Sixt

60 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Sixt komt uit 60 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Sixt gevonden hebben:

ErvaringenSite (55)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De bezorgservice van Sixt wordt over het algemeen positief beoordeeld, met 70% van de klanten die geen problemen ondervonden bij het ophalen en retourneren van de auto. Klanten zijn tevreden met de kwaliteit van de auto's die worden meegegeven, met weinig gereden kilometers en goede voorwaarden op de meeste locaties. Echter, sommige klachten waren over onverwachte hoge kosten, foutieve reserveringen en verkeerde voertuigen, evenals problemen met schadeclaims en onverwachte heffingen. Over het algemeen biedt Sixt een goede service, maar er zijn verbeterpunten met betrekking tot transparantie en klanttevredenheid.

“Chique verzekering dekt niet alle schade”

“verschrikkelijke ervaring”

“Geen auto beschikbaar”

“Reservering geannuleerd”

“Goede service bij gebruik van de autoverhuurdienst”

“Verkeerde auto gegeven bij reservering”

“Geen auto beschikbaar na vluchtvertraging”

“Hoge onverwachte kosten”

“Wachten op defecte bestelwagen”

“Onrechtmatige heffingen”

👍 14   👎 20

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

A. De Coster - 29 maart 2024

  • Chique verzekering dekt niet alle schade
  • Klantenservice probeert meer geld te vragen dan verzekering dekt
  • Lijkt alsof ze mensen willen bedriegen voor meer geld
  • Auto beter gestolen in plaats van gehuurd

Louis - 19 maart 2024

  • verschrikkelijke ervaring

Lecocq - 6 maart 2024

  • Gemene dame op bureau
  • Geen auto beschikbaar
  • Geld gestolen
  • Op zwarte lijst geplaatst
  • Oneerlijk

Vermeiren - 5 maart 2024

  • Reservering geannuleerd
  • Slechte klantenservice
  • Gebrek aan communicatie
  • Geblokkeerde namen zonder waarschuwing

Lars - 20 februari 2024

  • Goede service bij gebruik van de autoverhuurdienst
  • Onbeantwoorde pogingen om contact op te nemen met het bedrijf
  • Ontvangen van een hoge factuur zonder bewijs van schade

Toussaint - 29 januari 2024

  • Verkeerde auto gegeven bij reservering
  • Onverwachte extra kosten

Nora Delvaux - 26 december 2023

  • Geen auto beschikbaar na vluchtvertraging
  • Extra betalen voor lagere categorie auto
  • Niet mogen veranderen van categorie zonder restitutie

emilie - 5 december 2023

  • Hoge onverwachte kosten
  • Wachten op defecte bestelwagen

Simon De Meyer - 22 november 2023

  • Onrechtmatige heffingen

Pieter de cupere - 15 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Hoge brandstofkosten
  • Lang wachttijd bij afhalen
  • Misleidende advertenties
  • Slechte kwaliteit voertuig

Hr George Schouten - 2 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Geen beschikbare auto vlak voor de ophaaltijd
  • Geen alternatief beschikbaar
  • Onverschillige houding van het bedrijf
  • Veel stress veroorzaakt
  • Geen oplossing geboden

Lars Bertels - 19 december 2021

  • Boomhars op de wagen
  • Onredelijke schadeclaim
  • Gebrek aan transparantie
  • Moeilijkheid bij claim afhandeling

Wouter Cools - 8 december 2021

  • Verplichting om een extra verzekering te nemen
  • Assistentiekosten niet gedekt na gebruik
  • Lang wachten en verkeerde locatie van vervangwagen
  • Dubbele aanrekening van lokale belastingen

Andres - 10 oktober 2021

  • Foute reserveringen en voertuigwissels
  • Slechte communicatie en klantenservice
  • Problemen met reserveringsbevestiging en betaling
  • Lange wachttijden en hoge kosten

Krista - 28 april 2021

  • goede ontvangst
  • waarborg op tijd terug gekregen
  • Breng de bestelwagen diezelfde dag weer, zonder extra beschadigingen
  • 1 maand later krijg ik per mail dat zijspiegel stuk is en achteraan een bluts

Cynthia Lambrecht - 31 oktober 2020

  • goede staat van de auto
  • onduidelijke facturatie en moeilijk bereikbare klantenservice

Jordy Van Osselaer - 4 februari 2020

  • Vreselijke service
  • Zelfs met volledige verzekering moeten we zelf opdraaien voor lekke band en takelkosten. Reserveband ontbrak in de auto.
  • Gouden tip: blijf weg van Sixt! Er zijn zoveel betere autoverhuurbedrijven die hun klanten NIET oplichten.

Lieve - 14 augustus 2019

  • Zeer goede ervaring met afhaalpunt Gent. Upgrade gekregen zonder extra kosten.

Linda Vanoverberghe - 26 mei 2018

  • verborgen kosten aangerekend
  • Te betalen aan de balie: 0,00 Euro
  • Die 0,00 Euro werden er dan toch nog 70 Euro bij het afhalen van de auto!!!!!
  • De totale huurprijs: 134,13 Euro

Rieger - 28 september 2017

  • Geen problemen met het huren van de auto

Luc T - 28 september 2017

  • Degelijke wagen aan goede voorwaarden op meeste locaties
  • Vlotte afhandeling behalve op Malta
  • Overdreven herstellingskosten in rekening gebracht

Zest - 7 maart 2017

  • Rap ontvangen van huurauto
  • Geen schade bij inleveren

Sharan. A. - 24 oktober 2016

  • Geen bijkomende kosten
  • Ophalen en brengen zonder problemen
  • Geen gezeur

Fabienne Bennekom - 7 oktober 2016

  • Opdringerige verhuurder voor verzekering en tools
  • Grotere auto dan besteld zonder extra kosten
  • Prima wagen met weinig gereden kilometers
  • Meer ruimte in de auto

Wilty Schaap - 6 oktober 2016

  • Fraude
  • Belachelijk verzoek om $125 te betalen voor kleine schade
  • Onplezierige ervaring met inleveren van gehuurde auto
  • Nooit meer huren bij Sixt door slechte ervaring

Mees - 29 augustus 2016

  • Geen problemen
  • Prima auto meegekregen
  • Auto zonder gezeik ingeleverd

Bastiaan - 6 oktober 2015

  • Omruilen geen probleem

Sjaan - 11 september 2015

  • Makkelijk huren van auto