Tele2

Alle reviews

Tele2

55% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

M
Maurits
ik had Tele2 toen ik nog in Amersfoort woonde en wat heel relaxed was, was dat ik elk jaar kon bellen voor een nieuwe deal en dan kreeg ik steeds korting. Dat is dus een aanrader! Inmiddels ben ...Lees verder
L
Loes
Super blij met Tele2. Ik ben al jaren klant bij Tele2, omdat ze zo voordelig zijn, en heb nog nooit problemen gehad. Glasvezel werkt snel en de interactieve tv werkt prima. Het enige nadeel van Tel...Lees verder
M
Melanie
Ik vind die reclame zo leuk!! Niet omdat het moet maar #OmdatHetKan https://www.youtube.com/watch?v=XO9uqyFgTh0 Wat betreft reclame boodschappen een dikke tien voor Tele2! Lees verder
S
Sjaak
Mijn internet doet het prima bij Tele2. Anders zou ik dit niet kunnen versturen, dus hierbij het bewijs (als het wordt geplaatst dan he)Lees verder
L
L.A.J.A. van oosterwijck
WAARSCHUWING .... Tele2 is het slechts presterend internet bedrijf op de markt. Onbetrouwbaar, bedriegend en leugenachtig. Eenmaal een contract aangegaan, ben je een prooi, die benadeeld wordt. Pro...Lees verder

Alle reviews (11)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bellen voor korting dealtjes

    ik had Tele2 toen ik nog in Amersfoort woonde en wat heel relaxed was, was dat ik elk jaar kon bellen voor een nieuwe deal en dan kreeg ik steeds korting. Dat is dus een aanrader!

    Inmiddels ben ik overgestapt want verhuisd, naar Telfort.

    Maar Tele2 was misschien wel beter eigenlijk!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tele2 interactieve tv en glasvezel

    Super blij met Tele2. Ik ben al jaren klant bij Tele2, omdat ze zo voordelig zijn, en heb nog nooit problemen gehad. Glasvezel werkt snel en de interactieve tv werkt prima. Het enige nadeel van Tele2 vind ik de klantenservice, zij zijn niet altijd even goed te bereiken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niet omdat het moet maar #OmdatHetKan Jeugd van Tegenwoordig

    Ik vind die reclame zo leuk!!

    Niet omdat het moet maar #OmdatHetKan

    https://www.youtube.com/watch?v=XO9uqyFgTh0

    Wat betreft reclame boodschappen een dikke tien voor Tele2!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet werk

    Mijn internet doet het prima bij Tele2. Anders zou ik dit niet kunnen versturen, dus hierbij het bewijs (als het wordt geplaatst dan he)


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    basis

    WAARSCHUWING .... Tele2 is het slechts presterend internet bedrijf op de markt. Onbetrouwbaar, bedriegend en leugenachtig. Eenmaal een contract aangegaan, ben je een prooi, die benadeeld wordt. Product wordt niet geleverd, facturen kloppen niet, afspraken worden niet nagekomen en service? daar kan je naar fluiten.

    Ga niet in zee met Tele2. .... Er zijn zoveel andere, betrouwbare aanbieders.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ga nooit in zee met Tele2

    Tele2 is alleen geinteresseerd in het afsluiten van contracten. ... Het bedrijf levert géén product/dienst of een zéér slechte kwaliteit. Bij vragen en/of klachten is het bedrijf een onneembare vesting. De telefoon wordt niet opgenomen (er zijn nog heel veel wachtenden voor je) of: DIT TELEFOONNUMMER WORDT TIJDELIJK NIET OPGENOMEN, PROBEER HET LATER NOG EENS. ... en de helpdesk is niet bemand. Er is ook een zéér groot verloop van ondeskundige medewerkers. En als je alle problemen zat bent en wil opzeggen, zit je vast aan een jaarcontract. ... GA NOOIT IN ZEE MET TELE2. ... Ik heb nog nooit zoveel klachten over een bedrijf gezien op internet


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Alles-in-een-pakket

    We hebben een Alles-in-een-pakket, Internet Bellen TV. Alles werkt eigenlijk goed genoeg, zeker voor de prijs.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internetabonnement

    Internetabonnement afgesloten. Heb tot nu toe altijd bereik en het afsluiten ging vlot via de website.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechte service

    Tja.. wat kunnen we zeggen van TELE2. Door een fout aan hun kant te veel betaald. Het goed zeggen was zo gedaan, dat wel. Het terugkrijgen van het teveel betaalde kostte me veel moeite. Maar wat veruit het meeste stoorde was de houding en wijze van benadering door de klantenservice. TELE2 kiest er duidelijk voor om klantenservice als een verliespost te zien, waarbij "zeurende" klanten moeten worden afgescheept. Zij maken geen fouten en zullen het dan "nogmaals" uitleggen (alsof ik debiel ben?). De wijze waarop je je voicemail inspreken gebeurd op een manier daar lusten de honden geen brood van. Ik heb hem bewaard als voorbeeld hoe dat het NIET moet. Je zou bijna denken ik een acteur gehuurd heb om het in te spreken, maar die had het niet beter gekund als zij zelf doen. Op hun forum zit geen personeel, maar slechts wat studenten die een paar euro krijgen om dingen "onder de aandacht" te brengen.

    Kortom: Doe je gewoon een bestelling en gaat dan alles goed, geen probleem met deze provider. Maar als je het geluk hebt dat je de klantenservice voor iets moet hebben omdat er iets fout gaat. Veel succes, je komt in kafkaiaanse toestanden terecht, waarbij directe communicatie bijna onmogelijk is, want de mensen die je zelf kunt bellen, chatten of via het forum benaderen, mogen en kunnen totaal NIETS. En de mensen die het wel kunnen zitten dusdanig in hun hoge toren dat de term klantgerichtheid niet in hun woordenboek voorkomt. Een TELE2 is duidelijk geen bedrijf dat via klantenservice wil scoren of leren.

    Het resultaat bij mij was, dat ze toch alles geregeld hebben, maar mij als klant toch kwijt zijn. Een soepele en goede afhandeling van mijn probleem (wat gemakkelijk was geweest door gewoon dingen goed te lezen) had ze minder geld gekost (in manuren) en een klant oplevert.
    Opmerkelijk dat ze het in de verkoop toch zo goed blijven doen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    slechte dienstverlening en dramatische klantenservice

    Sinds bijna een jaar klant met een pakket (telefoon, tv en internet). Vanaf het begin diverse storingen gehad waarbij ALTIJD de telefoonverbinding weg was!
    Fase I:
    Na heel veel gezeur een ander modem gekregen die nog duidelijke vuil- en gebruikssporen van een vorige gebruiker had. Om dit voor elkaar te krijgen al diverse keren moeten bellen, wachten, vooral wachten en bedelen om een oplossing.
    Fase II:
    Ondanks nieuwe (oude?) modem weer diverse storingen waar Tele2 ongezien aangeeft dat wij de bekabeling in ons appartement (bouwjaar 2001) moeten laten vervangen, op onze kosten. Na veel gezeur en totaal gebrek aan meedenken is op kosten van Tele2 dit alsnog gebeurd, waarbij ik meteen al twijfels had.
    Fase III:
    Na de nieuwe bekabeling weer de ene storing na de andere.
    Na het zoveelste telefoontje van mijn zijde wordt me een korting op de abonnementsgelden geboden van welgeteld EUR 3,00 (!) per maand. Daarnaast bieden ze me weer een monteur aan voor EUR 80,00 als blijkt dat "zij er niks aan kunnen doen". Op mijn risico dus.

    Na ontvangst van de bevestiging van de compensatie blijkt ineens per compensatiedatum een nieuw contract in te gaan!!!
    Als ontevreden cliënt wordt mij dus een oor aangenaaid.
    Toen ik hier na 15 dagen achter kwam wilde ik opzeggen, werd mij erop gewezen dat ik dan binnen 14 dagen schriftelijk had moeten handelen.

    NB: ik ben een 78-jarige hartpatiënt die zich lekkerder voelt als ik ervan uit kan gaan dat mijn telefoonaansluiting het gewoon doet.
    Het is mij een raadsel waarom dit bedrijf zo'n moeite doet om mij als cliënt te behouden, terwijl ik statistisch gezien de volgende contractvervaldatum niet eens haal. Vanaf dat 1 waren er diverse storingen! Ik voel mij gegijzeld!


Anderen bekeken ook

Stipte merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten

Stipte

1 reviews

Ook besparen met de diensten van dit bedrijf? Stipte.be is een bedrijf welk alles in 1 pakketten aanbiedt, telecom, telefonie, mobiele telefonie, i...

UnitedConsumers merklogo voor beoordelingen van energieleveranciers, producten en diensten

UnitedConsumers

10 reviews

Waarom zou ik veel producten via United Consumers afnemen? Zoals u wellicht gemerkt heeft worden producten goedkoper als je ze in grote aantallen a...

Geeektech.com merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Electronica producten

Geeektech.com

5 reviews

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

KPN merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten

KPN

18 reviews

Wat vindt u van KPN? Of nog belangrijker, als u erover denkt om over te stappen naar KPN, wat vinden anderen van dit telecom bedrijf? Want&nbs...