AirHelp

131 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9 voor AirHelp komt uit 131 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor AirHelp gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van AirHelp wordt over het algemeen als efficiënt en behulpzaam beschouwd, aangezien het klanten heeft geholpen om geld terug te krijgen na vertraagde of geannuleerde vluchten. De duidelijke richtlijnen voor het uploaden van documenten en snelle reacties worden gewaardeerd. Echter, sommige klanten hebben geklaagd over hoge servicekosten (35%) die niet altijd duidelijk worden gecommuniceerd en over onduidelijkheid met betrekking tot kosten en uitbetalingen. De uiteindelijke uitbetalingen kunnen ook lager uitvallen dan verwacht door verlagingen door luchtvaartmaatschappijen.

“Prettige ondersteuning”

“Duidelijk aangegeven welke documenten je moet uploaden. Snelle reactie na indienen, ontvangen verklaring MAAR hoge servicekosten: 35% is niet weinig. Wordt te weinig benadrukt. En het bedrag van 600 per persoon werd door de luchtvaartmaatschappij verlaagd naar 300 euro. Geen reden en wel de melding dat AirHelp het verder niet ging onderzoeken. Jammer”

“Onduidelijk over kosten”

“Snel gehandeld”

“Geld terug gekregen”

“Geld terugkrijgen was een verrassing”

“Nooit verwacht dat ik nog enige tegemoetkoming zou krijgen.”

“Dankzij de hulp van airhelp toch nog iets terug gekregen.”

“Handig voor annuleringen en vertragingen”

“Mijn geld terug gekregen”

👍 23   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Marjan Timmers - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prettige ondersteuning

Sabrina Temmerman - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Eenvoudig maar hoge servicekosten en slecht bereikbaar
  • Duidelijk aangegeven welke documenten je moet uploaden. Snelle reactie na indienen, ontvangen verklaring MAAR hoge servicekosten: 35% is niet weinig. Wordt te weinig benadrukt. En het bedrag van 600 per persoon werd door de luchtvaartmaatschappij verlaagd naar 300 euro. Geen reden en wel de melding dat AirHelp het verder niet ging onderzoeken. Jammer

Jo De Peuter - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Jullie zijn in actie gekomen
  • Geen rekening gehouden met extra kosten
  • Onduidelijk over kosten

Kelly van Veldhuijsen - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snel gehandeld

Kim Kiebert - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geld terug gekregen

H. El M. - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geld terugkrijgen was een verrassing

Anita Roest - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Nooit verwacht dat ik nog enige tegemoetkoming zou krijgen.
  • Dankzij de hulp van airhelp toch nog iets terug gekregen.

Thijs De Blaauw - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Handig voor annuleringen en vertragingen

edina jaganjac - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Eerlijk geholpen
  • Regelmatig emails gekregen over mijn status
  • Op een eerlijke manier gehandeld
  • Mijn geld terug gekregen

Kenny - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Doet wat beloofd

klant - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede hulp, snel geld terug

Johan De Groote - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle vergoeding
  • Goede communicatie
  • Efficiënt retourbeleid

Nadia - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Netjes mijn geld ontvangen na geannuleerde vlucht

Diego Oliveira - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede ervaring

Danny M - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Alles wordt voor je gedaan
  • Slechts een kopietje van jouw reisgegevens doorgeven
  • Alles wordt voor jou geregeld
  • 2/3 van onze vlucht teruggekregen na 2 jaren

Maurice - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen vergoeding verwacht, wel gekregen

Hanna - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Communicatie was zeer slecht en frustrerend
  • Langdurig proces en onduidelijke communicatie over claim
  • Uiteindelijk ons geld ontvangen
  • Uiteindelijk onze claim geaccepteerd gekregen na langdurig proces

Cherina Degenkamp - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prima

Inge Nijs - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gebrek aan communicatie
  • Onduidelijk retourbeleid
  • Informatie verstrekken
  • Klantenrechten

christelle warlop - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goeie teruggave van onze vlucht

Eduardus Theodorus Maria Madde - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geloof dat vergoeding niet zou komen
  • Duidelijkheid over verdiensten percentage
  • Vergoeding ontvangen na anderhalf jaar
  • Geen betaling bij uitblijven vergoeding

Janette Hietbrink - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Hoge servicekosten en extra betalingen
  • Misleidende abonnementsconstructie
  • Advies om zelf claim in te dienen bij luchtvaartmaatschappij

Roos Sophie Grundeken - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice hielp geld terugkrijgen na geannuleerde vlucht.

Z. Lefebvre - 8 maanden geleden

  • Efficiënte en transparante service
  • Snelle afhandeling van de claim
  • Makkelijk terugbetaling ontvangen

N. Bourgeois - 9 maanden geleden

  • Terugbetaling van vliegtuigvertraging

adam - 9 maanden geleden

  • Gemakkelijk indienen van compensatieclaim
  • Professionele afhandeling door AirHelp
  • Snel contact met vliegtuigmaatschappij door AirHelp
  • Mooi bedrag aan compensatie ontvangen dankzij AirHelp
  • Zonder AirHelp had ik waarschijnlijk niet geweten waar te beginnen