Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van AirHelp wordt over het algemeen als efficiënt en behulpzaam beschouwd, aangezien het klanten heeft geholpen om geld terug te krijgen na vertraagde of geannuleerde vluchten. De duidelijke richtlijnen voor het uploaden van documenten en snelle reacties worden gewaardeerd. Echter, sommige klanten hebben geklaagd over hoge servicekosten (35%) die niet altijd duidelijk worden gecommuniceerd en over onduidelijkheid met betrekking tot kosten en uitbetalingen. De uiteindelijke uitbetalingen kunnen ook lager uitvallen dan verwacht door verlagingen door luchtvaartmaatschappijen.