Betaald : 1 stenen decoratieve bloempot met frisse lentebloemen t.w.v. 40 € (zie 1e foto) met speciaal verpakkingspapier en een wenskaart + fles wijn t.w.v. 9,95 € om af te leveren voor Pasen in deze coronatijden.
Gekregen : een miserabele, aftandse en beschadigde plastic pot vol met vlekken met 1 miserabel bloemetje en de rest wat groenafval, 3 piepschuimeitjes en een klein houten konijntje verpakt in gewone folie ZONDER speciale verpakking, ZONDER wenskaart en ZONDER wijn. De bloemist in de buurt, die de opdracht heeft gekregen, bleek uiteindelijk 25 km van het leveradres te wonen (of was dit de goedkoopste ???).
De afleveraar heeft achteraf gezien dat de fles wijn er niet bij zat en heeft die 5 uur later komen brengen. Voor de betaalde prijs kunnen er minstens 2 identieke flessen worden gekocht.
Ik heb mijn klachten en eis om gedeeltelijke terugbetaling vorige week via mail aan info@euroflorist.be overgemaakt en een antwoord gevraagd binnen de 3 werkdagen, zonder enig antwoord en we zijn nu meer dan een week verder. Ze weten hun ook goed te verstoppen want een telefoonnummer vindt je niet.
Misschien betalen zij de bloemist een aalmoes voor het geleverde werk en steken ze de rest gewoon in hun zakken.
Het is niet voor niks dat het gros van de commentaren negatief zijn. Zelfs 1 ster is nog te veel voor zulke organisatie.
ABSOLUUT TE MIJDEN !!!!!!
Ik bestelde op zondag bloemen die maandag moesten geleverd worden bij een vriendin. Ik had alles betaald en kreeg een orderbevestiging. Maandag kreeg ik via spam een bericht dat ze de bloemen niet konden leveren die dag. Kunnen ze niet ineens zeggen dat ze de bloemen niet kunnen leveren.