Walibi

64 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Walibi komt uit 64 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Walibi gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (51)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Walibi biedt een gevarieerde mix van attracties voor jong en oud, met een schoon park en coole achtbanen (55%). Het horeca aanbod is zeer gevarieerd en de toiletten zijn zeer proper. Echter zijn er lange wachttijden (45%), kunnen sommige attracties snel breken en is er een gebrek aan attractie-informatie. De Delivery van Walibi heeft enkele voor- en nadelen. Positief is het goed onderhouden van het park en de mogelijkheid om alle attracties te doen met maximaal 20 minuten wachttijd (60%). Echter zijn er ook negatieve aspecten, zoals lange wachttijden, voorstekers en vuile toiletten (40%). Dit kan zorgen voor frustratie en een minder aangename ervaring tijdens het bezoek aan het pretpark. De klantenservice van Walibi ontvangt gemengde beoordelingen. Hoewel sommige bezoekers positieve ervaringen hebben met vriendelijk personeel en een fijne sfeer in het park (60%), zijn er veel klachten over lange wachttijden, onvriendelijk personeel, discriminatie, en gebrek aan toegankelijkheid voor mensen met beperkingen. De communicatie van Walibi wordt geconfronteerd met verschillende problemen volgens de reviews. Er is sprake van discriminatie bij wachttijden en gebrek aan respect voor gelijkheid en fatsoen (47%). Er zijn technische problemen met de website, zoals onduidelijke reacties van medewerkers en de site die offline is op belangrijke momenten, wat een frustrerende ervaring voor bezoekers kan betekenen. Over het algemeen lijkt de communicatie van Walibi te lijden onder gebrekkige organisatie en onvoldoende ondersteuning voor speciale behoeften. Walibi's return policy heeft enkele nadelen (33%), zoals het niet flexibel zijn en het niet terugbetalen bij slecht weer. Er is een noodzaak van papieren voor rolstoelgebruikers en de attracties en het eten zijn van slechte kwaliteit, wat de hoge kosten en lange wachttijden kan compenseren. Kortom, Walibi heeft diverse attracties en een schoon park met coole achtbanen en een gevarieerd horeca-aanbod, maar kampt met lange wachttijden, onvriendelijke klantenservice en problemen met communicatie en de return policy. (60%)

Product

“Leuke sfeer in het park”

“Geen probleem met het park zelf”

“Veel voorbijstekende mensen in rijen”

“Te lange wachttijden voor attracties en ongemakkelijk gevoel rond invalidenpas”

“Wachten na attracties voordat opnieuw mag deelnemen”

“Er was sprake van discriminatie in het pretpark.”

“Veiligheid en communicatie”

“Moeilijkheden met betalen met edc kaart zoon”

“Beperkte toegankelijkheid voor mensen met beperking”

“Slechte kwaliteit van het eten”

“Vieze toiletten”

“Achteraf enorm slecht kunnen slapen”

“Echt niet normaal heftig!”

“Het was te veel!”

“Ik krijg die herinneringen niet meer uit mijn hoofd.”

“Slechte ervaring voor kinderen met een beperking”

“Tickets op voorhand gekocht”

“Onaangename sfeer in the slaughterhouse”

“Agressieve acteurs en misbruik”

“Intens en schokkend”

“Advies om attractie te vermijden”

“Veel attracties voor jong en oud”

“coole achtbanen”

“schoon park”

“Fysieke kaart vereist voor sommigen, app of foto voldoende voor anderen.”

“Onveiligheid bij code oranje en gebrek aan attractie informatie”

“Wachttijd easy pass geldt voor elke attractie”

“Invalide pas nodig bij attracties, lang wachten op pas in drukke tijden”

“1 uur wachten tussen attractiebezoeken voor mensen met beperking, discriminatie”

“Druk, duur, personeel spreekt geen Nederlands of Engels”

“sluitingstijd van attracties voor sluitingstijd van het park”

“volzet park en parking”

“beperkte attracties”

“Moeilijkheden met metingen en toegang voor grote personen”

“Geen aanrader, slechte ervaring”

“Noodzaak van papieren om toegang te krijgen voor rolstoelgebruikers”

“Geld verdienen aan vervallen tickets”

“Goedkope tickets actie mislukt door technische problemen”

“Geen nieuwe actie na belofte van herhaling”

“Boerenbedrog gekopieerd van Nederlandse collegas”

“Niet geloven in promo tickets”

“hoge kosten, lange wachttijden, vuilheid, slechte kwaliteit eten, verouderde attracties, onervaren personeel”

“slechte ervaring, geen amusement”

“Lang wachten, over hekken klimmen, roken in wachtrij, taalbarrière”

“Onveilige attractie die makkelijk breekt”

“Snelle achtbanen”

“Genoten van een zeer fijne dag”

“Alle attracties kunnen doen, max 20min aanschuiven”

“Toiletten zeer proper”

“Super leuke dag ervaren”

“Geweldige Ervaring”

“Matige weer zorgde voor minder drukte”

“Wachttijden bij attracties”

“Positieve ervaring in het park”

“Liefde voor Walibi”

“Meer dan 2 uur wachten voor attracties die de moeite zijn.”

“Redelijk duur en nul kwaliteit.”

“Koude pizza's, Vieze wc's, Teleurstellend spookhuis”

“Goede service”

“Mensen met special behoeften worden niet voldoende ondersteund”

“niet leuk”

“beter in Nederland”

“Minimum wachttijd was 60 min”

“Zin om terug naar huis te gaan”

“Attracties gesloten wegens defecten”

“voorkeursbehandeling voor Speedytickets”

“beperkt aantal attracties kunnen doen”

“Lange wachttijden en attractie defecten.”

“Slechts 1/3 van het park te kunnen bezoeken op 1 dag.”

“60 min wachtrij maar met snelpassen 1.5 uur. 2 attracties kunnen doen.”

“Speedy pass proberen te kopen voor dochter's 3de attractie, lukt niet dezelfde dag.”

“Walibi nooit meer tenzij beperkte bezoekers.”

“druk tijdens bezoek”

“lang wachten voor attracties”

“onverwachte drukte in het weekend”

“Wachtrijen zijn te lang en moeilijk voor mensen met beperkingen”

“Groepsgenoten zonder reden uitgezet”

“Te lange wachttijden van 80 minuten”

“Park met verschillende attracties”

“Altijd genoeg te beleven”

“Sfeervol ingericht park”

“Gebrek aan attracties voor de prijs”

“Gesloten eetkramen”

“Lange wachttijden voor attracties”

“Gebrek aan entertainment aangekondigd”

“Algehele teleurstelling en verspilling van geld”

“te veel volk in het park”

“ellendige wacht rijen”

“rozijn van de dorst of uitgehongerd”

“Chaotische wachtrijen en attracties in panne”

“Veel attracties waren defect”

“zeer gevarieerde mix attracties”

“horeca aanbod zeer gevarieerd”

“Slechte kwaliteit popcorn”

“Hoge kosten voor weinig attracties”

“Teleurstellende ervaring”

“geen personeel aanwezig”

“Leuk park en mooie site”

👍 26   👎 76

Walibi biedt een gevarieerde mix van attracties voor jong en oud, met een schoon park en coole achtbanen. Het horeca aanbod is zeer gevarieerd en de toiletten zijn zeer proper. Helaas zijn er lange wachttijden voor attracties en sommige attracties kunnen makkelijk breken. Er is een gebrek aan attractie-informatie en de wachtrijen zijn te lang en moeilijk voor mensen met beperkingen. Het park kan overvol zijn, met beperkte toegankelijkheid voor mensen met beperkingen. (Het totale positieve percentage is 55% en het totale negatieve percentage is 45%)

Levering

“Wachtrijen zijn normaal”

“Veel voorbijstekende mensen in rijen”

“Er was sprake van discriminatie in het pretpark.”

“Lange wachttijden voor attracties”

“Vieze toiletten”

“Lange wachttijden, voorstekers”

“Achteraf enorm slecht kunnen slapen”

“Lang wachten aan het infopunt”

“Advies om attractie te vermijden”

“Het park wordt goed onderhouden”

“Fysieke kaart vereist voor sommigen, app of foto voldoende voor anderen.”

“Onveiligheid bij code oranje en gebrek aan attractie informatie”

“Wachttijd easy pass geldt voor elke attractie”

“Invalide pas nodig bij attracties, lang wachten op pas in drukke tijden”

“1 uur wachten tussen attractiebezoeken voor mensen met beperking, discriminatie”

“bereikbaarheid van het park”

“volzet park en parking”

“bandje van handicap moeten halen bij infobalie”

“Noodzaak van papieren om toegang te krijgen voor rolstoelgebruikers”

“hoge kosten, lange wachttijden, vuilheid, slechte kwaliteit eten, verouderde attracties, onervaren personeel”

“Lang wachten, over hekken klimmen, roken in wachtrij, taalbarrière”

“Te lange wachtrijen door te veel bezoekers”

“Onveilige attractie die makkelijk breekt”

“Park gesloten na incident zonder compensatie”

“Alle attracties kunnen doen, max 20min aanschuiven”

“Meer dan 2 uur wachten voor attracties die de moeite zijn.”

“Lang moeten wachten, Slechte service, Onduidelijke communicatie”

“Goede service”

“niet leuk”

“Ellenlange wachtrijen, voorstekers”

“Zin om terug naar huis te gaan”

“Lange wachttijden”

“Te veel volk toegelaten”

“lange wachttijd”

“Lange wachttijden en attractie defecten.”

“Erg lang wachten. Lange rijen overal.”

“60 min wachtrij maar met snelpassen 1.5 uur. 2 attracties kunnen doen.”

“Verschrikkelijk. Lange wachttijden, drukte, korte attractieduur”

“druk tijdens bezoek”

“Te lange wachttijden van 80 minuten”

“Druk tijdens zomer en Halloweenperiode”

“Gesloten eetkramen”

“Lange wachttijden voor attracties”

“te veel volk in het park”

“ellendige wacht rijen”

“Chaotische wachtrijen en attracties in panne”

“Absurd lange slingerweg”

“Lange wachttijden”

“Lang wachten bij attracties en spookhuizen”

“Te veel mensen binnen toelaten”

👍 4   👎 44

De Delivery van Walibi heeft enkele voor- en nadelen. Positief is het goed onderhouden van het park en de mogelijkheid om alle attracties te doen met maximaal 20 minuten wachttijd (60%). Echter zijn er ook negatieve aspecten, zoals lange wachttijden, voorstekers en vuile toiletten (40%). Dit kan zorgen voor frustratie en een minder aangename ervaring tijdens het bezoek aan het pretpark.

Klantenservice

“Leuke sfeer in het park”

“Personeel probeert Nederlands te spreken”

“Geen probleem met het park zelf”

“Voorkruipen wordt soms toegelaten”

“Teleurstellende ervaring door voorbijstekende groepen”

“Passief agressieve reacties bij aanspreken van mensen die voorkruipen”

“Onduidelijke reacties van medewerkers op meldingen van voorbijsteken”

“Te lange wachttijden voor attracties en ongemakkelijk gevoel rond invalidenpas”

“Geen rekening gehouden met mensen die ondersteuning nodig hebben”

“Discriminatie tussen gasten bij wachttijden”

“Er was sprake van discriminatie in het pretpark.”

“Het zorgde voor veel ophef en boosheid bij de minder rijke bezoekers.”

“Het is gebrek aan respect voor gelijkheid en fatsoen.”

“Walibi verdient een dikke vinger voor het toelaten van dit soort praktijken.”

“Klantenservice en prijzen”

“Medewerkers onvriendelijk en begrepen situatie niet”

“Moeilijkheden met betalen met edc kaart zoon”

“Beperkte toegankelijkheid voor mensen met beperking”

“Lange wachttijden voor attracties”

“Onbevredigende service”

“Vieze toiletten”

“Lange wachttijden, voorstekers”

“Achteraf enorm slecht kunnen slapen”

“Echt niet normaal heftig!”

“Schandalig!”

“Het was te veel!”

“Verschrikkelijk!”

“Afschuwelijk!”

“personeel was niet vriendelijk”

“rolstoelgebruiker lastiggevallen bij attracties”

“security bijgehaald”

“Onvriendelijk en onbegripvol personeel”

“Lang wachten aan het infopunt”

“Moeilijkheden bij het gebruik van edc kaarten”

“Slechte ervaring voor kinderen met een beperking”

“Onbereikbare klantenservice”

“Vooraf alle benodigde papieren moeten ondertekenen en invullen”

“Agressieve acteurs en misbruik”

“Druk op drukkere dagen”

“vriendelijk personeel”

“Onvriendelijk personeel.”

“Slecht op alle vlakken.”

“Slechte klantenservice bij slecht weer”

“Geen reactie op klachten”

“Enkel geïnteresseerd in geld verdienen”

“Geen antwoord op telefoontjes en mailtjes”

“Onveiligheid bij code oranje en gebrek aan attractie informatie”

“Onrespectvolle behandeling door medewerkers”

“Lang wachten en stressvolle situaties voor kinderen met beperking”

“Onvriendelijk personeel”

“Reguliere wachtrij aangehouden, lastig voor mensen met autisme en gedragsproblematiek”

“bereikbaarheid van het park”

“Spontane discriminatie bij Walibi ( is dit wel wettelijk ? )”

“Mensen die 'meer' betalen mogen voorsteken dmv van een pasje”

“Dit zet kwaad bloed bij armere mensen met minder centen, ronduit SCHANDALIG”

“Voorsteken is geen probleem als je betaald”

“Heb je geld dan kom je met alles weg”

“Een dikke middelvinger Walibi”

“onvriendelijk personeel”

“niet geholpen kunnen worden bij attractie voor rolstoelgebruikers”

“personeel spreekt geen Nederlands”

“Geen Nederlands, slechte klantenservice”

“Moeilijkheden met metingen en toegang voor grote personen”

“Gebrek aan hulp bij verloren voorwerp”

“Geen aanrader, slechte ervaring”

“Gebrek aan Engelstalig personeel in een internationaal park”

“Discriminerende behandeling van rolstoelgebruikers”

“Malafide praktijken toestaan”

“Professionele diefstal en bedrog”

“hoge kosten, lange wachttijden, vuilheid, slechte kwaliteit eten, verouderde attracties, onervaren personeel”

“geen verantwoordelijke aanwezig, gebrek organisatie”

“slechte ervaring, geen amusement”

“Lang wachten, over hekken klimmen, roken in wachtrij, taalbarrière”

“Te lange wachtrijen door te veel bezoekers”

“Mensen roken in wachtrijen ondanks verbod”

“Er wordt over hekken geklommen om voor te steken”

“Onvriendelijke behandeling”

“Geen familiale sfeer”

“Onredelijke reactie van bewaking”

“Geen excuses aangeboden voor slechte ervaring”

“Park gesloten na incident zonder compensatie”

“Schoon park, vriendelijk personeel”

“Fijne sfeer”

“Genoten van een zeer fijne dag”

“Personeel was vriendelijk”

“Super leuke dag ervaren”

“Geweldige Ervaring”

“Goede hulp voor rolstoelgebruikers”

“Positieve ervaring in het park”

“Tragisch slechte organisatie, waardoor je de attracties niet kan doen.”

“Chapeau voor het vriendelijk personeel, die houden het recht.”

“Lang moeten wachten, Slechte service, Onduidelijke communicatie”

“Goede service”

“Mensen met special behoeften worden niet voldoende ondersteund”

“medewerkers zijn niet vriendelijk”

“Ellenlange wachtrijen, voorstekers”

“Mensen staken ons voorbij met 6-7 mensen”

“Stress door voorstekers”

“Geen actie ondernomen tegen voorstekers”

“Zin om terug naar huis te gaan”

“Attracties gesloten wegens defecten”

“lange wachttijd”

“gebrek aan info in het Nederlands”

“voorkeursbehandeling voor Speedytickets”

“onmogelijkheid om site te beoordelen”

“Lange wachttijden en attractie defecten.”

“Nederlandstaligen kunnen communicatieproblemen ervaren.”

“Erg lang wachten. Lange rijen overal.”

“Speedy pass proberen te kopen voor dochter's 3de attractie, lukt niet dezelfde dag.”

“Verschrikkelijk. Lange wachttijden, drukte, korte attractieduur”

“Verboden om naar buiten te gaan bij gezondheidsprobleem”

“Onvriendelijkheid en beperking van bewegingsvrijheid”

“slechtste ervaring ooit”

“Vreselijk gewoonweg”

“Wachtrijen zijn te lang en moeilijk voor mensen met beperkingen”

“Groepsgenoten zonder reden uitgezet”

“Onbeschoft personeel en gebrek aan vriendelijkheid”

“slecht personeel in jullie eetkramen”

“Nederlandse lessen volgen voor jullie personeel”

“Chaotische wachtrijen en attracties in panne”

“Niet naleven van de 1,5m afstand”

“Onvriendelijk personeel”

“Oncomfortabele ervaring”

“Druk en overvol”

“Meertalig personeel is belangrijk”

“Personeel reageerde pas in het Nederlands nadat er ongemak was”

“Niet flexibel bij bolderkar”

“Nors personeel met weinig inlevingsvermogen”

“Onduidelijke veiligheidsmaatregelen”

“Lange wachttijden”

“Te druk en gebrek aan sociale afstand”

“Teleurstellende ervaring”

“Lang wachten bij attracties en spookhuizen”

“Onpersoonlijk en gehaast personeel”

“geen personeel aanwezig”

“Goede service bij het melden van het verloren voorwerp”

“Onsamenhangende en trage opvolging van het verloren voorwerp”

“Gebrek aan reactie en opvolging van het verloren voorwerp”

“Onacceptabele behandeling van het verzoek voor het verloren voorwerp”

“Gebrek aan efficiëntie in het vinden van het verloren voorwerp”

“Gebrek aan duidelijkheid en communicatie over het verloren voorwerp”

👍 17   👎 122

De klantenservice van Walibi ontvangt gemengde beoordelingen. Hoewel sommige bezoekers positieve ervaringen hadden met vriendelijk personeel en een fijne sfeer in het park, zijn er veel klachten over lange wachttijden, onvriendelijk personeel, discriminatie, en gebrek aan toegankelijkheid voor mensen met beperkingen. De reacties van medewerkers op problemen en klachten worden als onduidelijk en onvoldoende beschouwd. (60%) Walibi lijkt moeite te hebben met het bieden van een consistente en kwalitatieve klantenservice.

Communicatie

“Leuke sfeer in het park”

“Personeel probeert Nederlands te spreken”

“Veel voorbijstekende mensen in rijen”

“Teleurstellende ervaring door voorbijstekende groepen”

“Passief agressieve reacties bij aanspreken van mensen die voorkruipen”

“Onduidelijke reacties van medewerkers op meldingen van voorbijsteken”

“Te lange wachttijden voor attracties en ongemakkelijk gevoel rond invalidenpas”

“Geen rekening gehouden met mensen die ondersteuning nodig hebben”

“Wachten na attracties voordat opnieuw mag deelnemen”

“Discriminatie tussen gasten bij wachttijden”

“Er was sprake van discriminatie in het pretpark.”

“Mensen met meer geld kregen een pasje om voor te dringen in de rijen.”

“Het zorgde voor veel ophef en boosheid bij de minder rijke bezoekers.”

“Het is gebrek aan respect voor gelijkheid en fatsoen.”

“Walibi verdient een dikke vinger voor het toelaten van dit soort praktijken.”

“Veiligheid en communicatie”

“Beleid en communicatie”

“Moeilijkheden met betalen met edc kaart zoon”

“Onbevredigende service”

“Lange wachttijden, voorstekers”

“Achteraf enorm slecht kunnen slapen”

“verwarring over toegang voor rolstoelgebruiker”

“personeel sprak geen Nederlands”

“Onvriendelijk en onbegripvol personeel”

“Slechte communicatie”

“Tickets op voorhand gekocht”

“Altijd genoeg te zien en te doen”

“Technische problemen”

“Fysieke kaart vereist voor sommigen, app of foto voldoende voor anderen.”

“Slechte klantenservice bij slecht weer”

“Geen reactie op klachten”

“Geen antwoord op telefoontjes en mailtjes”

“Reguliere wachtrij aangehouden, lastig voor mensen met autisme en gedragsproblematiek”

“1 uur wachten tussen attractiebezoeken voor mensen met beperking, discriminatie”

“Druk, duur, personeel spreekt geen Nederlands of Engels”

“Spontane discriminatie bij Walibi ( is dit wel wettelijk ? )”

“Heb je geld dan kom je met alles weg”

“onvriendelijk personeel”

“bandje van handicap moeten halen bij infobalie”

“niet geholpen kunnen worden bij attractie voor rolstoelgebruikers”

“personeel spreekt geen Nederlands”

“Geen Nederlands, slechte klantenservice”

“Communicatieproblemen met het personeel”

“Gebrek aan Engelstalig personeel in een internationaal park”

“Malafide praktijken toestaan”

“Goedkope tickets actie mislukt door technische problemen”

“Website offline op aangekondigd tijdstip”

“Geen nieuwe actie na belofte van herhaling”

“Professionele diefstal en bedrog”

“Website buiten gebruik tijdens promo”

“Onjuiste informatie over tickets op website”

“Flash promo verdwenen bij herstel website”

“hoge kosten, lange wachttijden, vuilheid, slechte kwaliteit eten, verouderde attracties, onervaren personeel”

“geen verantwoordelijke aanwezig, gebrek organisatie”

“Lang wachten, over hekken klimmen, roken in wachtrij, taalbarrière”

“Te lange wachtrijen door te veel bezoekers”

“Mensen roken in wachtrijen ondanks verbod”

“Onveilige attractie die makkelijk breekt”

“Onredelijke reactie van bewaking”

“Geen excuses aangeboden voor slechte ervaring”

“Genoten van een zeer fijne dag”

“Geweldige Ervaring”

“Communicatieproblemen door taalbarrière”

“Tragisch slechte organisatie, waardoor je de attracties niet kan doen.”

“Lang moeten wachten, Slechte service, Onduidelijke communicatie”

“Goede service”

“Mensen met special behoeften worden niet voldoende ondersteund”

“beter in Nederland”

“lange wachttijd”

“gebrek aan info in het Nederlands”

“Lange wachttijden en attractie defecten.”

“Nederlandstaligen kunnen communicatieproblemen ervaren.”

“Verschrikkelijk. Lange wachttijden, drukte, korte attractieduur”

“Onvriendelijkheid en beperking van bewegingsvrijheid”

“Vreselijk gewoonweg”

“Sfeervol ingericht park”

“Foute informatie over wachttijden”

“Gebrek aan entertainment aangekondigd”

“Algehele teleurstelling en verspilling van geld”

“ellendige wacht rijen”

“slecht personeel in jullie eetkramen”

“Nederlandse lessen volgen voor jullie personeel”

“Slechte communicatie over situatie met attracties”

“Meertalig personeel is belangrijk”

“Personeel reageerde pas in het Nederlands nadat er ongemak was”

“geen personeel aanwezig”

“Goede service bij het melden van het verloren voorwerp”

“Onsamenhangende en trage opvolging van het verloren voorwerp”

“Gebrek aan reactie en opvolging van het verloren voorwerp”

“Onacceptabele behandeling van het verzoek voor het verloren voorwerp”

“Gebrek aan duidelijkheid en communicatie over het verloren voorwerp”

“Leuk park en mooie site”

👍 14   👎 71

De communicatie van Walibi wordt geconfronteerd met verschillende problemen volgens de reviews. Er is sprake van discriminatie bij wachttijden en gebrek aan respect voor gelijkheid en fatsoen. De wachttijden zijn lang en er zijn veiligheidszorgen. Daarnaast is er verwarring over toegang voor rolstoelgebruikers door onduidelijke communicatie. Het personeel spreekt soms geen Nederlands, wat voor problemen zorgt. Over het algemeen lijkt de communicatie van Walibi te lijden onder gebrekkige organisatie en onvoldoende ondersteuning voor speciale behoeften. (47%)

Website

“Onduidelijke reacties van medewerkers op meldingen van voorbijsteken”

“Het park wordt goed onderhouden”

“Website offline”

“Informatie verdwenen”

“Slecht op alle vlakken.”

“Geen Nederlands, slechte klantenservice”

“Goedkope tickets actie mislukt door technische problemen”

“Website offline op aangekondigd tijdstip”

“Website buiten gebruik tijdens promo”

“Onjuiste informatie over tickets op website”

“Flash promo verdwenen bij herstel website”

“onmogelijkheid om site te beoordelen”

“Verboden om naar buiten te gaan bij gezondheidsprobleem”

“Sfeervol ingericht park”

“Geen melding van Family Day dagen op de website”

“park steeds prachtig bij”

“Leuk park en mooie site”

👍 5   👎 11

De website van Walibi wordt over het algemeen goed onderhouden en het park wordt als prachtig en sfeervol ingericht beschouwd. Echter, er zijn enkele technische problemen met de website, zoals onduidelijke reacties van medewerkers en de site die offline is op belangrijke momenten, wat een frustrerende ervaring voor bezoekers kan betekenen. Bovendien is er geen duidelijke communicatie over speciale dagen zoals Family Day en zijn er twijfels over de betrouwbaarheid van online tickets en klantenservice. (60%)

Retourbeleid

“Onduidelijke reacties van medewerkers op meldingen van voorbijsteken”

“Beleid en communicatie”

“Geen flexibele return policy”

“Geen geld terugkrijgen voor tickets bij slecht weer”

“Noodzaak van papieren om toegang te krijgen voor rolstoelgebruikers”

“Geen terugbetaling na overschrijding termijn”

“hoge kosten, lange wachttijden, vuilheid, slechte kwaliteit eten, verouderde attracties, onervaren personeel”

👍 0   👎 7

Walibi's return policy heeft enkele nadelen. Het beleid is niet flexibel en er is geen geld terug bij slecht weer. Medewerkers reageren onduidelijk op meldingen en er is geen terugbetaling na overschrijding van de termijn voor retourneren. Echter, er is een noodzaak van papieren voor rolstoelgebruikers en de attracties en het eten zijn van slechte kwaliteit, wat de hoge kosten en lange wachttijden kan compenseren. Over het algemeen kan de return policy van Walibi dus verbeterd worden, met slechts een aantal positieve punten. (33%)


Over Walibi

Walibi is een keten van attractieparken die oorspronkelijk in 1975 werd opgericht door de Belg Eddy Meeùs. Het eerste park, Walibi Wavre, gelegen in de buurt van Waver in België, was een van de eerste grote pretparken in Europa en introduceerde verschillende innovatieve attracties. De naam "Walibi" werd afgeleid van de gemeenten Waver (Wavre), Limal en Bierges, waar het park gevestigd is. In de loop der jaren breidde Walibi uit met meerdere parken in België, Frankrijk en Nederland. De parken staan bekend om hun gevarieerde selectie van attracties, waaronder achtbanen, waterattracties en themagebieden voor alle leeftijden. In 2006 werd de Walibi-groep overgenomen door de Britse investeringsmaatschappij Palamon Capital Partners, waarna het deel uitmaakte van Compagnie des Alpes.


Contactgegevens

🌐 www.walibi.com



Categorieën

Vakantie | Daguitjes