
Lees Mobile Vikings ervaringen over mobiel en thuis internet!
Mobile Vikings
Alle reviews (10)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Supersnelle helpdesk en de beste prijs in de mark
Supersnelle helpdesk en de beste prijs in de mark
yqTVZsEOCmcvu
ScrmvwNu
zeHhjrLZTbWQyNqt
mobiel abonement
Al meer dan 2 weken probeer ik Mobile te bereiken via telefoon en email. Zonder succes. Ik heb een maandelijkse betaling uitgevoerd van mijn abonnement en hen ook reeds het betalingsdocument opgestuurd, maar ik blijk de melding krijgen dat de factuur niet betaald is.
Sinds de overname door Proximus is de service onbestaande.WEjSfehU
lROzbHWiXEk
cJvkxDNp
WQmtZAzMJBpKv
Internet
Tenminste dat heb ik geprobeerd. Al een maand bezig om het voor elkaar te krijgen. Uren aan de lijn gehangen, talloze malen 'ik mail u vandaag nog' maar helemaal niets gebeurt er. Echt super drama! Hangen nu twee nutteloze kastjes in mijn huis met een gat in de gevel om de kabel door te voeren maar er is geen signaal en niemand kan mij vertellen hoe of wanneer... Het was me al voorspeld door de monteur maar ik kon het niet geloven... tot nu. Mijn advies? Hele, hele grote boog omheen!
SnjuLKBNoeZCtd
tYXUFrxsZ
TYfMczLQCjDrgeAs
EbUdIpDcO
Mobile + internet
Kort samengevat: onbestaande dienstverlening.
Overgang een aansluiting verliep super vlot. De verbinding is onstabiel en ontoereikend. Zelfs in de zelfde ruimte waar de rooter staat. Klantenservice? Onbestaand. Je krijgt veel mailtjes en hippe berichtjes maar geen enkele ondersteuning. Enige antwoord: betaal door een wifi-versterker te huren. Maar een deftige controle ofzo, nooit voorgesteld.DWxsZBNScUkdeYIq
qrKJDtIpQ
yfgWBJmCr
IuYgBwcrNfpLC
Vast internet
Als de technieker niet komt opdagen de dag dat hij je vast internet komt installeren en de schuld dan bij jou legt ondanks je de hele avond thuis was; je een nieuwe datum mag kiezen dewelke minstens 30 dagen later ligt; je dan de situatie heel gedetailleerd toelicht per mail en je dan na 4 dagen een nietszeggend antwoord van 2 zinnen krijgt; dan weet je wel dat dit een foute keuze was.
Waardeloos, onbetrouwbaar op alle vlakken en daarbovenop klantonvriendelijk. Trap niet in hun fraaie marketingcampagnes, ze steken liever daar hun geld dan in betrouwbare leveranciers en klantenservice.
Hun tarieven zijn misschien wel beter dan de concurrenten maar de stress die je ervoor moet ondergaan zijn die paar uitgespaarde euro's niet waard. Dikke 0 / 10.Heel herkanbaar
MNJBzFCHZUIaerug
RjcgFaGCQyAd
XlZvuCIURwnH
pJPrECZvlBn
Internet
Goedkoop: Ja!
Maar dat is het enige positieve. Nu 2 weken na mijn installatie heb ik nog steeds geen stabiel internet. Soms heb ik maar snelheden tot 3MBPS.
Overdag is het nog 'redelijk' stabiel, maar in de avond gaat het helemaal mis.
Hun support is niet telefonisch bereikbaar, enkel maar via facebook of mail.
Via facebook kan je makkelijk uren wachten PER bericht. Dus als ze je bericht lezen en een vraag stellen waarop je moet antwoorden, kan je dus weer enkele uren wachten.
Support geeft antwoorden die meteen doen blijken dat de personen niet de nodige opleidingen hebben. (Bv: Mijn wifi kanaal veranderen om mijn internet via kabel te verbeteren? Dat zou echt magisch zijn... :-) )
Vroeger een super tof en cool bedrijf. Nu een hoopje miserie waar je best van weg blijft.fqgsuoeIyEBj
mcrTzauhyGQPN
TxgXESZlrFHpCa
dEmaCXYHQBzq
Abonnement
Beste , ik heb al een paar keer gebeld en gemaild , om het abonnement stop te zetten, maar ik krijg hier maar geen antwoord op via mail en ook als ik bel via het telefoonnummer van jullie zelf geraak ik niet binnen , klantenservice een dikke 0 !! Blijven betalen voor iets wat nieens omkijkt naar hun klanten echt heel ontevreden ! Doe iets aan jullie contact nummer en het antwoorden van mails!!
ZleQISXKnROTzsCB
BvFaihwXfbEWJTt
intenet telefoon
Verschrikking
aansluiting op zich is al een ramp gebleken, afspraken zijn ze tot 3 keer toe niet komen opdagen zonder ook maar iets te laten weten. Na 1,5 maand werkte het eindelijk maar om de kabel in de straat aan te sluiten moesten ze mijn oprit open breken, blijkbaar miste er een stuk kabel in de straat.
Die oprit zouden ze dezelfde week of zeker de week erna komen maken word door de grondwerkers gezegd die overigens van Proximus zijn, het modelbedrijf van Mobile Vikings. We zijn nu echter 2 maanden verder en ze geven geen gehoor, tevens geen reactie op emails.DkEvBJluNcgOXbFy
KHXMeClNQx
Abonnement
Kort maar simpel: het werkt niet. Ik heb vanalles geprobeerd om het aan de praat te krijgen maar die SIM werkt soms es paar minuutjes om het dan weer dagenlang af te laten weten. Ik zit een week bij mobile vikings en ik ga nu al overschakelen op een ander. Je probeert hen om hulp te vragen en krijgt telkens hetzelfde antwoord of gewoon geen antwoord alsof ze niet inzien dat het heel lastig is om onbereikbaar te zijn. Echt een slechte ervaring die me veels te veel stress bezorgd heeft de laatste week.
ZjanJVTr
ITUtGRBvJaZ
Geen klantendienst
Ik heb een week geleden de klantendienst gecontacteerd omdat ik problemen heb met sms berichten, nog altijd geen antwoord gekregen!
amaai wa lees ik hier allemaal, heb gelukkig op tijd mijn bestelling voor 5 lijnen afgebroken!
qLKyOixgUEXAVpRW
FiWUDkuq
Anderen bekeken ook

Abonnementen
Lees Beoordelingen en Ervaringen over AbonnementenAls consument is het van groot belang om goed geïnformeerd te zijn voordat je een aankoop do...



yNwVKIncRziO