Euroflorist

170 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor Euroflorist komt uit 170 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Euroflorist gevonden hebben:

ErvaringenSite (50)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Euroflorist lijkt erg inconsistent en onbetrouwbaar. Er zijn veel klachten over het niet ontvangen van geld terug (77%), geen compensatie voor slechte bloemen (57%) en geen medewerking van de klantenservice (71%). Sommige klanten zijn tevreden met de bloemen en levering (14%), maar de negatieve ervaringen wegen zwaarder. Het lijkt daarom riskant om hier te bestellen, aangezien er een grote kans is dat je geen geld terugkrijgt bij problemen met je bestelling.

“Oplichterij”

“Teruggebrachte bloemen en pralines uiteindelijk afgeleverd”

“slechte levering van bloemen”

“lang wachten op terugbetaling”

“Niet nakomen van afgesproken levering”

“geld terugvragen”

“Klantenservice rampzalig en geen geld terug na late levering”

“Zeer ontevreden over jullie service en ik eis een terugbetaling”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Deuk in verpakking waardoor gebroken bloem”

👍 3   👎 22

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Ilse Lambrichts - 12 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Oplichterij
  • Dubbele betaling, geen bevestiging van bestelling
  • Geen terugstorting van geld na foutieve betaling
  • Poor boeket geleverd, niet zoals besteld
  • Onbeschikbare bloemen en vervangingen zonder overleg
  • Geen tegemoetkoming aangeboden
  • Niet tevreden, adviseren om elders te bestellen

klant - 12 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Veel geld voor lelijk boeket met uitgedroogde bloemen
  • Foutieve communicatie over levering bij thuis zijn
  • Teruggebrachte bloemen en pralines uiteindelijk afgeleverd
  • Foto komt niet overeen met geleverd product

chantal - 7 mei 2024Trustpilot 🔗

  • slechte levering van bloemen
  • lang wachten op terugbetaling

S. - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Niet nakomen van afgesproken levering

Yoeri Sterckx - 5 april 2024Trustpilot 🔗

  • levering gebeurd niet
  • foute boodschappen
  • niet professioneel
  • verkeerde informatie op website
  • geen reactie klantendienst
  • verkeerde informatie over levering
  • onduidelijkheid over bestelling
  • onbereikbaar
  • geld terugvragen
  • geen excuses ontvangen

Helena De Maertelaere - 29 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Dode lelijke bloemen en niemand te bereiken
  • Klantenservice rampzalig en geen geld terug na late levering

Alpaslan Sarioglu - 28 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer ontevreden over jullie service en ik eis een terugbetaling
  • Bloemen twee dagen te laat en bijna dood bij ontvangst

Ra - 14 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Geen levering na 14 dagen
  • Onbeleefde klantenservice
  • Geen terugbetaling ontvangen
  • Onbereikbare klantenservice

Bea Stouthuyzen - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Afzender werd niet vermeld
  • Deuk in verpakking waardoor gebroken bloem

Anoniem - 16 december 2023Trustpilot 🔗

  • Prachtige bloemen, snelle levering, bloemen mooier dan op de foto, heel tevreden

Maria - 14 juli 2023

  • Teleurstellende levering met onverse bloemen in doos
  • Geen eigen koerier zoals beloofd
  • Slechte klantenservice met lange wachttijden en geen reactie op e-mails
  • Misleidende website over levering en kwaliteit van bloemen

Sharda - 29 juni 2023

  • Slechte bloemen, slechte service en verkeerd bezorgd. Geen geld terug.

Bert - 3 mei 2023

  • Te late levering
  • Slechte kwaliteit eindproduct
  • Geen medewerking klachtendienst in de naservice

Mieke Van Rompaey - 16 maart 2023

  • zijn geld niet waard
  • ondermaatse service
  • minitieus boeket ontvangen
  • geen compensatie ontvangen voor ondermaats boeket

Nathalie W - 9 april 2022

  • Bouquet remplacé par germinis de moindre valeur
  • Réponse inadéquate du service client
  • Livraison facturée deux fois pour une même adresse
  • Impossibilité de mettre des photos dans la revue

Frederik van den Bosch - 2 augustus 2021

  • Slechte levering en communicatie
  • Geen verantwoordelijkheid nemen
  • Aanbod van korting voor volgende bestelling
  • Bestellen bij lokale bloemist

Eva - 26 maart 2021

  • Verkeerde bestelling ontvangen
  • Slechte klantenservice

Marc Theunis - 25 maart 2021

  • Geen bloemen ontvangen

Sabrina Conings - 4 november 2020

  • Levering niet op tijd
  • Communicatieproblemen
  • Geen terugbetaling ontvangen

Michel Boeckx - 30 oktober 2020

  • Onbetrouwbaar bedrijf
  • Nooit toegekomen boeket bloemen
  • Niet in staat om te leveren
  • Liever terugbetalen dan leveren

Nvc - 14 april 2020

  • Levering te laat en geen communicatie
  • Geen verontschuldigingen ontvangen
  • Niet aanbevolen tijdens corona tijden
  • Geld teruggevraagd

peter van den eede - 1 april 2020

  • Mooi optijd besteld maar niet geleverd
  • Telefonisch niet berijkbaar
  • beloven veel maar dan......
  • Nooit opnieuw

Anouck - 14 juli 2016

  • Bedrieglijk