WaveInn

97 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor WaveInn komt uit 97 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor WaveInn gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (90)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. WaveInn heeft een retourbeleid dat gemengde reacties oproept. Het bedrijf rekent hoge retourkosten (45%) en er is geen duidelijk terugbetalingsbeleid (25%). Klanten klagen over onduidelijkheid en lang wachten op verwerking terugbetaling (30%). Sommige klanten hebben echter positieve ervaringen gehad, waarbij hun geld snel werd teruggestort na een klacht (20%). Al met al is de retourprocedure bij WaveInn een complex proces dat voor verbetering vatbaar is.

“Hoge retourkosten”

“Geen geld terug na retourzending”

“Onduidelijke communicatie over retourzending”

“Hoog bedrag betaald voor retourzending”

“Foute ondersteuning voor kompas ontvangen en retour moeten sturen”

“Verkeerd artikel ontvangen en klant moet opdraaien voor kosten retourzending”

“Geen duidelijke terugbetalingsbeleid”

“Lang wachten zonder zekerheid”

“Kan online betalen maar cvc code nodig voor retour”

“Lang wachten op verwerking terugbetaling”

👍 3   👎 21

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Dusz - 14 april 2024Trustpilot 🔗

  • Hoge retourkosten
  • Geen geld terug na retourzending
  • Onduidelijke communicatie over retourzending
  • Hoog bedrag betaald voor retourzending

Nautisch Kwartier Woeste Wolden A.E. van Noort - 9 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Foute ondersteuning voor kompas ontvangen en retour moeten sturen
  • Verkeerd artikel ontvangen en klant moet opdraaien voor kosten retourzending
  • Geen juiste omschrijving van product
  • Klantenservice geeft geen juiste oplossing en lijkt niet behulpzaam

Hoogenboom - 24 september 2023Trustpilot 🔗

  • Pakket is op 14 september zoek geraakt...
  • Het bedrijf geeft geen duidelijke informatie en verantwoordelijkheid
  • Geen duidelijke terugbetalingsbeleid
  • Lang wachten zonder zekerheid

JMT - 16 april 2023Trustpilot 🔗

  • Kan online betalen maar cvc code nodig voor retour
  • Automatische chatbox herkent ordernummer niet

Jamie Kramer - 8 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Snel geld ontvangen
  • Verkeerde voorraadinformatie
  • Fout tijdens bestellen
  • Lang wachten op verwerking terugbetaling

Petrovna - 12 april 2021Trustpilot 🔗

  • Retourneren is een ramp!
  • Makkelijk retourneren is niet waar
  • Problemen met inloggen op mijn account
  • Moeilijk bereikbare klantenservice
  • Website taal verandert steeds naar het Spaans

Eltjo T - 16 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Ongevraagd en ongewenst retour gestuurd door DPD

Jan Bergs - 29 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Pakket vermist!

Jeroen Hörst - 7 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Goede klantenservice
  • Snelle terugbetaling

Ina Blouw - 13 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Geen retourbon of afleverbon bij bestelling
  • Onduidelijkheid bij retourproces
  • Geen concrete antwoorden tijdens chatsessie

Anar - 12 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Slechte communicatie over levering
  • Hoog prijsniveau
  • Geen informatie over retourbeleid

Janique - 29 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Eindelijk geld terug

Rolf - 25 december 2019Trustpilot 🔗

  • Spaanse geschillenbureau, werkt goed
  • Nooit bestellen!
  • Op deze link kun je een klacht indienen, weliswaar in het Spaans maar werkt goed via Google Translate: ongeveer 10 minuten heen en weer kopiëren en plakken
  • Waveinn of Tradeinn houden je alleen aan het lijntje
  • Na indienen van mijn klacht, (ook een bestelling maar geen levering) is al mijn geld teruggestort

Remon Blokhuis - 23 november 2019Trustpilot 🔗

  • Geen communicatie na orderbevestiging
  • Geen ontvangst van product
  • Hoge prijzen voor niet ontvangen product
  • Geen duidelijk retourbeleid gecommuniceerd

Hond Vonk - 6 januari 2019Trustpilot 🔗

  • Geen geld terug bij geen levering
  • Lang wachten op terugbetaling na verkeerde levering
  • Opgelicht doordat geld niet wordt teruggegeven
  • Verkeerd adres geleverd

Bernie - 27 december 2018Trustpilot 🔗

  • Onbetrouwbaar bedrijf
  • Verkeerd artikel ontvangen
  • Complexe retourprocedure
  • Communicatie via meerdere websites
  • Onduidelijke locatie van het bedrijf
  • Communicatie voornamelijk in het Engels
  • Geen reactie op retourzendingen
  • Voorkeur voor juist product of geld terug

Peter Klant - 10 juli 2013Trustpilot 🔗

  • Traag klantenservice
  • Onnodige vereiste kopie paspoort
  • Ongevraagd annuleren order
  • Onvoldoende communicatie
  • Onredelijk retourbeleid