Orange

Alle reviews

Orange

43% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

C
Charlotte Peeters
Ik ben klant bij Orange met gsm, tv en internet. Mijn ervaring kan ik enkel maar als positief beschouwen en de service top! Zo woon ik in een enorm geïsoleerde woning en enkel als Orange klant heb...Lees verder
F
Frederik
Hallo, Tot zover ben ik heel tevreden van de klantendienst van Orange. De technieker had de moeilijke taak om in een ouder huis met oude bedrading de modem en TV-kabel tot in de living te krijge...Lees verder
S
Steven van Canverberghe
Na 7 maanden van problemen met mijn abonnement bij Orange en na talloze telefoons en mails, ik kan ze niet meer op m'n twee handen tellen, werd mijn probleem in een handomdraai opgelost door twee k...Lees verder
C
Charlotte sneyers
Reeds enkele maanden zakelijke klant bij Orange. Onvoorstelbaar vakkundig verder geholpen door een zelfstandige Consultant via de website www.Factuurfixer.be. Deze persoon heeft geluisterd naar ...Lees verder
L
Luc Dolfyn
TV is wat het is. Ruim voldoende zenders. Supersnel en stabiel internet. Geen nonsens met paketten over welke zenders wel (of niet) Overal goede dekking met de GSM / 4G. Ook op reis bleef ik steeds...Lees verder

Alle reviews (49)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mobiel, tv en internet

    Ik ben klant bij Orange met gsm, tv en internet. Mijn ervaring kan ik enkel maar als positief beschouwen en de service top!
    Zo woon ik in een enorm geïsoleerde woning en enkel als Orange klant heb ik mobiel netwerk in mijn huis door een speciaal toestel dat ze bijgehangen hebben op mijn modem. Iets wat enkel Orange heeft en dit hebben ze me gratis bezorgd!
    Tv en internet heb ik nog nooit problemen mee gehad, integendeel zelfs, mijn beeldkwaliteit is verbeterd tegenover toen ik bij Proximus was en mijn wifi is nog sneller geworden.
    En voor alles betaal ik een pak minder tegenover bij Proximus of Telenet.
    Ik moet wel zeggen dat ik voor niets de klantendienst heb moeten contacteren omdat ik alles gekocht heb via een zelfstandige consultant en die persoon heeft alles voor me geregeld en die persoon blijft ook mijn contactpersoon.
    Gewoon top!

    Sederd 3 weken ben ik van scarlet overgestapt naar orange, omdat ik 2 dagen na mekaar afspraak had met technieker, niemand gezien. Drie weken met orange zijn drie weken problemen, nog meer dan bij vorig provider. Een e-mail adres is nergens te vinden, dus bellen naar orange, alle lijnen bezet gedurende 20 min dan komt er en persoon aan de lijn, maar dat is niet de juiste plaats, dus doorverbinden, alle lijnen bezet, nog eens 10 min wachten.de technieker die al hier geweest is enkele dagen geleden heeft gezegd dat waarschijnlijk de modem moet vervangen worden, dus weer bellen met nodige , alle lijnen zijn bezet, hebben ze gezegd dat ze het aan de technieker zouden doorgeven, nu weer 2 dagen later nog geen enkel bericht of wat ook gekregen. volgende maandag ben ik 3 weken aangesloten, als er dan nog niemand gekomen is, zou het de korste orange klant ooit geweest zijn, andere provider.

    Zeer slechte ervaring 4 jaar geleden 14 dagen zonder telefoon en internet nu opnieuw 10 dagen geen GSM verbinding 4X telefoneerde weten dat er iets fout is gegaan maar lossen het niet op maar laten mij meer dan 1/2 uur pet muziekje wachten tot ik zelf Hoorn neer legde
    Geen servise

    Sinds donderdag aangesloten bij orange internet en tv. Vrijdag nacht geen internet geen tv meer. Zaterdag ochtend na klantendienst gebeld.
    Nieuw coax contact doos / sateliet gekocht op mijn kosten. Nu tv maar geen internet!
    Terug naar klantendienst gebeld, wat een onbeschofte man aan de telefoon!!
    Tenvroegste woensdag pas een technieker!
    Dik spijt dat ik ben overgeschakeld!!
    EEN SCHANDE!!!!

    Orange prepay kaart naar Go plus Abo aangevraagd 20/8 en pas geactiveerd 8/9/2021 er waren technische problemen bijna iedere dag gebeld


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Orange internet + TV

    Hallo,

    Tot zover ben ik heel tevreden van de klantendienst van Orange. De technieker had de moeilijke taak om in een ouder huis met oude bedrading de modem en TV-kabel tot in de living te krijgen, maar hij heeft hiervoor extra inspanning gedaan om dit voor mekaar te krijgen.

    De speed test gaf 100Mps aan wat dik ok is voor mijn gebruik, en intussen werkt ook de decoder en de TV.
    Het WiFi-bereik doorheen gans het huis is iets wat ik nog moet testen; desnoods moet ik een paar repeaters plaatsen.

    Met dank aan de technieker, hij verdient een pluim van zijn werkgever vanwege een tot dusver tevreden klant!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement

    Na 7 maanden van problemen met mijn abonnement bij Orange en na talloze telefoons en mails, ik kan ze niet meer op m'n twee handen tellen, werd mijn probleem in een handomdraai opgelost door twee kraks in hun vak! Een speciale dank gaat uit naar ARSEN en TOM van de Orange Shop in de Veldstraat in Gent!! Hartelijk dank voor jullie professionele aanpak en vriendelijkheid! Dikke merci mannen, van een service gesproken ;-)


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Love trio+ go unlimited + easy internet @ home + mesh wifi

    Reeds enkele maanden zakelijke klant bij Orange. Onvoorstelbaar vakkundig verder geholpen door een zelfstandige Consultant via de website www.Factuurfixer.be.

    Deze persoon heeft geluisterd naar wat ik nodig had en heeft me de perfecte oplossing geboden.
    Het enige waarvan ik spijt heb, is dat ik de overstap niet sneller gedaan heb.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 x GO extreme, TV en Internet + Boost en een Flybox

    TV is wat het is. Ruim voldoende zenders. Supersnel en stabiel internet. Geen nonsens met paketten over welke zenders wel (of niet) Overal goede dekking met de GSM / 4G. Ook op reis bleef ik steeds op het Orange netwerk met supergoed bereik/ontvangst.
    Wat mij betreft: 10 op 10


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Incompetentie troef, problemen geraken niet opgelost

    Sinds juni 2021 ben ik klant bij Orange, zowel tv, internet als gsm (Love Trio).
    Sinds juni heb ik reeds 4 keer met de klantendienst gebeld om probleem aan te kaarten dat als ik naar het nr 5000 bel, ik onmiddellijk bij de Franstalige helpdesk terecht kom, en zij moeten me dan doorverbinden naar de Nederlandstalige, met voor mij opnieuw de hele wachtrij en menu's te doorlopen.
    Reeds 4 maal is hier een 'dossier' over opgesteld', en we zijn nog geen stap verder.

    Mijn voicemail werkt ook niet. Als ik een sms krijg dat ik een voicemail heb, en dan vervolgens naar mijn voicemail bel, krijg ik onmiddellijk de boodschap "Het door u opgevraagde bericht werd gewist".
    Ik zou dan naar 5555 moeten bellen en het daar oplossen. Ik heb tot in den treure alle menu-opties doorlopen, maar nergens kan ik dit wijzigen (waarom staat het überhaupt zo ingesteld ??)

    Je krijgt steeds 'hollandse' medewerkers aan de lijn, met een arrogant toontje alsof jij de domme Belg bent en zij de alleswetende übermensch. Eéntje beantwoorde duidelijk de telefoon vanuit haar bad (ik hoorde het water klotsen). Ze kon ook iets raadplegen (niet moeilijk als je in je bad ligt), een andere zat vlak naast haar draaiende wasmachine. Ze verstond me niet en kon blijkbaar niet elders gaan zitten.
    Nog een andere haakte gewoon in als het probleem te complex werd.

    Van alle opgemaakte dossiers (4) heb ik één keer een sms gekregen om hen te contacteren. Dat deed ik 8 dagen nadat de sms verzonden was. Het laconieke antwoord was dat ik te lang gewacht heb, en het dossier afgesloten is (maar niet opgelost !!).

    Ik kamp al sinds de start van mijn contract met problemen, maar Orange permiteert het zich om na een week onopgeloste dossiers af te sluiten.

    Je kan ook geen mails naar Orange sturen en iets 'op papier zetten'.
    Je staat dus nergens als klant.

    Kloteprovider, en beter elders proberen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Review love trio

    Heb al twee en half jaar love klant nooit problemen gehad,gisteren klantendienst gecontacteerd in verband wifi problemen zeer goed geholpen,vandaag al technieker geweest deze heeft alles prima oplost,dat noem ik service!! wat anderen ook mogen beweren over Orange noem ik onzin,ik ben een tevreden klant!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2x intense + 1x unlimited + flybox + Internet met boost en mesh

    Ik ben geholpen via de facebookpagina besparingsadvies B2B & B2C.

    Had even problemen om klant te worden, maar ben excellent geholpen geweest.

    Het nadeel is dat de installatiedatum van het internet even duurt. Maar erna top internet, top ontvangst en top Wifi!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet + tv + go unlimited

    Al een jaar lang orange klant en nog geen enkel probleem gehad met mn vast internet of abonnement. Ik zat vroeger bij telenet en het was 50% duurder!!

    Orange is zeker een aanrader.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2x Unlimited + Trio

    Zeer snelle overschakeling!

    Enorm tevreden over onze consultant die ons enorm goed verder heeft geholpen!


Anderen bekeken ook

Stipte merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten

Stipte

1 reviews

Ook besparen met de diensten van dit bedrijf? Stipte.be is een bedrijf welk alles in 1 pakketten aanbiedt, telecom, telefonie, mobiele telefonie, i...

UnitedConsumers merklogo voor beoordelingen van energieleveranciers, producten en diensten

UnitedConsumers

10 reviews

Waarom zou ik veel producten via United Consumers afnemen? Zoals u wellicht gemerkt heeft worden producten goedkoper als je ze in grote aantallen a...

Geeektech.com merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Electronica producten

Geeektech.com

5 reviews

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

KPN merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten

KPN

18 reviews

Wat vindt u van KPN? Of nog belangrijker, als u erover denkt om over te stappen naar KPN, wat vinden anderen van dit telecom bedrijf? Want&nbs...