Walibi

64 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Walibi komt uit 64 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Walibi gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (51)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Walibi wordt over het algemeen goed onderhouden en het park wordt als prachtig en sfeervol ingericht beschouwd. Echter, er zijn enkele technische problemen met de website, zoals onduidelijke reacties van medewerkers en de site die offline is op belangrijke momenten, wat een frustrerende ervaring voor bezoekers kan betekenen. Bovendien is er geen duidelijke communicatie over speciale dagen zoals Family Day en zijn er twijfels over de betrouwbaarheid van online tickets en klantenservice. (60%)

“Onduidelijke reacties van medewerkers op meldingen van voorbijsteken”

“Het park wordt goed onderhouden”

“Website offline”

“Informatie verdwenen”

“Slecht op alle vlakken.”

“Geen Nederlands, slechte klantenservice”

“Goedkope tickets actie mislukt door technische problemen”

“Website offline op aangekondigd tijdstip”

“Website buiten gebruik tijdens promo”

“Onjuiste informatie over tickets op website”

👍 5   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Eva DK - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Veel voorbijstekende mensen in rijen
  • Teleurstellende ervaring door voorbijstekende groepen
  • Passief agressieve reacties bij aanspreken van mensen die voorkruipen
  • Onduidelijke reacties van medewerkers op meldingen van voorbijsteken

Y. Wouters - 16 november 2023

  • Veel attracties voor jong en oud
  • Het park wordt goed onderhouden
  • Altijd genoeg te zien en te doen
  • Druk op drukkere dagen

T. Parmentier - 6 november 2023

  • Goedkope tickets
  • Website offline
  • Technische problemen
  • Informatie verdwenen

Abdullah Josh - 6 november 2023Trustpilot 🔗

  • Fysieke kaart vereist voor sommigen, app of foto voldoende voor anderen.
  • Onvriendelijk personeel.
  • Slecht op alle vlakken.

Ruth Dauwe - 5 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Geen Nederlands, slechte klantenservice
  • Moeilijkheden met metingen en toegang voor grote personen
  • Gebrek aan hulp bij verloren voorwerp
  • Geen aanrader, slechte ervaring

brecht M - 17 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Goedkope tickets actie mislukt door technische problemen
  • Website offline op aangekondigd tijdstip
  • Geen nieuwe actie na belofte van herhaling
  • Boerenbedrog gekopieerd van Nederlandse collegas

Serdar Uzun - 10 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Professionele diefstal en bedrog
  • Website buiten gebruik tijdens promo
  • Onjuiste informatie over tickets op website
  • Flash promo verdwenen bij herstel website

Nathalie - 27 mei 2022Trustpilot 🔗

  • lange wachttijd
  • gebrek aan info in het Nederlands
  • voorkeursbehandeling voor Speedytickets
  • beperkt aantal attracties kunnen doen
  • onmogelijkheid om site te beoordelen

Emilia - 14 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Verboden om naar buiten te gaan bij gezondheidsprobleem
  • Onvriendelijkheid en beperking van bewegingsvrijheid

Yannick De Pauw - 25 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Sfeervol ingericht park
  • Foute informatie over wachttijden
  • Gebrek aan attracties voor de prijs
  • Gesloten eetkramen
  • Lange wachttijden voor attracties
  • Hoge parkeerkosten
  • Gebrek aan entertainment aangekondigd
  • Algehele teleurstelling en verspilling van geld

Rita Van Waes - 10 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Geen melding van Family Day dagen op de website
  • Chaotische wachtrijen en attracties in panne
  • Niet naleven van de 1,5m afstand
  • Extra kosten voor parkeren na 15u
  • Onvriendelijk personeel
  • Oncomfortabele ervaring
  • Veel attracties waren defect
  • Slechte communicatie over situatie met attracties
  • Hoge parkeerkosten
  • Druk en overvol

Laurens Top - 31 januari 2021

  • zeer gevarieerde mix attracties
  • horeca aanbod zeer gevarieerd
  • acceptabel geprijsd
  • park steeds prachtig bij

Sandra Den Boer - 5 april 2012Trustpilot 🔗

  • Leuk park en mooie site