
KPN
Alle reviewsKPN
Alle reviews (18)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
duurt lang, wel goed
Net verhuisd en ik had altijd kpn al voor televisie en internet. Dus nu verhuisd en moest weer nieuwe internet aanschaffen. Ik wil graag KPN want die blijkt elke keer weer de minste problemen op te leveren als ik zo vrienden om me heen hoor met betaalproblemen, internetproblemen etc. Dan zit je bij KPN meestal toch ok. Maar nieuwe internet aanschaffen...Dat duurt dus verdomd lang! Kwam erachter dat je een (&&*&) maand moet wachten voordat ze het komen aansluiten. Dus toch maar gaan kijken bij ziggo, telfort en vodafone. Telfort zowiezo niet. Dat leen ik nu van de buurman en is echt superlangzaam. Ziggo heeft echt de meest slechte interface bij interactieve televisie (wordt helemaal gek van de navigatie en wachten). Maar blijkt dat ze daar ook overal een maand hebben dus het maakt allemaal niks uit. Gewoon erbij neerleggen dat het dus zo lang duurt. En ik blijf gewoon bij kpn hoor. Heb precies een week vantevoren nu mijn kpn installatie pakket gekregen dus lijkt erop dat de service (weer) ok is.
Tip!
Kleine tip voor iedereen die KPN heeft. (en misschien kan het ook wel bij andere internet aanbieders) maar bij ons was het zo dat we een tweede kastje voor interactieve tv hebben besteld. Wij zijn daardoor op een ander, sneller netwerk gezet door kpn omdat het netwerk waar wij opzaten 2 kastjes niet aankon. (Gaat dus ook via internet) Daardoor werd plotsklaps ons internet echt veel sneller in downloadsnelheid. Zonder extra kosten. Dus tip! Neem een kastje voor 5 euro ofzo per maand en dan krijg je gratis internet dat 20 euro per maand waard is!
niet zo zeuren allemaal! hoge bomen vangen veel wind
Wat zit iedereen toch altijd af te geven op KPN! Zo slecht kunnen ze toch niet zijn? De grootste misschien daarom? Hoge bomen vangen veel wind? Ik zit zelf ook bij KPN en ja ik vind ze ook duur en de klantenservice niet altijd adequaat, maar het bereik is goed en ik heb toch zelf gekozen voor een abonnement bij KPN? Volgens mij kan het veel erger.
Goede service maar daar betaal je wel voor
KPN is toch wel de koning onder de telefoonproviders. Ja, ze zijn duurder dan andere aanbieders, maar ik heb altijd goed bereik en geen rare dingen, en dat lijkt een unicum als ik het vergelijk met wat ik allemaal van anderen hoor over andere bedrijven. Dus betaal gewoon wat meer, dan heb je tenminste kwaliteit.
Goede communcatie
De communicatie is goed en we hebben geen leveringsproblemen gehad.
beter bereik dan t-mobile
prima provider,mijn bereik is beter dan dat het was toen ik nog bij t-mobile zat
Weinig storing
Nu bijna 4 jaar KPN denk ik voor internet. In al die jaren 2x storing gehad en direct gebeld. Ook direct geholpen en was binnen no-time weer online. Misschien niet de goedkoopste (weet ik niet) maar wel de beste volgens mij.
Zeer goede ervaringen
Ik ben heel veel jaar klant geweest bij KPN.Zeer goede service,snelle hulp,goede klantenservive.
Alleen beetje duur geworden.The Voice gemist door KPN! :((
Door die stomme KPN met zijn storingen heb ik The Voice gemist, belachelijk!!
De tv moet het gewoon DOEN!KPN faalt op alle fronten
Heb net KPN weer gebeld: die bleek op alle fronten fout bezig te zijn geweest: verkeerde brief gestuurd over 'sneller internetten', verkeerde installatie pakket gestuurd, en vooral: foute informatie gegeven toen ik de 1e keer belde over een nieuw modem dat ik verplicht was te installeren.
Probeerde net om toch maar het nieuwe modem te installeren maar kwam niet ver omdat ik geen wachtwoorden had (die eerder per brief verzonden zouden zijn … not … ). Toen ik daarom net weer naar KPN belde, kreeg ik een medewerkster die het allemaal wél snapte, ze zei: uw 1e ingeving was goed maar helaas kreeg u daarna foute informatie van KPN ...
Hierna zorgde ze er in no-time voor dat mijn internet het weer deed en ze bleef net zo lang met mij aan de telefoon tot ik alle stekkertjes weer op de juiste plaats had gezet en alles weer picobello werkte.
Kennelijk is de ene medewerker de andere niet... Daarom geef ik twee sterren voor de service ipv 1. Stom bedrijf!Vreselijke service geen internet een week lang
Door stommiteiten van kpn heb ik een weeek zonder internet gezeten!
Dat kan toch niet? Belangrijke mails kon ik NIET ontvangen.
En totaal geen haast met het oplossen. Vreselijke service.Waarom moet ik een nieuw modem?!
Kpn belde - ik moet een nieuw modem
maar die oude doet het nog gewoon
dat slaat toch nergens op, zonde van het materieel!
het kost me niets maar ik moet het dus wel aannemen
en nu krijg ik een nieuwe en moet die oude teruggestuurd.
ik ga gewoon die nieuwe terugsturen
wat een onzin!!opdringerige verkopers van kpn proberen alles in 1 pakket aan te smeren steeds
ik ben al jaren klant hier, volgens mij kan ik niet eens een andere provider kiezen (utrecht). Maar ik word telkens gebeld door vervelende verkopers van kpn die me zo'n alles in 1 pakket proberen aan te smeren, maar ik hoef dat niet! dus hou op met dat bellen! Heb ik ook al herhaaldelijk gezegd, maar ze gaan gewoon door; elke keer een andere 'verkoper'. Erg klantonvriendelijk. Kon ik maar overstappen...
Marcel van Roosmalen - zo waar!
Hahaha, uit de krant van gisteren (NRC NEXT), Blijven Bellen heet het. Herkenbaar!!!
Bij KPN hadden ze een fout gemaakt, dat gaf de monteur direct toe toen hij bij mijn bejaarde moeder over de vloer kwam die toen al een week zonder telefoonaansluiting zat. We waren allemaal nogal geschrokken door de paniek die het defect had veroorzaakt, maar nu was er dus de monteur die kwam onderzoeken wat voor een fout het was.
Ik was daar gelukkig niet bij aanwezig.
Ik wist genoeg van de situatie ter plekke om te weten hoe of het er aan toe was gegaan. Mijn gehandicapte broer die het contact met de klantenservice had gelegd – mijn zus en ik hoefden ons nergens mee te bemoeien – zat vol ingehouden woede op de bank.
„Het moet gewoon gemaakt worden.”
Mijn moeder keek graag over de rug van zo’n man mee, ze achtervolgde hem letterlijk met vragen.
„Ziet u al iets? Denkt u dat het ziekenhuis me deze week nog kan bellen? Ligt het aan de kabel? Wilt u het toestel anders zelf proberen?”
De monteur vond geen oorzaak, waarna mijn broer, een man van ‘belofte maakt schuld’, zich genoodzaakt voelde om een week ‘vrij te nemen’ om zich fulltime op de zaak te storten. De oorzaak werd gevonden – een fout in de computer bij KPN – er kwamen excuses, de zaak werd doorverwezen naar het prioriteitenteam en daarna, omdat er een medische noodzaak was, naar het escalatieteam, hetgeen betekende dat mijn moeder ‘echt bovenop de stapel’ lag, maar gerepareerd werd er niets.
Mijn broer bleef bellen.
Veertig minuten in de wacht, drie keer verkeerd doorverbonden worden, het maakte hem wel uit – zijn hulpverleners waren er inmiddels ook bij betrokken – maar hij week niet. Net zo lang totdat ze van het escalatieteam hem vroegen om alsjeblieft niet meer te bellen. Hij belde toch weer, ja hij had niet voor niets een week vrij genomen, gewoon twee keer per dag om even te zeggen dat de telefoon van mijn moeder het nog steeds niet deed.
Gisteren belde hij mij om te zeggen dat het escalatieteam hem had teruggebeld. Wacht, hij liet het even horen, hij nam de gesprekken op.
Het goede nieuws was dat het escalatieteam inmiddels wist waarom de telefoon nog niet was aangesloten – er zaten tegenstrijdige opdrachten in hun computer – en het slechte nieuws was dat het waarschijnlijk niet ging lukken om die computer binnen een week te resetten.
’s Avonds belde mijn moeder vanuit de woonkamer bij de buren om te zeggen dat ze na drie weken nog steeds geen telefoon had. Gelukkig zat mijn broer er bovenop, die werd steeds bozer en zou weer gaan bellen.
Hij wel.ROTservice
Wat een gedoe met KPN zeg. Wij wilden een internetaansluiting in ons nieuwe huis. Daar was al ooit KPN geweest, dus wij konden alleen voor dit bedrijf kiezen. Maar zij vonden dat ons adres niet bestond ofzoiets dus het kon niet. Terwijl de vorige huurders ook bji Kpn zaten. AARGH! Na heeeeeeel veeeeeel telefoontjes is het nu toch goedgekomen, maar dit was een hele nare ervaring.
Data roaming = duur
Ik was 4 weken op vakantie en ik kwam thuis en schrok me rot. 3400 euro factuur aan belkosten. Of belkosten...MB kosten buiten mijn bundel. Ik snapte er niks van maar blijkt dus dat ik mijn roaming niet uitgezet had. Eigen stomme fout natuurlijk maar wel een klein beetje jammer dat als je dat dus niet doet, je simpelweg 3400 euro kwijt bent. Wel een kleine pluim voor KPN want ik heb ze gebeld en ze het verhaal uitgelegd. Ze hebben de factuur gereduceerd naar 1000 euro. Nog steeds ongelooflijk zuur want dat is een hoop geld voor niks. Maar ik ben wel blij dat ze coulant waren en niet de volle 3400 euro lieten staan.
Anderen bekeken ook



UnitedConsumers
Waarom zou ik veel producten via United Consumers afnemen? Zoals u wellicht gemerkt heeft worden producten goedkoper als je ze in grote aantallen a...

Geeektech.com
Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...