AirHelp

131 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9 voor AirHelp komt uit 131 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor AirHelp gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van AirHelp heeft als voordeel dat het gemakkelijk is om documenten te uploaden en dat de procedure voor vergoeding duidelijk en makkelijk is. De instructies zijn duidelijk en het proces verloopt over het algemeen snel. Helaas kunnen er bugs zijn waardoor het indienen van een aanvraag moeilijk kan zijn. De hoge servicekosten van 35% worden echter als een groot nadeel gezien en kunnen onvoldoende worden gecommuniceerd. Ook kan er sprake zijn van onvoldoende bewijs met betrekking tot juridische claims. Al met al, ondanks enkele nadelen, wordt AirHelp over het algemeen als prima beoordeeld.

“Eenvoudig maar hoge servicekosten en slecht bereikbaar”

“Duidelijk aangegeven welke documenten je moet uploaden. Snelle reactie na indienen, ontvangen verklaring MAAR hoge servicekosten: 35% is niet weinig. Wordt te weinig benadrukt. En het bedrag van 600 per persoon werd door de luchtvaartmaatschappij verlaagd naar 300 euro. Geen reden en wel de melding dat AirHelp het verder niet ging onderzoeken. Jammer”

“Top gedaan! Echt heel top gedaan, bedankt!”

“Duidelijke instructies”

“Prima en makkelijk”

“Makkelijk proces”

“Prettig om mee te werken”

“Gemakkelijke procedure voor vergoeding”

“duidelijk om alles in te vullen”

“Snel en gemakkelijk”

👍 11   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Sabrina Temmerman - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Eenvoudig maar hoge servicekosten en slecht bereikbaar
  • Duidelijk aangegeven welke documenten je moet uploaden. Snelle reactie na indienen, ontvangen verklaring MAAR hoge servicekosten: 35% is niet weinig. Wordt te weinig benadrukt. En het bedrag van 600 per persoon werd door de luchtvaartmaatschappij verlaagd naar 300 euro. Geen reden en wel de melding dat AirHelp het verder niet ging onderzoeken. Jammer

Sb - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Top gedaan! Echt heel top gedaan, bedankt!

Cora Reuvers - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede uitleg
  • Snelle afhandeling
  • Duidelijke instructies
  • Duur afhandelen

Rudy Roubos - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prima en makkelijk

Harry Moorman - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Makkelijk proces

Marcel Neggers - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lang geduurd maar vergoeding ontvangen
  • Prettig om mee te werken

Johanna Klaver - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gemakkelijke procedure voor vergoeding
  • Onverwachte grote beloning

Danny Velle - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • duidelijk om alles in te vullen

Els - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snel en gemakkelijk

Isabelle D'hondt - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vlot behandeld, heel snel
  • Handige chatfunctie
  • Aanvraag indienen was moeilijk door bugs
  • Vastzitten online bij terugbetaling

Cherina Degenkamp - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prima

Janneke - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Efficiënte afhandeling van claims
  • Onvoldoende bewijs van legal claim

J. De Coster - 6 maanden geleden

  • Makkelijk uploaden van documenten
  • Regelmatige updates over voortgang aanvraag
  • Mooie compensatie ontvangen
  • Vergoeding AirHelp wat aan de hoge kant