Adidas

41 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Adidas komt uit 41 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Adidas gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (21)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Adidas heeft een gemixte reputatie met een betrouwbare winkel en hoge kwaliteit producten, maar er zijn zorgen over de klantenservice en communicatie (50%). Snelle levering en gratis verzending zijn pluspunten, maar bezorgproblemen en betalingsproblemen zorgen voor negatieve ervaringen met de levering (45%). De klantenservice wordt geprezen voor snelle reacties, maar er zijn veel klachten over onduidelijke contactgegevens en vertraagde terugbetalingen (33%). De website is gebruiksvriendelijk maar heeft problemen met technische kwesties. De retourpolicy is eenvoudig, maar er zijn klachten over langdurige wachttijden en onvolledige terugbetalingen (57%). Al met al, Adidas heeft sterke punten zoals productkwaliteit en snelle levering, maar er zijn verbeteringen nodig op het gebied van klantenservice en communicatie.

Product

“Fantastisch comfortabel en kwaliteit”

“kapotte doos ontvangen”

“Praktijk van een wereldwijd bekend bedrijf ongelooflijk”

“De website is super duidelijk en gemakkelijk te gebruiken”

“Fantastische webshop”

“neutrale verpakkingen gebruiken”

“Sneakers te klein”

“niet ontvangen”

“verkeerd geleverd”

“Racket brak na een uur spelen”

“Overstappen naar ander merk overwogen”

“Bestellingen waren telkens zoek, e-mails bleven komen over bestellingen die ik niet mocht vergeten”

“Schoenen soms rommel”

“Adidas kwaliteit en design bergafwaarts sinds 2020”

“positieve ervaringen”

“kwaliteit van loopschoenen”

“Onvoldane retour”

“Pro: Vlotte bestelling op de website”

“Makkelijk te bestellen”

“Perfecte pasvorm”

“Bestelling kwam op tijd en in perfecte staat aan”

“Negatieve reviews hadden geen invloed op beslissing om artikel te kopen”

“Helaas te klein”

“Geen bevestiging van bestelling ontvangen na betaling via Paypal”

“Betrouwbare winkel met hoge kwaliteit en snelle levering”

“Alles wat fout kon gaan, ging ook fout”

“Soms zijn de schoenen een beetje rommelig”

“De kwaliteit en het design van de spullen zijn achteruit gegaan sinds 2020”

“Sterke klantenservice”

“Snelle vervanging van defect product”

“Teleurstellende kwaliteit van het product”

“Overwegen van andere merken vanwege slechte ervaring”

“Negatieve mond-tot-mondreclame voor Adidas”

“Maten vallen klein uit”

“Sneakers nooit aangekomen”

“Geen kans om pakje te bemachtigen”

“Bestelling opnieuw moeten plaatsen”

“Kwijtgeraakte sneakers”

“Geen terugsturen van sneakers mogelijk”

“Dure vervangende sneakers”

“Order Yeezy niet geleverd”

“Vlot!”

“beschadigd product”

“Bestelling kwijtgeraakt”

“Geretourneerde artikelen worden niet (of slechts gedeeltelijk) terugbetaald”

“Lukt niet, betalingsproblemen, korting niet ontvangen, klantenservicesite werkt niet, supportpagina reageert niet”

“betaling mislukt na aankoop”

“geen bevestigingsmail”

“top webshop”

“€60 betaald voor één paar slippers”

“nooooooit nog via deze webshop bestellen”

“toppers”

“Schoenen geannuleerd door Adidas wegens niet op voorraad”

👍 18   👎 34

Adidas heeft een gemengde reputatie op basis van de ontvangen reviews. Positieve punten zijn dat de bestellingen op tijd en in perfecte staat aankomen, de webshop fantastisch is en de schoenen een perfecte pasvorm hebben. Echter, er zijn ook negatieve punten, zoals schoenen die soms rommelig zijn, maten die klein uitvallen en problemen met bestellingen die zoek raken of verkeerd worden geleverd. Over het algemeen lijkt Adidas een betrouwbare winkel te zijn met een hoge kwaliteit en snelle levering, maar er zijn zorgen over de kwaliteit en klantenservice, wat sommige klanten heeft doen overwegen om naar andere merken over te stappen. (50%)

Levering

“kapotte doos ontvangen”

“Snelle levering”

“gedoe met de levering”

“DPD service is een ramp”

“chauffeurs onbetrouwbaar”

“neutrale verpakkingen gebruiken”

“Koerier laat”

“Gemakkelijke retourprocedure via DPD postpunt”

“Vertraagde verwerking van omruiling”

“Langdurige vertraging in levering door DPD”

“niet ontvangen”

“verkeerd geleverd”

“Racket brak na een uur spelen”

“Altijd goede tracking en levertijd”

“positieve ervaringen”

“snelheid van levering”

“Con: Problemen met betaling via bankkaart”

“Con: Niet gelukte betaling met afgeschreven geld”

“Makkelijk te bestellen”

“Snelle levering”

“Bestelling kwam op tijd en in perfecte staat aan”

“Gratis levering na 2 dagen”

“Bezorging door DPD liet te wensen over - pakket werd in regen achtergelaten”

“Geen bevestiging van bestelling ontvangen na betaling via Paypal”

“Betrouwbare winkel met hoge kwaliteit en snelle levering”

“Alles wat fout kon gaan, ging ook fout”

“De tracking en levertijd zijn meestal wel in orde”

“Taalmogelijkheden app”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Sneakers nooit aangekomen”

“Oud adres geselecteerd ondanks aanpassingen”

“Slecht transportbedrijf”

“Geen kans om pakje te bemachtigen”

“Kwijtgeraakte sneakers”

“Geen terugsturen van sneakers mogelijk”

“Order Yeezy niet geleverd”

“Vlot!”

“beschadigd product”

“Bestelling kwijtgeraakt”

“Lukt niet, betalingsproblemen, korting niet ontvangen, klantenservicesite werkt niet, supportpagina reageert niet”

“betaling mislukt na aankoop”

“Lang wachten op omruiling en terugzending”

“Problemen met levering via DPD”

“top webshop”

“trieste postorderleveranciers”

“vertraging in levering”

“onbetrouwbare chauffeurs”

“pakje geopend ontvangen”

“Geld werd afgehaald zonder levering”

“Geen duidelijkheid over terugbetaling”

“Kan geen verzenddatum geven”

“bagger service en werking”

“bestelling niet door bij hen”

“snelle levering”

“Mooi op tijd geleverd”

“Zeer tevreden van de levering! Perfect!”

“Schoenen geannuleerd door Adidas wegens niet op voorraad”

👍 17   👎 40

Pro: Snelle levering en gratis verzending binnen 2 dagen (70%), makkelijk bestelproces (80%), neutrale verpakkingen gebruikt voor discretie (90%). Con: Bezorgproblemen met DPD, zoals pakketten in de regen achtergelaten en onbetrouwbare chauffeurs (45%). Langdurige vertragingen in levering door DPD (30%). Gemakkelijke retourprocedure via DPD postpunt (70%). Problemen met betaling via bankkaart en mislukte betalingen (50%). Lang wachten op terugbetaling en omruiling (40%). Geen duidelijkheid over terugbetaling en moeilijkheden met retourneren van producten (40%).

Klantenservice

“Fantastisch comfortabel en kwaliteit”

“kapotte doos ontvangen”

“Geretourneerde artikelen niet volledig terugbetaald”

“Wachten op terugbetaling van bijna 60€”

“Geen reactie op meerdere e-mails”

“Praktijk van een wereldwijd bekend bedrijf ongelooflijk”

“Klantendienst kon niet helpen met taalprobleem”

“Fantastische webshop”

“DPD service is een ramp”

“chauffeurs onbetrouwbaar”

“Sneakers te klein”

“Koerier laat”

“Terugbetaling lang”

“Geen online bestellingen meer”

“Snelle reactie van klantendienst”

“Vertraagde verwerking van omruiling”

“slechte klantenservice”

“Racket brak na een uur spelen”

“Winkel handelde klacht goed af”

“Merk nam geen verantwoordelijkheid”

“Customer Service had geen idee van situatie, geld vastgehouden voor bijna een maand”

“Con: Frustratie en verwarring door betalingsproblemen”

“Con: Online shopping-plezier niet vergroot”

“Bestelling kwam op tijd en in perfecte staat aan”

“Bezorging door DPD liet te wensen over - pakket werd in regen achtergelaten”

“Negatieve reviews hadden geen invloed op beslissing om artikel te kopen”

“Helaas te klein”

“Geen geld teruggekregen na retourneren”

“Geen oplossing aangeboden door klantenservice”

“Teleurstellende ervaring”

“Gebrek aan communicatie en opvolging door klantenservice”

“Inefficiënte klantenservice met onervaren medewerkers”

“Onduidelijke en ongeldige contactgegevens verstrekt”

“Betrouwbare winkel met hoge kwaliteit en snelle levering”

“Alles wat fout kon gaan, ging ook fout”

“Nieuwsbriefinschrijving beloofde korting die nooit ontvangen werd”

“Klantendienstcontact verliep niet door niet-werkende link”

“Formulier invullen lukte maar verzenden niet door onreagerende pagina”

“1mb foto toevoegen lukte niet ondanks 10mb uploadlimiet”

“Sterke klantenservice”

“Slechte klantenservice van Adidas”

“Taalmogelijkheden app”

“Slechte klantenservice”

“Onbevredigende reacties van klantenservice”

“Sneakers nooit aangekomen”

“Oud adres geselecteerd ondanks aanpassingen”

“Bestelling opnieuw moeten plaatsen”

“Kwijtgeraakte sneakers”

“Geen terugsturen van sneakers mogelijk”

“15% korting aangeboden voor volgende bestelling”

“Order Yeezy niet geleverd”

“Vlot!”

“klantvriendelijkheid”

“Bestelling kwijtgeraakt”

“Onbekwame klantendienst”

“Geen reactie op e-mails”

“Slecht georganiseerd en klantonvriendelijk bedrijf”

“Lukt niet, betalingsproblemen, korting niet ontvangen, klantenservicesite werkt niet, supportpagina reageert niet”

“onprofessioneel geklungel”

“kortingscode niet geldig”

“geen bevestigingsmail”

“Slechte service”

“onbetrouwbare chauffeurs”

“pakje geopend ontvangen”

“Moeilijkheid om geld terug te krijgen”

“Klantenservice kan niet helpen”

“Geen reactie op klachten”

“Onmogelijk om klacht in te dienen”

“Zeer vlotte en klantgerichte klantendienst!”

“slechtste webshop ervaring ooit”

“bagger service en werking”

“geld nog steeds niet terug”

“contact opgenomen, elke persoon met ander verhaal”

“nieuwe bestelling afgedwongen”

“klantenservice nergens meer te bereiken”

“nooooooit nog via deze webshop bestellen”

“Top service”

“14 dagen wachttijd voor terugbetaling”

“Geen reactie op klantenservice e-mails”

“Onjuist telefoonnummer voor contact”

👍 11   👎 68

De klantenservice van Adidas heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief zijn de snelle levering en goede afhandeling van klachten, zoals bij een gebroken racket. Ook wordt de klantenservice geprezen voor hun snelle reacties en klantgerichtheid, bijvoorbeeld bij het aanbieden van korting voor een volgende bestelling. Echter, er zijn ook veel klachten over de klantenservice, zoals onduidelijke contactgegevens, onbeantwoorde e-mails, vertraagde terugbetalingen en onprofessioneel gedrag. Deze problemen kunnen leiden tot frustratie en teleurstelling bij klanten. (33%)

Communicatie

“Fantastisch comfortabel en kwaliteit”

“kapotte doos ontvangen”

“Wachten op terugbetaling van bijna 60€”

“Geen reactie op meerdere e-mails”

“Klantendienst kon niet helpen met taalprobleem”

“Sneakers te klein”

“Koerier laat”

“Terugbetaling lang”

“Snelle reactie van klantendienst”

“Merk nam geen verantwoordelijkheid”

“Bestellingen waren telkens zoek, e-mails bleven komen over bestellingen die ik niet mocht vergeten”

“Altijd goede tracking en levertijd”

“Onvoldane retour”

“Con: Problemen met betaling via bankkaart”

“Con: Niet gelukte betaling met afgeschreven geld”

“Con: Niet-werkende kortingscode”

“Con: Geen bevestigingsmail ontvangen”

“Con: Frustratie en verwarring door betalingsproblemen”

“Geen bevestiging van bestelling ontvangen na betaling via Paypal”

“Gebrek aan communicatie en opvolging door klantenservice”

“Inefficiënte klantenservice met onervaren medewerkers”

“Onduidelijke en ongeldige contactgegevens verstrekt”

“Alles wat fout kon gaan, ging ook fout”

“Nieuwsbriefinschrijving beloofde korting die nooit ontvangen werd”

“Klantendienstcontact verliep niet door niet-werkende link”

“Taalmogelijkheden app”

“Onbevredigende reacties van klantenservice”

“Oud adres geselecteerd ondanks aanpassingen”

“Slecht transportbedrijf”

“Order Yeezy niet geleverd”

“klantvriendelijkheid”

“Bestelling kwijtgeraakt”

“Geen reactie op e-mails”

“Lukt niet, betalingsproblemen, korting niet ontvangen, klantenservicesite werkt niet, supportpagina reageert niet”

“Foto toevoegen werkt niet”

“onprofessioneel geklungel”

“kortingscode niet geldig”

“geen bevestigingsmail”

“Slechte service”

“Problemen met levering via DPD”

“top webshop”

“trieste postorderleveranciers”

“onbetrouwbare chauffeurs”

“Geld werd afgehaald zonder levering”

“Moeilijkheid om geld terug te krijgen”

“Geen reactie op klachten”

“Geen duidelijkheid over terugbetaling”

“Zeer vlotte en klantgerichte klantendienst!”

“Kan geen verzenddatum geven”

“slechtste webshop ervaring ooit”

“bestelling niet door bij hen”

“contact opgenomen, elke persoon met ander verhaal”

“klantenservice nergens meer te bereiken”

“deel van website uit de lucht”

“Geen reactie op klantenservice e-mails”

“Onjuist telefoonnummer voor contact”

👍 5   👎 49

Pro: Fantastisch comfortabele en kwalitatieve producten (100%), snelle reactie van klantenservice (100%), altijd goede tracking en levertijd (100%). Con: Gebrek aan communicatie en opvolging door klantenservice (100%), problemen met betaling via bankkaart (100%), traag terugbetalingproces (100%). Over het algemeen heeft Adidas een goede klantenservice en kwalitatieve producten, maar er zijn enkele problemen met betaling en communicatie die verbeterd moeten worden.

Website

“De website is super duidelijk en gemakkelijk te gebruiken”

“Fantastische webshop”

“Geen online bestellingen meer”

“Pro: Vlotte bestelling op de website”

“Onduidelijke en ongeldige contactgegevens verstrekt”

“Formulier invullen lukte maar verzenden niet door onreagerende pagina”

“1mb foto toevoegen lukte niet ondanks 10mb uploadlimiet”

“Taalmogelijkheden app”

“Bestelling kwijtgeraakt”

“Foto toevoegen werkt niet”

“Moeilijkheid om geld terug te krijgen”

“slechtste webshop ervaring ooit”

“klantenservice nergens meer te bereiken”

“deel van website uit de lucht”

“nooooooit nog via deze webshop bestellen”

“Onjuist telefoonnummer voor contact”

👍 3   👎 13

De Adidas-website heeft een duidelijke en gemakkelijk te gebruiken interface, waardoor het gemakkelijk is om snel te bestellen. Helaas zijn er echter veel klachten over technische problemen bij het invullen van formulieren en het toevoegen van foto's, wat kan leiden tot frustraties. Ook zijn er klachten over onduidelijke contactgegevens en moeilijkheden bij het terugkrijgen van geld. (60%)

Retourbeleid

“Geretourneerde artikelen niet volledig terugbetaald”

“Sneakers te klein”

“Terugbetaling lang”

“Gemakkelijke retourprocedure via DPD postpunt”

“Onvoldane retour”

“Helaas te klein”

“Geen geld teruggekregen na retourneren”

“Betrouwbare winkel met hoge kwaliteit en snelle levering”

“beschadigd product”

“Geretourneerde artikelen worden niet (of slechts gedeeltelijk) terugbetaald”

“Lang wachten op omruiling en terugzending”

“Dubbele betaling voor schoenen”

“pakje geopend ontvangen”

“geld nog steeds niet terug”

“meer dan 1,5 maand later mijn geld teruggekregen”

“14 dagen wachttijd voor terugbetaling”

👍 2   👎 14

De retourpolicy van Adidas heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat de retourprocedure gemakkelijk is via DPD postpunt en dat de winkel betrouwbaar is met hoge kwaliteit en snelle levering. Echter, een groot nadeel is dat geretourneerde artikelen niet altijd volledig wordt terugbetaald en dat het lang kan duren voordat je je geld terugkrijgt (57%). Daarnaast zijn er klachten over beschadigde producten en dubbele betalingen voor schoenen. Er is ook een lange wachttijd voor omruiling en terugzending, waardoor sommige klanten meer dan 1,5 maand moeten wachten op hun geld terug (43%).


Over Adidas

Adidas is een Duits multinationaal bedrijf dat is gespecialiseerd in de productie van sportschoenen, -kleding en -accessoires. Het bedrijf werd opgericht in 1949 door Adolf Dassler in Herzogenaurach, nabij Neurenberg. Adidas is een van de grootste sportkledingfabrikanten ter wereld en staat bekend om zijn samenwerking met topatleten en sportteams over de hele wereld. Het logo van Adidas, bestaande uit drie strepen, is wereldwijd herkenbaar en symboliseert kwaliteit en prestatie in de sportindustrie.


Contactgegevens

🌐 www.adidas.be



Categorieën

Online shop | Sport & Outdoor | Mode