Sixt

60 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Sixt komt uit 60 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Sixt gevonden hebben:

ErvaringenSite (55)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Sixt is eenvoudig te boeken (66%), maar er zijn communicatieproblemen en problemen met reserveringsbevestiging en betaling (20%). Helaas is er geen toegang tot een Franstalige website en sommige klanten hebben een verschrikkelijke ervaring gehad met de website (14%).

“verschrikkelijke ervaring”

“geen toegang tot een Franstalige website”

“Problemen met reserveringsbevestiging en betaling”

“Communicatieproblemen met de website van Sixt Europe”

“eenvoudig online te boeken”

“Makkelijk huren van auto”

👍 2   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Louis - 19 maart 2024

  • verschrikkelijke ervaring

hajar - 29 november 2023

  • geen toegang tot een Franstalige website

Andres - 10 oktober 2021

  • Foute reserveringen en voertuigwissels
  • Slechte communicatie en klantenservice
  • Problemen met reserveringsbevestiging en betaling
  • Lange wachttijden en hoge kosten

ronald - 26 september 2019

  • Geweldige service van het personeel
  • Snel en gemakkelijk een andere wagen gekregen toen GPS niet werkte
  • Communicatieproblemen met de website van Sixt Europe
  • Onnodige extra kosten gevraagd voor het wijzigen van de terug breng locatie

albert - 20 februari 2017

  • eenvoudig online te boeken
  • auto reed goed
  • voldoende verzekerd - geen rare kosten achteraf

Sjaan - 11 september 2015

  • Makkelijk huren van auto