Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De bezorgservice van Sixt wordt over het algemeen positief beoordeeld, met 70% van de klanten die geen problemen ondervonden bij het ophalen en retourneren van de auto. Klanten zijn tevreden met de kwaliteit van de auto's die worden meegegeven, met weinig gereden kilometers en goede voorwaarden op de meeste locaties. Echter, sommige klachten waren over onverwachte hoge kosten, foutieve reserveringen en verkeerde voertuigen, evenals problemen met schadeclaims en onverwachte heffingen. Over het algemeen biedt Sixt een goede service, maar er zijn verbeterpunten met betrekking tot transparantie en klanttevredenheid.