Orange

Alle reviews

Orange

42% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: What are our customers saying?

C
Charlotte Peeters
Ik ben klant bij Orange met gsm, tv en internet. Mijn ervaring kan ik enkel maar als positief beschouwen en de service top! Zo woon ik in een enorm geïsoleerde woning en enkel als Orange klant heb...Lees verder
F
Frederik
Hallo, Tot zover ben ik heel tevreden van de klantendienst van Orange. De technieker had de moeilijke taak om in een ouder huis met oude bedrading de modem en TV-kabel tot in de living te krijge...Lees verder
S
Steven van Canverberghe
Na 7 maanden van problemen met mijn abonnement bij Orange en na talloze telefoons en mails, ik kan ze niet meer op m'n twee handen tellen, werd mijn probleem in een handomdraai opgelost door twee k...Lees verder
C
Charlotte sneyers
Reeds enkele maanden zakelijke klant bij Orange. Onvoorstelbaar vakkundig verder geholpen door een zelfstandige Consultant via de website www.Factuurfixer.be. Deze persoon heeft geluisterd naar ...Lees verder
K
Koen Delrue
Sinds juni 2021 ben ik klant bij Orange, zowel tv, internet als gsm (Love Trio). Sinds juni heb ik reeds 4 keer met de klantendienst gebeld om probleem aan te kaarten dat als ik naar het nr 5000 b...Lees verder

Alle reviews (48)

  • No reviews yet!

    Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mobiel, tv en internet

    Ik ben klant bij Orange met gsm, tv en internet. Mijn ervaring kan ik enkel maar als positief beschouwen en de service top!
    Zo woon ik in een enorm geïsoleerde woning en enkel als Orange klant heb ik mobiel netwerk in mijn huis door een speciaal toestel dat ze bijgehangen hebben op mijn modem. Iets wat enkel Orange heeft en dit hebben ze me gratis bezorgd!
    Tv en internet heb ik nog nooit problemen mee gehad, integendeel zelfs, mijn beeldkwaliteit is verbeterd tegenover toen ik bij Proximus was en mijn wifi is nog sneller geworden.
    En voor alles betaal ik een pak minder tegenover bij Proximus of Telenet.
    Ik moet wel zeggen dat ik voor niets de klantendienst heb moeten contacteren omdat ik alles gekocht heb via een zelfstandige consultant en die persoon heeft alles voor me geregeld en die persoon blijft ook mijn contactpersoon.
    Gewoon top!

    Sederd 3 weken ben ik van scarlet overgestapt naar orange, omdat ik 2 dagen na mekaar afspraak had met technieker, niemand gezien. Drie weken met orange zijn drie weken problemen, nog meer dan bij vorig provider. Een e-mail adres is nergens te vinden, dus bellen naar orange, alle lijnen bezet gedurende 20 min dan komt er en persoon aan de lijn, maar dat is niet de juiste plaats, dus doorverbinden, alle lijnen bezet, nog eens 10 min wachten.de technieker die al hier geweest is enkele dagen geleden heeft gezegd dat waarschijnlijk de modem moet vervangen worden, dus weer bellen met nodige , alle lijnen zijn bezet, hebben ze gezegd dat ze het aan de technieker zouden doorgeven, nu weer 2 dagen later nog geen enkel bericht of wat ook gekregen. volgende maandag ben ik 3 weken aangesloten, als er dan nog niemand gekomen is, zou het de korste orange klant ooit geweest zijn, andere provider.

    Zeer slechte ervaring 4 jaar geleden 14 dagen zonder telefoon en internet nu opnieuw 10 dagen geen GSM verbinding 4X telefoneerde weten dat er iets fout is gegaan maar lossen het niet op maar laten mij meer dan 1/2 uur pet muziekje wachten tot ik zelf Hoorn neer legde
    Geen servise

    Sinds donderdag aangesloten bij orange internet en tv. Vrijdag nacht geen internet geen tv meer. Zaterdag ochtend na klantendienst gebeld.
    Nieuw coax contact doos / sateliet gekocht op mijn kosten. Nu tv maar geen internet!
    Terug naar klantendienst gebeld, wat een onbeschofte man aan de telefoon!!
    Tenvroegste woensdag pas een technieker!
    Dik spijt dat ik ben overgeschakeld!!
    EEN SCHANDE!!!!

    Orange prepay kaart naar Go plus Abo aangevraagd 20/8 en pas geactiveerd 8/9/2021 er waren technische problemen bijna iedere dag gebeld


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Orange internet + TV

    Hallo,

    Tot zover ben ik heel tevreden van de klantendienst van Orange. De technieker had de moeilijke taak om in een ouder huis met oude bedrading de modem en TV-kabel tot in de living te krijgen, maar hij heeft hiervoor extra inspanning gedaan om dit voor mekaar te krijgen.

    De speed test gaf 100Mps aan wat dik ok is voor mijn gebruik, en intussen werkt ook de decoder en de TV.
    Het WiFi-bereik doorheen gans het huis is iets wat ik nog moet testen; desnoods moet ik een paar repeaters plaatsen.

    Met dank aan de technieker, hij verdient een pluim van zijn werkgever vanwege een tot dusver tevreden klant!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement

    Na 7 maanden van problemen met mijn abonnement bij Orange en na talloze telefoons en mails, ik kan ze niet meer op m'n twee handen tellen, werd mijn probleem in een handomdraai opgelost door twee kraks in hun vak! Een speciale dank gaat uit naar ARSEN en TOM van de Orange Shop in de Veldstraat in Gent!! Hartelijk dank voor jullie professionele aanpak en vriendelijkheid! Dikke merci mannen, van een service gesproken ;-)


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Love trio+ go unlimited + easy internet @ home + mesh wifi

    Reeds enkele maanden zakelijke klant bij Orange. Onvoorstelbaar vakkundig verder geholpen door een zelfstandige Consultant via de website www.Factuurfixer.be.

    Deze persoon heeft geluisterd naar wat ik nodig had en heeft me de perfecte oplossing geboden.
    Het enige waarvan ik spijt heb, is dat ik de overstap niet sneller gedaan heb.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Incompetentie troef, problemen geraken niet opgelost

    Sinds juni 2021 ben ik klant bij Orange, zowel tv, internet als gsm (Love Trio).
    Sinds juni heb ik reeds 4 keer met de klantendienst gebeld om probleem aan te kaarten dat als ik naar het nr 5000 bel, ik onmiddellijk bij de Franstalige helpdesk terecht kom, en zij moeten me dan doorverbinden naar de Nederlandstalige, met voor mij opnieuw de hele wachtrij en menu's te doorlopen.
    Reeds 4 maal is hier een 'dossier' over opgesteld', en we zijn nog geen stap verder.

    Mijn voicemail werkt ook niet. Als ik een sms krijg dat ik een voicemail heb, en dan vervolgens naar mijn voicemail bel, krijg ik onmiddellijk de boodschap "Het door u opgevraagde bericht werd gewist".
    Ik zou dan naar 5555 moeten bellen en het daar oplossen. Ik heb tot in den treure alle menu-opties doorlopen, maar nergens kan ik dit wijzigen (waarom staat het überhaupt zo ingesteld ??)

    Je krijgt steeds 'hollandse' medewerkers aan de lijn, met een arrogant toontje alsof jij de domme Belg bent en zij de alleswetende übermensch. Eéntje beantwoorde duidelijk de telefoon vanuit haar bad (ik hoorde het water klotsen). Ze kon ook iets raadplegen (niet moeilijk als je in je bad ligt), een andere zat vlak naast haar draaiende wasmachine. Ze verstond me niet en kon blijkbaar niet elders gaan zitten.
    Nog een andere haakte gewoon in als het probleem te complex werd.

    Van alle opgemaakte dossiers (4) heb ik één keer een sms gekregen om hen te contacteren. Dat deed ik 8 dagen nadat de sms verzonden was. Het laconieke antwoord was dat ik te lang gewacht heb, en het dossier afgesloten is (maar niet opgelost !!).

    Ik kamp al sinds de start van mijn contract met problemen, maar Orange permiteert het zich om na een week onopgeloste dossiers af te sluiten.

    Je kan ook geen mails naar Orange sturen en iets 'op papier zetten'.
    Je staat dus nergens als klant.

    Kloteprovider, en beter elders proberen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gsm abonnement

    Denk 2x na voor u naar orange overstapt . Internet is enorm traag . Videos willen gewoon niet afspelen zo erg is het


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Review love trio

    Heb al twee en half jaar love klant nooit problemen gehad,gisteren klantendienst gecontacteerd in verband wifi problemen zeer goed geholpen,vandaag al technieker geweest deze heeft alles prima oplost,dat noem ik service!! wat anderen ook mogen beweren over Orange noem ik onzin,ik ben een tevreden klant!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2x intense + 1x unlimited + flybox + Internet met boost en mesh

    Ik ben geholpen via de facebookpagina besparingsadvies B2B & B2C.

    Had even problemen om klant te worden, maar ben excellent geholpen geweest.

    Het nadeel is dat de installatiedatum van het internet even duurt. Maar erna top internet, top ontvangst en top Wifi!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet + tv + go unlimited

    Al een jaar lang orange klant en nog geen enkel probleem gehad met mn vast internet of abonnement. Ik zat vroeger bij telenet en het was 50% duurder!!

    Orange is zeker een aanrader.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2x Unlimited + Trio

    Zeer snelle overschakeling!

    Enorm tevreden over onze consultant die ons enorm goed verder heeft geholpen!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    telenet home internet+ mobiel

    super ontevreden van orange wifi thuis viel zeker 5 keer in de maand uit, Wanneer ik wou veranderen van provider en de orange hulp center opbelde voor het nr van simkaart te weten vroegen ze mij steeds waarom ik deze nodig had. Toen ik hen vertelde dat dit was om over te schakelen wouden ze mij dit niet vertellen, de laatste keer dat ik belde heb ik niet verteld dat dit om over te schakelen was en werd dit mij direct verteld. Echt een schande, 1 goede tip: alles behalve orange!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Netwerk

    Ganse dag niet kunnen bellen tijdens doorreis in Oostenrijk en Duitsland omdat op alle 2 de telefoons geen netwerk kon gevonden worden. Schandalig


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet

    2 keer verkeerde technieker laten opkomen

    internet van orange trekt op niks !!! al altijd miserie ermee gehad TelenetWiFree is zelfs nog beter!!!! heel ontevreden met orange.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Orange

    Slechte ervaring. Ik hoor niet goed van jongsaf al. Ik was tegen een medewerker van Orange bezig in shoppingcenter Sint Niklaas. Hij vroeg iets ik verstond hem niet. Na 3 a 4 keer te herhalen verstond ik hem nog steeds niet. Ik vroeg hem beleefd zijn mondmasker af te doen. Zodat ik ook zijn lippen kan lezen. En vergeet niet er is plexiglas nog tussen ons. Hij zei gewoon neen. Uit frustratie ben ik naar zijn medewerker naast hem gegaan. Die had me geholpen. En verstaanbaar. Ergste ik ben met die persoon bezig. Die klojo die medewerker van begin naast hem ik zag hem zonder mondmasker . Hij had die zeker 1 minuut uitgedaan . ik dacht ahzo wanneer een mindergoed horend klant dat beleefd vraagt zegt je gewoon neen. Dus is dat hulp ??


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    GSM

    Seen some good reviews but can't believe it. Almost 6 years using orange network, several times tried to call to complain about down network couldn't get in contact. Mobile internet 5gb each month but mostly doesn't browse anything or keep shaking like this network got Parkinson illness.

    How is it possible few of the customers getting good service and very happy but not us.

    Orange really needs to improve its service systems and quality.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gsm netwerk orange

    De 4g ontvangst laat de wensen over .
    Vergeleken met proximus is de ontvangst van orange in kleinere Steden of dorpen slecht.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Extra betalen omdat ik niet over mijn limiet ben

    Mijn ervaring was negatief, mijn kinderen noesten ineens 30 euro extra betalen omdat ze over hun “limiet” waren gegaan maar hun 4g was niet op!

    Ik zelfde senario...
    In juni factuur gekregen van 267,98€ terwijl ik normaal rond de 80,00€ betaalde. Heb deze betaald om geen problemen te krijgen. Volgende maand factuur van263,60€. Ik kon mijn oren niet geloven. Ik ben het nagegaan en er wal enorm veel mobiel internetverbruik terwijl we deze twee maanden ook op vakantie zijn geweest voor 2 weken. In het begin van de maand daarop kregen we na een week bericht dat we terug over onze limiet zaten. Meer dan 10gb in 1 week terwijl we thuis automatisch overgaan op WIFI netwerk ?? Er was nochthans nog meer dan 6GB op abonnement volgens de app. Ik heb gebeld voor de eerste factuurna ar orange en gingen het uitzoeken want er waren nog dezelfde klachten binnen gekomen en ze wisten dat er problemen waren. Maar ik moest mijn volgende factuur afwachten voor de volgende maand. Ze konden blijkbaar op dat moment ook zien dat mijn verbruik nog niet beëindigd was zoals op de app te zien was maar toch kreeg ik berichten dat ik over mijn verbruik zat ??? Dubbelstrijdig !!!
    1. Ze raadde me aan om het internet te blokkeren wanneer men over het verbruik gaat en te herladen voor de nodige gb omdat het dan goedkoper is, maar dan heb je geen poot om op te staan als het door hen komt het bedrag terug te vragen.
    2. Raadde ze me aan om een hoger internetabonnement te nemen -> unlimited = 20 € duurder -> goed voor hun portemonnee... is pure oplichting !
    2. Mijn internetverbruik was volgens de app. nog niet op.
    3. Ik moest mijn factuur afwachten om te kijken of het door het mobiele internet was dat mijn factuur zoveel hoger was.
    CONCLUSIE :
    - Je kunt niet meer aantonen dat de app een ander verbruik registreert als je de factuur afwacht
    - Tweede factuur ook zo hoog + geen bewijzen
    Na twee maand !!! Iemand aan de lijn gekregen van Orange facturatie... Hij ondervroeg me en kon alleen ja of nee antwoorden... als ik probeerde uitleg te geven werd hij kwaad. Hij zei dat hij me ging tegemoet komen met een creditnota van 15% op mijn laatste factuur... Wauw Nu ben ik echt tevreden... Heb gezegd dat ik niet akkoord kan gaan. Hij me daarna geantwoord dat het dan niets is en heeft telefoon dichtgesmeten. Wat een onbeschoftheid !!! echt niet meer te spreken over orange...
    Ga ik deze morgen naar Oudenaarde om nog maar eens te proberen uitleggen met mijn facturen mee... doet ze zelfs niet de moeite om ernaar te kijken en met mij naar een oplossing te zoeken.
    Nu, Ik zal betalen wat ik moet betalen (zoals normaal... ) maar zal geen euro meer betalen.
    Om dan erbij te vermelden dat je meer niet dan wel op 4g kunt !


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement go plus voor 16€gedurende 1jaar

    Echt de aanbieding was oke
    Maar na 7 dgn nog geen wifi
    Niemand wist wat er aan de hand was!!! Hulp ho maar!
    Wat blijkt verkeerd kaartje naar ons gezonden!Omgewisseld met iemand anders!
    En nu geldt de aanbieding niet meer
    Een echte compensatie is er niet gegeven!
    Ongelooflijk dit...ben er niet goed van!

    Ronduit slecht!!!!!!
    Zal t niemand aanraden


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abbonement

    Vandaag weer voor de zoveelste keer gebeld naar orange met een vraag over een abbonement waarop de calltaker gewoon onvriendelijk antwoorde en zei dat ze zich steeds aan het herhalen was echt onrespectvol, en arrogant.



Anderen bekeken ook

Stipte merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten
Stipte
1 reviews

Ook besparen met de diensten van dit bedrijf? Stipte.be is een bedrijf welk alles in 1 pakketten aanbiedt, telecom, telefonie, mobiele telefonie, i...

GSMLoket merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten
GSMLoket
2 reviews

Kies ervoor om dit te lezen om alles te weten wat je moet weten over dit bedrijf. Natuurlijk houdt GSMLoket zich met telecom en met mobiele telefon...

UnitedConsumers merklogo voor beoordelingen van energieleveranciers, producten en diensten
UnitedConsumers
10 reviews

Waarom zou ik veel producten via United Consumers afnemen? Zoals u wellicht gemerkt heeft worden producten goedkoper als je ze in grote aantallen a...

Geeektech.com merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Electronica producten
Geeektech.com
5 reviews

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

Orange

Wat is de ervaring van klanten met Orange? Biedt Orange de beste tarieven? Hoe goed is hun mobiel internet en het bereik? Lees reviews op ErvaringenSite van wat echte klanten vinden van de service die Orange aanbiedt! 

Over Orange 
Orange, voordien Mobistar, werd in 1995 opgericht door France Télécom. In 1998 stapte het toenmalige Mobistar naar de beurs. In 2000 kocht France Télécom het Britse Orange op. France Télécom besloot er toen alles in onder te brengen. In 2016 werd besloten om de naam Mobistar om te vormen naar Orange, zoals in alle andere landen waar Orange reeds actief was. Orange heeft haar hoofdzetel in Parijs. 

Orange is één van de drie grote aanbieders van telefonie in België. De tweede als het aankomt op mobiele telefonie. Orange heeft zo'n 5.5 miljoen klanten waarvan meer dan 3 miljoen in België en Luxemburg. Er zijn zo'n 6 miljoen simkaarten van Orange actief. 

Diensten van Orange 
Orange biedt heel wat verschillende diensten aan binnen telefonie. Zo kan de klant kiezen tussen een prepaid kaart of een abonnement. Er zijn verschillende soorten abonnementen naar gelang het verbruik van de klant. Enkele abonnementen zijn het Kolibrie-, dolfijn-, koala-, panter- en arendabonnement. De klant kiest een abonnement aan de hand van een persona, in dit geval een dier. Orange is ook de enige aanbieder van telefonie die een abonnement mag verkopen gekoppeld aan een iPhone. Dit soort abonnementen bieden ze natuurlijk ook aan met andere smartphones. 

Bij Orange kan je ook je telefoon laten herstellen, helemaal gratis als die nog binnen de garantie valt. Op de website van Orange kan je ook gemakkelijk je verbruik opvolgen. Zo weet je perfect als klant hoeveel je verbruikt, als je meer of minder verbruikt dan je abonnement dan zal Orange zelf een nieuw tarief of abonnement voorstellen. 

Voor mensen met een handicap en een lager inkomen biedt Orange ook sociale tarieven aan. Hier kan de klant dan maandelijks tot 12 euro korting krijgen op zijn of haar abonnement of prepaid kaart. Voor deze klanten bieden ze ook speciale toestellen aan met onder andere een zoomfunctie, grotere toetsen, enzoverder. 

Orange speelt ook in op het ondersteunen van bedrijven en zelfstandigen. Hiervoor hebben ze speciale diensten. 

 

Klachten of vragen over Orange 
Heb je een klacht of vraag voor Orange? Neem dan zeker contact op met de klantendienst! Op de website vind je een pagina waar je terecht kan met al je vragen. Je kan je vraag opzoeken tussen de veelgestelde vragen, andere klanten vragen of meteen contact opnemen met de klantendienst via de telefoon of e-mail. 

Schrijf je eigen review!
Wil je anderen laten weten hoe jouw ervaring is met Orange? Laat dan zeker een reactie achter op ErvaringenSite! Hierdoor geef je (potentiële) klanten een goede indruk van wat ze mogen verwachten van het aanbod en de service van Orange. 
Ben je een potentiële klant van Orange? Lees dan zeker de reviews! Op ErvaringenSite vind je honderden reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op ErvaringenSite!