
Lees Orange reviews over mobiel en thuis internet!
Alle reviewsOrange
Alle reviews (27)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Mobiel, tv en internet
Ik ben klant bij Orange met gsm, tv en internet. Mijn ervaring kan ik enkel maar als positief beschouwen en de service top!
Zo woon ik in een enorm geïsoleerde woning en enkel als Orange klant heb ik mobiel netwerk in mijn huis door een speciaal toestel dat ze bijgehangen hebben op mijn modem. Iets wat enkel Orange heeft en dit hebben ze me gratis bezorgd!
Tv en internet heb ik nog nooit problemen mee gehad, integendeel zelfs, mijn beeldkwaliteit is verbeterd tegenover toen ik bij Proximus was en mijn wifi is nog sneller geworden.
En voor alles betaal ik een pak minder tegenover bij Proximus of Telenet.
Ik moet wel zeggen dat ik voor niets de klantendienst heb moeten contacteren omdat ik alles gekocht heb via een zelfstandige consultant en die persoon heeft alles voor me geregeld en die persoon blijft ook mijn contactpersoon.
Gewoon top!Zeer slechte ervaring 4 jaar geleden 14 dagen zonder telefoon en internet nu opnieuw 10 dagen geen GSM verbinding 4X telefoneerde weten dat er iets fout is gegaan maar lossen het niet op maar laten mij meer dan 1/2 uur pet muziekje wachten tot ik zelf Hoorn neer legde
Geen serviseSinds donderdag aangesloten bij orange internet en tv. Vrijdag nacht geen internet geen tv meer. Zaterdag ochtend na klantendienst gebeld.
Nieuw coax contact doos / sateliet gekocht op mijn kosten. Nu tv maar geen internet!
Terug naar klantendienst gebeld, wat een onbeschofte man aan de telefoon!!
Tenvroegste woensdag pas een technieker!
Dik spijt dat ik ben overgeschakeld!!
EEN SCHANDE!!!!Orange prepay kaart naar Go plus Abo aangevraagd 20/8 en pas geactiveerd 8/9/2021 er waren technische problemen bijna iedere dag gebeld
YkEXhVTrUFgL
IVlLHwkPNfB
lMgbACKR
QzEMlPKoa
Orange internet + TV
Hallo,
Tot zover ben ik heel tevreden van de klantendienst van Orange. De technieker had de moeilijke taak om in een ouder huis met oude bedrading de modem en TV-kabel tot in de living te krijgen, maar hij heeft hiervoor extra inspanning gedaan om dit voor mekaar te krijgen.
De speed test gaf 100Mps aan wat dik ok is voor mijn gebruik, en intussen werkt ook de decoder en de TV.
Het WiFi-bereik doorheen gans het huis is iets wat ik nog moet testen; desnoods moet ik een paar repeaters plaatsen.
Met dank aan de technieker, hij verdient een pluim van zijn werkgever vanwege een tot dusver tevreden klant!hkWSzcgVjurLeoZX
WDhUjKONqXeSCk
lWjxVNYBMUoyiqws
awAToZqWSGnKBYC
Abonnement
Na 7 maanden van problemen met mijn abonnement bij Orange en na talloze telefoons en mails, ik kan ze niet meer op m'n twee handen tellen, werd mijn probleem in een handomdraai opgelost door twee kraks in hun vak! Een speciale dank gaat uit naar ARSEN en TOM van de Orange Shop in de Veldstraat in Gent!! Hartelijk dank voor jullie professionele aanpak en vriendelijkheid! Dikke merci mannen, van een service gesproken ;-)
fhWoXwIrDNc
kHFquojzULt
ihYgXKmjasF
giOolANFChxEeXRH
Love trio+ go unlimited + easy internet @ home + mesh wifi
Reeds enkele maanden zakelijke klant bij Orange. Onvoorstelbaar vakkundig verder geholpen door een zelfstandige Consultant via de website www.Factuurfixer.be.
Deze persoon heeft geluisterd naar wat ik nodig had en heeft me de perfecte oplossing geboden.
Het enige waarvan ik spijt heb, is dat ik de overstap niet sneller gedaan heb.sypdfQWLRAuTk
JpfHmsgPA
AtBSbMPzYNpKVLEQ
wuLKWyOUJB
Orange Love Duo
Echt Kafka! Ik kocht recent een iPhone 10 mini bij Orange. Paar maanden geleden functioneerde interne microfoon niet meer. Bij erkende winkel in Oostende waar ik toen op vakantie was zeiden ze dat ik moest inleveren in Brussel waar ik woon. Binnen garantie enkel niet indien waterschade werd me daar verzekerd, en zeker geen waterschade, via luidspreker of oortjes geen probleem. Moeilijk binnen werkuren daar naartoe te gaan, breng hem binnen bij erkende verdeler en weigeren, ze willen bestelbon. Ik toon aan dat ik online bij Orange zelf heb gekocht, geen bestelbon gekregen. Weigeren.Bel in winkel zelf naar klantendienst, meer dan een uur op wacht gehouden. Verbinden me door en dan... voicemail. Bel terug, stel voor om te mailen naar winkel, maar dienst boekhouden antwoordt niet meer. Ik laat klacht opstellen aan telefoon en word onvriendelijk (onterecht, heb ondanks alles mijn geduld bewaard en ben vriendelijk gebleven) de deur gewezen in de winkel. Ben week daarop naar winkel in Brussel gegaan met Orange logo, in onderaanneming. Dus weerom naar andere winkel. In Nieuwstraat een uur gewacht en uiteindelijk ingeleverd. Vorige week krijg ik een mail dat de reparatie niet onder garantie valt en dat in bijlage een offerte werd gestuurd. Probleem: geen bijlage. Stuur hiervoor mail, antwoord vrijdag u krijgt offerte voor 18u. Dinsdag nog steeds geen offerte, spam gecheckt. Stuur opnieuw mail, en laat weten dat het niet meer hoeft, ik zal de telefoon wel opnieuw ophalen, ik wens niet in te gaan op welke offerte ook. Antwoord: u zal toch de kosten voor de offerte moeten betalen... Bel naar klantendienst om te vragen of er absurd kosten worden aangerekend voor de aanmaak van een offerte, agente gaat het navragen en zet me op wacht. Twintig minuten later neemt ze me terug om te zeggen dat ze geen antwoord heeft en... vraagt me later terug te bellen. Ik skipte een aantal etappes in dit relaas, anders was het hier een roman, maar ter conclusie: Bijna drie maanden na mankement aan telefoon en na meer dan 12 uur (!) cumulatief puur hiermee bezig te zijn heb ik nog steeds mijn telefoon niet, geen idee waarom of hoeveel ik zou moeten betalen voor een telefoon gekocht via Orange die ik nog steeds afbetaal, en moet ik blijkbaar opdraaien voor de kosten van het opmaken van een offerte voor reparaties die mij werden gegarandeerd onder garantie te vallen... Ab-surd!
zvOHaMhSeLZUtl
UnZtxyEiGJmc
jcFeKSJqplna
KhcaBjov
Orange
Op 3 januari begeef ik mij naar de Orange-shop te Oudenaarde. Ik wil een PLUS abonnement (€23) aangaan i.c.m. een smartphone. De Verkoper raadt mij aan om mijn abonnement te koppelen aan dat van mijn partner die op dat moment ook een PLUS abonnement (€23) heeft. Volgens hem zou het voordeliger zijn om beiden een INTENS abonnement te nemen (€35 per nummer). We krijgen dan namelijk BEIDEN €13 korting op ons abonnement, wat €22 euro per abonnement maakt, en dus €1 goedkoper is voor een abonnement met meer GB aan mobiel internet. Ik was sceptisch en heb nogmaals gevraagd of wij BEIDEN die korting krijgen. Ik kreeg opnieuw de bevestiging van de verkoper. Eindresultaat: een maandelijkse factuur van € 86,29. Conclusie: vertrouw alleen je eigen kennis en gevoel, nooit dat van een orange-verkoper. Zo snel mogelijk terug naar telenet! Ik betaal die smartphone wel gewoon weer.
ChGURKwxarm
RdMtqlIsmUWO
RwHfJxXSh
GsEPhmMRi
Review love trio
Heb al twee en half jaar love klant nooit problemen gehad,gisteren klantendienst gecontacteerd in verband wifi problemen zeer goed geholpen,vandaag al technieker geweest deze heeft alles prima oplost,dat noem ik service!! wat anderen ook mogen beweren over Orange noem ik onzin,ik ben een tevreden klant!!!
cEBYSntrLup
HcZTrJGfvUkMBaiq
2x intense + 1x unlimited + flybox + Internet met boost en mesh
Ik ben geholpen via de facebookpagina besparingsadvies B2B & B2C.
Had even problemen om klant te worden, maar ben excellent geholpen geweest.
Het nadeel is dat de installatiedatum van het internet even duurt. Maar erna top internet, top ontvangst en top Wifi!xcVHEalqg
kMCFGUjlsnYdpRPo
2 x GO extreme, TV en Internet + Boost en een Flybox
TV is wat het is. Ruim voldoende zenders. Supersnel en stabiel internet. Geen nonsens met paketten over welke zenders wel (of niet) Overal goede dekking met de GSM / 4G. Ook op reis bleef ik steeds op het Orange netwerk met supergoed bereik/ontvangst.
Wat mij betreft: 10 op 10YHsFjqnB
eHaUomfDlzC
Internet + tv + go unlimited
Al een jaar lang orange klant en nog geen enkel probleem gehad met mn vast internet of abonnement. Ik zat vroeger bij telenet en het was 50% duurder!!
Orange is zeker een aanrader.tQdrOPvG
DjlOykIRc
Anderen bekeken ook

Mobile Vikings
Wat mag je verwachten van een provider die internet en mobiele telefoonabonnementen verkoopt? Kun je tijdens de looptijd van een abonnement makkeli...


Geeektech.com
Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

Sederd 3 weken ben ik van scarlet overgestapt naar orange, omdat ik 2 dagen na mekaar afspraak had met technieker, niemand gezien. Drie weken met orange zijn drie weken problemen, nog meer dan bij vorig provider. Een e-mail adres is nergens te vinden, dus bellen naar orange, alle lijnen bezet gedurende 20 min dan komt er en persoon aan de lijn, maar dat is niet de juiste plaats, dus doorverbinden, alle lijnen bezet, nog eens 10 min wachten.de technieker die al hier geweest is enkele dagen geleden heeft gezegd dat waarschijnlijk de modem moet vervangen worden, dus weer bellen met nodige , alle lijnen zijn bezet, hebben ze gezegd dat ze het aan de technieker zouden doorgeven, nu weer 2 dagen later nog geen enkel bericht of wat ook gekregen. volgende maandag ben ik 3 weken aangesloten, als er dan nog niemand gekomen is, zou het de korste orange klant ooit geweest zijn, andere provider.