43% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

L
Luc T
We huurden meermaals een auto bij Sixt op meerdere plaatsen in het Middellandse Zeegebied. Behalve op Malta kregen we overal een degelijke wagen aan goede voorwaarden en verliep alles zonder proble...Lees verder
R
ronald
Wij hebben afgelopen zaterdag 21 september 2019 een wagen bij sixt gehuurd op afhalings punt brussel zuid geweldige service van het personeel de gps van onze gehuurde wagen deed het niet en we...Lees verder
R
ronald
Wij hebben afgelopen zaterdag 21 september 2019 een wagen bij sixt gehuurd op afhalings punt brussel zuid geweldige service van het personeel de gps van onze gehuurde wagen deed het niet en we...Lees verder
F
Fabienne Bennekom
Auto gehuurd bij Sixt afgelopen weekend. Prima wagen, weinig kilometers gereden. Maatje groter dan besteld, want kleiner model niet beschikbaar. Geen extra kosten, wat mij betreft geen probleem,...Lees verder
A
A. De Coster
Ik en mijn familie hebben een toffe auto gehuurd om op roadtrip te gaan. We hadden een chique verzekering genomen die alle schade tot een bepaald bedrag zou dekken. Maar toen ik per ongeluk tegen e...Lees verder

Reviews (42)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Positief, met enig voorbehoud

    We huurden meermaals een auto bij Sixt op meerdere plaatsen in het Middellandse Zeegebied. Behalve op Malta kregen we overal een degelijke wagen aan goede voorwaarden en verliep alles zonder problemen.
    Op Malta (in Bugibba) bracht Sixt een auto die duidelijk al een en ander meegemaakt had naar ons hotel. De Sixt vertegenwoordigster wou de vele deuken en schrammen niet noteren op het huurcontract, omdat er ze met zo'n oudere wagen toch nergens naar keken bij het inleveren en bij het inleveren van de auto wilde ze niet komen kijken en zei om de sleutel aan de receptie af te geven, vlak voor we naar de luchthaven opgehaald werden.
    Na die vlotte afhandeling kwam enkele dagen later de ontnuchtering toen ze mijn creditcard plunderden voor de herstellingskosten. Gelukkig hadden we via Sunnycars gehuurd en kregen alles terug van de verzekering. Het zou me niet verbazen als Sixt op Malta iedere huurder met volledige verzekering op dezelfde manier oplicht en extra incasseert door dezelfde schade meerdere keren te laten vergoeden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    huur wagen

    Wij hebben afgelopen zaterdag 21 september 2019 een wagen bij sixt gehuurd op afhalings punt brussel zuid geweldige service van het personeel de gps van onze gehuurde wagen deed het niet en we kregen gelijk een andere wagen enige min puntje met contact met sixt europe omdat de website heel vreemd deed bij het boeken vroeg ik om de terug breng locatie te veranderen hier voor vroegen ze 50 euro bij sixt europe toen ik een mail stuurde gelukkig vertelde ze me in brussel dat dit niet kon en hebben het zo in het systeem gezet dat we de wagen op een andere locatie konden terugbrengen zonder meerkost


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    huur wagen

    Wij hebben afgelopen zaterdag 21 september 2019 een wagen bij sixt gehuurd op afhalings punt brussel zuid geweldige service van het personeel de gps van onze gehuurde wagen deed het niet en we kregen gelijk een andere wagen enige min puntje met contact met sixt europe omdat de website heel vreemd deed bij het boeken vroeg ik om de terug breng locatie te veranderen hier voor vroegen ze 50 euro bij sixt europe toen ik een mail stuurde gelukkig vertelde ze me in brussel dat dit niet kon en hebben het zo in het systeem gezet dat we de wagen op een andere locatie konden terugbrengen zonder meerkost


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    auto gehuurd bij Sixt

    Auto gehuurd bij Sixt afgelopen weekend.

    Prima wagen, weinig kilometers gereden. Maatje groter dan besteld, want kleiner model niet beschikbaar. Geen extra kosten, wat mij betreft geen probleem, wel lekker, meer ruimte.

    Nadeel was wel dat de verhuurder allemaal extra dingen probeerde te slijten qua verzekering maar ook qua tools in de auto. Beetje opdringerig en onaangenaam. Toen ik eenmaal wegreed, was het goed.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    M'n huurauto met verzekering

    Ik en mijn familie hebben een toffe auto gehuurd om op roadtrip te gaan. We hadden een chique verzekering genomen die alle schade tot een bepaald bedrag zou dekken. Maar toen ik per ongeluk tegen een paal in de parking aanzat, beweerden ze plots dat het drie aparte incidenten waren en vroegen ze meer geld dan de verzekering dekte. Hoe kan dat nu eerlijk zijn?! Het lijkt wel alsof ze mensen willen bedriegen zodat ze meer geld moeten betalen. Dan was de auto nog beter gestolen, serieus.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Car rental

    Ik heb net een verschrikkelijke ervaring gehad met dit autoverhuurbedrijf. Ik reed helemaal naar hun locatie, alleen om te horen te krijgen dat ze geen debetkaarten als betaling accepteren, zoals hun website beweert. En dan nog het personeel was ongelooflijk onprofessioneel en vertoonde zelfs racistisch gedrag. Absoluut onaanvaardbaar en ik zou niemand aanraden om hun diensten te gebruiken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dank je lieve dame

    Nee, ik word niet betaald door Sixt om deze review te schrijven. Maar nadat ik was bestolen door rentalcars en de skoda (die een BMW of vergelijkbaar zou moeten zijn) had laten staan, was de dame van Sixt zo lief om meteen een top-BMW van stal te halen voor nagenoeg dezelfde prijs als de skoda van rentalcars. Dat verdient meer dan een ster. Dank je, om mijn visite aan Berlijn toch goed van start te laten gaan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aanrader voor wie goedkoop een auto wil huren...

    Wij hebben goed gezocht naar een autoverhuurder, want wij wilden vooral niet te veel betalen hiervoor.
    We kwamen daarmee bij Sixt uit, het scheelde een paar tientjes!
    Daarom hier direct geboekt en de auto die we kregen, reed goed. Geen fratsen achteraf, we waren ook goed verzekerd.
    Aanrader voor wie goedkoop een auto wil huren...


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Prima

    Ik had gelukkig de ervaringen niet gelezen voordat ik bij sixt gehuurd heb. Want ik heb een hele andere ervaring dan menig hieronder. Ik heb een auto (kleintje) gehuurd in Strovolos en ophalen en brengen ging zonder problemen. Betaald wat ik via internet betaald had, geen bijkomende kosten en geen gezeur. Dus prima. Mag ook gezegd worden af en toe!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Omboeken geen probleem

    Had de kleinste categorie geselecteerd voor een weekendje weg, maar de vriendin wilde meer ruimte. We moesten ver rijden dus ok wel logisch. Zag er tegenop, maar het omboeken was geen probleem gelukkig. Dus nu i een een grotere auto naar Duitsland volgend weekend!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn huurauto reserveren

    Ik heb geprobeerd om mijn huurauto aan te passen bij het bedrijf, maar spijtig genoeg kreeg ik geen contact met hen, noch via de telefoon, noch via de website. Ik heb verschillende berichten gestuurd, maar kreeg geen antwoord. Niemand kon me helpen en dus kon ik mijn reservering niet aanpassen. Echt slechte klantenservice en communicatie.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Réservation annulée

    Wat een gemene dame op het bureau, geen auto, geld gestolen, overal op de zwarte lijst, dat is echt niet eerlijk 😡


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Uw reservering werd geannuleerd

    Ik heb nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt als het bedrijf dat beweert dat mijn naam geblokkeerd is in hun systeem en me de gereserveerde auto niet kan geven. Hoe walgelijk is het dat niemand van dat incompetente bedrijf me een e-mail heeft gestuurd om me te laten weten dat er een probleem was met mijn ID of iets anders. Na te hebben geprobeerd dit probleem met het hoofdkantoor te bespreken en geen enkele zinvolle informatie te hebben ontvangen, heb ik besloten om nooit meer bij hen te huren. En om het nog erger te maken, toen mijn naam was geblokkeerd, heb ik het geprobeerd met de naam van mijn vrouw als een vriend en wij werden allebei geblokkeerd op deze nutteloze website en bij dit bedrijf. Diezelfde avond heb ik een auto gehuurd bij Europcar en zal voortaan een trouwe klant bij hen worden en iedereen adviseren om niet het nutteloze bedrijf te gebruiken dat ik eerder had geprobeerd.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ervaring met Sixt Share

    Ik heb onlangs een car sharing service gebruikt en alles verliep prima, zoals gewoonlijk. Helaas kreeg ik plots een factuur voor schade aan een telefoonhouder die ik nooit heb aangeraakt. Ondanks meerdere pogingen om het bedrijf te contacteren, kreeg ik geen reactie. Pas na 2 maanden ontving ik een hoge factuur zonder enig bewijs van de schade.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn huurervaring bij een autoverhuurbedrijf

    Mijn ervaring met het huren van een auto bij een autoverhuurbedrijf was echt teleurstellend. Ik had het voertuig zonder extra verzekering gehuurd, omdat ik maar 11 kilometer zou rijden. Maar toen ik de auto terugbracht, rekenden ze meer dan €1000 aan voor 2 kleine schades die al op het uitcheckdocument stonden toen ik de auto ophaalde. Ik heb geprotesteerd bij het autoverhuurbedrijf, maar ze hebben niet gereageerd en hebben mijn kaart onterecht belast. Ik heb het probleem gemeld bij de kaartbeheerder en als ik binnenkort geen antwoord van het autoverhuurbedrijf krijg, ga ik het dossier overhandigen aan een advocaat. Ik ben bereid om de kosten te dragen om het onprofessionele en misbruikende gedrag van het autoverhuurbedrijf aan te pakken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn reservatie voor een BMW 1 Serie automatisch

    Ik had een auto gereserveerd bij hen en duidelijk gezegd dat ik een BMW 1 Serie automaat wilde. Toen ik aankwam, vertelden ze me dat ze me een "upgrade" hadden gegeven en kreeg ik een MINI mee. Ze waarschuwden me ook dat als mijn vlucht vertraging had, ik extra kosten zou moeten betalen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    SUV automatique

    Ik had een automatische SUV gereserveerd, maar door een vluchtvertraging was er geen auto beschikbaar voor mij. Ik moest extra betalen voor een automatische auto, zelfs een categorie lager dan degene die ik had geboekt. Ik mocht niet van categorie veranderen zonder restitutie. Een erg teleurstellende en frustrerende situatie, ik raad Sixt niet aan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Misleidende tarieven

    De huurprijs trok me aan, maar uiteindelijk was de factuur hoger door een onverwachte extra kosten van 20%. Hierdoor betaalde ik meer voor mijn huurauto dan op andere plaatsen. Toen ik vroeg waar die 20% vandaan kwam, zeiden ze dat het ging om de vlootbeheerskosten van het agentschap.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verhuur auto voor wintersport

    De dienstverlening van dit verhuurbedrijf was echt waardeloos. Twee uur voor ik de auto zou komen ophalen, kreeg ik te horen dat er geen auto meer beschikbaar was. Er was totaal geen begrip voor mijn situatie en ze boden geen alternatief, zelfs niet in Duitsland. Die hele ervaring heeft voor heel wat stress gezorgd, gelukkig konden we uiteindelijk nog via Europcar in Duitsland een auto huren.


Anderen bekeken ook