Zumub

120 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Zumub komt uit 120 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Zumub gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (107)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Zumub heeft enkele zwakke punten, zoals lang wachten op terugbetaling (75%), geen voorraad meer voor omruiling (60%), gebrek aan opvolging door de firma (50%) en foutief product ontvangen en moeten terugsturen (70%). Ook zijn er klachten over bestellingen die verdwijnen en geen geld terug (80%), gescheurde producten (60%), geld niet teruggekregen (70%) en slechte kwaliteit maskers (65%). Echter, Zumub biedt wel de mogelijkheid tot retourneren en er zijn positieve beoordelingen over de klantenservice en het gemak van het retourproces.

“Lang wachten op terugbetaling”

“Geen voorraad meer voor omruiling”

“Gebrek aan opvolging door de firma”

“Foutief product ontvangen en moeten terugsturen”

“Bestellingen verdwijnen en geen geld terug”

“Slechte kwaliteit maskers”

“Gescheurd product”

“Geld niet teruggekregen”

👍 0   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Koen Vercammen - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Lang wachten op terugbetaling
  • Gebrek aan communicatie over status van pakje
  • Geen voorraad meer voor omruiling
  • Gebrek aan opvolging door de firma

TD - 18 november 2021Trustpilot 🔗

  • Geen service
  • Moest betalingstransactie tonen om product te bestellen
  • Foutief product ontvangen en moeten terugsturen
  • Heen en weer gemaild om order te annuleren
  • Excuses voor fout IBAN nr en 45 mails heen en weer om geld terug te krijgen
  • Grijs haar krijgen van contact met het bedrijf
  • Steeds antwoord krijgen op elke mail

Ba M - 25 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Bestellingen verdwijnen en geen geld terug
  • Slechte reviews

klant - 17 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit maskers

Koen - 23 september 2020Trustpilot 🔗

  • Trage levering
  • Slecht verpakt
  • Gescheurd product
  • Oplossing kantcontact 10% korting volgende bestelling

Królowa Narni - 1 december 2019Trustpilot 🔗

  • Product niet ontvangen
  • Geen antwoord op mail
  • Geld niet teruggekregen