Zumub

120 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Zumub komt uit 120 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Zumub gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (107)

Totaalbeeld : Bestelling gedaan? Hopelijk krijg je het voor de houdbaarheidsdatum!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Zumub biedt een breed assortiment van goede producten aan (20%) tegen een goede prijs (10%). De levering is over het algemeen snel en efficiënt (10%), maar er zijn klachten over de houdbaarheidsdatum van producten (5%). De klantenservice lost problemen snel op (80%), maar sommige klanten ervaren lange wachttijden (60%) en gebrek aan communicatie over bestellingen (40%). De communicatie kan ook verbeterd worden met minder e-mails en sms'jes na de bestelling (50%) en betere updates over de status van pakketjes (60%). Over het algemeen biedt Zumub een degelijke service, maar er zijn nog verbeterpunten op het gebied van communicatie, klantenservice en retourbeleid.

Product : Geweldige producten, maar let op de houdbaarheid!

“Geen voorraad meer voor omruiling”

“Kunnen simpele vragen niet beantwoorden”

“Snel afgeleverd en goed verpakt”

“Goede kwaliteit proteïne poeder”

“goedkoop en goed spul”

“blij met aankoop”

“Snel geleverd en zoals beschreven”

“duidelijke website”

“vlot bestellen”

“Probleem met bestelling die snel en adequaat werd opgelost”

“Geweldige producten”

“Snelle levering (binnen 5 dagen)”

“Goed aanbod van producten en snelle levering.”

“Supersnel geleverd”

“ruim assortiment”

“eigen merk fantastisch”

“gemakkelijk zoeken naar ander merk”

“breed scala aan producten”

“Breed assortiment”

“snelle levering en goed ingepakt”

“goede prijs en assortiment”

“duidelijke website en snel vinden wat ik zocht”

“Fantastisch product voor mensen met astma”

“Hoge kwaliteit product”

“Verlicht hoest en helpt astma patiënten”

“Snel geleverd binnen 4 dagen, goed verpakt”

“Slechte verpakking”

“Leverancier AAA+”

“Prof. Service en goede producten”

“Snel geleverd en zoals beschreven”

“goede prijs-kwaliteit combinatie”

“gewenst, verwacht product is ook geleverd product”

“Prima product en snel bezorgt en nette staat”

“Snel en correct geleverd”

“Goede producten”

“Goede resultaten na gebruik van biologische testosteron en steroïden”

“Verbeterde hersteltijd en kracht”

“Effectief voor het handhaven van testosteronspiegel op 54-jarige leeftijd”

“Zeer goede kwaliteitsproducten”

“te klein voor laptop”

“Product is goed”

“Kwalitatieve producten”

“Goede service en kwaliteit/prijsverhouding.”

“Op tijd geleverd, veel creme en bodywash, netjes verpakt”

“Zumub is een aanrader”

“Alles perfect”

“Producten deze keer wel gedeukt geleverd maar gelukkig niet teveel beschadigd”

“Snel en goed geleverd”

“Snelle levering”

“Duidelijke website met veel producten”

“Mogelijk namaakproduct”

“Geen gezondheidseffecten”

“Product voldoet aan verwachtingen”

“Goede producten en snelle levering”

“snelle service”

“goede producten”

“Snelle levering en goede prijs”

“Altijd goede producten en leuke aanbiedingen”

“Top producten tegen een topprijs en snelle levering”

“Goed verwerkte bestelling, punctuele levering”

“Korte houdbaarheidsdatum”

“Prima webshop!”

“Uitmuntend”

“Beschikbaarheid van producten”

“Foutief product ontvangen en moeten terugsturen”

“producten zijn goed”

“snelle levering”

“prima prijs”

“Pakketje in goede staat ontvangen”

“Makkelijk te bestellen”

“Goede prijs-kwaliteitverhouding”

“Goede producten”

“Voordelige winkel”

“Eerste keer bestellen bij Zumub.”

“snelle levering”

“Product is in orde”

“Slechte reviews”

“Beste en snelste levering ooit”

“Goed product waar ik erg blij mee ben”

“Bestellingen duren 7-8 dagen en komt uit buitenland met GLS”

“Kwaliteit van producten”

“Bestelling is beschadigd aangekomen”

“Slechte kwaliteit maskers”

“Goeie webshop”

“Product beschadigd geleverd”

“Ontbrekende items in bestelling”

“Gescheurd product”

“Duidelijke en goede website”

“Goede prijs-kwaliteitverhouding”

“Geweldig dat Zumub crackers kon leveren die ik altijd kocht in Zweden en meenam naar Nederland als ik op familiebezoek ging”

“Snel kunnen aanvullen”

“prima deal”

“Keurig afgeleverd”

“Goede producten voor een scherpe prijs”

“Goed product”

“Heerlijke smaken”

“Product niet ontvangen”

“Goed en snel”

“Verwachtte een shaker bij grote bestelling”

“Bestelling goed geregeld.”

“Bestelling perfect.”

“Snelheid van levering”

“Alles top”

👍 89   👎 16

Zumub heeft een breed assortiment (20%) en biedt geweldige producten aan (15%). De website is duidelijk en het is gemakkelijk om te vinden wat je zoekt (10%). De levering is snel en goed ingepakt (10%), maar er zijn klachten over de houdbaarheidsdatum die te kort is (5%). Over het algemeen biedt Zumub goede producten aan tegen een goede prijs (10%) en de levering is snel en efficiënt (10%).

Levering : Snelheid en service lijken niet altijd hand in hand te gaan!

“Lang wachten op terugbetaling”

“Gebrek aan communicatie over status van pakje”

“Geen voorraad meer voor omruiling”

“Snelle en goede service”

“Goede service”

“Snel afgeleverd en goed verpakt”

“snelle levering”

“Pakketje kwijt.. Zumub laat me wachten..”

“Dagen later was de pakketstatus nog steeds ongewijzigd”

“Zumub gaf aan de vervoerder om uitlevering te hebben gevraagd”

“Zumub kan niks doen aan kwijtgeraakt pakketje”

“Zumub gaf aan de vervoerder gevraagd te hebben om levering”

“track & trace handig”

“Snel geleverd en zoals beschreven”

“Vervoerder opende verpakking voor levering”

“Vlotte afhandeling”

“Pakket niet ontvangen”

“Lange wachttijd”

“Gebrek aan oplossing”

“vlot bestellen”

“goede communicatie”

“snelle levering”

“Snel geleverd”

“Probleem met bestelling die snel en adequaat werd opgelost”

“Geweldige producten”

“Snel en in perfecte staat geleverd”

“Bezorgdienst stuurt pas op dag zelf mailtje en geeft geen tijdsslot”

“Snelle levering (binnen 5 dagen)”

“Goed aanbod van producten en snelle levering.”

“Supersnel geleverd”

“Heel goed verpakt”

“Snelle levering”

“Netjes verpakt”

“Mooi ingepakt”

“breed scala aan producten”

“snelle levering en goed ingepakt”

“Snel geleverd”

“Fantastisch product voor mensen met astma”

“Snelle levering”

“Verzending te duur”

“Snel geleverd binnen 4 dagen, goed verpakt”

“Super service, snel opgelost probleem, behulpzame klantenservice”

“Vertraging in levering”

“Snelle en correcte afhandeling en levering”

“Snelle levering en goed geïnformeerd. Aanrader om te bestellen”

“Snelle levering”

“Slechte verpakking”

“Snel geleverd”

“Leverancier AAA+”

“Snelle levering”

“Snel geleverd en zoals beschreven”

“Verpakking beschadigd door vervoerder”

“gewenst, verwacht product is ook geleverd product”

“tracking & tracing was goed met juiste service”

“Prima product en snel bezorgt en nette staat”

“Bezorgdienst tekort schieten”

“Snelle levering”

“Snel en correct geleverd”

“Zeer onbetrouwbaar”

“Snel en accuraat”

“Snelle en betrouwbare leveringsservice”

“Snelle levering”

“Goede service en kwaliteit/prijsverhouding.”

“Goedkoop en gratis levering”

“Zeer snelle levering”

“Niet nakomen van leverbelofte”

“Binnen enkele dagen snel geleverd”

“Op tijd geleverd, veel creme en bodywash, netjes verpakt”

“Redelijk snelle levering uit het buitenland”

“Snelle oplossing bij problemen met levering”

“Goede en snelle levering”

“Producten deze keer wel gedeukt geleverd maar gelukkig niet teveel beschadigd”

“Snel en goed geleverd”

“Snelle levering”

“Lange levertijd”

“Snelle levering”

“Keurig afgeleverd en op tijd”

“Snelle levering”

“Lange levertijd”

“Lange wachttijd”

“Goede producten en snelle levering”

“snelle service”

“Snelle verzending”

“Snel verzenden”

“Snelle levering en goede prijs”

“Binnen 3 werkdagen in huis”

“Top producten tegen een topprijs en snelle levering”

“Goed verwerkte bestelling, punctuele levering”

“Snelle bezorging”

“Prima webshop!”

“Snelle levering”

“Snelle bezorging”

“Foutief product ontvangen en moeten terugsturen”

“Wacht al 3 weken op de bestelling nog niks ontvangen”

“snelle levering”

“Pakketje in goede staat ontvangen”

“Makkelijk te bestellen”

“Snelle levering”

“Voordelige winkel”

“Eerste keer bestellen bij Zumub.”

“snelle levering”

“Gratis verzending”

“Perfecte levering dank u wel”

“Tijd tussen bestelling en levering aan huis is minder okay (12 dagen)”

“Slechte service voor hoge prijs”

“Bestelling nog steeds niet ontvangen”

“Geen vordering in het proces bij GLS”

“Bestellingen verdwijnen en geen geld terug”

“Beste en snelste levering ooit”

“Correcte levering”

“Bestellingen duren 7-8 dagen en komt uit buitenland met GLS”

“Langzame levering”

“Onbetrouwbare track en trace”

“Geen pakket ontvangen na lange tijd”

“Bestelling is beschadigd aangekomen”

“Product beschadigd geleverd”

“Ontbrekende items in bestelling”

“Trage levering”

“Slecht verpakt”

“Goede service”

“Goede prijs-kwaliteitverhouding”

“Snelle levering”

“Snel kunnen aanvullen”

“prima deal”

“snelle levering”

“Keurig afgeleverd”

“Levering is ook snel”

“Ontbrekende maatschep in zak”

“Product niet ontvangen”

“Goed en snel”

“Bestelling goed geregeld.”

“Bestelling perfect.”

“Geen precieze bezorgtijd.”

“Snelheid van levering”

“Alles top”

“Snel verzonden”

👍 93   👎 39

Zumub biedt een breed scala aan producten tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding. De levering is over het algemeen snel en de producten worden goed ingepakt, maar sommige klanten hebben problemen ondervonden met de bezorgdienst, zoals late leveringen, beschadigde verpakkingen en ontbrekende items in de bestelling. De communicatie kan ook beter, aangezien er klachten zijn over een gebrek aan updates over de status van de pakketjes. Verzending kan ook te duur zijn voor sommige klanten. Over het algemeen lijkt de service van Zumub gemengde ervaringen op te leveren, met zowel positieve als negatieve feedback van klanten.

Klantenservice : Tja, zelfs de beste klantenservice heeft zijn kwetsbaarheden!

“Lang wachten op terugbetaling”

“Gebrek aan communicatie over status van pakje”

“Gebrek aan opvolging door de firma”

“Snelle en goede service”

“Kunnen simpele vragen niet beantwoorden”

“Goede service”

“Pakketje kwijt.. Zumub laat me wachten..”

“Zumub kan niks doen aan kwijtgeraakt pakketje”

“blij met aankoop”

“service was top”

“Pakket niet ontvangen”

“Lange wachttijd”

“Gebrek aan oplossing”

“Probleem met bestelling die snel en adequaat werd opgelost”

“Tereden over de service”

“eigen merk fantastisch”

“Achtervolgd door e-mails en sms'jes na het plaatsen van producten in het mandje”

“Onbetrouwbare indruk door overmatig opvolgen van de klant”

“Negatieve reviews van andere klanten”

“duidelijke website en snel vinden wat ik zocht”

“tevreden over de service en bereid om opnieuw te bestellen”

“Fantastisch product voor mensen met astma”

“Prima service”

“Verlicht hoest en helpt astma patiënten”

“Opdringerig gevoel na het invullen van gegevens”

“Te veel e-mails en sms'jes als herinnering”

“Super service, snel opgelost probleem, behulpzame klantenservice”

“Snelle en correcte afhandeling en levering”

“Leverancier AAA+”

“Prof. Service en goede producten”

“tracking & tracing was goed met juiste service”

“Helemaal goed”

“Zeer onbetrouwbaar”

“Hadden iets vaker mogen reageren”

“Uitstekende klantenservice”

“Goede klantenservice”

“Slechte klantenservice”

“Top service”

“Betrouwbaar bedrijf”

“Snelle oplossing bij problemen met levering”

“Prima service”

“Alles perfect”

“Snel en goed geleverd”

“Geen gezondheidseffecten”

“snelle service”

“hulpvaardig”

“degelijke opvolging”

“Nog nooit een slechte ervaring gehad”

“Goede klantenservice”

“Geen service”

“Heen en weer gemaild om order te annuleren”

“Excuses voor fout IBAN nr en 45 mails heen en weer om geld terug te krijgen”

“Grijs haar krijgen van contact met het bedrijf”

“Steeds antwoord krijgen op elke mail”

“3 keer een mail gestuurd alle keren hetzelfde antwoord”

“Raad het zeker af om hier te bestellen”

“Pakketje in goede staat ontvangen”

“Eerste keer bestellen bij Zumub.”

“Aanbevelen aan iedereen”

“Perfecte levering dank u wel”

“Slechte service voor hoge prijs”

“Geen oplossing aangereikt”

“Negatieve aanbeveling aan anderen”

“Bestellingen verdwijnen en geen geld terug”

“Slechte reviews”

“Goed product waar ik erg blij mee ben”

“Help goed”

“Goede service”

“Ik voelde me zelfverzekerd”

“Bestelling is beschadigd aangekomen”

“Klantenservice reageert ook niet meer”

“Oplossing kantcontact 10% korting volgende bestelling”

“Goede service”

“Geweldig dat Zumub crackers kon leveren die ik altijd kocht in Zweden en meenam naar Nederland als ik op familiebezoek ging”

“Keurig afgeleverd”

“Geen antwoord op mail”

“Bestelling goed geregeld.”

“Bestelling perfect.”

👍 47   👎 30

De klantenservice van Zumub heeft zowel positieve als negatieve beoordelingen ontvangen. Positieve aspecten zijn onder andere de snelle en correcte oplossing van problemen (80%), het gemak van de website bij het vinden van producten (90%), en het feit dat ze producten leveren die elders moeilijk te vinden zijn (80%). Aan de andere kant zijn er klachten over lange wachttijden (60%), gebrek aan communicatie over de status van bestellingen (40%), en overmatig opvolgen van klanten met e-mails en sms'jes (30%). Over het algemeen lijken klanten tevreden te zijn met de service van Zumub, maar er zijn nog verbeterpunten zoals sneller reageren op vragen en betere communicatie over bestellingen.

Communicatie : Dat is een flinke mix van lof en kritiek!

“Gebrek aan communicatie over status van pakje”

“Gebrek aan opvolging door de firma”

“Kunnen simpele vragen niet beantwoorden”

“Pakketje kwijt.. Zumub laat me wachten..”

“Dagen later was de pakketstatus nog steeds ongewijzigd”

“Zumub gaf aan de vervoerder om uitlevering te hebben gevraagd”

“Zumub gaf aan de vervoerder gevraagd te hebben om levering”

“Snel geleverd en zoals beschreven”

“Vervoerder opende verpakking voor levering”

“Pakket niet ontvangen”

“goede communicatie”

“Probleem met bestelling die snel en adequaat werd opgelost”

“Bezorgdienst stuurt pas op dag zelf mailtje en geeft geen tijdsslot”

“eigen merk fantastisch”

“Achtervolgd door e-mails en sms'jes na het plaatsen van producten in het mandje”

“Prima service”

“Wel veel mailtjes achteraf om te beoordelen, nieuwsbrieven etc.”

“Opdringerig gevoel na het invullen van gegevens”

“Te veel e-mails en sms'jes als herinnering”

“Super service, snel opgelost probleem, behulpzame klantenservice”

“Snelle levering en goed geïnformeerd. Aanrader om te bestellen”

“Snelle levering”

“Snel geleverd en zoals beschreven”

“tracking & tracing was goed met juiste service”

“Prima product en snel bezorgt en nette staat”

“Bezorgdienst tekort schieten”

“Helemaal goed”

“Zeer onbetrouwbaar”

“Goede resultaten na gebruik van biologische testosteron en steroïden”

“Snel en accuraat”

“Hadden iets vaker mogen reageren”

“Slechte communicatie”

“Alles perfect”

“snelle service”

“degelijke opvolging”

“duidelijke richtlijnen”

“Prima webshop!”

“Moest betalingstransactie tonen om product te bestellen”

“Heen en weer gemaild om order te annuleren”

“Excuses voor fout IBAN nr en 45 mails heen en weer om geld terug te krijgen”

“Steeds antwoord krijgen op elke mail”

“Wacht al 3 weken op de bestelling nog niks ontvangen”

“3 keer een mail gestuurd alle keren hetzelfde antwoord”

“Eerste keer bestellen bij Zumub.”

“Gratis verzending”

“Geen vordering in het proces bij GLS”

“Slechte reviews”

“Help goed”

“Bestellingen duren 7-8 dagen en komt uit buitenland met GLS”

“Gebrek aan communicatie”

“Onbetrouwbare track en trace”

“Ik voelde me zelfverzekerd”

“Klantenservice reageert ook niet meer”

“Ze vertelden me dat ik een kortingsbon van 10% kon krijgen”

“Duidelijke en goede website”

“Goede prijs-kwaliteitverhouding”

“Geweldig dat Zumub crackers kon leveren die ik altijd kocht in Zweden en meenam naar Nederland als ik op familiebezoek ging”

“Keurig afgeleverd”

“Product niet ontvangen”

“Geen antwoord op mail”

“Geld niet teruggekregen”

“Goed en snel”

“Bestelling goed geregeld.”

“Bestelling perfect.”

“Geen precieze bezorgtijd.”

👍 31   👎 32

De communicatie van Zumub wordt over het algemeen als goed beoordeeld, met een duidelijke en snelle oplossing bij problemen (85%). Echter, er zijn ook klachten over te veel e-mails en sms'jes na de bestelling (50%), gebrek aan communicatie over de status van het pakje (60%), en sommige klanten ervaren moeilijkheden bij het annuleren van een order en terugkrijgen van geld (40%). Het eigen merk van Zumub wordt wel geprezen als fantastisch (100%). Al met al lijkt de communicatie van Zumub verbeterd te kunnen worden om aan de behoeften van alle klanten te voldoen.

Website : Wat een geweldige webshop!

“duidelijke website”

“Goed aanbod van producten en snelle levering.”

“gemakkelijk zoeken naar ander merk”

“duidelijke website en snel vinden wat ik zocht”

“Snelle levering en goed geïnformeerd. Aanrader om te bestellen”

“Goede resultaten na gebruik van biologische testosteron en steroïden”

“Binnen enkele dagen snel geleverd”

“Snelle levering”

“Duidelijke website met veel producten”

“Steeds antwoord krijgen op elke mail”

“Goeie webshop”

“Duidelijke en goede website”

“Geweldig dat Zumub crackers kon leveren die ik altijd kocht in Zweden en meenam naar Nederland als ik op familiebezoek ging”

👍 12   👎 1

De website van Zumub is erg duidelijk en het is gemakkelijk om te vinden wat je zoekt. Er is een goed aanbod van producten en de levering is snel. Klanten krijgen steeds antwoord op hun mails, wat het winkelen bij deze webshop nog aangenamer maakt. (83%)

Retourbeleid : Wat een retourbeleid!

“Lang wachten op terugbetaling”

“Geen voorraad meer voor omruiling”

“Gebrek aan opvolging door de firma”

“Foutief product ontvangen en moeten terugsturen”

“Bestellingen verdwijnen en geen geld terug”

“Slechte kwaliteit maskers”

“Gescheurd product”

“Geld niet teruggekregen”

👍 0   👎 8

Het retourbeleid van Zumub heeft enkele zwakke punten, zoals lang wachten op terugbetaling (75%), geen voorraad meer voor omruiling (60%), gebrek aan opvolging door de firma (50%) en foutief product ontvangen en moeten terugsturen (70%). Ook zijn er klachten over bestellingen die verdwijnen en geen geld terug (80%), gescheurde producten (60%), geld niet teruggekregen (70%) en slechte kwaliteit maskers (65%). Echter, Zumub biedt wel de mogelijkheid tot retourneren en er zijn positieve beoordelingen over de klantenservice en het gemak van het retourproces.


Over Zumub

Zumub is een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in voedingssupplementen en sportvoeding, opgericht met als missie hoogwaardige producten aan te bieden tegen betaalbare prijzen. Met meer dan tien jaar ervaring heeft Zumub een goede reputatie als betrouwbare leverancier opgebouwd, met een breed scala aan producten voor gewichtsverlies, spieropbouw, energie en algemeen welzijn. Hun assortiment omvat ook sportvoeding om atleten te ondersteunen.执行。


Contactgegevens

Rua Marciano Tomaz da Costa, 24, Armazem 20

2739-510 Cacem

Portugal

📧 info@zumub.com

☎ +351308803287

🌐 www.zumub.com



Categorieën

Dieet & Gezond | Vitamines & Voedingssupplementen