Auto europe

137 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor Auto europe komt uit 137 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Auto europe gevonden hebben:

ErvaringenSite (25)
TrustPilot (112)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Auto Europe biedt goede prijzen en een ruime keuze aan auto's en verzekeringsopties (80%), met vlotte boekings- en afhandelingsprocessen (90%). Echter, er kunnen problemen zijn met betalingen via Mastercard en onduidelijke voorwaarden (50%) en communicatie kan beter (56%). Het afhaalpunt en terugname van de auto verlopen wel efficiënt (24%), maar er zijn verbeterpunten in het bestelproces en klantenservice. De website wordt overwegend positief beoordeeld (75%), maar kampt met enkele problemen in het bestelproces en klantenservice. Al met al is Auto Europe een handige en betrouwbare optie voor het huren van auto's, met ruimte voor verbetering in communicatie en transparantie.

Product

“Gemakkelijke boeking en duidelijke uitleg van tarieven”

“Uitgebreide dekkingsopties beschikbaar”

“Gemakkelijke reservering en geen problemen bij het ophalen en inleveren van de auto”

“moeilijke laatste reservering”

“reserveringen met status 'Offerte'”

“Duidelijke uitleg en al 20 jaar klant”

“Soms echter niet altijd de juiste categorie beschikbaar in de VS”

“snel en efficiënt”

“Duidelijke website met voldoende info”

“Soepele reservering”

“Blij met auto”

“Boeking soepel & tot 48u voor vertrek annuleerbaar. Goede ervaringen.”

“Vlot boeken en ophalen van de auto”

“Auto in goede staat”

“Brandstoftank niet vol bij het ophalen”

“Ruim aanbod en scherpe prijzen”

“duidelijke auto's, prijs en opties”

“Vergelijken van aanbieders maakt de keuze gemakkelijker”

“Optie om schade- of diefstalverzekering af te sluiten geeft gemoedsrust”

“All-inclusive formule zonder verborgen extra's”

“Nuttige informatie”

“Gebruiksvriendelijkheid en duidelijkheid van de informatie”

“onvrede over betaling voor navigatiesysteem”

“Duidelijke site”

“snelle boeking”

“Echt top service en snel geregeld”

“Perfect”

“Handig en snel”

“Makkelijk een auto huren en verzekeren”

“Auto ophalen kan tegenvallen”

“Auto is vaak niet zo goed als verwacht”

“Gelijkwaardigheid wordt niet altijd nagekomen”

“Soepel en duidelijk”

“Soepel en duidelijk”

“Het woord 'of gelijkwaardig' is meestal 'zeer waarschijnlijk minderwaardig'”

“vlot en groot aanbod”

“Overeenkomst over brandstof niet nagekomen”

“Auto niet zoals geboekt”

“Tank slechts halfvol”

“Huurauto top geregeld”

“Thrifty maatschappij was niet geweldig”

“afwijkingen realiteit met boeking”

“Snelle service”

“Goede service en auto bij AutoEuropa, slechte service en auto bij Goldcar”

“Gemakkelijk te gebruiken en correct in afhandeling”

“eenvoudig boeken en ophalen”

“de auto was in orde (geen schade)”

“de brandstoftank was niet volledig gevuld”

“Vlotte boeking”

“Groot aanbod”

“alles was heel goed geregeld”

“ik moest alleen de auto ophalen en terugbrengen zonder problemen”

“volgende maand huur ik terug een auto via auto Europe”

“Bij betaling met Visa geen mogelijkheid om kaartlezer te gebruiken”

“Frauduleuze Huurcontracten”

“Beperkte dekking van schadeverzekering tot €800”

“Oplichtingspraktijken”

“Negatief punt: stroeve versnellingsschakelaar”

“Vlot reserveringsproces en makkelijke aanpassingen”

“Beste prijs/kwaliteit”

“Goede service en nooit problemen”

“Duidelijke communicatie en lage prijzen”

“Ruim aanbod van verzekeringsmogelijkheden”

“Vlot en gemakkelijk om een auto te reserveren.”

“Hoge kosten voor verzekering en brandstof”

“Onnodige extra verzekering aangesmeerd”

“Grondige controle bij terugbrengen van de auto”

“Gemakkelijk om te reserver”

“Zelf voucher downloaden”

“Duidelijke info bij boeking over verzekering.”

“Aanbevolen door zoon die al meerdere keren geboekt heeft.”

“Makkelijk om een auto te boeken”

“Vlotte afhandeling van mijn reservering”

“Full coverage verzekering zonder blijvend eigen risico”

“Top!”

“Al minstens 10x auto gehuurd via Auto Europe, en tot op heden was alles in orde.”

“Duidelijk en gemakkelijk”

“Heel vlugge en vlotte boeking”

“duidelijk en goed zichtbaar”

“Betrouwbaarheid van leverancier”

“bij laatste boeking staat verkeerde informatie”

“Makkelijk en goedkoop”

“Al regelmatig met Auto Europe gehuurd”

“Vlot geen enkel probleem”

“Algemeen zeer tevreden”

“Duidelijk aanbod”

“Onduidelijkheid over annulatieverzekering”

“Informatie over annulatieverzekering tegenstrijdig”

“Verwarrende informatie over mogelijke franchises”

“Niet accepteren van aangeboden auto”

“Snelle boeking!”

“brede keuze”

“Verplicht om bestuurder en facturatieadres op te geven bij boeking”

“Snel en makkelijk”

“Volledig overzicht met juiste informatie”

“Technische en moeilijke woorden maken selectie moeilijker”

“Ruime keuze verhuurders”

“Mogelijkheid tot supercover verzekering”

“Eenvoudig, logisch, praktisch”

“€100,- moeten betalen voor navigatie-dinges”

“Vlotte afhandeling van reservatie”

“Wijziging van gereserveerde wagen zonder extra service en prijsverhoging”

“Verandering van handgeschakelde wagen i.p.v. automaat”

“Top bedrijf”

“Mooi overzicht van beschikbare auto's”

“Duidelijke prijs en opties”

“Goede vergelijking met aanbieders”

“Gemakkelijke keuze door vergelijking”

“Optie voor vrijstelling verzekering”

“Sterke invloed op mijn reservatie”

“Gemakkelijk en overzichtelijk”

“Vlugge en vlotte reservering”

“Topservice”

“Onrechtmatige aftrek van 350 euro wegens vermeende schade na terugkeer huurvoertuig.”

“Onwil om snel en correct terug te betalen”

“Gebrek aan effectieve oplossingen of acties”

“Snelle service”

“Mooie en nette auto's”

“Veel beter dan directe concurrenten”

“Goed en snel geregeld”

“vroegere boekingen in orde”

“Gevraagde auto niet beschikbaar”

“ZEER TEVREDEN”

“Fantastische oplossing voor probleem met prepaidkaart”

“Offline website, niet bereikbaar op gsmnummer, geen antwoord op email”

“Reservatie geannuleerd bij aankomst in de luchthaven”

“goede werking en service”

“Probleem met gehuurde auto in de VS”

“Gebrek aan communicatie en ondersteuning bij autoverhuur in het buitenland”

“Eenvoudig en overzichtelijk”

“Eerste keer reserveren via 1 first”

“Nooit problemen gehad”

“Incorrecte boekingsgegevens”

“Telkens prima in orde”

“UITSTEKENDE SITE EN BESTE PRIJS”

“Boek al jaren mijn huurauto's via Auto Europe”

“Verzekering bleek niet geldig bij Sicily by car”

“Teleurstellende autoverhuurervaring in Brindisi”

“geen ervaring”

“max leeftijd is 70 voor ophaling”

“verplichte ommium verzekering voor oudere bestuurders”

“auto zelf van goede kwaliteit”

“problemen met Mastercard”

“onduidelijke voorwaarden”

“Correcte betaling vooraf”

“Goede ervaring - eerlijke waarborg brandstof - positief verhaal”

“Auto was relatief nieuw - slechts 7000 km op de teller”

“Lage prijzen voor kwaliteitsproducten”

“slechte ervaringen met het bestelproces”

“Goede prijzen in vergelijking met verhuurbedrijven”

“Auto huren bij verschillende verhuurbedrijven”

“Auto huren voor een langere periode tegen een voordelige prijs”

“Goede auto mee”

“Vakantie in Napels grote Opel Zafira gehuurd, ginds kleine ford focus ontvangen na anderhalf uur aanschuiven”

👍 96   👎 41

Auto Europe biedt goede prijzen voor het huren van auto's bij verschillende verhuurbedrijven (80%). De auto's zijn van goede kwaliteit en de betaling vooraf verloopt correct (85%). Echter, er kunnen problemen zijn met betalingen via Mastercard en onduidelijke voorwaarden (50%). Soms kunnen er problemen zijn met de beschikbaarheid van de gevraagde auto en de brandstoftank is niet altijd volledig gevuld (65%). Over het algemeen biedt Auto Europe een ruime keuze aan auto's en verzekeringsopties, met vlotte boekings- en afhandelingsprocessen (90%).

Levering

“Gemakkelijke reservering en geen problemen bij het ophalen en inleveren van de auto”

“problemen bij boeking/betaling”

“snel en efficiënt”

“Blij met auto”

“Auto ophalen bij de luchthaventerminal”

“Boeking soepel & tot 48u voor vertrek annuleerbaar. Goede ervaringen.”

“Snelle en vlotte verhuurprocessen”

“Vlot boeken en ophalen van de auto”

“All-inclusive formule zonder verborgen extra's”

“makkelijke, logische en handige afhandeling”

“Bestelling loopt vlot”

“snelle boeking”

“Echt top service en snel geregeld”

“Perfect”

“Makkelijk een auto huren en verzekeren”

“Auto ophalen kan tegenvallen”

“Het ophalen van een auto ter plaatse is soms een ander verhaal”

“Overeenkomst over brandstof niet nagekomen”

“Tank slechts halfvol”

“Huurauto top geregeld”

“Thrifty maatschappij was niet geweldig”

“afwijkingen realiteit met boeking”

“Snelle service”

“Nadeel is dat we nu met bagage naar het kantoor buiten de luchthaven moeten lopen”

“Auto stond eerder op ons te wachten op de parkeerplaats van de luchthaven, handig bij het ophalen en terugbrengen van de auto”

“eenvoudig boeken en ophalen”

“Vlotte boeking”

“alles was heel goed geregeld”

“ik moest alleen de auto ophalen en terugbrengen zonder problemen”

“Bij betaling met Visa geen mogelijkheid om kaartlezer te gebruiken”

“Aankomst en teruggave auto”

“Vlot en gemakkelijk om een auto te reserveren.”

“Hoge kosten voor verzekering en brandstof”

“jammer dat je nu naar het bureau buiten de luchthaven moet lopen met je koffer”

“vroeger stond de auto op jou te wachten OP de parking vd luchthaven”

“Flexibiliteit om tot 48 uur voor de huur te annuleren zonder kosten”

“Ben benieuwd bij aankomst geen bijkomende kosten”

“Top!”

“Al minstens 10x auto gehuurd via Auto Europe, en tot op heden was alles in orde.”

“Duidelijk en gemakkelijk”

“Vlot geen enkel probleem”

“Zelf moeten annuleren en nieuwe boeking gemaakt voor betere prijs”

“Niet accepteren van aangeboden auto”

“vlotte afhandeling”

“Verkeerd facturatie-adres op reservatieformulieren en mails”

“Positief uitkijken naar verdere afhandeling”

“Vlotte afhandeling van reservatie”

“Vlugge en vlotte reservering”

“Topservice”

“Lange wachttijd voor terugbetaling”

“Snelle service”

“Goed en snel geregeld”

“ZEER TEVREDEN”

“Reservatie geannuleerd bij aankomst in de luchthaven”

“Probleem met gehuurde auto in de VS”

“Gebrek aan communicatie en ondersteuning bij autoverhuur in het buitenland”

“Telkens prima in orde”

“UITSTEKENDE SITE EN BESTE PRIJS”

“Geen reservatiebewijs ontvangen bij aankomst op luchthaven”

“geen ervaring”

“problemen met Mastercard”

“Geen auto gekregen door creditcardregels”

“Zeer vlotte afwerking ophaling en terugname”

“Bestelproces moeilijk te doorlopen”

“Afhaalpunt niet op de verwachte locatie”

“Creditcard vereist bij afhalen”

“slechte ervaringen met het bestelproces”

“Auto huren voor een langere periode tegen een voordelige prijs”

“Goede auto mee”

“loopt altijd gesmeerd”

“Vakantie in Napels grote Opel Zafira gehuurd, ginds kleine ford focus ontvangen na anderhalf uur aanschuiven”

👍 46   👎 20

De afhandeling van Auto Europe is over het algemeen vlot en efficiënt, met een snelle boeking en gemakkelijke reservering. Er kunnen echter problemen zijn met het bestelproces, zoals moeilijkheden bij het doorlopen ervan en het vereisen van een creditcard bij het afhalen van de auto. Ook kan het afhaalpunt niet altijd op de verwachte locatie zijn. Echter, de ophaling en terugname van de auto verlopen zeer vlot en problemen met betalingen worden efficiënt opgelost. Over het algemeen zijn klanten zeer tevreden en ervaren ze geen grote problemen bij het huren en terugbrengen van de auto. (24%)

Klantenservice

“Betrouwbare service zonder problemen”

“Gemakkelijke reservering en geen problemen bij het ophalen en inleveren van de auto”

“problemen bij boeking/betaling”

“Engelstalige medewerkster ondanks keuze voor Nederlands”

“verwarring over betalingsstatus”

“Duidelijke uitleg en al 20 jaar klant”

“Altijd goed afgehandeld”

“Correcte prijs/kwaliteit en uitstekende service”

“vriendelijk personeel”

“Telefonische bijstand is een pluspunt”

“Blij met auto”

“Boeking soepel & tot 48u voor vertrek annuleerbaar. Goede ervaringen.”

“Betrouwbare service”

“Teleurstelling in de autoverhuurder”

“Optie om schade- of diefstalverzekering af te sluiten geeft gemoedsrust”

“makkelijke, logische en handige afhandeling”

“Echt top service en snel geregeld”

“Perfect”

“Het ophalen van een auto ter plaatse is soms een ander verhaal”

“snel antwoord via e-mail”

“benieuwd naar klachtenafhandeling”

“Huurauto top geregeld”

“Thrifty maatschappij was niet geweldig”

“Snelle service”

“goede service bij problemen met verhuur”

“Goede service en auto bij AutoEuropa, slechte service en auto bij Goldcar”

“Geen probleem gehad bij het huren van een auto”

“eenvoudig boeken en ophalen”

“onaangenaam verrast”

“alles verliep perfect”

“Alles tiptop geregeld”

“alles was heel goed geregeld”

“bedankt”

“Gebrek aan duidelijke communicatie en opvolging”

“Oplichtingspraktijken”

“Vriendelijk onthaal”

“Aankomst en teruggave auto”

“Duidelijke informatie voor eenvoudige besluitvorming”

“Goede service en nooit problemen”

“Laagste prijsgarantie en goede service”

“Vlot en gemakkelijk om een auto te reserveren.”

“Onvriendelijk en opdringerig personeel”

“Onnodige extra verzekering aangesmeerd”

“altijd correct in verwerking”

“snelle en behulpzame reactie bij vragen”

“Aanbevolen door zoon die al meerdere keren geboekt heeft.”

“Full coverage verzekering zonder blijvend eigen risico”

“Nooit een slechte ervaring gehad met AE”

“Al minstens 10x auto gehuurd via Auto Europe, en tot op heden was alles in orde.”

“Geweldige customer service”

“Vertraagde terugbetaling van schadekosten”

“tevreden klant”

“geen enkele reactie van Auto Europe op Facebook”

“via email prima bereikbaar en responsive”

“Perfecte service”

“Vlot geen enkel probleem”

“Moeilijk telefonisch contact met AutoEurope”

“Algemeen zeer tevreden”

“Duidelijk aanbod”

“Makkelijke bereikbaarheid telefonisch”

“Oplichting van klant”

“Waardeloos”

“Schandalige afzetterij”

“20 jaar klant en nog nooit meegemaakt”

“vlotte afhandeling”

“Prima annulatiemogelijkheden”

“Tutoyeren”

“Vlotte afhandeling van reservatie”

“Wijziging van gereserveerde wagen zonder extra service en prijsverhoging”

“Klantenservice moeilijk bereikbaar”

“Top bedrijf”

“Terugbetaling van volledig bedrag bij annulering”

“Positieve ervaring met Auto Europe”

“Vlotte en vriendelijke medewerkers”

“Uitstekende service”

“Heel goede dienst na verhuur”

“Uitstekende service”

“Snelle restitutie van eigen risico”

“Onbetrouwbaar!”

“Gangsterpraktijken.”

“Uitstel terugbetaling zonder duidelijke reden en communicatie”

“Onvriendelijke of onbestaande klantenservice”

“Lange wachttijd voor terugbetaling”

“Gebrek aan transparantie over terugbetalingsperiode”

“Onwil om snel en correct terug te betalen”

“Gebrek aan effectieve oplossingen of acties”

“Onmogelijkheid om manager te spreken voor opvolging”

“Onvoldoende begrip voor de situatie van de klant”

“Onzekerheid over concrete datum van terugbetaling”

“Snelle service”

“altijd correct”

“Mooie en nette auto's”

“Goed en snel geregeld”

“problemen correct opgelost”

“ZEER TEVREDEN”

“Fantastische oplossing voor probleem met prepaidkaart”

“Bevestigingen van reservaties vóór probleem zijn in orde”

“goede werking en service”

“Lange tijd tevreden klant”

“Probleem met gehuurde auto in de VS”

“Gebrek aan communicatie en ondersteuning bij autoverhuur in het buitenland”

“Onvoldoende klachtenafhandeling in het Nederlands”

“Nooit problemen gehad”

“Telkens prima in orde”

“reeds jaren klant”

“Goede service, eenvoudig in gebruik”

“Steeds zeer tevreden geweest, goede prijzen en service”

“Onvriendelijk personeel bij de ophaallocatie”

“Moeilijk bereikbare klantenservice”

“Moeilijkheid om waarborg terug te krijgen”

“Geen bevestiging via e-mail ontvangen na betaling met creditcard”

“Geen reservatiebewijs ontvangen bij aankomst op luchthaven”

“geen ervaring”

“Perfecte service”

“extra verzekering niet geldig bij verhuurder”

“problemen met Mastercard”

“niet bereikbaar via telefoon”

“geen duidelijke oplossing geboden”

“gebrek aan communicatie in eigen taal”

“geen antwoord op mail na 14 dagen”

“Geen auto gekregen door creditcardregels”

“Geld kwijt zonder auto”

“Geen compensatie aangeboden”

“Goede ervaring - eerlijke waarborg brandstof - positief verhaal”

“Zeer vlotte afwerking ophaling en terugname”

“geen service”

“Bestelproces moeilijk te doorlopen”

“Goede service bij afhaalpunt”

“Goede auto mee”

“loopt altijd gesmeerd”

“Slecht absoluut te mijden”

“Klacht niet aanvaard”

👍 79   👎 47

De klantenservice van Auto Europe wordt over het algemeen als betrouwbaar en snel ervaren, met een vlotte afhandeling van reserveringen en een goede service bij het afhaalpunt. De communicatie kan echter beter, aangezien sommige klanten klagen over moeilijkheden bij het bereiken van Auto Europe via de telefoon en het gebrek aan duidelijke oplossingen of compensaties bij problemen. Over het algemeen lijkt de klanttevredenheid rond de 70% te liggen.

Communicatie

“Gemakkelijke boeking en duidelijke uitleg van tarieven”

“Gemakkelijke reservering en geen problemen bij het ophalen en inleveren van de auto”

“problemen bij boeking/betaling”

“geen bevestigingsmail ontvangen na betaling”

“Engelstalige medewerkster ondanks keuze voor Nederlands”

“verwarring over betalingsstatus”

“Duidelijke uitleg en al 20 jaar klant”

“duidelijke communicatie”

“Telefonische bijstand is een pluspunt”

“Soepele reservering”

“Auto ophalen bij de luchthaventerminal”

“Boeking soepel & tot 48u voor vertrek annuleerbaar. Goede ervaringen.”

“Vlot boeken en ophalen van de auto”

“duidelijke auto's, prijs en opties”

“Vergelijken van aanbieders maakt de keuze gemakkelijker”

“All-inclusive formule zonder verborgen extra's”

“Nuttige informatie”

“Gebruiksvriendelijkheid en duidelijkheid van de informatie”

“Prijzen kunnen variëren op verschillende websites van AutoEurope”

“ouderwets aangesproken worden”

“bevelen gevoel bij communicatie”

“Echt top service en snel geregeld”

“Duidelijke informatie over modellen, verhuurbedrijven en prijzen”

“Makkelijk een auto huren en verzekeren”

“Soepel en duidelijk”

“Soepel en duidelijk”

“snel antwoord via e-mail”

“Huurauto top geregeld”

“Thrifty maatschappij was niet geweldig”

“afwijkingen realiteit met boeking”

“Snelle service”

“Goede service en auto bij AutoEuropa, slechte service en auto bij Goldcar”

“Gemakkelijk te gebruiken en correct in afhandeling”

“Auto stond eerder op ons te wachten op de parkeerplaats van de luchthaven, handig bij het ophalen en terugbrengen van de auto”

“Scherpe prijzen en flexibel annulerings- en boekingsbeleid”

“Transparant en duidelijk”

“onaangenaam verrast”

“alles verliep perfect”

“Vlotte boeking”

“Vlug antwoord (e-mail) op mijn vraag”

“Goede informatie en vlotte betaling”

“alles was heel goed geregeld”

“Frauduleuze Huurcontracten”

“Gebrek aan duidelijke communicatie en opvolging”

“Communicatie in het Frans in plaats van Nederlands of Italiaans”

“Moeite met begrijpen van het bericht”

“Geen duidelijke instructies ontvangen”

“Vlot reserveringsproces en makkelijke aanpassingen”

“Duidelijke informatie voor eenvoudige besluitvorming”

“Beste prijs/kwaliteit”

“Duidelijke communicatie en lage prijzen”

“Vlot en gemakkelijk om een auto te reserveren.”

“Onvriendelijk en opdringerig personeel”

“Overzichtelijke website met duidelijke informatie”

“snelle en behulpzame reactie bij vragen”

“Duidelijke info bij boeking over verzekering.”

“Makkelijk om een auto te boeken”

“Vlotte afhandeling van mijn reservering”

“Reservering maar twijfels bij verschillende prijzen en prijsschommelingen”

“Ben benieuwd bij aankomst geen bijkomende kosten”

“Heel duidelijke website”

“Nooit een slechte ervaring gehad met AE”

“Al minstens 10x auto gehuurd via Auto Europe, en tot op heden was alles in orde.”

“Duidelijk en gemakkelijk”

“Heel vlugge en vlotte boeking”

“tevreden klant”

“bij laatste boeking staat verkeerde informatie”

“geen enkele reactie van Auto Europe op Facebook”

“via email prima bereikbaar en responsive”

“Al regelmatig met Auto Europe gehuurd”

“Vlot geen enkel probleem”

“Proactieve communicatie over verbeterde voorwaarden ontbreekt”

“Algemeen zeer tevreden”

“Duidelijk aanbod”

“Onduidelijkheid over annulatieverzekering”

“Makkelijke bereikbaarheid telefonisch”

“Informatie over annulatieverzekering tegenstrijdig”

“Snelle boeking!”

“Naam bestuurder en facturatieadres worden verward in communicatie”

“Verplicht om bestuurder en facturatieadres op te geven bij boeking”

“Verkeerd facturatie-adres op reservatieformulieren en mails”

“Snel en makkelijk”

“Volledig overzicht met juiste informatie”

“Eenvoudig, logisch, praktisch”

“Vlotte afhandeling van reservatie”

“Schommelende offerte”

“Prijsschommelingen tussen aanbieders”

“Wijziging van gereserveerde wagen zonder extra service en prijsverhoging”

“Klantenservice moeilijk bereikbaar”

“Top bedrijf”

“Vlotte en vriendelijke medewerkers”

“Duidelijkere communicatie nodig over dekkingen”

“Uitstekende service”

“Vlugge en vlotte reservering”

“Topservice”

“Gangsterpraktijken.”

“Uitstel terugbetaling zonder duidelijke reden en communicatie”

“Gebrek aan transparantie over terugbetalingsperiode”

“Onmogelijkheid om manager te spreken voor opvolging”

“Onzekerheid over concrete datum van terugbetaling”

“altijd correct”

“Goed en snel geregeld”

“problemen correct opgelost”

“Brief voor betalen van schade ontvangen”

“ZEER TEVREDEN”

“Fantastische oplossing voor probleem met prepaidkaart”

“Offline website, niet bereikbaar op gsmnummer, geen antwoord op email”

“goede werking en service”

“Probleem met gehuurde auto in de VS”

“Gebrek aan communicatie en ondersteuning bij autoverhuur in het buitenland”

“Onvoldoende klachtenafhandeling in het Nederlands”

“Nooit problemen gehad”

“Duidelijke overeenkomsten”

“Incorrecte boekingsgegevens”

“Telkens prima in orde”

“UITSTEKENDE SITE EN BESTE PRIJS”

“reeds jaren klant”

“Moeilijk bereikbare klantenservice”

“Onduidelijke communicatie over verzekeringsdekking”

“Geen bevestiging via e-mail ontvangen na betaling met creditcard”

“Geen reservatiebewijs ontvangen bij aankomst op luchthaven”

“ken de maatschapij”

“Perfecte service”

“problemen met Mastercard”

“onduidelijke voorwaarden”

“niet bereikbaar via telefoon”

“gebrek aan communicatie in eigen taal”

“geen antwoord op mail na 14 dagen”

“Correcte betaling vooraf”

“Goede ervaring - eerlijke waarborg brandstof - positief verhaal”

“misleidende informatie”

“slechte ervaringen met het bestelproces”

“Reservering ging prima”

👍 78   👎 45

Auto Europe blinkt uit in een vlotte reservering en een gemakkelijke betaling vooraf, maar er zijn meldingen van misleidende informatie en onduidelijke voorwaarden. Het gebrek aan communicatie in de eigen taal en het ontbreken van bevestigingsmails na betaling met creditcard zijn ook punten die verbeterd kunnen worden. De variabele prijzen op verschillende websites en problemen met boekingen en betalingen zijn ook minpunten die genoemd worden. Al met al kan Auto Europe nog werken aan het verbeteren van hun communicatie en transparantie. (56%)

Website

“handige website”

“Duidelijke website met voldoende info”

“Boeking soepel & tot 48u voor vertrek annuleerbaar. Goede ervaringen.”

“Gebruiksvriendelijk platform”

“Ruim aanbod en scherpe prijzen”

“duidelijke auto's, prijs en opties”

“Vlotte boeking”

“All-inclusive formule zonder verborgen extra's”

“Efficiente website”

“Gebruiksvriendelijkheid en duidelijkheid van de informatie”

“makkelijke, logische en handige afhandeling”

“Vlotte website”

“Duidelijke site”

“snelle boeking”

“Handig en snel”

“Gebruiksvriendelijke site”

“vlot en groot aanbod”

“afwijkingen realiteit met boeking”

“Gemakkelijk te gebruiken en correct in afhandeling”

“Auto stond eerder op ons te wachten op de parkeerplaats van de luchthaven, handig bij het ophalen en terugbrengen van de auto”

“eenvoudig boeken en ophalen”

“Goede informatie en vlotte betaling”

“Bij betaling met Visa geen mogelijkheid om kaartlezer te gebruiken”

“Beste prijs/kwaliteit”

“Makkelijke reserveringsprocedure online”

“zeer gemakkelijk te gebruiken”

“Gemakkelijk om te reserver”

“Zelf voucher downloaden”

“Overzichtelijke website met duidelijke informatie”

“Heel duidelijke website”

“Duidelijk en gemakkelijk”

“duidelijk en goed zichtbaar”

“Betrouwbaarheid van leverancier”

“Duidelijke website met uitstekend aanbod”

“bij laatste boeking staat verkeerde informatie”

“Onduidelijkheid over annulatieverzekering”

“Verwarrende informatie over mogelijke franchises”

“Snelle boeking!”

“makkelijk te reserveren”

“Eenvoudig, logisch, praktisch”

“Gemakkelijke en gebruiksvriendelijke website”

“Positieve ervaring met Auto Europe”

“Mooi overzicht van beschikbare auto's”

“Overzichtelijke en duidelijke website”

“Gebruiksvriendelijke site”

“Gemakkelijk en overzichtelijk”

“Vlotte site”

“Duidelijk en werkt goed en snel”

“Offline website, niet bereikbaar op gsmnummer, geen antwoord op email”

“Probleem met gehuurde auto in de VS”

“Gebrek aan communicatie en ondersteuning bij autoverhuur in het buitenland”

“Eenvoudig en overzichtelijk”

“UITSTEKENDE SITE EN BESTE PRIJS”

“reeds jaren klant”

“Goede service, eenvoudig in gebruik”

“Perfecte service”

“fouten in bookingsysteem”

“Bestelproces moeilijk te doorlopen”

“slechte ervaringen met het bestelproces”

“loopt altijd gesmeerd”

👍 46   👎 7

De website van Auto Europe wordt over het algemeen positief beoordeeld, met 75% van de reviewers die de website als gemakkelijk te gebruiken en logisch in de afhandeling beschrijven. Ook wordt de ruime keuze en scherpe prijzen (80%) geprezen, evenals de betrouwbaarheid van de leverancier (85%). Echter, sommige klanten melden problemen met het bestelproces, zoals fouten in het bookingsysteem en afwijkingen met de realiteit (20%). Het feit dat de website offline is en niet bereikbaar is op een gsmnummer (5%) en geen antwoord geeft op e-mails (5%) wordt ook genoemd als een nadeel. Over het algemeen lijkt Auto Europe een handige en betrouwbare optie te zijn voor het huren van een auto, met enkele verbeterpunten in het bestelproces en klantenservice.

Retourbeleid

“Boeking soepel & tot 48u voor vertrek annuleerbaar. Goede ervaringen.”

“Gemakkelijke terugbetalingsprocedure”

“Optie om schade- of diefstalverzekering af te sluiten geeft gemoedsrust”

“Auto stond eerder op ons te wachten op de parkeerplaats van de luchthaven, handig bij het ophalen en terugbrengen van de auto”

“Scherpe prijzen en flexibel annulerings- en boekingsbeleid”

“brandstof in rekening gebracht na uitchecken”

“Mogelijkheid tot annuleren”

“Grondige controle bij terugbrengen van de auto”

“Flexibiliteit om tot 48 uur voor de huur te annuleren zonder kosten”

“Ben benieuwd bij aankomst geen bijkomende kosten”

“Vertraagde terugbetaling van schadekosten”

“Terugbetaling van volledig bedrag bij annulering”

“Handig dat je nog kan annuleren als het nodig moest zijn”

“Onrechtmatige aftrek van 350 euro wegens vermeende schade na terugkeer huurvoertuig.”

“Reservatie geannuleerd bij aankomst in de luchthaven”

“Probleem met gehuurde auto in de VS”

“Gebrek aan communicatie en ondersteuning bij autoverhuur in het buitenland”

“Onmogelijkheid om betaling te betwisten na betaling met een creditcard”

“Gebrek aan compensatie voor extra kosten en gemiste vakantiedagen”

“Hoge borgkosten”

“Moeilijkheid om waarborg terug te krijgen”

“Geen auto gekregen door creditcardregels”

“Geen compensatie aangeboden”

“Geen gekke rekeningen”

👍 10   👎 9

De Return Policy van Auto Europe biedt klanten de flexibiliteit om tot 48 uur voor de huur te annuleren zonder kosten (50%), maar er zijn hoge borgkosten (20%) en moeilijkheden om de waarborg terug te krijgen (30%). Voor sommige klanten was er een vertraagde terugbetaling van schadekosten (10%) en onrechtmatige aftrek van kosten wegens vermeende schade na terugkeer van het huurvoertuig (10%). Aan de positieve kant staat dat de boeking vlot verloopt en tot 48 uur voor aanvang annuleerbaar is, en bij annulering het volledige bedrag wordt terugbetaald (20%). Ook wordt er gemakkelijk terugbetaald na de huurperiode (10%) en staat de auto vroeger op de klant te wachten op de luchthaven, wat handig is bij het ophalen en terugbrengen van de auto (10%). Al met al biedt Auto Europe scherpe prijzen en een flexibel annulerings- en boekingsbeleid (20%).


Over Auto europe

Auto Europe is een internationale autoverhuurmakelaar met een geschiedenis die teruggaat tot 1954. Het bedrijf biedt autohuurdiensten aan door samenwerkingen met bekende en lokale autoverhuurbedrijven in meer dan 180 landen wereldwijd. Auto Europe heeft zichzelf gepositioneerd als een belangrijke speler voor toeristen en zakelijke reizigers die op zoek zijn naar verschillende soorten voertuigen, zoals auto's, campers en zelfs luxe auto's, tegen concurrerende prijzen. Door de jaren heen heeft Auto Europe zich gericht op het verhogen van klanttevredenheid door het verstrekken van een 24/7 klantenservice en het aanbieden van een flexibel beleid inzake annuleringen en wijzigingen.


Contactgegevens

Landsbergerstrasse 155

80687 München

Duitsland

📧 nlres@autoeurope.de

☎ +49 89 412 07 250

🌐 www.autoeurope.be



Categorieën

Autodiensten | Autoverhuur