Air Malta

18 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Air Malta komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Air Malta gevonden hebben:

Trustpilot

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De afhandeling van Air Malta krijgt gemengde beoordelingen. Positieve punten zijn het vlotte inchecken (80%), voldoende eten en drinken tijdens de vlucht (60%). Aan de andere kant zijn er klachten over vertragingen (60%), gebrek aan informatie (40%), en problemen met terugbetalingen (50%). De beperkte beenruimte en slechte service aan boord worden ook negatief genoemd. Over het algemeen lijkt de service van Air Malta wisselend te zijn en is het niet voor iedereen aan te raden.

“Inchecken verliep vlot”

“Rampzalige ervaring”

“Wachten door anderen die te laat waren”

“Moeten wachten op passagiers terwijl het een normale vlucht was”

“Papierwerk terwijl er niks gebeurde”

“Geen geld terug na annulering vanwege Covid-19”

“Aankoop terugbetaling”

“Vertraging heen en terug”

“Slecht slecht en nog eens slecht.”

“Je kunt niet online inchecken. Geen eten en drinken. Geen beenruimte. De wc was een konijnenhok. Zo weinig ruimte dat ik bijna de deur open moest houden. Ik zat dubbelgevouwen in mijn stoel. Ik ben vrij lang maar zo weinig beenruimte kan ik me niet herinneren. Kies voor een andere maatschappij.”

👍 3   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

aaron - 4 maanden geleden

  • Tickets geboekt via Skyscanner
  • Inchecken verliep vlot
  • Geen entertainment of USB-poorten
  • Snacks en drankjes te koop tijdens de vlucht
  • Extra betalen voor ingecheckte bagage
  • Upgrade naar Business Class op terugweg
  • Vriendelijk personeel op de grond en in de lucht
  • Prijs was zeer redelijk

Martin - 5 maanden geleden

  • Rampzalige ervaring
  • Geen drinken, geen eten, geen info
  • Wachten door anderen die te laat waren
  • Echt belachelijk
  • Moeten wachten op passagiers terwijl het een normale vlucht was
  • Papierwerk terwijl er niks gebeurde
  • Air Malta moet zorgen voor verbeterde service

Yilmaz - 5 maanden geleden

  • Geen geld terug na annulering vanwege Covid-19
  • Veel moeite om contact op te nemen met het bedrijf
  • Voortdurende excuses en beloftes zonder resultaat

Rania - 7 maanden geleden

  • Aankoop terugbetaling

jeanne - 7 maanden geleden

  • Vertraging heen en terug
  • Krappe zitplaatsen
  • Teleurstelling

FK Wolthuis - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slecht slecht en nog eens slecht.
  • Je kunt niet online inchecken. Geen eten en drinken. Geen beenruimte. De wc was een konijnenhok. Zo weinig ruimte dat ik bijna de deur open moest houden. Ik zat dubbelgevouwen in mijn stoel. Ik ben vrij lang maar zo weinig beenruimte kan ik me niet herinneren. Kies voor een andere maatschappij.

Anita - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice en communicatie
  • Geen terugbetaling ontvangen na verschillende contactpogingen
  • Lange wachttijd voor terugbetaling
  • Vertraging en onduidelijkheid rond terugbetaling
  • Mogelijk gebrek aan professionaliteit binnen de organisatie
  • Ervaring wordt als schandalig behandeld
  • Langdurige en moeizame terugbetaling ervaring
  • Kritiek op nieuwe vliegtuigmaatschappij en vertragingstactieken
  • Positieve verhalen over succesvolle terugbetalingen na aanzienlijke inspanning
  • Vermelding van potentiële eenvoud in terugbetalingsproces

Maurice van der Weiden - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vertraging, krappe zit
  • Teleurstellend niveau

Alexander den Engelsman - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vlotte inchecken. Genoeg eten en drinken tijdens vlucht.
  • Gratis upgrade naar Business Class. Mooie Business Class Lounge.

Flip - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen drinken, geen eten, geen informatie
  • Wachten 3 uur aan de gate
  • Gebeurd grwoonniets
  • Wij waren gewoon op tijd!
  • Nu worden wij de dupe van andere laatkomers
  • Laat ze op tijd komen
  • Air Malta vlieg gewoon eens

Marie Therese De Graef - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • geen terugbetaling van geannuleerde vlucht