
Parkos Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!
Alle reviewsParkos
Alle reviews (16)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
verkeerde auto voorgereden Parkos en Perfect Parking
Bij terugkomst reeds op tijd gebeld. Toch geen auto voor de vertrekhal. Na een half uur buiten in de regen wachten kwam 'perfect' parking erachter dat er een verkeerde auto gestuurd was, die stond voor mijn neus. Pardon? Hoe vaak is er met mijn auto naar SH gereden dan? Vervolgens nog een half uur wachten totdat onze eigen auto er was. Excuses konden er nog net af. Gevraagd naar klachtenprocedure, wel beloofd, maar geen reactie meer sindsdien. Als je wilt dat je auto door een andere klant bereden wordt moet je vooral hier heengaan. Superslecht!
Parking
Parkos / Park & Go = slechtste parkeerervaring ooit !!
Bij aankomst aan de parking hebben we meer dan een uur moeten wachten voor de shuttle arriveerde. Op dat ogenblik moest de chauffeur nog verschillende auto's verzetten om de wagens van terugkerende passagiers vrij te zetten.
Reeds verschillende keren hadden we gebeld om te vragen wanneer de shuttle ons zou ophalen.
Onbeleefde reactie, enkel in het Frans.
Na bijna twee uur tijd verloren te hebben, hebben we uiteindelijk beslist om snel zelf naar de luchthaven te rijden om te vermijden dat we ons vliegtuig zouden missen.
We hebben het nog juist op het nippertje gehaald.
Nog eens 170 € extra mogen betalen voor parking.
En bij terugkomst krijgen we dan een vriendelijke mail waarin Park and Go ons laat weten dat ze goed zorg hebben gedragen voor onze auto.
Onvoorstelbaar !!
Duidelijk advies: betaal beter 10 € meer voor een betrouwbare parkeerservice bij een betrouwbare firma. Wij boeken NOOIT meer bij Parkos / Park & Go !Parking
Vreselijk bedrijf! Slecht sprekend personeel en het ergste van alles 50 minuten moeten wachten op Zaventem airport. Uiteindelijk komt er een shuttle busje, maar te weinig plek. Uiteindelijk weer bijna een uur moeten wachten in de nacht in de kou!
NOOIT MEER!Absolutely horrible experience. DO NOT USE THEM!
We waited more than 1 hour to be picked at Zaventem airport by the driver who doesn't speak more than 3 works in French.
He was lying to us: I am coming in 10 minutes, I'm on my way to the airport. When he finally arrived after more than 1 hour, he did not appologise, he did not speak with us, like it was our fault.Parkeren
Slechter dan slecht en die reviiew plaatsen ze niet op hun eigen site
35 dagen parkeren
Dit was de derde en allerlaatste keer dat ik parkos geboekt heb.
Bij mijn vorige 2 trips heb ik lang moeten wachten om afgehaald te worden op de luchthaven. De eerste keer 45 minuten, de tweede keer 30 minuten. Gisteren kwam ik terug en probeerde ik te bellen naar het nummer op de reservering vanaf het moment dat ik mijn bagage had. Ik kreeg niemand aan de lijn. Na een uur bellen, nam er eindelijk iemand op. Deze man vertelde me dat hij er binnen 20 minuten zou zijn. Een half uur later was er nog steeds niemand. Ik telefoneerde terug en de man zei dat hij op dit moment op de parking was terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik op de luchthaven stond. Hij zou er binnen 15 minuten zijn. Nadat hij er na 20 minuten nog steeds niet was, probeerde ik opnieuw te bellen en nam hij niet meer op. Ik ben blijven bellen maar er werd niet meer opgenomen. Aangezien ik daar 2 uur in de kou met mijn koffers stond te wachten en herhaaldelijk sprak met shuttle chauffeurs van andere parkings, had er een chauffeur zodanig veel medelijden met mij, dat hij die niks te maken heeft met parkos me heeft meegenomen en afgezet aan de parking.
Toen ik daar aankwam stond een chauffeur een sigaret te roken tegen een shuttle busje. Hij vroeg me om mijn reservering te zien. Waarop ik vroeg of hij de man was die ik 2 uur had proberen contacteren. Hij zei dat hij me niet verstond en dat hij enkel de chauffeur was.
Verschrikkelijke ervaring, NOOIT meer parkos. Vervolgens boek ik Quick Parking aangezien dat het parkeerbedrijf is die me uiteindelijk naar mijn auto heeft gebracht.parkeren Park and Go Zaventem
Als je ruim 2 uur voor je gaat vliegen je meldt bij de dienstverlener, daar in eerste instantie niemand aantreft, wel een briefje. Na 10 minuten komt er iemand maar die moet eerst nog klanten ophalen van de luchthaven. Vervolgens bleek er een gezelschap op de parking te staan van ik schat 15 mensen, koffers achterin, 15 mensen in de shuttle (Covid ???)We waren pas een uur voor vertrek op de luchthaven, we hebben als laatste ons gemeld, onze koffer (bleek achteraf) kwam niet mee, dus stress, frustratie, je moet kosten maken om toch wat basisspul te hebben (kleding, tandenborstel etc.). Ook terug ging niet soepel, maar was minder erg dan de heenvlucht.
24-12
In de mail stond dat we 30.
Voor aankomst moeten bellen.
Helaas meer dan een uur gebeld.
Niemand bereikbaar.
Stonden meer klanten voor de deur.
Niemand aanwezig.
We zijn tien maar naar de luchthaven gereden.
En daar lang parkeren gepakt.
Anders hadden we nooit ons vliegtuig meer gehaald.
Duur geintje lang parkeren en het parkeren bij park is.
Koste mijn nu €182,00 voor een week.
Parkos BE gebeld.
Zij hadden belooft terug te bellen.
Maar zit nog steeds te wachten.
Wij zijn gewoon opgelicht echt herl triest.
Nooit geen Parkos meer.
Dit is de tweede slechte ervaring al.
In Amsterdam waren de medewerkers dronken en daar moetje je sleutels achterlaten.
Wees gewaarschuwd.5-daags parkeren Düsseldorf
Mijn echtgenoot heeft op de luchthaven in Düsseldorf een uur lang naar jullie op zoek geweest het nummer dat op de voucher stond 10-tallen malen gebeld en er werd nooit opgenomen!!!!
Hij heeft politie om hulp gevraagd en aan jullie collega’s en enige antwoord dat hij steeds kreeg was bad company !
Hij heeft uiteindelijk elders moeten parkeren en betalen. Hoe kan dit in godsnaam gebeuren, bovendien stond de naam van de maatschappij op de voucher totaal niet vermeld dus wist hij niet waar hij terecht kon met vragen of klachten en anderen konden hem ook niet helpen. Een regelrechte schande, hij had hierdoor zelf bijna zijn vlucht gemist!
Jullie krijgen van ons een dikke 0/10 !De slechtste
Bij aankomst rekenen ze nog eens extra 4,00€ voor parking heen/terug
Bij terugkomst was mijn vliegtuig té laat.
Aangekomen 00:30
Bij de parking van Charleroi heb ik gebeld om te vragen of ze langs wilden komen.
Hun antwoord was sorry u moet een taxi nemen tot bij ons (5km) want ze hadden geen chauffeurs meer...
Na 30min zoeken achter een taxi ben ik aangekomen +18,00€
Toen ik bij hun aankwam heb ik mijn beklag gedaan ze intimideren mij en voelde me bedreigd....
Dez ervaring wil ik met jullie delen omdat parkos Charleroi bende oplichters zijn...
Mvg
Anderen bekeken ook

Ik wil van mijn auto af
Wil je jouw auto online verkopen? Er zijn diverse sites en platforms waar je terecht kunt, ikwilvanmijnautoaf be is er daar een van. Wil je weten o...

Parking Zaventem
Als je het vliegtuig neemt vanaf Zaventem, dan wil je natuurlijk in je eigen auto naar de luchthaven en deze parkeren op een plaats met toezicht zo...


Sunny Cars
Makkelijk een auto huren bij Sunny Cars, Rent a Smile. Huur een lach, maar is dat ook zo? Alles wat je moet weten over Sunny Cars voordat je bij di...