
Mobile Vikings
Alle reviewsMobile Vikings
Alle reviews (8)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Supersnelle helpdesk en de beste prijs in de mark
Supersnelle helpdesk en de beste prijs in de mark
Abonnement
Kort maar simpel: het werkt niet. Ik heb vanalles geprobeerd om het aan de praat te krijgen maar die SIM werkt soms es paar minuutjes om het dan weer dagenlang af te laten weten. Ik zit een week bij mobile vikings en ik ga nu al overschakelen op een ander. Je probeert hen om hulp te vragen en krijgt telkens hetzelfde antwoord of gewoon geen antwoord alsof ze niet inzien dat het heel lastig is om onbereikbaar te zijn. Echt een slechte ervaring die me veels te veel stress bezorgd heeft de laatste week.
Nieuw abonnement
Overgeschakeld van Telenet naar Mobile Vikings voor onbeperkt internet, nu een week geleden en niemand kan mij opbellen of smsen! Al reeds contact gehad met Mobile Vikings, probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben dus niet bereikbaar. 4G werkt niet eens.
Datapaket
De eerste Sim-kaart was er na 1 dag.
Echter na korte tijd was ze niet meer bruikbaar.
De vervangkaart is er na 8 dagen nog steeds niet.....Uiteindelijk is 15 GB voor 8 euro ook niet zo goedkoop....15 GB is ook niet zo veel.
Voor weinig-gebruikers het produkt ook niet zo interessant, want de gekochte data zijn maar 1 maand geldig. is,15€ abonnement
Pas op voor deze bandieten!!!
Ik werd 41eur aangerekend voor 412mb internet gebruik boven mijn bundel van 1gb.
412mb mensen voor 41eur.
Na ik klacht indiende zeiden ze simpelweg dat ik hiervoor getekend heb.
Blijf weg bij deze provider!!!!2 abbo's van 29 euro
Wij hebben een overstap gedaan van orange naar mobile vikings. Waar we na een week al ferm spijt van hebben, waarom? We zijn ocharme nog geen week klant bij hen en kunnen niet bellen naar elkaar of smsen, we kunnen enkel naar andere provider bellen, maar zij kunnen ook weer niet naar ons bellen. Mobiel internet werkt wel. Ze doen nauwelijks moeite om dit op te lossen of klanten bij zich te houden. Wij zijn uiteindelijk terug overgestapt naar orange waar we altijd goed hebben gezeten. Mobile vikings gaat zeker iets moeten doen want wij zijn voor die 5 dagen dar we er klant zijn geweest geen 60 euro betalen, liefst van al zou ik niets willen betalen.... eens zien wat het gaat worden.
Nooit of te nimmer zullen wij klant worden van deze rommel provider !!!goed om weten had al begonnen met bestellen, ....thanks
Te snel willen groeien
Sinds het prille begin trouwe klant geweest, maar het laatste jaar vooral HEEL vaak onbereikbaar. Met een beroep als brandweerman moet ik op m'n gsm kunnen rekenen IVM oproepen, maar ook de verkoop aan aankoop van een huis werden er niet op vergemakkelijkt...
Redelijk wat financiële schade opgelopen door berichten die dagen later pas toekwamen . Lees : in het midden van de nacht opstaan, zien dat er een interventie is.. richting kazerne rijden om dan te merken dat deze 3 dagen geleden was.
Mobile vikings klantendienst hield zich dom, stelde steeds de zelfde vragen waar ze alle antwoorden op gekregen hebben (inclusief screenshots)
Na 2 weken het zelfde liedje - heen en weer gemail-
Heb ik de ombudsdienst telecommunicatie ingeschakeld,
Hierbij deden ze het zelfde.
Intussen 4 maand verder en nog steeds geen schot in de zaak.
Ben al bij een andere provider intussen en raad iedereen af (als je bereikbaar wil zijn) om geld aan deze onbekwame provider te geven.
Te snel willen groeien heeft de kwaliteit ongelofelijk veel verminderd..
Jammer, want vroeger had ik hen op elk moment aan iedereen gepromootGeen klantendienst
Ik heb een week geleden de klantendienst gecontacteerd omdat ik problemen heb met sms berichten, nog altijd geen antwoord gekregen!
amaai wa lees ik hier allemaal, heb gelukkig op tijd mijn bestelling voor 5 lijnen afgebroken!
Anderen bekeken ook



UnitedConsumers
Waarom zou ik veel producten via United Consumers afnemen? Zoals u wellicht gemerkt heeft worden producten goedkoper als je ze in grote aantallen a...

Geeektech.com
Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...
Na 1 dag mijn simcard ontvangen maar de activatie is een ander verhaal. Die is gestart op 8 juni en die is nu al meer dan een week bezig, reeds 10 dagen maar helaas nog altijd niet geactiveerd. Technische problemen, zegt men en daar wordt aan gewerkt. Als nieuwe klant begin ik me vragen ten stellen. Ik krijg elke dag hetzelfde antwoord, technische problemen. Ik vraag me af of dat enkel met mij gebeurt of of dit met iedereen het geval is