Proximus

Alle reviews

Proximus

30% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

A
Ann Pyck
Vanmiddag lag ons internet uit. Nadat een vriendelijke operator ons had trachten te helpen - heeft hij een technieker gestuurd die ons binnen 2 uur heeft geholpen. Hartelijk dank, Proximus. Lees verder
M
Matthias Verhulst
Waardeloos van telenet na proximus geweest wifi weg valllen tv blokeerd echt ik zeg alles op doen geen beetje moeiteLees verder
B
bart
absoluut de slechtste leverancier ooit! 7 techniekers langs gekomen om uiteindelijk te horen dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik er maar mee moet leven. gedurende 12 maanden 10€ korting geha...Lees verder
N
Negenduust
Blijf Aub weg van proximus de klantendienst is waardeloos, plaats van uw deftig te willen helpen sturen ze uw van het één kastje naar het ander kastje! . ,ik ben der van weg gegaan omwille dat ze m...Lees verder
M
Maxime
In December heb ik 2 weken zonder tv/internet gezeten wegens een kabelbreuk in de straat. heb toen ook 5 keer moeten bellen naar de klantendienst & iedere keer opnieuw mijn verhaal moeten doen...Lees verder

Alle reviews (46)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Proximus service bij uitval van internet in ons bedrijf

    Vanmiddag lag ons internet uit. Nadat een vriendelijke operator ons had trachten te helpen - heeft hij een technieker gestuurd die ons binnen 2 uur heeft geholpen.
    Hartelijk dank, Proximus.

    Maken het onmogelijk je services op te zeggen op een deftige manier ben al 1 maand overgedragen aan andere provider. Nog steeds geen mogelijkheid om producten op te zeggen. En blijven maar aanrekenen. Oplichterij


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv internet telefonie

    Waardeloos van telenet na proximus geweest wifi weg valllen tv blokeerd echt ik zeg alles op doen geen beetje moeite


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet maxi

    absoluut de slechtste leverancier ooit!
    7 techniekers langs gekomen om uiteindelijk te horen dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik er maar mee moet leven. gedurende 12 maanden 10€ korting gehad en nu 1jaar later volle pot betalen voor internet dat amper werkt. Het antwoord van proximus: we kunnen uw snelheid niet verhogen en u geen promoties meer geven.
    maar wel betalen!

    spijtig dat ze hier monopolie hebben inde regio en niemand anders aanbied of ik was al weg van dag 1!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv/Internet

    Blijf Aub weg van proximus de klantendienst is waardeloos, plaats van uw deftig te willen helpen sturen ze uw van het één kastje naar het ander kastje! . ,ik ben der van weg gegaan omwille dat ze mij eens 14 dagen zonder tv/internet hebben gezet terwijl het probleem niet bij mij lag maar bij hun zelf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    digitale tv/internet

    In December heb ik 2 weken zonder tv/internet gezeten wegens een kabelbreuk in de straat. heb toen ook 5 keer moeten bellen naar de klantendienst & iedere keer opnieuw mijn verhaal moeten doen!., ik geef jou een goede raad blijf er aub van weg! de klantendienst stuur uw van het één kasjes naar het ander kastje met een gevoel van zoek het zelf maar uit!. ben blij dat ik bij orange zit nu daar hebben ze teminsten respect voor de klant!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dieven

    115 euro betalen voor internet en een huistelefoon.
    Internet die niet een deftig macheer en 6 meter verderop heb je helemaal geen bereik meer.
    En maar zwijgen over hun klantenservice hoe onbeleefd ze zijn en gewoon afhaken op jou als je ze een moeilijke vraag stelt. Echt voor mij een levensles zolang ik leef ga ik nooit meer bij hun aansluiten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Facturatie

    Ik ken Belgacom/Proximus al heel lang. Ik heb zelf bij hun gewerkt. Door technishe werkloosheid ben ik zeker dat ik niet alleen ben om de hoger facturen te kunnen betalen. Vandaag had ik gevraagt of ik een groot stuk kon betalen en de rest, bij de volgende factuur. Het was direct NEE - vandaag of anders alles uitzetten omdat ik twee keer niet op tijd heeft betaald over een periode van meer dan 10 jaar als klant bij hun. Business is business and for thes rest, who cares.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet+TV

    Ik heb probleem met internet. Mijn modem herstart om de paar uren of dagen van zichzelf. van 24/12/2022 t.e.m. 11/01/2022 10 keer gebeld? 138 minuten gewacht en gesproken met de onbekwame medewerkers van de callcenter van PROXIMUS om het probleem op te lossen. Maar nog altijd niet opgelost. Ik ben aan het ontploffen.
    Ik heb meer te vertellen, maar ik kan gewoon zeggen dat PROXIMUS EEN VERSCHRIKKELIJKE BEDRIJF is met ONBEKWAME MEDEWERKERS NOOIT VOOR PROXIMUS KIEZEN AUB!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet en gsm

    Heel heel slechte service na betaling konden we nog steeds niemand bellen en niemand kon ons contacteren pas na een maand hebben ze het geregeld . Elke keer als we Proximus belden ( pas na 30 minuten dat ze opnamen) kregen we dezelfde antwoord." binnen 4 uur moet het werken , binnen half uur is het in orde, we bellen u terug", maar onze gsm's werkte nog steeds niet. De Personeel van Proximus waren heel onbeleefd en respectloos ze hangden gewoon af. Graag zouden we een recompensatie willen!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet

    Nog nooit, echt nooit in mijn leven heb ik zo'n slecht en onprofessionele bedrijf gezien/meegemaakt.
    Total respectlos!
    Had een internet besteld. Nadat ze mij al ruim twee weken laten wachten, komen ze spontaan op de laatste dag met een annuleringsbericht dat ik om gevraagd zou hebben om de internetaanvraag te annuleren terwijl het niet zo was. Ook nog een factuur dat ik moest betalen wegens laattijdig annulering!!

    Naar de klantenservice gebeld met de vraag waarom het zo was. Telefoon wordt opgehangen en verder geen gericht. Onprofessioneel, onvriendelijk en brutale gedrag van de klantenservice!

    Wat mijn betreft dit soort oplichterijen moeten door de overheid gestopt worden.
    Zo kunnen/mogen ze niet omgaan met mensen.

    Ik raad niemand aan om iets aan te kopen bij dit bedrijf. Want je zult zeker spijt van krijgen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vaste telefoon, gsm, tv en internet abonnement

    Sinds enkele maanden is het onmogelijk om binnenshuis een telefoongesprek te voeren via onze gsm (zowel met die van mijn man als de mijne). We zijn verplicht om naar de tuin te gaan om te kunnen bellen. Doenbaar in de zomer, niet in de winter.
    Heb hiervoor al 2 keer gebeld naar de klantendienst van Proximus, zonder enig resultaat. Ze sturen zogezegd een technieker om testen uit te voeren maar niemand gezien sindsdien.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Telefoon en sim kaart gekocht

    Na de telefoon en sim kaart te gaan halen zijn in de proximus winkel te dendermonde, waar ze wel nog redelijk waren, naar de klantendienst moeten bellen omdat in de winkel was gezegd dat deze sim kaart na 1 uur actief zou zijn. Echter na 2 uur nog steeds niets dus naar klantendienst gebeld: punt 1: 20 minuten voor je binnengeraakt. Punt 2: uiteindelijk opgenomen IN HET GEBREKKIG NEDERLANDS.. we stellen de vraag van hoe zou het komen dat de sim kaart nog niet actief is krijg je het antwoord dat duurt 24H. Dan zeiden we in de winkel is ons gezegd 1 uur krijg je een onvriendelijk antwoord terug waarop wij dan zeiden sorry maar dat is geen service verkeerde informatie+onvriendelijk.. we vermelden dan dat we niet tevreden waren waarop de mevrouw in het gebrekkig nederlands antwoorde dat is informatie die mij niet intresseert. Toen zei ik maar jullie zijn "echt wel vriendelijk" daarna werd de telefoon gewoon afgesmeten... NEE VOOR MIJ GEEN PROXIMUS EN IK ZAL HET ZEKER OOK NIET AANBEVELEN!!!!!


Anderen bekeken ook

Stipte merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten

Stipte

1 reviews

Ook besparen met de diensten van dit bedrijf? Stipte.be is een bedrijf welk alles in 1 pakketten aanbiedt, telecom, telefonie, mobiele telefonie, i...

GSMLoket merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten

GSMLoket

2 reviews

Kies ervoor om dit te lezen om alles te weten wat je moet weten over dit bedrijf. Natuurlijk houdt GSMLoket zich met telecom en met mobiele telefon...

UnitedConsumers merklogo voor beoordelingen van energieleveranciers, producten en diensten

UnitedConsumers

10 reviews

Waarom zou ik veel producten via United Consumers afnemen? Zoals u wellicht gemerkt heeft worden producten goedkoper als je ze in grote aantallen a...

Geeektech.com merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Electronica producten

Geeektech.com

5 reviews

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

Proximus

Bent u van plan over te stappen van provider en wilt u weten of Proximus de juiste aanbieder voor u is? Lees dan de beoordelingen van Proximus klanten en eens door en maak een goede keuze. Wanneer u gaat verhuizen of een nieuwe aansluiting voor uw televisie, internet of telefoon nodig heeft dan kunt u bij verschillende aanbieders terecht. Niet alleen de maandelijkse prijs is belangrijk, maar ook wat u ervoor krijgt. Door alle beoordelingen over Proximus te lezen, kunt u op basis van alle klantenervaringen een afweging maken of u bij Proximus een abonnement wilt afsluiten. 

Over Proximus
Proximus is één van de grootste telecombedrijven van België. Het richt zich niet alleen op de Belgische markt, maar ook op de internationale markt. Als klant kunt u bij Proximus diensten afnemen zoals telefonie, internet, televisie en op het gebied van ICT. Proximus heeft als doel om klanten voorzien in al hun behoeftes als het gaat om telecomproducten. De naam Proximus is ontstaan toen Belgacom mobile in 1994 de eerste mobiele telefoniediensten lanceerden. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een grote speler op telecom gebied. Proximus biedt producten en diensten aan voor zowel particulieren als de zakelijke markt. 


Proximus is een belangrijke leverancier van telecomdiensten voor grote bedrijven en overheden. Het BIPT riep Proximus uit tot het netwerk met het beste bereik. Daarnaast was het bedrijf winnaar van de Tweakers Awards 2015/2016 voor de beste mobiele provider in België. Uit negentig procent van alle testen blijkt Proximus het hoogste te scoren. Het bedrijf heeft klantvriendelijkheid dan ook hoog in het vaandel staan. Het bedrijf zorgt ervoor dat klanten gebruik kunnen maken van de nieuwste technologieën en voordelige producten.

Diensten
Bij Proximus kunt u eenvoudig een telefoonabonnement afsluiten, uw internet- en televisie aansluiting regelen, uw mobiele telefonie regelen en terecht voor verschillende ICT diensten. Het bedrijf zorgt ervoor dat u als klant gebruik kunt maken van de nieuwste technologieën en geeft workshops om u kennis te laten maken hiermee. U kunt gebruik maken van 1,3 miljoen Wi-Fi hotspots zodat u overal gebruik kunt maken van internet. Wanneer u klant bent van Proximus dan kunt u via MyProximus eenvoudig uw verbruik en facturen inzien. Dit kan via de website, maar ook door een app te downloaden.

Als Proximus klant kunt u Premium abonnee worden. U spaart dan mee voor bijvoorbeeld cadeaus en gratis beltegoed. Voor de zakelijke markt biedt Proximus professionele oplossingen op het gebied van telecom. Daarnaast kunnen zakelijke gebruikers profiteren van aantrekkelijke BizzPacks. Proximus wil goed bereik zijn voor haar klanten. Als klant kunt u contact opnemen met dit bedrijf via sociale media, de chatfunctie, telefonisch of per e-mail. Heeft u ervaring met de diensten van Proximus? U kunt u mening met anderen delen door uw beoordeling te schrijven over dit bedrijf.

Klachten
U kunt uw klacht over de dienstverlening van Proximus op meerdere manieren indienen. U kunt online een contactformulier invullen, waarop u kunt aangeven dat u een klacht heeft. Het is ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van Proximus. Zij zullen dan aan u aangeven wat de klachtenprocedure is. Voordat u een klacht indient, kunt u ook kijken op het Proximus forum. Hier vindt u tips en uitleg over de verschillende diensten van dit bedrijf. Wellicht kan een klacht eenvoudig worden voorkomen door zelf meer inzicht in het product te krijgen.

Heeft u weleens een klacht ingediend bij Proximus? Anderen zijn nieuwsgierig naar de oplossing van uw klacht. Schrijf een beoordeling hierover en informeer anderen.

Lees nu de beoordelingen van klanten van Proximus voor u vast zit aan een abonnement voor TV, internet, smartphone of alles-in-een-pakket! Hoe is hun service?