Proximus Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!

Alle reviews

Proximus

29% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

A
Ann Pyck
Vanmiddag lag ons internet uit. Nadat een vriendelijke operator ons had trachten te helpen - heeft hij een technieker gestuurd die ons binnen 2 uur heeft geholpen. Hartelijk dank, Proximus. Lees verder
M
Mieke Kimpe
Mails van mijn vereniging GVOWEB.BE (vzw Gepensioneerdenvereniging voor het Vlaams Overheidspersoneel) verstuurd door GVOWEB.PEEPL.BE worden door Skynet/Proximus steeds naar de SPAM-map van de ontv...Lees verder
B
BW
Again no roaming possible in the area! The overall quality of reception is low and even at 4G we see barely one-two bars. At home not much better: this week the downloadspeed touched an all time lo...Lees verder
V
VEKEMAN
ONWAARSCHIJNLIJK voor een dergelijk bedrijf hoe men de CLIENT VIERKAN UITLACHT . Vijf niet nagekomen afspraken . Niet bereikbaar : kreeg zelfs het antwoord "Wij aanvaarden geen klachten, wend ...Lees verder
N
Nathalie Meuleman
Bedriegers tot en met! Ben op 1 nov verhuisd, had tijdig afspraak gemaakt maar uiteindelijk pas op 21/11 eindelijk aansluiting tv/internet! De keuze voor Proximus had ik gedaan omdat er op dat mome...Lees verder

Alle reviews (17)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Proximus service bij uitval van internet in ons bedrijf

    Vanmiddag lag ons internet uit. Nadat een vriendelijke operator ons had trachten te helpen - heeft hij een technieker gestuurd die ons binnen 2 uur heeft geholpen.
    Hartelijk dank, Proximus.

    Maken het onmogelijk je services op te zeggen op een deftige manier ben al 1 maand overgedragen aan andere provider. Nog steeds geen mogelijkheid om producten op te zeggen. En blijven maar aanrekenen. Oplichterij

    AkiogeWcsHQqDBNu

    bFuAsRISEUtJ

    LlSeXDZdCvFg

    ywCWJdRoHtTNAebF


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    mailverkeer skynet/proximus

    Mails van mijn vereniging GVOWEB.BE (vzw Gepensioneerdenvereniging voor het Vlaams Overheidspersoneel) verstuurd door GVOWEB.PEEPL.BE worden door Skynet/Proximus steeds naar de SPAM-map van de ontvanger gestuurd. Dringend een oplossing gevraagd!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet, TV and Portable

    Again no roaming possible in the area! The overall quality of reception is low and even at 4G we see barely one-two bars. At home not much better: this week the downloadspeed touched an all time low: 3Mb/sec! That is lower than a call in connection in the early 2000's. This company has no client service (it is afraid to talk to customers) and filing a complaint online is quasi impossible. If it were possible I would give MINUS 1 star. Only solution: change to another provider.

    Date of experience: May 16, 2023

    BKfSAkqZu

    ZftWhCclqxLw

    XfTBJzswYOAvWSD

    lBqicCdKXNIn


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aansluiting fiber

    ONWAARSCHIJNLIJK voor een dergelijk bedrijf hoe men de CLIENT VIERKAN UITLACHT . Vijf niet nagekomen afspraken . Niet bereikbaar : kreeg zelfs het antwoord "Wij aanvaarden geen klachten, wend je tot te Ombudsdienst" !? Onwetendheid, leugens en disrespect troef !

    detaYiBxgqCKjAz

    UTSOQeoptdXVIMh

    MFiQSEUTDRoYw

    NjvAkcFWCrnLyVQf


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet,televisie en gsm

    Bedriegers tot en met! Ben op 1 nov verhuisd, had tijdig afspraak gemaakt maar uiteindelijk pas op 21/11 eindelijk aansluiting tv/internet! De keuze voor Proximus had ik gedaan omdat er op dat moment een actie was dat financieel haalbaar was voor mij. Dat was 49 of 59€ de eerste 6maanden voor Internet,tv en gsm..daarna 89€..en geen aansluitingskosten..
    Dus eerst 3weken zonder tv en internet en me blauw betaald aan extra data voor mobiel internet.Dan kreeg k 3 weken later mijn eerste factuur : 159€! Jan : 88€, febr: 94€, maart : 169€!
    Geen idee vanwaar maandelijks zoveel verschil! Schandalig gewoon
    En probeer maar es om de klantendienst te pakken te krijgen..Voor mij is de maat vol..Geen aanrader Proximus dus!

    UIXnfyNlPJp

    TvgPpsUwalHf

    zXBmcvDugY

    xTtmMBCVojAlH


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv

    Hun tv gids klopt meer als de helft van de tijd niet. Je kan je programmas die je opneemt niet volledig uitkijken, omdat ze te laat beginnen, en stoppen met opnemen voor het eigenlijk gedaan is. Terugkijk tv werkt vaak ook niet zoals het moet. Soms kijk ik iets, probeer ik door te spoelen, en springt het terug naar live tv. Ze zeiden dat dat een probleem was van de modem, ik kreeg een nieuwe, en dat loste niks op. En daar betaal je dan hoeveel voor? Afzetters.

    pJTYlQwbO

    WdtrQnNmpqRSe

    rchuqQyIWkCgAO

    hlkjOTPfCKaQGRI


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv internet en mobiel

    Ik heb 1 maand lang, door hun fout geen ontvangst gehad. Kon niet bellen of gebeld worden. Dan via het werk gebeld. Ik heb dan elke week minstens 3x gebeld. En niemand kon zeggen wat er scheelde. Bleek dat ik 2x in het systeem stond. Daar had iemand duidelijk een vergissing gemaakt. Om het 'goed te maken,' hebben ze mij 16€ korting gegeven op mijn volgende factuur. Nu werkt het terugkijken niet, waar ik ook voor betaal. En zeggen ze dat ze het gaan oplossen, we zijn 5 dagen verder, en niks.

    Ik geef jou 1 goede raadt ga zo snel mogelijk weg bij hun, dat zou uw al heel wat kopzorgen besparen. vorig jaar de laatste 2 weken van december heb ik 14 dagen zonder tv/internet gezeten door een defecte internetkabel in de grond, en maar gaan beweren dat er niets aan de hand was, heel veel moeten bellen en van mijn oren moeten maken voor ze iemand wouden sturen!. uiteindelijk wouden ze mij een 1jaar lang 5 euro korting geven op mijn factuur. ik was het daar niet met eens en ben toen overgestapt naar orange! , daar hebben ze respect voor de klanten!

    XAqPEbOKSlRyLfk

    SHLYXNBfRiUOKwps

    sOZCkGrJDiR

    mkpRzUONavQrJ


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Achtergehouden defecte kabel

    Sinds 2016 ben ik in mijn huidige woning aangesloten bij proximus. Nog geen enkele keer werd ik op een deftige manier geholpen. Zoveel jaar later is de kabel in mijn straat nog steeds defect en hielden ze dit van mij achter door mij op een lager profiel te zetten waarvoor ik dan ook al jaren de volle pot betaal voor de helft van hun diensten. Door te willen overstappen naar Mobile Vikings is dit aan het licht gekomen, en zijn we dus nu na al die jaren nog steeds bezig met hetzelfse grapje. Ik probeer nu al dagen een nieuwe afspraak te boeken, maar met het feit dat mobile vikings is overgenomen door proximus begint dezelfde miserie gewoon terug opnieuw. Als ge bij telenet kunt gaan ga dan bij telenet aub en bespaar u de moeite bij proximus!

    mVuKXnPz

    sBthQmMoGIvi


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet maxi

    absoluut de slechtste leverancier ooit!
    7 techniekers langs gekomen om uiteindelijk te horen dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik er maar mee moet leven. gedurende 12 maanden 10€ korting gehad en nu 1jaar later volle pot betalen voor internet dat amper werkt. Het antwoord van proximus: we kunnen uw snelheid niet verhogen en u geen promoties meer geven.
    maar wel betalen!

    spijtig dat ze hier monopolie hebben inde regio en niemand anders aanbied of ik was al weg van dag 1!

    FekSRZNP

    onSXGMVdyifOYh


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    digitale tv/internet

    In December heb ik 2 weken zonder tv/internet gezeten wegens een kabelbreuk in de straat. heb toen ook 5 keer moeten bellen naar de klantendienst & iedere keer opnieuw mijn verhaal moeten doen!., ik geef jou een goede raad blijf er aub van weg! de klantendienst stuur uw van het één kasjes naar het ander kastje met een gevoel van zoek het zelf maar uit!. ben blij dat ik bij orange zit nu daar hebben ze teminsten respect voor de klant!!

    LmIhlcsajO

    KjmVrpzBaxDuXlIn


Anderen bekeken ook

Abonnementen merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten

Abonnementen

1 reviews

Lees Beoordelingen en Ervaringen over AbonnementenAls consument is het van groot belang om goed geïnformeerd te zijn voordat je een aankoop do...

T Mobile merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten

T Mobile

1 reviews

Reviews in de Telecommunications IndustryReviews play a crucial role in helping consumers make informed decisions about products and services in va...

Online merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten

Online

1 reviews

Beoordelingen in de branche: een introductieBeoordelingen hebben de manier waarop consumenten keuzes maken en winkelen aanzienlijk beïnvloed. ...

Solcon merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten

Solcon

1 reviews

Recensies in de telecommunicatiebrancheDe telecommunicatiebranche is een competitieve sector waarin bedrijven voortdurend strijden om de aandacht v...