Proximus

Alle reviews

Proximus

33% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

A
Ann Pyck
Vanmiddag lag ons internet uit. Nadat een vriendelijke operator ons had trachten te helpen - heeft hij een technieker gestuurd die ons binnen 2 uur heeft geholpen. Hartelijk dank, Proximus. Lees verder
J
Jabarkhail
Ik heb probleem met internet. Mijn modem herstart om de paar uren of dagen van zichzelf. van 24/12/2022 t.e.m. 11/01/2022 10 keer gebeld? 138 minuten gewacht en gesproken met de onbekwame medewerke...Lees verder
A
angelika
Heel heel slechte service na betaling konden we nog steeds niemand bellen en niemand kon ons contacteren pas na een maand hebben ze het geregeld . Elke keer als we Proximus belden ( pas na 30 minut...Lees verder
G
G Ali Ekhtiary
Nog nooit, echt nooit in mijn leven heb ik zo'n slecht en onprofessionele bedrijf gezien/meegemaakt. Total respectlos! Had een internet besteld. Nadat ze mij al ruim twee weken laten wachten, ko...Lees verder
N
Nelis Sabine
Sinds enkele maanden is het onmogelijk om binnenshuis een telefoongesprek te voeren via onze gsm (zowel met die van mijn man als de mijne). We zijn verplicht om naar de tuin te gaan om te kunnen be...Lees verder

Alle reviews (40)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Proximus service bij uitval van internet in ons bedrijf

    Vanmiddag lag ons internet uit. Nadat een vriendelijke operator ons had trachten te helpen - heeft hij een technieker gestuurd die ons binnen 2 uur heeft geholpen.
    Hartelijk dank, Proximus.

    Maken het onmogelijk je services op te zeggen op een deftige manier ben al 1 maand overgedragen aan andere provider. Nog steeds geen mogelijkheid om producten op te zeggen. En blijven maar aanrekenen. Oplichterij


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet+TV

    Ik heb probleem met internet. Mijn modem herstart om de paar uren of dagen van zichzelf. van 24/12/2022 t.e.m. 11/01/2022 10 keer gebeld? 138 minuten gewacht en gesproken met de onbekwame medewerkers van de callcenter van PROXIMUS om het probleem op te lossen. Maar nog altijd niet opgelost. Ik ben aan het ontploffen.
    Ik heb meer te vertellen, maar ik kan gewoon zeggen dat PROXIMUS EEN VERSCHRIKKELIJKE BEDRIJF is met ONBEKWAME MEDEWERKERS NOOIT VOOR PROXIMUS KIEZEN AUB!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet en gsm

    Heel heel slechte service na betaling konden we nog steeds niemand bellen en niemand kon ons contacteren pas na een maand hebben ze het geregeld . Elke keer als we Proximus belden ( pas na 30 minuten dat ze opnamen) kregen we dezelfde antwoord." binnen 4 uur moet het werken , binnen half uur is het in orde, we bellen u terug", maar onze gsm's werkte nog steeds niet. De Personeel van Proximus waren heel onbeleefd en respectloos ze hangden gewoon af. Graag zouden we een recompensatie willen!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet

    Nog nooit, echt nooit in mijn leven heb ik zo'n slecht en onprofessionele bedrijf gezien/meegemaakt.
    Total respectlos!
    Had een internet besteld. Nadat ze mij al ruim twee weken laten wachten, komen ze spontaan op de laatste dag met een annuleringsbericht dat ik om gevraagd zou hebben om de internetaanvraag te annuleren terwijl het niet zo was. Ook nog een factuur dat ik moest betalen wegens laattijdig annulering!!

    Naar de klantenservice gebeld met de vraag waarom het zo was. Telefoon wordt opgehangen en verder geen gericht. Onprofessioneel, onvriendelijk en brutale gedrag van de klantenservice!

    Wat mijn betreft dit soort oplichterijen moeten door de overheid gestopt worden.
    Zo kunnen/mogen ze niet omgaan met mensen.

    Ik raad niemand aan om iets aan te kopen bij dit bedrijf. Want je zult zeker spijt van krijgen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vaste telefoon, gsm, tv en internet abonnement

    Sinds enkele maanden is het onmogelijk om binnenshuis een telefoongesprek te voeren via onze gsm (zowel met die van mijn man als de mijne). We zijn verplicht om naar de tuin te gaan om te kunnen bellen. Doenbaar in de zomer, niet in de winter.
    Heb hiervoor al 2 keer gebeld naar de klantendienst van Proximus, zonder enig resultaat. Ze sturen zogezegd een technieker om testen uit te voeren maar niemand gezien sindsdien.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Telefoon en sim kaart gekocht

    Na de telefoon en sim kaart te gaan halen zijn in de proximus winkel te dendermonde, waar ze wel nog redelijk waren, naar de klantendienst moeten bellen omdat in de winkel was gezegd dat deze sim kaart na 1 uur actief zou zijn. Echter na 2 uur nog steeds niets dus naar klantendienst gebeld: punt 1: 20 minuten voor je binnengeraakt. Punt 2: uiteindelijk opgenomen IN HET GEBREKKIG NEDERLANDS.. we stellen de vraag van hoe zou het komen dat de sim kaart nog niet actief is krijg je het antwoord dat duurt 24H. Dan zeiden we in de winkel is ons gezegd 1 uur krijg je een onvriendelijk antwoord terug waarop wij dan zeiden sorry maar dat is geen service verkeerde informatie+onvriendelijk.. we vermelden dan dat we niet tevreden waren waarop de mevrouw in het gebrekkig nederlands antwoorde dat is informatie die mij niet intresseert. Toen zei ik maar jullie zijn "echt wel vriendelijk" daarna werd de telefoon gewoon afgesmeten... NEE VOOR MIJ GEEN PROXIMUS EN IK ZAL HET ZEKER OOK NIET AANBEVELEN!!!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Volledig pakket : TV, internet, GSM

    1ste dag van installatie al foutmelding. 2x 20 min. geprobeerd om telefonisch klantendienst te bereiken Nieuwe technieker gekomen. Na 2 dagen op zondagavond nieuwe foutmelding op TV. Na een uur zoeken probleem gelukkig zelf kunnen oplossen.
    Ondanks toezegging van verkoper dat er geen probleem zou zijn met de promokorting als er tusenkomst van mijn firma zou zijn bleek achteraf de promokorting volledig weg te vallen.
    Heb onmiddellijk alles opgezegd bij Proximus. Zelfs dat was niet evident. Wel 5x naar de klantendienst gebeld waar ik gewoon van het kastje naar de muur werd gestuurd. NOOIT MEER PROXIMUS.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internetabbonement

    Ik wordt maar niet geholpen, heb mijn facturen betaald en internet blijft super traag werken. De klantendienst blijft maar liegen tegen mij dat het is opgelost en nog steeds geen goed functionerend internet.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Proximus

    Proximus de grootste klucht die ik in jaren al heb meegemaakt. Heb al sinds begin augustus geen telefoon geen WiFi en geen tv en geen Netflix Maar de rekening blijft hetzelfde.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Voor & Na

    In Februari 2020 ben ik met mijn professioneel nummer naar proximus gegaan. Een abonnement met gsm toestel. In maart 2020 hebben zij vanwege een menselijke fout een foutieve sim kaart nummer ingegeven en was mijn prof nummer +3 maanden geblokkeerd.

    Letterlijk 50 oproepen later was dit probleem nog niet opgelost.

    Toen heb ik 3x klanten afgebeld om naar de orange en proximus shop te gaan.

    Uiteindelijk was dit probleem opgelost.



    Januari 2021 was plots mijn contract naar particulier gegaan. Dit was voor mij de druppel. Toen heb ik alles stopgezet. Mij werd meerdere keren beloofd dat de eind kosten niet zullen gefactureerd worden maar een creditnota gemaakt zal worden. (werd oa beloofd via de telefoon in de proximus shop Roeselare)



    Ik bleef maar herinneringen krijgen. Terug na 30 telefoontjes werd mij dan gezegd dat dit niet mogelijk is. Ik heb toen gezegd dat ik dit dan maar betaal maar dat alles op factuur moet komen. Dit is dus 20 oproepen later nog steeds niet gebeurd en zit ik al bij de deurwaarder..

    Bij proximus staan ook nog 10 klachten dossiers open.. EN NIEMAND DIE DIT KAN OPLOSSEN!!

    Er hebben werknemers opgenomen met 'hallo met bol.com' er hebben mij werknemers zaken beloofd die blijkbaar niet MOGEN!! ik heb gigantisch veel verkeerde info gekregen! De laaste dame zei dat orange maar die factuur moet opmaken. DUS FRAUDE PLEGEN MAW!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet

    Pluspunten moet je hier niet verwachten !!!
    En op service moet je al helemaal niet rekenen !!!
    Een grote bende bedriegers, veel beloven, maar niets nakomen.
    Positieve reviews zal je over dit bedrijf niet vinden, zecht wel voldoende !!!

    Sinds vrijdagavond 16 juli problemen: niets dan storingen op tv, geregeld storingen met internet en helemaal geen telefoon. Donderdagmorgen is er een technicus langs geweest: de datasnelheid op de lijn is te laag... maar dat moet opgelost worden door een andere ploeg. Wegens het bouwverlof (!) kan er geen vaste datum voor de herstelling in het vooruitzicht worden gesteld... Tot overmaat van ramp heeft ook mijn zaktelefoon de leeftijdsgrens bereikt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Installatie

    Al 3 keer is het misgelopen van jullie om hier proximus te komen installeren ! Al 3 weken geen tv ,internet enz.... zware teleurstelling, geen organisatie ! Hoe kan een bedrijf als jullie zo falen ? Bekijk gerust mijn dossier, je zal verschieten welke blunders erin staan door jullie !!


Anderen bekeken ook

Stipte merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten
Stipte
1 reviews

Ook besparen met de diensten van dit bedrijf? Stipte.be is een bedrijf welk alles in 1 pakketten aanbiedt, telecom, telefonie, mobiele telefonie, i...

GSMLoket merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten
GSMLoket
2 reviews

Kies ervoor om dit te lezen om alles te weten wat je moet weten over dit bedrijf. Natuurlijk houdt GSMLoket zich met telecom en met mobiele telefon...

UnitedConsumers merklogo voor beoordelingen van energieleveranciers, producten en diensten
UnitedConsumers
10 reviews

Waarom zou ik veel producten via United Consumers afnemen? Zoals u wellicht gemerkt heeft worden producten goedkoper als je ze in grote aantallen a...

Geeektech.com merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Electronica producten
Geeektech.com
5 reviews

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

Proximus

Bent u van plan over te stappen van provider en wilt u weten of Proximus de juiste aanbieder voor u is? Lees dan de beoordelingen van Proximus klanten en eens door en maak een goede keuze. Wanneer u gaat verhuizen of een nieuwe aansluiting voor uw televisie, internet of telefoon nodig heeft dan kunt u bij verschillende aanbieders terecht. Niet alleen de maandelijkse prijs is belangrijk, maar ook wat u ervoor krijgt. Door alle beoordelingen over Proximus te lezen, kunt u op basis van alle klantenervaringen een afweging maken of u bij Proximus een abonnement wilt afsluiten. 

Over Proximus
Proximus is één van de grootste telecombedrijven van België. Het richt zich niet alleen op de Belgische markt, maar ook op de internationale markt. Als klant kunt u bij Proximus diensten afnemen zoals telefonie, internet, televisie en op het gebied van ICT. Proximus heeft als doel om klanten voorzien in al hun behoeftes als het gaat om telecomproducten. De naam Proximus is ontstaan toen Belgacom mobile in 1994 de eerste mobiele telefoniediensten lanceerden. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een grote speler op telecom gebied. Proximus biedt producten en diensten aan voor zowel particulieren als de zakelijke markt. 


Proximus is een belangrijke leverancier van telecomdiensten voor grote bedrijven en overheden. Het BIPT riep Proximus uit tot het netwerk met het beste bereik. Daarnaast was het bedrijf winnaar van de Tweakers Awards 2015/2016 voor de beste mobiele provider in België. Uit negentig procent van alle testen blijkt Proximus het hoogste te scoren. Het bedrijf heeft klantvriendelijkheid dan ook hoog in het vaandel staan. Het bedrijf zorgt ervoor dat klanten gebruik kunnen maken van de nieuwste technologieën en voordelige producten.

Diensten
Bij Proximus kunt u eenvoudig een telefoonabonnement afsluiten, uw internet- en televisie aansluiting regelen, uw mobiele telefonie regelen en terecht voor verschillende ICT diensten. Het bedrijf zorgt ervoor dat u als klant gebruik kunt maken van de nieuwste technologieën en geeft workshops om u kennis te laten maken hiermee. U kunt gebruik maken van 1,3 miljoen Wi-Fi hotspots zodat u overal gebruik kunt maken van internet. Wanneer u klant bent van Proximus dan kunt u via MyProximus eenvoudig uw verbruik en facturen inzien. Dit kan via de website, maar ook door een app te downloaden.

Als Proximus klant kunt u Premium abonnee worden. U spaart dan mee voor bijvoorbeeld cadeaus en gratis beltegoed. Voor de zakelijke markt biedt Proximus professionele oplossingen op het gebied van telecom. Daarnaast kunnen zakelijke gebruikers profiteren van aantrekkelijke BizzPacks. Proximus wil goed bereik zijn voor haar klanten. Als klant kunt u contact opnemen met dit bedrijf via sociale media, de chatfunctie, telefonisch of per e-mail. Heeft u ervaring met de diensten van Proximus? U kunt u mening met anderen delen door uw beoordeling te schrijven over dit bedrijf.

Klachten
U kunt uw klacht over de dienstverlening van Proximus op meerdere manieren indienen. U kunt online een contactformulier invullen, waarop u kunt aangeven dat u een klacht heeft. Het is ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van Proximus. Zij zullen dan aan u aangeven wat de klachtenprocedure is. Voordat u een klacht indient, kunt u ook kijken op het Proximus forum. Hier vindt u tips en uitleg over de verschillende diensten van dit bedrijf. Wellicht kan een klacht eenvoudig worden voorkomen door zelf meer inzicht in het product te krijgen.

Heeft u weleens een klacht ingediend bij Proximus? Anderen zijn nieuwsgierig naar de oplossing van uw klacht. Schrijf een beoordeling hierover en informeer anderen.

Lees nu de beoordelingen van klanten van Proximus voor u vast zit aan een abonnement voor TV, internet, smartphone of alles-in-een-pakket! Hoe is hun service?