Euroflorist Reviews

: 34
56% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

N
Nadine
Ik wil heel even euroflorist bedanken want ik had een boeket(je) besteld voor mijn oma die in het zuikenhuis lag. Toen werd ik gebeld dat ze mijn preciese bloem die ik besteld had niet meer hadden ...Lees verder
D
Dupont
Ik ben erg blij om te zeggen dat mijn aankoop van een prachtige bloemenruiker perfect is verlopen. De bloemen werden op tijd afgeleverd op de juiste plaats en bij de juiste persoon. Ik had per onge...Lees verder
M
margaux
Okay, dus ik wou een vriend verrassen met een prachtig boeket bloemen, maar blijkbaar doen ze geen zijden bloemen. Dus, ik heb gekozen voor een vers arrangement en online besteld. De familie van de...Lees verder
J
J. Charlier
Ik had het boeket besteld rond de middag en het was al geleverd rond 16 uur, wat ik echt super snel vond! Het boeket was mooi en voldeed aan mijn verwachtingen, hoewel ik niet zeker wist of ik het ...Lees verder
N
N. Desmedt
Ik heb al eerder besteld bij deze bloemist en altijd hele mooie verse bloemen gekregen. Maar deze keer was het boeket dat ik besteld had voor de verjaardag van mijn zus echt teleurstellend. Het was...Lees verder

Alle reviews (34)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Supergroot boeket

    Ik wil heel even euroflorist bedanken want ik had een boeket(je) besteld voor mijn oma die in het zuikenhuis lag. Toen werd ik gebeld dat ze mijn preciese bloem die ik besteld had niet meer hadden en of dat erg was. Ik wilde graag blauwe (achtige) bloemen want daar houdt ze van. Dus zolang het maar blauwig was, was het ok. Toen ik zelf een paar dagen later naar het ziekenhuis ging om mijn oma te bezoeken bleek het boeket 2x zo groot te zijn als dat ik besteld had. Ze gaven aan dat ze dit gedaan hadden omdat ik niet de bloemen had gekregen die ik besteld had in eerste instantie. Nou prima, mijn oma was heel erg blij!!

    Ik bestelde op zondag bloemen die maandag moesten geleverd worden bij een vriendin. Ik had alles betaald en kreeg een orderbevestiging. Maandag kreeg ik via spam een bericht dat ze de bloemen niet konden leveren die dag. Kunnen ze niet ineens zeggen dat ze de bloemen niet kunnen leveren.

    Ik ben niet tevreden over de betaling omdat ik daar geen bevestiging van kreeg of er overheen gekeken heb. Zodoende heb ik bij een andere bloemist, die een pak goedkoper is, een nieuwe bestelling gedaan bestemd voor levering aan dezelfde persoon. Die gaat m.a.w. twee bloemenpakketten aan haar deur geleverd krijgen wat uiteraard niet mijn bedoeling is.
    Er is blijkbaar geen mogelijkheid om de bestelling ongedaan te maken en de factuur te annuleren. Euroflorist rekent bijna 10,00 € extra aan voor levering aan huis. Intussen vond ik andere online floristen die niets extra aanrekenen hiervoor.

    Hier geloof ik geen bal van: communiceren is zeker niet hun sterkste kant en zomaar een commerciële tegemoetkoming doen, daar hebben ze bij euroflorist nog nooit van gehoord

    Na een klacht werd er snel een commerciële geste gedaan en werd een nieuw en mooi boeket Er geleverd samen met een woordje met excuses.
    Fleuristen: wees op uw hoede! We leven in 2021, mensen sturen foto's van het boeket door!

    Ik had rouwboeket besteld het leek er niet op wat ik had besteld heel weinig bloemen ik heb heel de week gebeld slechte service het boeket was ook 62 euro nou ik koop er nooit niks meer wat slecht daar


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van prachtige bloemenruiker

    Ik ben erg blij om te zeggen dat mijn aankoop van een prachtige bloemenruiker perfect is verlopen. De bloemen werden op tijd afgeleverd op de juiste plaats en bij de juiste persoon. Ik had per ongeluk een fout gemaakt in de postcode, maar na slechts één kort belletje naar de klantendienst was dit probleem meteen opgelost. De klantenservice was geweldig en behulpzaam, en ik ben echt tevreden over de professionele aanpak. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteitsbloemen en efficiënte service.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Fresh bouquet purchase

    Okay, dus ik wou een vriend verrassen met een prachtig boeket bloemen, maar blijkbaar doen ze geen zijden bloemen. Dus, ik heb gekozen voor een vers arrangement en online besteld. De familie van de ontvanger stuurde me een foto van het boeket dat werd geleverd en het was absoluut prachtig. Serieus, het leek wel zijden bloemen in een mooie opstelling. Enorm bedankt aan het team, jullie hebben er een nieuwe klant bij. Mijn volgende bestelling komt er binnenkort aan, dat is zeker.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeket besteld, grootste model

    Ik had het boeket besteld rond de middag en het was al geleverd rond 16 uur, wat ik echt super snel vond! Het boeket was mooi en voldeed aan mijn verwachtingen, hoewel ik niet zeker wist of ik het grootste formaat had gekozen omdat er geen vergelijking was met andere groottes. Misschien kunnen ze dat nog toevoegen voor meer duidelijkheid. Over het algemeen was ik tevreden en denk ik eraan om in de toekomst opnieuw bij hen te bestellen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeket voor verjaardag zus

    Ik heb al eerder besteld bij deze bloemist en altijd hele mooie verse bloemen gekregen. Maar deze keer was het boeket dat ik besteld had voor de verjaardag van mijn zus echt teleurstellend. Het was niet van dezelfde kwaliteit of grootte als wat ik op de website had gezien. Normaal bestelde ik een groot boeket, maar dat was nu niet het geval. Bovendien werd het boeket verstuurd in een doos als pakket, wat niet was zoals ik vroeger had meegemaakt. Ondanks deze teleurstelling, zou ik Euroflorist nog steeds aanraden vanwege mijn positieve ervaringen in het verleden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeket besteld voor levering aan huis

    De bestelling verliep vlotjes en het pakket werd netjes op tijd aan huis geleverd. Spijtig genoeg was het boeket dat ik ontving totaal verschillend van wat ik eigenlijk had besteld. De bloemen waren wel vers en de persoon die het kreeg was er blij mee, maar ik was teleurgesteld dat het niet hetzelfde was als wat ik had uitgekozen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Roze bloemenboeket van € 50

    Bij de levering werd een bijna verwelkt en zielig boeket afgegeven.
    Ik heb klacht ingediend en kreeg heel snel een antwoord met als commerciële geste de levering van een nieuw en mooi boeket samen met een woordje met excuses. Dit heeft alles goedgemaakt!
    We zijn zeer tevreden over de vlotte en vriendelijke communicatie bij Euroflorist en uiterst tevreden over hun begrip en de daarop volgende commerciële geste!

    Na 3 dagen waren de beste bloemen na 3 dagen verwelkt. Kostprijs 99 euro!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    mooi boeket bloemen

    Het was echt gemakkelijk om bloemen te bestellen bij Euroflorist. Ik was blij met de versheid en schoonheid van de bloemen die ik kreeg, en de prijs vond ik ook oké. Het enige minpuntje was dat ik geen bevestiging van de levering kreeg, dat zorgde wel voor wat ongerustheid bij mij. Over het algemeen was het een positieve ervaring, maar dat ene detail houdt me tegen om 5 sterren te geven.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Passend en gemakkelijk

    Een goede vriendin van mij ging door een moeilijke periode, ik zal hier niet in details treden, maar een bloemetje was het minste wat ik kon doen. Langsgaan was niet wenselijk in de situatie en zo kwam ik uit bij Euroflorist. Online bestel je een boeket naar keuze en dat wordt dan bezorgd. Erg gemakkelijk en zo kon ik toch iets laten weten met meer dan een kaartje.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mooie boeketkeuze, correcte levering.

    Ik was echt blij met de prachtige boeketten waaruit ik kon kiezen. De levering is vlot verlopen en het product was precies wat ik verwachtte. Maar ik vond het een beetje jammer dat ik geen e-mail kreeg met informatie over de levering, zoals beloofd. Ondanks dat, zou ik deze dienst zeker aanbevelen en denk ik eraan om in de toekomst opnieuw van hun service gebruik te maken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn bestelling van een boeket bloemen

    Het bestellen van bloemen was makkelijk en vlug, maar helaas was de levering niet helemaal in orde en kreeg ik geen reactie toen ik contact opnam met de klantenservice via telefoon, e-mail of chat. En dan was de chocolade in mijn bestelling nog over de datum bij de eerste levering. Mijn man probeerde opnieuw een bestelling te plaatsen voor mijn verjaardag, maar ook deze keer ontbrak er iets aan de bestelling. Dus wees op je hoede voor de service en kwaliteit van dit bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn bloemenbestelling

    Ik was zo blij met mijn bloemen! Toen ik niet thuis was, heeft de bezorger echt zijn best gedaan om ze toch te bezorgen. Geweldig, bedankt! Echt top service en ik waardeer het enorm. In een tijd waar bezorgdiensten niet altijd hun best doen, is dit een goed voorbeeld van hoe het wel moet.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeket bloemen, vers en juist geleverd

    Ik had een bussel bloemen besteld maar kreeg eerst een andere bussel. Na een telefoontje kreeg ik meteen de juiste bussel geleverd, met super verse bloemen en helemaal gratis! Dank je wel Euroflorist! Echt top service, ik ga zeker opnieuw bestellen bij hen!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bloemen

    Bloemen besteld voor een vriendin, deze zou met een eigen koerier gebracht worden op de afgesproken datum. Een dag voor levering krijg ik een mail van dpd dat het pakket ontvangen is en binnen 1 a 2 dagen geleverd wordt. Dus geen eigen koerier, ook geen garantie dat het op de afgesproken datum aankomt plus geen verse bloemen en blijkbaar zitten de bloemen ook nog eens in een doos, ik was in de veronderstelling dat het vers met koerier gebracht zou worden, niets van dit alles, mijn vriendin heeft het ontvangen en een foto gemaakt, het was een bos bloemen van 25 euro, toen ik de foto zag schrok ik enorm, een paar takjes, nog geen 5 euro waard, ik schaamde mij tegenover mijn vriendin omdat het leek alsof ik het goedkoopste bosje bloemen had besteld. Gebeld naar het bedrijf maar na 20 minuten maar opgehangen want ik bleef in de wacht met vreselijke muziek...mail gestuurd maar geen reactie.nooit meer zal ik daar bloemen bestellen. Zeer teleurgesteld.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeket

    Slechte bloemen, slechte service en verkeerd bezorgd. Geen geld terug.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Besteld maar niks bezorgd

    Dinsdag 30 mei voor 9 uur bloemen besteld om dezelfde te laten bezorgen. Krijg in na 15.00 een email dat ze het spijt maar de bezorging niet ging lukken. Kreeg de optie geld terug of een upgrade van het boeket. Heb gereageerd via de email dat ik het toch graag bezorgd wil hebben zo snel mogelijk, als het kan woensdag voor 12.00. Woensdagmiddag krijg ik een email dat het niet ging lukken omdat ik had moeten bellen.stond niks in de email van europrutsers hoe het contact moest verlopen, email lijkt me tocht duidelijk die ik een dinsdagmiddag verstuurt hebt. Donderdag geen respons van euro..., zelf maar is gebeld met de klantenservice of hoe het ook mag heten daar! Konden me niet direct vertellen of het bezorgd zou zijn, gingen even bellen met de bloemist. De smoes van deze was dat de kleur van het boeket er niet was. Hoop excuses gehoord maar ik ben klaar met dit bedrijf! Voor mezelf vind ik het niet erg maar wel voor de ontvangers van het boeket die je in het zonnetje wilt zetten. Europrutsers bedankt voor de service! Van versboeket-euroflorist- naar droogboeket


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bloemen

    - Te late levering
    - Slechte kwaliteit eindproduct
    - Geen medewerking klachtendienst in de naservice, vraag naar terugbetaling wordt genegeerd hoewel de ingebrekestelling zelfs zwart op wit wordt erkend!
    ...> test-aankoop zal op de hoogte worden gebracht van deze malafide praktijken mbt vermijden verdere oplichting van andere/nieuwe consumenten


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bloemen

    Euroflorist is zijn geld niet waard. Blijf ervan weg. Zeer slechte ervaring. Ondermaatse service
    Mijn zoon bestelde een boeket van 50,00 € voor mij, voor een zeer speciale en emotionele gelegenheid. De ruiker die Euroflorist toont op de website is prachtig, het type Groot Hart met vele bloemen , een 5-tal rozen, evenveel anjers en fresia's. Mijn zoon bestelde de Maxi versie, wat dus echt uitbundig had moeten zijn.
    Ik ontving een klein minitieus boeketje met 2 kleine roosjes en 2 anjers. Echt zijn geld niet waard. Dit koop je in elke supermarkt voor minder dan 10,00 € en zelfs veel minder.
    Ik stuurde een mail aan hen mét foto's van het ondermaats boeket dat werd geleverd zodat zij konden zien dat er inderdaad slechts enkele bloemen in het boeket zaten en het boeketje echt heel klein was. Ik ben mijn kleinste vaasje gaan zoeken om het in te zetten.
    Ik kreeg als antwoord dat er op dat ogenblik niet voldoende bloemen beschikbaar waren om aan de bestelling te kunnen voldoen en zij er aldus niets konden aan doen dat het Maxi boeket met de vele bloemen niet kon worden geleverd. Van een compensatie in de prijs of een nieuw boeket op een ander tijdstip, geen sprake.
    Dit is PURE OPLICHTERIJ waar ik niet mee gediend ben.
    Ik raad aldus iedereen aan weg te blijven van deze site, service echt beneden alle peil en een klantenservice die de klanten nog meer kwaad maakt dan tevreden wil stellen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een boeket

    Ik bestelde een boeket voor de verjaardag van mijn vrouw. Wanneer ik thuis kwam en zag wat er geleverd werd viel ik achterover en was het beschamend. Jammer dat ik hier geen foto kan toevoegen van dat wat op hun site geadverteerd wordt en wat geleverd werd. Maar neem van me aan dat dit absoluut niet over een kwam.

    Dag na levering stuurde ik een e-mail om dit aan te kaarten met als antwoord: "Wij hebben de foto en de informatie die u ons stuurde geanalyseerd en zijn tot de conclusie gekomen dat het boeket dat door de bloemist werd geleverd de juiste afmetingen had. De grootte van een boeket, plant of arrangement hangt af van de prijs van de bloem op de dag van levering, de beschikbaarheid en de manier waarop de bloemist een boeket samenstelt. Wij wijzen erop dat in het geval van vervangende bloemen of planten, deze van gelijke of grotere waarde zullen zijn dan de oorspronkelijke bestelling."


Anderen bekeken ook