
Lees Mobile Vikings ervaringen over mobiel en thuis internet!
Alle reviewsMobile Vikings
Alle reviews (7)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Supersnelle helpdesk en de beste prijs in de mark
Supersnelle helpdesk en de beste prijs in de mark
Vast internet
Als de technieker niet komt opdagen de dag dat hij je vast internet komt installeren en de schuld dan bij jou legt ondanks je de hele avond thuis was; je een nieuwe datum mag kiezen dewelke minstens 30 dagen later ligt; je dan de situatie heel gedetailleerd toelicht per mail en je dan na 4 dagen een nietszeggend antwoord van 2 zinnen krijgt; dan weet je wel dat dit een foute keuze was.
Waardeloos, onbetrouwbaar op alle vlakken en daarbovenop klantonvriendelijk. Trap niet in hun fraaie marketingcampagnes, ze steken liever daar hun geld dan in betrouwbare leveranciers en klantenservice.
Hun tarieven zijn misschien wel beter dan de concurrenten maar de stress die je ervoor moet ondergaan zijn die paar uitgespaarde euro's niet waard. Dikke 0 / 10.Internet
Goedkoop: Ja!
Maar dat is het enige positieve. Nu 2 weken na mijn installatie heb ik nog steeds geen stabiel internet. Soms heb ik maar snelheden tot 3MBPS.
Overdag is het nog 'redelijk' stabiel, maar in de avond gaat het helemaal mis.
Hun support is niet telefonisch bereikbaar, enkel maar via facebook of mail.
Via facebook kan je makkelijk uren wachten PER bericht. Dus als ze je bericht lezen en een vraag stellen waarop je moet antwoorden, kan je dus weer enkele uren wachten.
Support geeft antwoorden die meteen doen blijken dat de personen niet de nodige opleidingen hebben. (Bv: Mijn wifi kanaal veranderen om mijn internet via kabel te verbeteren? Dat zou echt magisch zijn... :-) )
Vroeger een super tof en cool bedrijf. Nu een hoopje miserie waar je best van weg blijft.Abonnement
Beste , ik heb al een paar keer gebeld en gemaild , om het abonnement stop te zetten, maar ik krijg hier maar geen antwoord op via mail en ook als ik bel via het telefoonnummer van jullie zelf geraak ik niet binnen , klantenservice een dikke 0 !! Blijven betalen voor iets wat nieens omkijkt naar hun klanten echt heel ontevreden ! Doe iets aan jullie contact nummer en het antwoorden van mails!!
intenet telefoon
Verschrikking
aansluiting op zich is al een ramp gebleken, afspraken zijn ze tot 3 keer toe niet komen opdagen zonder ook maar iets te laten weten. Na 1,5 maand werkte het eindelijk maar om de kabel in de straat aan te sluiten moesten ze mijn oprit open breken, blijkbaar miste er een stuk kabel in de straat.
Die oprit zouden ze dezelfde week of zeker de week erna komen maken word door de grondwerkers gezegd die overigens van Proximus zijn, het modelbedrijf van Mobile Vikings. We zijn nu echter 2 maanden verder en ze geven geen gehoor, tevens geen reactie op emails.Abonnement
Kort maar simpel: het werkt niet. Ik heb vanalles geprobeerd om het aan de praat te krijgen maar die SIM werkt soms es paar minuutjes om het dan weer dagenlang af te laten weten. Ik zit een week bij mobile vikings en ik ga nu al overschakelen op een ander. Je probeert hen om hulp te vragen en krijgt telkens hetzelfde antwoord of gewoon geen antwoord alsof ze niet inzien dat het heel lastig is om onbereikbaar te zijn. Echt een slechte ervaring die me veels te veel stress bezorgd heeft de laatste week.
Geen klantendienst
Ik heb een week geleden de klantendienst gecontacteerd omdat ik problemen heb met sms berichten, nog altijd geen antwoord gekregen!
Anderen bekeken ook

Orange
Welke aanbieder van mobiele telefonie kies je voor een nieuw abonnement? Of is overstappen van je huidige provider naar een andere voordeliger? Hoe...



Geeektech.com
Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...
amaai wa lees ik hier allemaal, heb gelukkig op tijd mijn bestelling voor 5 lijnen afgebroken!