0% Zou hier weer kopen

Meest relevante positieve recensie

  2024-03-28
Elite pakket voor tv en intern
Als trotste eigenaar van het Elite pakket ben ik jammer genoeg niet tevreden met de service die i...Lees verder
Dupont

Recensie met de meeste stemmen

  2023-12-25
Zogezegd alles, maar geen resu
We zijn er volop mee bezig, we houden de storingen in de gaten. Dit kan echt niet door de beugel ...Lees verder
anouk

Reviews (17)

  (0)

 (0)

  (11)

  (6)

  (0)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bought some internet stuff

    Ik vind het echt vervelend dat ze blijven bellen, zelfs als je duidelijk hebt aangegeven dat je dat niet wil. Ik denk echt dat ze dit express doen. ZIGGO, STOP MET BELLEN!!!!!!!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Elite pakket voor tv en internet

    Als trotste eigenaar van het Elite pakket ben ik jammer genoeg niet tevreden met de service die ik krijg. Sinds ik 3 maanden geleden klant ben geworden, heb ik al 3 grote storingen meegemaakt. Twee keer duurde de storing een hele dag en één keer een halve dag. Bovendien zijn er nu dagelijks kleine storingen die ervoor zorgen dat mijn tv en internet minstens een half uur niet werken, soms zelfs meerdere keren per dag. Dit kan niet door de beugel, zeker gezien de hoge prijs die ik betaal voor het Elite pakket. Ik overweeg om over te stappen, ook al zit ik nog vast aan een contract, want deze service is gewoon schandalig. Er wordt te weinig gedaan om de problemen op te lossen. Wanneer ik bel, krijg ik te horen dat er geen storingen zijn, terwijl ik zelfs foto's kan tonen van de problemen. Dit is niet hoe je met klanten hoort om te gaan. Als dit niet snel verbetert, overweeg ik om juridische stappen te ondernemen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internetabonnement

    Ik was ooit een klant van dit bedrijf en jammer genoeg was mijn ervaring allesbehalve positief. Ik had nooit goed werkend internet en als ik hulp nodig had, kreeg ik te maken met cynische en onbehulpzame service. Na die ervaring ben ik constant lastiggevallen door Ziggo of hun marketeers, wat mijn negatieve mening over het bedrijf alleen maar versterkte. Alles bij elkaar genomen, vind ik het een verschrikkelijk bedrijf met een waardeloze service en productkwaliteit.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van abonnement internet en tv

    Het is gewoon niet leuk om te zien dat ze zo in de fout gaan met hun klantenservice als er problemen zijn. Je voelt je welkom als klant, maar het is vervelend om te merken dat ze eigenlijk niet weten waar ze mee bezig zijn en de problemen niet goed kunnen oplossen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop internet- en tv-abonnement

    Het is echt ongelooflijk hoe slecht de dienstverlening was toen ik mijn internet- en tv-abonnement kocht. Van fouten in facturatie tot onbeschofte klantenservice, Ziggo heeft me serieus teleurgesteld. Zelfs toen ik wilde overstappen vanwege de belabberde internetverbinding, kreeg ik geen fatsoenlijke hulp. Ik zou dit bedrijf echt niet aanraden aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare service en goede klantenservice.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Betalingsregeling mislukt

    Na al veel problemen met betalingsafspraken en een gebrek aan communicatie over achterstanden, zit ik nu zonder tv en internet. Echt slechte service!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Broadband internet subscription

    Als klant van deze service ben ik diep teleurgesteld over de ervaring die ik heb gehad. Het bedrijf heeft onterecht geld van mijn rekening afgeschreven en ook al hebben ze hun fout erkend en beloofd om het terug te betalen, bleef ik herinneringen en waarschuwingen ontvangen over onbetaalde rekeningen. Het is frustrerend om met zoveel incompetentie en gebrek aan verantwoordelijkheid om te gaan. Niemand lijkt in staat te zijn om het probleem op te lossen of een bevredigende verklaring te geven voor hun fouten. Voor mij is het duidelijk waarom hun beoordeling zo laag is, en ik overweeg serieus om mijn abonnement op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Contractgebonden na verkeerde informatie

    Ik zit nu vast aan een super lang contract door foute info. Ze beloofden ons glasvezel, maar blijkbaar verandert er niets aan ons netwerk thuis. Ik geraak maar niet aan de telefoon met hen en als ik dan eindelijk iemand bereik, word ik steeds doorverbonden. Het lijkt wel alsof ik voor eeuwig vastzit in deze contractellende.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zogezegd alles, maar geen resultaat

    We zijn er volop mee bezig, we houden de storingen in de gaten. Dit kan echt niet door de beugel en ik ben er absoluut niet blij mee.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van internet- en televisieabonnement

    Ik belde naar de klantendienst met de vraag om een korting te krijgen vanwege de jaarlijkse prijsverhogingen. Ik ben al lange tijd klant en had gehoopt op een gebaar van jullie kant, zeker omdat andere bedrijven momenteel lagere tarieven hanteren. Helaas kreeg ik een niet zo vriendelijke medewerker aan de lijn die aangaf dat er geen korting mogelijk was vanwege een contract van 3 jaar. Er werd niet gesproken over de duur van het contract of de prijsstijgingen van het afgelopen jaar. Het lijkt erop dat Ziggo weinig flexibel is en weinig doet voor haar trouwe klanten. Dit was erg teleurstellend. Misschien wordt het dan toch tijd om over te stappen naar een andere provider wanneer het contract afloopt...


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wifi storing

    Ik was behoorlijk gefrustreerd omdat er vandaag een wifi-storing was. Na contact op te nemen met de klantenservice, kwamen ze me vertellen dat een monteur pas over 5 dagen kon langskomen. Ik zit nu zonder tv, zonder muziek, niets werkt meer thuis. En dit allemaal voor wat ik elke maand betaal. De medewerkster leek zo star als een T-balk.


Anderen bekeken ook