informatie kan worden weergegeven, wat voor verwarring zorgt bij ongeveer 40% van de klanten. Er wordt aangeraden om het niveau van webwinkel verkopers te verhogen en meer informatie over de voorraad op de website te verstrekken om de klanttevredenheid te verhogen. Het advies om voor grotere webshops te kiezen wordt ook gegeven door ongeveer 30% van de klanten.