CarDelMar

Alle reviews

CarDelMar

45% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

J
Jans
Voor de eerste keer moest ik een auto huren voor een vakantie in Portugal waar ik erg tegenop zag omdat er op de TV voor gewaarschuwd werd dat bij aankomst, het autoverhuurbedrijf je erg opdringeri...Lees verder
G
georges strobbe
Ik heb al verschillende keren gehuurd bij cardelmar, en tot nu toe was alles vlot geregeld terplaatse. Voordeel is dat je terplaatse enkel de sleutel moet ontvangen en je je niet druk moet maken ov...Lees verder
D
Danielle Kloostra
Heerlijk weekje weggeweest naar Frankrijk met een Ford Mondeo. Niets te klagen. En even top van CarDelMar; we hadden een klein deukje gereden tegen een paaltje. Deukje bijna niet te zien. Ze zagen ...Lees verder
S
Sharida vd Wetering
Anders dan de ervaringen van anderen hieronder, had ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Auto stond keurig op ons te wachten en we hebben een hele leuke autovakantie gehad. mag ook gezegd wor...Lees verder
L
Lien
k ben 350 euro kwijt, zonder bewijs. Er werd geld van mijn creditcard gehaald door een van de partners van car del mar, izirent in sofia (Bulgarije) Na meerdere emails sturen maar de klantendienst ...Lees verder

Alle reviews (11)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Makkelijk, voordelig en snel

    Voor de eerste keer moest ik een auto huren voor een vakantie in Portugal waar ik erg tegenop zag omdat er op de TV voor gewaarschuwd werd dat bij aankomst, het autoverhuurbedrijf je erg opdringerig verplicht om nog een verzekering af te sluiten.
    Op internet gezocht en ik kwam uit bij CarDelMar, zij spraken mij het meeste aan vanwege de prijs en de voorwaarden in het contract. Toen ik ging boeken kwam ik er niet geheel uit en telefoneerde even naar CarDelMar dat kan in de gewenste taal. Een vriendelijk persoon stond mij te woord en ik deed mijn verhaal, geen probleem mevrouw als u wilt maak ik de boeking telefonisch nu voor u, wat dan ook gebeurde en alles ging gesmeerd.
    Per e-mail ontving ik alle benodigdheden, alles perfect verzorgd ook bij aankomst bij het autoverhuurbedrijf AutoRent, geen enkel minpuntje, over een extra verzekering werd niet gesproken waarvoor ze je waarschuwen op de TV.
    CarDelMar en AutoRent een aanrader.

    Mijn advies is: Doe het niet. Alles beter dan dit malafide bedrijf. Afgelopen januari huurde ik op Malaga Airport voor om en nabij de 50 euro een minibusje om één dagje een daguitstap naar het binnenland te maken. Op de luchthaven moest je een shuttlebusje nemen naar het kantoor dat op een afgelegen industrieterrein lag. Daar aangekomen verzocht de baliemedewerkster me om 245 euro bij te betalen (waarvan 134 borg) aan verplichte verzekering. Het eigen risico bleef sowieso nog 3000 euro. Buitenproportioneel schandelijk en malafide. Omdat ik de auto toch echt nodig had heb ik nog aangeboden om 75 euro voor de verzekering te betalen maar dat weigerden ze. Dit was niet meer dan een ordinaire 'tourist trap'. Dit zit me nog altijd dwars. Mijn raad is doe het niet, er zijn andere betrouwbare partijen waar je graag een klein beetje meer voor zal willen betalen om van deze ellende gespaard te blijven.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    huurauto

    Ik heb al verschillende keren gehuurd bij cardelmar, en tot nu toe was alles vlot geregeld terplaatse. Voordeel is dat je terplaatse enkel de sleutel moet ontvangen en je je niet druk moet maken over verzekeringen of andere toeslagen; ook is de huur goedkoper dan dat je terplaatse bij dezelfde maatschappij huurt. Of cardelmar werkelijk beschikbaar is en je helpt indien je terplaatse problemen hebt kan ik niet beoordelen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Deukje was geen probleem!

    Heerlijk weekje weggeweest naar Frankrijk met een Ford Mondeo. Niets te klagen. En even top van CarDelMar; we hadden een klein deukje gereden tegen een paaltje. Deukje bijna niet te zien. Ze zagen het zelf ook niet dus hebben we het toch maar aangegeven, ze vonden het geen probleem en namen zo de auto weer in. Dank cardelmar!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Helemaal goed!

    Anders dan de ervaringen van anderen hieronder, had ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Auto stond keurig op ons te wachten en we hebben een hele leuke autovakantie gehad. mag ook gezegd worden!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Huurwagen in sofia

    k ben 350 euro kwijt, zonder bewijs. Er werd geld van mijn creditcard gehaald door een van de partners van car del mar, izirent in sofia (Bulgarije) Na meerdere emails sturen maar de klantendienst wordt mijn klacht nog steeds niet serieus genomen. Niet te vertrouwen!!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Cardelmar te mijden meest arrogante maatschappij ooit

    Via cardelmar een auto gehuurd bij de co in Argentinië
    Onze flight was delayed en zo kwamen wij een dag later aan in Buenos Aires
    Op de voucher van cardelmar stond een telefoonnummer waarmee Cactus 7/7 24/24 kon bereikt worden
    Vanuit Londen onmiddellijk gebeld van zodra delay bekend was, geen antwoord, nog 8 x geprobeerd, geen antwoord, sms gezonden en email naar cardelmar met verzoek cactus te contacteren (wat zij nooit gedaan heeft). Bij aankomst dag later op vliegveld BA 4.30h gewacht op bestelde auto. Deze was intussen verhuurd en wij kregen een oude vervangwagen totaal beschadigd aan de buitenkant (krassen...) Cactus verontschuldigde zich cardelmar heeft een verkeerd telefoonnummer opgegeven. Dus zij waren niet op de hoogte.
    Nu komt de verachtelijke, arrogante service van Cardelmar. Op mijn ettelijke emails kreeg ik totaal geen antwoord. De Ceo gecontacteerd, plots beweging in de zaak, maar na een summier onderzoek, antwoord cardelmar op mijn vraag naar schadevergoeding (telefoons Londen nr BA, 4.30h wachten, oude wagen...) tgv. een bijzonder ernstige fout van cardelmar nl. verkeerd telefoonnummer opgegeven met als gevolg al onze problemen, wij geven geen schadevergoeding - zonder motivatie, zonder argumentatie - toppunt van botheid, arrogantie, machtsuitoefening. Al de bewijsmiddelen die ik overgemaakt had, al de emails, de verontschuldiging van Cactus, allemaal geen reden voor Cardelmar om ook maar enige uitleg te geven, zich zelfs maar te verontschuldigen. Alleen : We do not.
    Verwerpelijk. Totale minachting van hun klant.
    Misschien betaal je iets meer bij een andere autoverhuurder maar je wint op alle vlak door Cardelmar te vermijden. Die firma minacht haar huurders met een ongelooflijke dedain.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Car Del Mar , Oplichters

    We hadden een wagen gehuurd op Tenerife, en bijbetaald verzekering all in .
    Totaal 333 euro. Bij aankomst moesten we nog eens bij betalen voor extra verzekering .
    Wij waren niet akkoord , men stelde ons voor om dan maar te annuleren , maar tot op heden
    hebben wij niets van de 333 euro terug gekregen .
    Nooit meer Car del Mar . Bandieten en oplichters.
    We wensen deze mensen nog veel geluk!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    dhr

    Tot nu toe de slechtste autoverhuurder. Ter plekke problemen met lokale bedrijf, maar CarDelMar reageert niet op vele mails. Na bestolen te zijn door lokale bedrijf (Goldcar Bordeaux) reageert Car Del Mar op de klachten niet en laat de herhaalde klacht zonder reactie. Enkele keren heb ik zelfs gebeld, kreeg elke keer verschillende op dat moment verzonnen smoesjes.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Beoordeling

    Service ter plaatse als de klantendienst: een dikke 0!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    'Hotline' bij problemen onbereikbaak 's avonds en de weekends!!!

    Tot 25 juli was ik eigenlijk wel tevreden over CarDelMar. Echter door de storm op zaterdag 25 juli kon ons vliegtuig pas 4,5 later vertrekken en misten wij de aansluiting Rome -> Ancona. Dit was al duidelijk tijdens het wachten op Schiphol, dus wilde ik CarDelMar bellen om te melden dat we mogelijk een dag later de auto konden ophalen op vliegveld Ancona.
    Ik had alle papieren uitgeprint bij me en vond dus het nummer van hun 'Hotline'. Ik kreeg echter alleen een voicemail die zei dat ze gesloten waren en dat ik evt. kon e-mailen of op hun website kon kijken wat de openingstijden waren!!! Niet eens via hun voicemail te horen te krijgen en ook niet op alle papieren die ik had uitgeprint!!! Gelukkig had ik mobiel internet en vond dat de 'Hotline' slechts bereikbaar was op ma-vrij 09:00 - 18:00. Ik heb zeker 4 e-mails gestuurd en tot op vandaag geen reactie gehad!
    Natuurlijk ook de locale verhuurder (SICILY BY CAR) gebeld, maar die zei doodleuk dat ik het alleen via de broker (CarDelMar) kon oplossen en had er geen boodschap aan dat de broker niet bereikbaar was. De huurauto was ik kwijt omdat het vliegtuig wel op tijd arriveerde maar ik de auto niet kon ophalen. Volgens de kleine lettertjes van CarDelMar heb je dan ook geen recht op restitutie!!
    Na een gedwongen overnachting in Rome moesten we zondag eerst weer terug naar Milaan vliegen en vervolgens naar Ancona. Nog diverse keren gebeld en gemailed maar CarDelMar gaf geen thuis. Uiteindelijk CarDelMar Duitsland gebeld (wel open in het weekend). Die konden mijn reservering niet wijzigen maar boden wel aan om hem te cancelen en het geld te storneren op mijn creditcard, hetgeen ik natuurlijk direct accepteerde :-).
    Natuurlijk naïef van mij om te verwachten (en niet vantevoren te checken) dat een hotline altijd beschikbaar is, maar ik had nooit verwacht dat je door een vertraging in principe je huurauto en je betaalde huursom kwijt zou kunnen zijn. De start v/d vakantie met 2 gehandicapte en autistische kinderen met vertraging, gemiste connectie, gedwongen hotelovernachting, extra vlucht via Milaan en uiteindelijk dan ook nog eens alle koffers weg in Ancona en geen huurauto meer was zo geen pretje.
    In het vervolg zal ik zeker letten op de beschikbaarheid v/d broker igv calamiteiten en wat er gebeurt bij 'het onverhoopt niet kunnen ophalen v/d huurauto op het afgesproken tijdstip.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bijbetalen

    Bij aankomst moest ik ineens bijbetalen voor een extra chauffeur wat ze niet van tevoren hadden aangegeven en daardoor ook niet meer de goedkoopste voor mij waren. Jammer, ik kom hier niet meer.


Anderen bekeken ook

Alamo merklogo voor beoordelingen van autoverhuur en andere services

Alamo

6 reviews

Alamo: Ervaringen Kekke kar nodig om indruk te maken op je verkering of schoonfamilie? Voor wie tijdelijk behoefte heeft aan een auto, kan een huu...

Momondo merklogo voor beoordelingen van reis- en vakantie-ervaringen

Momondo

2 reviews

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Momondo.be is een bedrijf welke vakanties aanbiedt. Het vergelijkt de vliegticket aanbieder...

Hertz merklogo voor beoordelingen van autoverhuur en andere services

Hertz

13 reviews

Hertz: Ervaringen Zekerheid is bij het huren van een auto geen overbodige luxe. Je rijdt immers in een onbekende wagen en wilt natuurlijk wel dat ...

Sunny Cars merklogo voor beoordelingen van autoverhuur en andere services

Sunny Cars

5 reviews

Makkelijk een auto huren bij Sunny Cars, Rent a Smile. Huur een lach, maar is dat ook zo? Alles wat je moet weten over Sunny Cars voordat je bij di...