Proximus

Alle reviews

Proximus

30% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

A
Ann Pyck
Vanmiddag lag ons internet uit. Nadat een vriendelijke operator ons had trachten te helpen - heeft hij een technieker gestuurd die ons binnen 2 uur heeft geholpen. Hartelijk dank, Proximus. Lees verder
G
Gillis
Sinds 2016 ben ik in mijn huidige woning aangesloten bij proximus. Nog geen enkele keer werd ik op een deftige manier geholpen. Zoveel jaar later is de kabel in mijn straat nog steeds defect en hie...Lees verder
M
Matthias Verhulst
Waardeloos van telenet na proximus geweest wifi weg valllen tv blokeerd echt ik zeg alles op doen geen beetje moeiteLees verder
B
bart
absoluut de slechtste leverancier ooit! 7 techniekers langs gekomen om uiteindelijk te horen dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik er maar mee moet leven. gedurende 12 maanden 10€ korting geha...Lees verder
N
Negenduust
Blijf Aub weg van proximus de klantendienst is waardeloos, plaats van uw deftig te willen helpen sturen ze uw van het één kastje naar het ander kastje! . ,ik ben der van weg gegaan omwille dat ze m...Lees verder

Alle reviews (47)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Proximus service bij uitval van internet in ons bedrijf

    Vanmiddag lag ons internet uit. Nadat een vriendelijke operator ons had trachten te helpen - heeft hij een technieker gestuurd die ons binnen 2 uur heeft geholpen.
    Hartelijk dank, Proximus.

    Maken het onmogelijk je services op te zeggen op een deftige manier ben al 1 maand overgedragen aan andere provider. Nog steeds geen mogelijkheid om producten op te zeggen. En blijven maar aanrekenen. Oplichterij


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Achtergehouden defecte kabel

    Sinds 2016 ben ik in mijn huidige woning aangesloten bij proximus. Nog geen enkele keer werd ik op een deftige manier geholpen. Zoveel jaar later is de kabel in mijn straat nog steeds defect en hielden ze dit van mij achter door mij op een lager profiel te zetten waarvoor ik dan ook al jaren de volle pot betaal voor de helft van hun diensten. Door te willen overstappen naar Mobile Vikings is dit aan het licht gekomen, en zijn we dus nu na al die jaren nog steeds bezig met hetzelfse grapje. Ik probeer nu al dagen een nieuwe afspraak te boeken, maar met het feit dat mobile vikings is overgenomen door proximus begint dezelfde miserie gewoon terug opnieuw. Als ge bij telenet kunt gaan ga dan bij telenet aub en bespaar u de moeite bij proximus!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv internet telefonie

    Waardeloos van telenet na proximus geweest wifi weg valllen tv blokeerd echt ik zeg alles op doen geen beetje moeite


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet maxi

    absoluut de slechtste leverancier ooit!
    7 techniekers langs gekomen om uiteindelijk te horen dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik er maar mee moet leven. gedurende 12 maanden 10€ korting gehad en nu 1jaar later volle pot betalen voor internet dat amper werkt. Het antwoord van proximus: we kunnen uw snelheid niet verhogen en u geen promoties meer geven.
    maar wel betalen!

    spijtig dat ze hier monopolie hebben inde regio en niemand anders aanbied of ik was al weg van dag 1!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv/Internet

    Blijf Aub weg van proximus de klantendienst is waardeloos, plaats van uw deftig te willen helpen sturen ze uw van het één kastje naar het ander kastje! . ,ik ben der van weg gegaan omwille dat ze mij eens 14 dagen zonder tv/internet hebben gezet terwijl het probleem niet bij mij lag maar bij hun zelf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    digitale tv/internet

    In December heb ik 2 weken zonder tv/internet gezeten wegens een kabelbreuk in de straat. heb toen ook 5 keer moeten bellen naar de klantendienst & iedere keer opnieuw mijn verhaal moeten doen!., ik geef jou een goede raad blijf er aub van weg! de klantendienst stuur uw van het één kasjes naar het ander kastje met een gevoel van zoek het zelf maar uit!. ben blij dat ik bij orange zit nu daar hebben ze teminsten respect voor de klant!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dieven

    115 euro betalen voor internet en een huistelefoon.
    Internet die niet een deftig macheer en 6 meter verderop heb je helemaal geen bereik meer.
    En maar zwijgen over hun klantenservice hoe onbeleefd ze zijn en gewoon afhaken op jou als je ze een moeilijke vraag stelt. Echt voor mij een levensles zolang ik leef ga ik nooit meer bij hun aansluiten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Facturatie

    Ik ken Belgacom/Proximus al heel lang. Ik heb zelf bij hun gewerkt. Door technishe werkloosheid ben ik zeker dat ik niet alleen ben om de hoger facturen te kunnen betalen. Vandaag had ik gevraagt of ik een groot stuk kon betalen en de rest, bij de volgende factuur. Het was direct NEE - vandaag of anders alles uitzetten omdat ik twee keer niet op tijd heeft betaald over een periode van meer dan 10 jaar als klant bij hun. Business is business and for thes rest, who cares.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet+TV

    Ik heb probleem met internet. Mijn modem herstart om de paar uren of dagen van zichzelf. van 24/12/2022 t.e.m. 11/01/2022 10 keer gebeld? 138 minuten gewacht en gesproken met de onbekwame medewerkers van de callcenter van PROXIMUS om het probleem op te lossen. Maar nog altijd niet opgelost. Ik ben aan het ontploffen.
    Ik heb meer te vertellen, maar ik kan gewoon zeggen dat PROXIMUS EEN VERSCHRIKKELIJKE BEDRIJF is met ONBEKWAME MEDEWERKERS NOOIT VOOR PROXIMUS KIEZEN AUB!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet en gsm

    Heel heel slechte service na betaling konden we nog steeds niemand bellen en niemand kon ons contacteren pas na een maand hebben ze het geregeld . Elke keer als we Proximus belden ( pas na 30 minuten dat ze opnamen) kregen we dezelfde antwoord." binnen 4 uur moet het werken , binnen half uur is het in orde, we bellen u terug", maar onze gsm's werkte nog steeds niet. De Personeel van Proximus waren heel onbeleefd en respectloos ze hangden gewoon af. Graag zouden we een recompensatie willen!!!


Anderen bekeken ook

Stipte merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten

Stipte

1 reviews

Ook besparen met de diensten van dit bedrijf? Stipte.be is een bedrijf welk alles in 1 pakketten aanbiedt, telecom, telefonie, mobiele telefonie, i...

UnitedConsumers merklogo voor beoordelingen van energieleveranciers, producten en diensten

UnitedConsumers

10 reviews

Waarom zou ik veel producten via United Consumers afnemen? Zoals u wellicht gemerkt heeft worden producten goedkoper als je ze in grote aantallen a...

Geeektech.com merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Electronica producten

Geeektech.com

5 reviews

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

KPN merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten

KPN

18 reviews

Wat vindt u van KPN? Of nog belangrijker, als u erover denkt om over te stappen naar KPN, wat vinden anderen van dit telecom bedrijf? Want&nbs...