
Proximus Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!
Alle reviewsProximus
Alle reviews (16)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Proximus service bij uitval van internet in ons bedrijf
Vanmiddag lag ons internet uit. Nadat een vriendelijke operator ons had trachten te helpen - heeft hij een technieker gestuurd die ons binnen 2 uur heeft geholpen.
Hartelijk dank, Proximus.Internet, TV and Portable
Again no roaming possible in the area! The overall quality of reception is low and even at 4G we see barely one-two bars. At home not much better: this week the downloadspeed touched an all time low: 3Mb/sec! That is lower than a call in connection in the early 2000's. This company has no client service (it is afraid to talk to customers) and filing a complaint online is quasi impossible. If it were possible I would give MINUS 1 star. Only solution: change to another provider.
Date of experience: May 16, 2023Aansluiting fiber
ONWAARSCHIJNLIJK voor een dergelijk bedrijf hoe men de CLIENT VIERKAN UITLACHT . Vijf niet nagekomen afspraken . Niet bereikbaar : kreeg zelfs het antwoord "Wij aanvaarden geen klachten, wend je tot te Ombudsdienst" !? Onwetendheid, leugens en disrespect troef !
Internet,televisie en gsm
Bedriegers tot en met! Ben op 1 nov verhuisd, had tijdig afspraak gemaakt maar uiteindelijk pas op 21/11 eindelijk aansluiting tv/internet! De keuze voor Proximus had ik gedaan omdat er op dat moment een actie was dat financieel haalbaar was voor mij. Dat was 49 of 59€ de eerste 6maanden voor Internet,tv en gsm..daarna 89€..en geen aansluitingskosten..
Dus eerst 3weken zonder tv en internet en me blauw betaald aan extra data voor mobiel internet.Dan kreeg k 3 weken later mijn eerste factuur : 159€! Jan : 88€, febr: 94€, maart : 169€!
Geen idee vanwaar maandelijks zoveel verschil! Schandalig gewoon
En probeer maar es om de klantendienst te pakken te krijgen..Voor mij is de maat vol..Geen aanrader Proximus dus!Tv
Hun tv gids klopt meer als de helft van de tijd niet. Je kan je programmas die je opneemt niet volledig uitkijken, omdat ze te laat beginnen, en stoppen met opnemen voor het eigenlijk gedaan is. Terugkijk tv werkt vaak ook niet zoals het moet. Soms kijk ik iets, probeer ik door te spoelen, en springt het terug naar live tv. Ze zeiden dat dat een probleem was van de modem, ik kreeg een nieuwe, en dat loste niks op. En daar betaal je dan hoeveel voor? Afzetters.
Tv internet en mobiel
Ik heb 1 maand lang, door hun fout geen ontvangst gehad. Kon niet bellen of gebeld worden. Dan via het werk gebeld. Ik heb dan elke week minstens 3x gebeld. En niemand kon zeggen wat er scheelde. Bleek dat ik 2x in het systeem stond. Daar had iemand duidelijk een vergissing gemaakt. Om het 'goed te maken,' hebben ze mij 16€ korting gegeven op mijn volgende factuur. Nu werkt het terugkijken niet, waar ik ook voor betaal. En zeggen ze dat ze het gaan oplossen, we zijn 5 dagen verder, en niks.
Ik geef jou 1 goede raadt ga zo snel mogelijk weg bij hun, dat zou uw al heel wat kopzorgen besparen. vorig jaar de laatste 2 weken van december heb ik 14 dagen zonder tv/internet gezeten door een defecte internetkabel in de grond, en maar gaan beweren dat er niets aan de hand was, heel veel moeten bellen en van mijn oren moeten maken voor ze iemand wouden sturen!. uiteindelijk wouden ze mij een 1jaar lang 5 euro korting geven op mijn factuur. ik was het daar niet met eens en ben toen overgestapt naar orange! , daar hebben ze respect voor de klanten!
Achtergehouden defecte kabel
Sinds 2016 ben ik in mijn huidige woning aangesloten bij proximus. Nog geen enkele keer werd ik op een deftige manier geholpen. Zoveel jaar later is de kabel in mijn straat nog steeds defect en hielden ze dit van mij achter door mij op een lager profiel te zetten waarvoor ik dan ook al jaren de volle pot betaal voor de helft van hun diensten. Door te willen overstappen naar Mobile Vikings is dit aan het licht gekomen, en zijn we dus nu na al die jaren nog steeds bezig met hetzelfse grapje. Ik probeer nu al dagen een nieuwe afspraak te boeken, maar met het feit dat mobile vikings is overgenomen door proximus begint dezelfde miserie gewoon terug opnieuw. Als ge bij telenet kunt gaan ga dan bij telenet aub en bespaar u de moeite bij proximus!
internet maxi
absoluut de slechtste leverancier ooit!
7 techniekers langs gekomen om uiteindelijk te horen dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik er maar mee moet leven. gedurende 12 maanden 10€ korting gehad en nu 1jaar later volle pot betalen voor internet dat amper werkt. Het antwoord van proximus: we kunnen uw snelheid niet verhogen en u geen promoties meer geven.
maar wel betalen!
spijtig dat ze hier monopolie hebben inde regio en niemand anders aanbied of ik was al weg van dag 1!digitale tv/internet
In December heb ik 2 weken zonder tv/internet gezeten wegens een kabelbreuk in de straat. heb toen ook 5 keer moeten bellen naar de klantendienst & iedere keer opnieuw mijn verhaal moeten doen!., ik geef jou een goede raad blijf er aub van weg! de klantendienst stuur uw van het één kasjes naar het ander kastje met een gevoel van zoek het zelf maar uit!. ben blij dat ik bij orange zit nu daar hebben ze teminsten respect voor de klant!!
Dieven
115 euro betalen voor internet en een huistelefoon.
Internet die niet een deftig macheer en 6 meter verderop heb je helemaal geen bereik meer.
En maar zwijgen over hun klantenservice hoe onbeleefd ze zijn en gewoon afhaken op jou als je ze een moeilijke vraag stelt. Echt voor mij een levensles zolang ik leef ga ik nooit meer bij hun aansluiten.
Anderen bekeken ook

Mobile Vikings
Wat mag je verwachten van een provider die internet en mobiele telefoonabonnementen verkoopt? Kun je tijdens de looptijd van een abonnement makkeli...

Orange
Welke aanbieder van mobiele telefonie kies je voor een nieuw abonnement? Of is overstappen van je huidige provider naar een andere voordeliger? Hoe...

Smart2have
Het aanschaffen van een originele tablet of smartphone kan een heel dure investering zijn. En juist in een periode waar u dit apparaat nodig hebt, ...

Design Revision
Ben je een ontwerpen of ontwikkelaar op het gebied van web development? Heb je nog steeds niemand kunnen benaderen voor de juiste hulp? Dan kun je ...
Maken het onmogelijk je services op te zeggen op een deftige manier ben al 1 maand overgedragen aan andere provider. Nog steeds geen mogelijkheid om producten op te zeggen. En blijven maar aanrekenen. Oplichterij