
Parkos Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!
Parkos
Alle reviews (19)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Best Parking Fly Charleroi
Begrijpt geen Nederlands, in tegenstelling tot wat beweerd wordt. Frans is ook lastig om duidelijk te spreken. Bij het bellen, 30' op voorhand, zegt ie 'oui oui' en hangt op. Toen we aan kwamen, was er niemand aanwezig. 24/24 bewaking? We hebben ter plaatse 45 min moeten wachten. Toen hij uiteindelijk aankwam, moest hij eerst nog zijn koffer legen, want had boodschappen gedaan. We betaalden de 5 euro, waarna hij aan volle snelheid, telefonerend met telefoon IN DE HAND (ruzie makend met zijn broer) naar de luchthaven reed. 500 m voor de parking werden we het busje van die broer ingeduwd, waarna we naar de parking rally'den.
Het wordt nog beter... Bij het terugkeren moesten we bellen om opgehaald te worden. 25x gebeld, nummer niet bereikbaar. We stonden na een halfuur op het punt om de politie te bellen (Parkos ook niet meer bereikbaar na 21u). Tot een vriendelijke man met een busje van een ander vervoersbedrijf zei dat we met hem mochten mee rijden. Hij bezat ook gelukkig de sleutel van het hokje waar alle sleutels werden bewaard. Op de parking was opnieuw niemand aanwezig.
Opgelet: u moet de sleutel van de auto afgeven aan deze rallypiloten. Auto moet je parkeren ROND andere auto's, die niet meer weg kunnen. Dus ze moeten je auto wel verplaatsen.
Opgelet II: Reken meer dan 1 uur extra vóór het aankomen op de luchthaven aangezien niemand op de parking aanwezig is
Opgelet III: Wagenziek? Niet doen.
Wij doen deze parking NOOIT MEER. Deze mensen moeten gecontroleerd worden! Gsm'en achter het stuur, hoge snelheid, geen bewaking, oplichting?Valet parking via Parkos en Fast Shuttle parking
Tussen 14 en 27 juni op Schiphol gebruik gemaakt van valet parking van Parkos via Fast Shuttle parking. Bij terugkomst meer dan 1,5 (!) uur moeten wachten op retourontvangst van mijn auto. En ik was niet de enige! Slechte communicatie en een zwak excuus over een afgesloten weg. Terwijl de auto op slechts 10 km afstand van Schiphol geparkeerd stond. Nooit weer via Fast Shuttle parking!
Reservering op allerlaatste moment geannuleerd
Drie maanden geleden parkeerplaats geboekt en minder dan 10 uur voor vlucht s avonds om half 9 uit t biedt annulering. Bewust want na mail was de klantenservice ook dicht .
Daar sta je dan om 22 uur s avonds op zoek naar alternatief. Het eigenlijke bedrijf gebeld en daar uitgegild. Dit was bij hun bekend. Als ze eerder hadden gebeld hadden we mee kunnen kijken naar alternatief. Nooit meer Parkos en hopen dat geld terug wordt gestort . 🤬😤🤯verkeerde auto voorgereden Parkos en Perfect Parking
Bij terugkomst reeds op tijd gebeld. Toch geen auto voor de vertrekhal. Na een half uur buiten in de regen wachten kwam 'perfect' parking erachter dat er een verkeerde auto gestuurd was, die stond voor mijn neus. Pardon? Hoe vaak is er met mijn auto naar SH gereden dan? Vervolgens nog een half uur wachten totdat onze eigen auto er was. Excuses konden er nog net af. Gevraagd naar klachtenprocedure, wel beloofd, maar geen reactie meer sindsdien. Als je wilt dat je auto door een andere klant bereden wordt moet je vooral hier heengaan. Superslecht!
Parking
Parkos / Park & Go = slechtste parkeerervaring ooit !!
Bij aankomst aan de parking hebben we meer dan een uur moeten wachten voor de shuttle arriveerde. Op dat ogenblik moest de chauffeur nog verschillende auto's verzetten om de wagens van terugkerende passagiers vrij te zetten.
Reeds verschillende keren hadden we gebeld om te vragen wanneer de shuttle ons zou ophalen.
Onbeleefde reactie, enkel in het Frans.
Na bijna twee uur tijd verloren te hebben, hebben we uiteindelijk beslist om snel zelf naar de luchthaven te rijden om te vermijden dat we ons vliegtuig zouden missen.
We hebben het nog juist op het nippertje gehaald.
Nog eens 170 € extra mogen betalen voor parking.
En bij terugkomst krijgen we dan een vriendelijke mail waarin Park and Go ons laat weten dat ze goed zorg hebben gedragen voor onze auto.
Onvoorstelbaar !!
Duidelijk advies: betaal beter 10 € meer voor een betrouwbare parkeerservice bij een betrouwbare firma. Wij boeken NOOIT meer bij Parkos / Park & Go !Parking
Vreselijk bedrijf! Slecht sprekend personeel en het ergste van alles 50 minuten moeten wachten op Zaventem airport. Uiteindelijk komt er een shuttle busje, maar te weinig plek. Uiteindelijk weer bijna een uur moeten wachten in de nacht in de kou!
NOOIT MEER!Absolutely horrible experience. DO NOT USE THEM!
We waited more than 1 hour to be picked at Zaventem airport by the driver who doesn't speak more than 3 works in French.
He was lying to us: I am coming in 10 minutes, I'm on my way to the airport. When he finally arrived after more than 1 hour, he did not appologise, he did not speak with us, like it was our fault.Parkeren
Slechter dan slecht en die reviiew plaatsen ze niet op hun eigen site
35 dagen parkeren
Dit was de derde en allerlaatste keer dat ik parkos geboekt heb.
Bij mijn vorige 2 trips heb ik lang moeten wachten om afgehaald te worden op de luchthaven. De eerste keer 45 minuten, de tweede keer 30 minuten. Gisteren kwam ik terug en probeerde ik te bellen naar het nummer op de reservering vanaf het moment dat ik mijn bagage had. Ik kreeg niemand aan de lijn. Na een uur bellen, nam er eindelijk iemand op. Deze man vertelde me dat hij er binnen 20 minuten zou zijn. Een half uur later was er nog steeds niemand. Ik telefoneerde terug en de man zei dat hij op dit moment op de parking was terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik op de luchthaven stond. Hij zou er binnen 15 minuten zijn. Nadat hij er na 20 minuten nog steeds niet was, probeerde ik opnieuw te bellen en nam hij niet meer op. Ik ben blijven bellen maar er werd niet meer opgenomen. Aangezien ik daar 2 uur in de kou met mijn koffers stond te wachten en herhaaldelijk sprak met shuttle chauffeurs van andere parkings, had er een chauffeur zodanig veel medelijden met mij, dat hij die niks te maken heeft met parkos me heeft meegenomen en afgezet aan de parking.
Toen ik daar aankwam stond een chauffeur een sigaret te roken tegen een shuttle busje. Hij vroeg me om mijn reservering te zien. Waarop ik vroeg of hij de man was die ik 2 uur had proberen contacteren. Hij zei dat hij me niet verstond en dat hij enkel de chauffeur was.
Verschrikkelijke ervaring, NOOIT meer parkos. Vervolgens boek ik Quick Parking aangezien dat het parkeerbedrijf is die me uiteindelijk naar mijn auto heeft gebracht.parkeren Park and Go Zaventem
Als je ruim 2 uur voor je gaat vliegen je meldt bij de dienstverlener, daar in eerste instantie niemand aantreft, wel een briefje. Na 10 minuten komt er iemand maar die moet eerst nog klanten ophalen van de luchthaven. Vervolgens bleek er een gezelschap op de parking te staan van ik schat 15 mensen, koffers achterin, 15 mensen in de shuttle (Covid ???)We waren pas een uur voor vertrek op de luchthaven, we hebben als laatste ons gemeld, onze koffer (bleek achteraf) kwam niet mee, dus stress, frustratie, je moet kosten maken om toch wat basisspul te hebben (kleding, tandenborstel etc.). Ook terug ging niet soepel, maar was minder erg dan de heenvlucht.
Anderen bekeken ook

Parking Zaventem
Inleiding tot de parkeerindustrie en reviewsDe parkeerindustrie is een essentiële sector die onlosmakelijk verbonden is met reizen en transpor...


Sunny Cars
Autoverhuur: Lees hier de reviewsIn de wereld van autoverhuur is het belangrijk om betrouwbare en professionele bedrijven te vinden die aan al je b...

Europcar
Diepgaande informatie over de autoverhuurindustrie en beoordelingenDe autoverhuurindustrie is een bloeiende sector die tegemoet komt aan de behoeft...
nnn